En bedankt, daar gaat me nachtrust weer nu zal ik wel moeten blijven kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:22 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
hmm ik heb het vermoeden dat we vannacht een brandalarm gaan krijgen.
Die slikte ze toch niet en zal ze nog wel over hebbenquote:
An der koppie te zien zit ze aardig onder de pilletjesquote:Op woensdag 7 september 2005 12:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die slikte ze toch niet en zal ze nog wel over hebben![]()
Mijn bioritme loopt gelijk met dat van de BB bewonersquote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En bedankt, daar gaat me nachtrust weer nu zal ik wel moeten blijven kijken![]()
Wel lullig dat ze eerst de eitjes onder moeten binden![]()
Dat is voor de baby, het vrucht kreeg ontwenningsverschijnselen dus ze moest doorslikkenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef charlysilva het volgende:
[..]
An der koppie te zien zit ze aardig onder de pilletjes![]()
Ralph de brandweerman geeft brandvoorlichting.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef Darklight het volgende:
wat is ralf aan het doen? moet die voorlichting geven van BB?
Ralph heeft wel in de gaten dat ze er niet bij zijn, maar hij maakt zich slechts zorgen erover dat iedereen bij zijn voorlichting moet zijn volgens BB. Niemand schijnt de link richting Ingrid en Menno te liggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:32 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
heeft nou helemaal niemand in de gaten dat roel niet meedoet?
Die van mij is ook aardig op weg jaquote:Op woensdag 7 september 2005 12:31 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Mijn bioritme loopt gelijk met dat van de BB bewoners![]()
ECHT ??? maar waarom?? om de eieren of de uitleg van Ralph? Hij moet het brandalarm vannacht verpesten??quote:Op woensdag 7 september 2005 12:36 schreef nicoleV het volgende:
Hey ma geen zorgen ik voel me helemaal niet ziek voel me kiplekker dat was ROEL!!!!
Wel te gek dat hij toch even aan zijn moeder denkt zodat ze zich geen zorgen hoeft te makenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Roel heeft een geheime missie, waarschijnlijk mag hij niet meehelpen met de weekopdracht. daarom zegt hij dat hij zich niet lekker voelt.
Die boodschap aan zn moeder was om ervoor te zorgen dat zijn moeder niet moet denken dat hij echt ziek is ofzo.
Cursus zelfbevrediging was ze aan het volgen? Of is de nationale BB baby spontaan op komst? Zou kunnen dat door Ralph zijn zoetgevooisde en niet te vergeten soepele stem de vrucht zich ontdoet van moeders Tanja koekquote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Kolomo het volgende:
Oe, heeft iemadn een cap van tanja
dubieuze houding daarnet!
Ik denk dat je in dat geval Menno en Ingrid zou moeten zien als 2 gehandicapte mensen (fysiek, niet mentaal) die niet kunnen lopen... het lijkt me dan bij een brand wel handig dat die mensen ook meegenomen worden...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:34 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
op zich is dit natuurlijk niet realistisch, ik bedoel als er echt brand uitbreekt ga je je toch niet druk om die eieren maken?
Haagse pegelsquote:Op woensdag 7 september 2005 12:42 schreef KRIBBET het volgende:
Wie schopt die bolle uit haar bed??
Ralph maakt zich er wel druk om, denk ook dat er meer achter zit dan alleen een uitleg en een oefening![]()
En dat mag niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:41 schreef Darklight het volgende:
haha Roel, ff een boodschap aan zn moeder
had ik niet aan gedacht. klinkt redelijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat je in dat geval Menno en Ingrid zou moeten zien als 2 gehandicapte mensen (fysiek, niet mentaal) die niet kunnen lopen... het lijkt me dan bij een brand wel handig dat die mensen ook meegenomen worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |