Ze hebben van te voren aan Rob gevraagd wat hij ervan vond. Hij vond het prima, leek 'm wel lachen. Hij zei wel dat het de eerste keer was dat iemand zo'n soort geintje met z'n benen zou gaan uithalen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat Rob vond van dat stukje curcus met dat benen afzagen en dan zijn kunstbenen op het eind. Volgens mij kon hij het niet echt waarderen.
De missie van Joost is zo "gehiem" dat zelfs Big Brother het zelf niet weet!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:57 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Maarre kan iemand me op de hoogte brengen wat er met Joost is? Heeft hij een gehieme missie?
Ik wilde nét zeggen... een half uur per dag... held!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef jalla het volgende:
[foutje
Hmm nou ja, in ieder geval heeft Roel een gehieme missie!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De missie van Joost is zo "gehiem" dat zelf Big Brother het zelf niet weet!![]()
ze kijkt of ze moet poepen en dat het niet komtquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
Wat kijkt ze weer heerlijk uit d'r oogjes.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef srblackbird het volgende:
"Ik had toch een condoom ofzoiets moeten gebruiken" -Tanja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juistquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De missie van Joost is zo "gehiem" dat zelfs Big Brother het zelf niet weet!![]()
Heeft Froukje de Both ooit tieten gehad dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd heeft Dido geen echt supervrouwelijk lichaam en dat is toch wel wat Playboy graag in het blad wil hebben. Maar misschien omdat ze bekend is.... wie weet. Ik koop hem natuurlijk wel
wat voor geheime missie?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Hmm nou ja, in ieder geval heeft Roel een gehieme missie!![]()
Laat Dido iets belangwekkends zeggen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef b0ng het volgende:
wat is die geheime opdracht van roel nou dan?
kan niet wachten tot morgen
Jongens wat is dat met Joost, ik heb de vanmiddag/avond gewerkt en alleen het geleuter van Tanja gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef jalla het volgende:
joosts "geheime" missie in het hele bb gebeuren is uit de kast komen
Ze heeft echt 0,0000000 % interesse getoond in het leven van de andere bewoners. Zelden zoiets meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja kan allemaal over haarzelf praten.
hij heeft vijf joints gekregen maar mag ze niet oproken. Als dat lukt heeft hij gewonnenquote:
Over amper 1,5 jaar is ze weer zwanger van een of andere suri, mark my words.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef srblackbird het volgende:
"Ik had toch een condoom ofzoiets moeten gebruiken" -Tanja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoewel... ik wacht nog even.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Shit, Ingrid en Menno nú al naar bed.
das geheimquote:
ik dacht dat dacht niet mocht? alleen en extra vroeg gaan slapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
Shit, Ingrid en Menno nú al naar bed.
Zit wat in... Maar die is wel wat bekender natuurlijk. Hoewel Dido dat nu ook wel voor eventjes wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heeft Froukje de Both ooit tieten gehad dan?![]()
![]()
![]()
En dat ging ook over de toonbank, als ik me niet vergis.
Afgelopen 2 nachten was Roel ook al op stroperspad in het holst van de nacht! Dus wie weet heeft dat cassis drinken in de nacht er iets meet te maken. De X-Files van Roel zeg maar!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Laat Dido iets belangwekkends zeggen?
Geen idee. Maar hij lijkt nu al zijn tijd aan Died te besteden. Misschien dat hij er vannacht op uit gaat? Hoop dat er streamers zijn.
Precies. Zodra het over een ander gaat is Tanja stilquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Yessssssssssssssssssss een ander onderwerp .....................Tanja houdt gelijk dr waffel
Wat je zegt klopt niet. Het is geen understatement. Wel is het een statement. Een foute welliswaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
Haha!
Menno tegen Ingrid: "Dit is niet de meest fysieke opdracht die we zullen krijgen".
Understatement van het jaar wat mij betreft
Als er iemand veel verkocht wordt, als ze na BB in de Playboy gaat staan, dan gok ik toch wel op Dido hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Zit wat in... Maar die is wel wat bekende natuurlijk. Hoewel Dido dat nu ook wel voor eventjes wordt.
Merkt ie vast niet veel vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:07 schreef J-net het volgende:
Dido legt haar tiet nog ff in het zicht van Roel.....
Dat had ik met Kellyquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
Dat was echt de eerste, waarvan ik me afvroeg wat die in Playboy deed![]()
Level je daar niet mee dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Ik val binnen bij het gesprek van Roel en Dido. Hmm, interessant.
Het gaat over Lieske.. who else?
Patty Brard.quote:
Uh, oja. Wat ik bedoel is..... uh..... hoe heet ook al weer het tegenovergestelde?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt niet. Het is geen understatement. Wel is het een statement. Een foute welliswaar.
Mieke de Boer aka Bambiquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
Oh schiet me weer iemand te binnen.![]()
Die Nederlandse dartster, dat blonde wijf, ik herinner ook een aardig tietloos meisje.
Dat was echt de eerste, waarvan ik me afvroeg wat die in Playboy deed![]()
Shit de 2equote:
quote:
Is dat niet 10 jaar geleden, of langer?quote:
Volgens mij gaat het over Ingrid en Mennoquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Ik val binnen bij het gesprek van Roel en Dido. Hmm, interessant.
Het gaat over Lieske.. who else?
Nee hoor, totaal niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Alhoewel, iedereen was natuurlijk benieuwd hoe ze haar een doos hadden gegeven, correctie: gemaakt.
Nee.quote:
Dan nog.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is dat niet 10 jaar geleden, of langer?
Ik heb ze nooit gezien, maar goed ik ben een wijf en nadat iedereen al riep dat het walgelijk was, moest ik er helemaal niks van weten en zien.quote:
Nee, ze is onwijs eerlijk hoor. Echt waar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Jane het volgende:
Dido trekt helemaal geen partij hoor. Nee hoor. Gisteravond met Naat in de badkamer tegen Ralph ook helemaal niet. Hoe kom je er bij?![]()
Ja dat is de roddeltante die het heeft veroorzaakt....maar heeft Dido dit zelf wel door dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef milagro het volgende:
Nou moet Dido wel even zeggen dat het allemaal via Chantal gaat, dit soort praatjes.
Ze is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef schatje het volgende:
Bah, ik heb gewoon een hekel aan Dido gekregen. Wat een geit zeg.
ja, een dag later, niet op het moment dat het gebeurde.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Heeft Roel dat echt gezegd, dattie het er niet mee eens was dat ze Lieske af aannet hoeren waren?
Oh ik weet echt niet wie er allemaal in hebben gestaan, als het langer dan een paar jaar geleden is.quote:
jep minstens 1 keer dat ik heb gehoordquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Heeft Roel dat echt gezegd, dattie het er niet mee eens was dat ze Lieske af aannet hoeren waren?
En dat bedoel ik nou met strategisch spelen. Lieske laat tenminste het achterste van haar tong zien, da's veel leukerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
"Dat met Lieske wordt ook heel erg opgeblazen", zegt Roel. "Er zijn al 10 mensen geweest die hebben gezegd dat ze zich moet inhouden".
'Ik ga me daar ook niet mee bemoeien", zegt Dido. "Ik ga het mezelf niet moeilijk maken hier".
Ja, volgens mij wel. Maar ze praat daardoor wel grappigquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft Dido nou een verstopte neus?
Rikkert zat er niet bij toen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:15 schreef Maerycke het volgende:
Roel en Rikkert hielden alletwee hun mond toen Chantal en Tanja tekeer gingen.
KUT KUT KUTquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Jane het volgende:
Dido loopt Roel lekker te paaien nu.
"Dit is niet de meest fysieke opdracht die we zullen krijgen"....quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt niet. Het is geen understatement. Wel is het een statement. Een foute welliswaar.
Ze wil het zichzelf niet moeilijk makenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef schatje het volgende:
Maar volgens mij is Ingrid op dat gebied ook best een bitch of kan het een bitch worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef schatje het volgende:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"Dit is niet de meest fysieke opdracht die we zullen krijgen"....
Maar dat is toch juist wel een understatement? Want hij bedoelt dat het juist helemaal geen fysieke opdracht is!
Zat Menno erbij dan? Er waren twee mannen in ieder geval..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Rikkert zat er niet bij toen.
Die zat met Ralph te dammen of zo.
Ja, maar niet heel echt overtuigend. Maar hij nam het wel een beetje voor haar op, alleen heel erg kort.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik heb de intonatie van de zin van Ingrid niet gehoord. Op de manier waarop het nu uitgelegd word is het idd een understatement.quote:
Lieske is jong en naïef. Dido niet, maar goed dat is idd strategisch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En dat bedoel ik nou met strategisch spelen. Lieske laat tenminste het achterste van haar tong zien, da's veel leuker![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat is de roddeltante die het heeft veroorzaakt....maar heeft Dido dit zelf wel door dan?![]()
Dido; "Chantal bedoelde het lief"....volgens mij is Dido een beetje naief!
Hij heeft pijn in zijn buik, denk ff in zijn eentje bijkomen in de tuin?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef LissaP het volgende:
ik heb volgens mij wat gemist, ik zie roel pissig in zn eentje buiten liggen..... wat is er nu weer aan de hand?
Rikkert en Ralph, hebben die ook verder in hun gehele BB tijd al iets anders gedaan dan stil zijn en spelletjes spelen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Rikkert zat er niet bij toen.
Die zat met Ralph te dammen of zo.
goeiequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zou de geheime missie van Roel kunnen zijn dat hij niet mee mag helpen met dragen van Menno en Ingrid?
Ik denk van wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zou de geheime missie van Roel kunnen zijn dat hij niet mee mag helpen met dragen van Menno en Ingrid?
Leeftijd zal wel een rol spelen ja (tis overigens maar vijf jaar) maar Dido pakt het wel slim aan en rolt imo erg gemakkelijk door de eerste weken aan. Te gemakkelijk helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske is jong en naïef. Dido niet, maar goed dat is idd strategisch.![]()
Ja ik snap er ook weinig van hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef LissaP het volgende:
ik heb volgens mij wat gemist, ik zie roel pissig in zn eentje buiten liggen..... wat is er nu weer aan de hand?
Dat is een mooie inderdaad, telkens een ander excuus verzinnen voor de andere bewoners totdat ze het niet meer pikken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar niet heel echt overtuigend. Maar hij nam het wel een beetje voor haar op, alleen heel erg kort.
Wie weet.... Maar als ze denken dat dat de opdracht gaat doen mislukken, dan hebben ze buituh Ralphie gerekund!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
5 jaar scheelt veel hoor op die leeftijd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:20 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Leeftijd zal wel een rol spelen ja (tis overigens maar vijf jaar) maar Dido pakt het wel slim aan en rolt imo erg gemakkelijk door de eerste weken aan. Te gemakkelijk helaas.
Zou wel leuk zijn als Roel niet mag dragen! Gaat Rob weer zeiken tegen Roel dat hij geen flikker uitvoert voor de opdracht!quote:
Nee, zijn missie is te zorgen dat Tanja interesse in iemand anders toont in het huis.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
ja maar, ja maar, wat is er dan met Ralph?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Wie weet.... Maar als ze denken dat dat de opdracht gaat doen mislukken, dan hebben ze buituh Ralphie gerekund!
Lekker eten, anders noodrantsoen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die weekopdracht![]()
Wat krijgen ze als het lukt?
Drank en luxe etenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die weekopdracht![]()
Wat krijgen ze als het lukt?
Nee, maar die liep vanavond met Menno te sjouwen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, wat is er dan met Ralph?
Ook een secret mission?
Toen Tanja over slet en sloerie begon.. en zei dat Lieske al met iedereen op school in bed heeft gelegen, toen had hij dus Tnja hard moeten aanvallen, maar juist toen hoorde je hem niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Hij verdedigde haar toch echt wel; ook na de opmerking dat Lieske zo gemakkelijk heen en weer springt tussen Roel, Rikkert en Menno.
Hij zei dat ze die aandacht gewoon nodig heeft.
Ja fantastisch trio. Rikkert de droogkloot. Joost die tot vervelends aan toe overal grappen over maakt en loopt te kutten, en Ralph die heel veel zegt maar niks samenhangend. Heerlijk. Vooral Ralph.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef CartWOman het volgende:
Rikkert, Joost en Ralph sjouwen Menno naar de slaapkamer. Weer grappig.
Haar haar zag er vandaag/vanmiddag wel voor het eerst schoon uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef ruby het volgende:
Wat kijkt Tanja onnozel.
Heeft te maken met afgelopen zaterdagavond, werdt toen een dilemma spel gespeelt, op het moment dat Dido iets serieus aan het vertellen was zei Roel keihard BOEIUH dat was niet echt tactische... (maar volgens Dido zullen de kijkers er wel om lachen.)quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Jane het volgende:
Heb het even gemist. Waarom denkt Dido dat mensen zo hard zullen moeten lachen? Waarom denkt ze dat ze voor lul staat? (behalve haar domme geblaat dan?)
Menno zat erbij, en die was het deels eens met Chantal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zat Menno erbij dan? Er waren twee mannen in ieder geval..
Dido neemt wat meer 'bagage' mee denk ik ja, meer zelfkennis staat beter in de maatschappij dan Lieske. In mijn ogen lijkt het erop alsof Dido bij elk woord of elke voetstap beredeneert of dit kan ja of nee. Lieske gaat er onbesuist in en strooit met 'op mn brood tiefen' en 'hoe staat het met je schaamhaar'. En dat laatste is imo aardiger dan het eerstequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
5 jaar scheelt veel hoor op die leeftijd.
Iemand midden 20 heeft vaak al samengewoond, woont al jaren uit huis, werkt etc.
Lieske is een kindje die op kamers woont (toch?), nooit een lange relatie gehad en heeft behoorlijk wat aanstelleritisbuiën. Vraag me af of dat niet karaktertrekken ipv leeftijd is.
Aha, je doelde dus op het moment zélf. Ik had het over het gesprek net.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen Tanja over slet en sloerie begon.. en zei dat Lieske al met iedereen op school in bed heeft gelegen, toen had hij dus Tnja hard moeten aanvallen, maar juist toen hoorde je hem niet.
Merken afplakkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef BB-King het volgende:
Waar zijn die stickers dan voor?
je zou maar de hele tijd op je kont zitten, bijvoorbeeld tijdens het streamen en fokkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lijkt me echt shit om niet te mogen lopen en de godganse tijd op je kont te moeten zitten![]()
stopwatch in de aanslag! Misschien zien we vanavond een nieuw record!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef milagro het volgende:
Oh God, dadelijk gaat Lieske weer tandenpoetsen, alsof ze een aangekoekte pan met een schuurspons bewerkt
Oh, dat begreep ik niet. Net nam Roel het wel goed op voor Lieske ja. Hij zei opnieuw dat het allemaal veel te ver gaat hier en dat Lieske nu al van 10 personen heeft moeten aanhoren dat ze soms te ver gaat, wat volgens hem grote flauwekul is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aha, je doelde dus op het moment zélf. Ik had het over het gesprek net.
Dan heb je gelijk.
Dat is als Mental Theo tegenover Ghandi.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik denk (en hoop) dat er nog een grote confrotatie komt tussen De buik en Roel.
Ik denk ook dat Roel niet gauw kwaad wordt, maar áls hij kwaad is, dan wil je hem niet meemaken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik denk (en hoop) dat er nog een grote confrotatie komt tussen De buik en Roel.
Geluid of stream uit werkt perfectquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef milagro het volgende:
Oh God, dadelijk gaat Lieske weer tandenpoetsen, alsof ze een aangekoekte pan met een schuurspons bewerkt
Hahahaquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Showtime het volgende:
[..]
je zou maar de hele tijd op je kont zitten, bijvoorbeeld tijdens het streamen en fokken![]()
Nee, daarom gooien ze ook stoelen voor de bedden. Op het moment dat ze het bed uitgaan moeten de eieren er weer onder.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef Maerycke het volgende:
Is het niet zo dat die eieren in de badkamer al weer aan de voeten moeten ipv nu pas weer in de slaapkamer?
Vanmorgen trok ze even flink haar mond open toen ze uit bed stapte, maar ik trof geen opengereten tandvlees of afgebroken tanden aan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef milagro het volgende:
I rest my case. zorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik snap nog niet waarom die stoelen er stan? kan iemand me dat uitleggen?
met 10 idioten rond je bed die 100 lege stoelen neerzetten... ja slaapt heerlijk manquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef milagro het volgende:
Die twee moeten nu wel écht gaan slapen, anders mislukt de opdracht.
De Buik = Mental Theoquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dat is als Mental Theo tegenover Ghandi.
Precies, kan met Tanja ook , Scanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geluid of stream uit werkt perfect
Waarom mislukt die dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef milagro het volgende:
Die twee moeten nu wel écht gaan slapen, anders mislukt de opdracht.
Dat is het betere werkquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef jalla het volgende:
[..]
nee ik zit hier op een hometrainer omg![]()
menthal theo is ook alleen maar ikke ikke ikke ikke ikke ikke...... de rest kan stikke,,,, ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikkequote:
Chantal is een echte diva. Dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef milagro het volgende:
Chantal is niet met oogcontact bezig als ze uitgaat, houdt ze zich niet mee bezig.
Een paar avonden geleden vertelde ze dat ze het niet uit kan staan als mensen, lees mannen, haar niet opmerken, als ze dat niet doen, dan zorgt ze er wel voor dat ze het wel doen, zei ze.
Je onderschriftquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef Tourniquet het volgende:
Als ze morgenochtend nou eens wat eieren koken, kunnen ze de rauwe eieren proberen om te wisselen voor gekookte.![]()
iedere kies is al gevuld dus tja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Vanmorgen trok ze even flink haar mond open toen ze uit bed stapte, maar ik trof geen opengereten tandvlees of afgebroken tanden aan.![]()
Touchéquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, kan met Tanja ook , Scan![]()
Even terugbladeren in de postsquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
vanwaar al die stoelennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn??
Ze vind de bedden te zacht.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef CartWOman het volgende:
Waarom gaat Tanja op de grond slapen![]()
Ja ik snap er niks van.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja waarom?????????????????quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Met dank aan milagro.quote:
T'is niet makkelijk he, om mevrouw Buik te pleasen.quote:
Loopt jij nou ZOVER achter of loop ik iets achter??quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik snap er niks van.![]()
En waarom fietsen ze niet meer?
Je haptquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Loopt jij nou ZOVER achter of loop ik iets achter??
Ik denk het 1e![]()
![]()
Dat is mijn vraag altijdquote:
Ingrid wilt Menno niet meer, omdat ie Dido nog een lekker wijf vindt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Falco het volgende:
Menno wordt een beetje afgewezen door Ingrid, wat treurig.
mja hij deed nog een poging tot voetje tegen voetje, maar het zat er niet in vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Falco het volgende:
Helemaal niks. Zo istie nou eenmaal. Je geloofde toch ook niet dattie een circus had?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Jojogirl het volgende:
Wat heeft Joost eik met imkers?
* Jojogirl vraagt het zich ineens af.
tja, ze moeten meteen gaan slapen he...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Falco het volgende:
Het is daar loeiheet in die kamer, de meesten willen de deuren open daar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Moest de deur nou ook al open blijven van Ingrid. Dus duimen... deur open....
Ze lijkt me wel aardig, maar ook een beetje triest.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja maar ik snap het echt niet dus graag uitleg aub
Ze zei gisteren dat ze die bedden maar klote vond (zijn volgens mij zijn het Hastings boxspring bedden ) en dat ze liever in haar eigen bed sliep!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:33 schreef CartWOman het volgende:
Waarom gaat Tanja op de grond slapen![]()
Nee duhquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Helemaal niks. Zo istie nou eenmaal. Je geloofde toch ook niet dattie een circus had?![]()
Of dat is het.. of ze is bang in het donkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is daar loeiheet in die kamer, de meesten willen de deuren open daar.
Ik trouwens slaap ook liever niet in een afgesloten kamer, deur moet open, als het kan.
Maar ik duim niet
Jaa zover was ik inmiddels wel... maar dan nog vat ik die stoelen niet.... heb ik een deel van de opdracht gemist??quote:
En je raam open is niet een optie?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is daar loeiheet in die kamer, de meesten willen de deuren open daar.
Ik trouwens slaap ook liever niet in een afgesloten kamer, deur moet open, als het kan.
Maar ik duim niet
Ze mogen zichzelf niet verplaatsen en dus ook vannacht niet zelf naar de plee lopen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jaa zover was ik inmiddels wel... maar dan nog vat ik die stoelen niet.... heb ik een deel van de opdracht gemist??
èstei, da zit gein alkoreet in tog, maui, doe mèn maar een bakkie dan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef Jane het volgende:
Ralph is echt stoer, want hij kan zelfs nog ijsthee drinken voor het slapen gaan.
Lees ff het streamverslag van vandaag, daar kun je alles lezen en is samengevat dus heb je zo gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jaa zover was ik inmiddels wel... maar dan nog vat ik die stoelen niet.... heb ik een deel van de opdracht gemist??
Ja, geweldig hèquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef Falco het volgende:
Is Ralph nou de hele tijd bezig met het vervaardigen van een schaakspel? Wat een klassebak is die kerel eigenlijk!
Als reminder zodat ze vannacht niet perongeluk het bed uitstappen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
thnx maar moeten daarom stoelen voor hun bedden? Dat weten ze toch zelf wel offe zijn ze zo dronken als ze wakker wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze mogen zichzelf niet verplaatsen en dus ook vannacht niet zelf naar de plee lopen.
blijkbaar niet, hè, de deur moet ook open, ook al is of kan het raam openquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je raam open is niet een optie?
Geeft niet kan gebeurenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef jalla het volgende:
[foutje,
Mijn god zeg,nep Hagenésquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:40 schreef milagro het volgende:
[..]
èstei, da zit gein alkoreet in tog, maui, doe mèn maar een bakkie dan.![]()
Blijkbaar zijn ze bang dat ze het vergeten. Kan me ook wel voorstellen dat je met je slaapdronken kop al halverwege bent voordat je eraan denkt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
thnx maar moeten daarom stoelen voor hun bedden? Dat weten ze toch zelf wel offe zijn ze zo dronken als ze wakker worden![]()
omdat je uit reflex weleens zo je beentjes naast het bed kan zwaaien, mocht je midden in de nacht wakker worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
thnx maar moeten daarom stoelen voor hun bedden? Dat weten ze toch zelf wel offe zijn ze zo dronken als ze wakker worden![]()
Ik vind hem juist heerlijk makkelijk!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Schaakspel aan het maken. Als het hem lukt, petje af.Wel een geschikte vent hoor, alleen niet goed in groepen, maakt geen zinnen af, is onzeker, wil alles doen, gewoon moeilijke vent.
Conditionering.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmm das wel waarquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:42 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze bang dat ze het vergeten. Kan me ook wel voorstellen dat je met je slaapdronken kop al halverwege bent voordat je eraan denkt.
ik ben er gebauruh en getauguh, loesahquote:
Ja hij is wel makkeljk, dat is het niet, bedoel het anders. Moeilijk in de zin dat hij volgens mij teveel nadenkt over wat hij zegt, ook al zijn het hele simpele dingen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heerlijk makkelijk!!!!
En creatief! Als 'ie idd een schaakspel aan het maken is...
En gaan ze dan iemand wakker maken...??quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Conditionering.
Gewoontes.
Als je wakker word omdat je midden in de nacht moet pissen ben je echt niet 100% wakker. Ik denk misschien 20%, dat willen ze voorkomen door de stoelen daar weg te zetten ;
HE daar staat een stoel. Waarom? O ja, eieren, et cetera...
Idemquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heerlijk makkelijk!!!!(om niet te zeggen 'simpel'
)
En creatief! Als 'ie idd een schaakspel aan het maken is...
Ik kan er niets anders inzien dan dat het slechts decoratie is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
wat voor een funktie hebben die rode borden eigenlijk waar ik nou de hele tijd tegen aan moet kijken
Wat zat je net vaag te lulle dan, vaag wéfquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben er gebauruh en getauguh, loesah
Roel, Lieske, Rikkert, Menno..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef jalla het volgende:
ralf is makkelijkste in de omgang in het hele huis, samen met linda
Nou ik vind anders dat je het wel goed spreekt, of beter gezegd schrijft, best wel Hageneesquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben er gebauruh en getauguh, loesah
dat is feng shoe ie of zoquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
wat voor een funktie hebben die rode borden eigenlijk waar ik nou de hele tijd tegen aan moet kijken
Ik vind 't sfeerverlagend. Mn broek zakt er echt van af.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt de regie op dit moment butt.
*eens isquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt de regie op dit moment butt.
nee, ben ik niet mee eens, roel bv kan zich ergeren aan mensen (joost), lieske dito, rikkert is depressief en houd zich afzijdig, menno kan lullig doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Roel, Lieske, Rikkert, Menno..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |