Laten we het maar niet over IQ's hebben he BBOY?quote:Op maandag 5 september 2005 11:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men wat een avatar heb jij![]()
heb je een iq van 74 of doe je alsof.
Ik heb ook kamp gehad en dat zoog.quote:
Jawel.quote:Op maandag 5 september 2005 11:59 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kan je ook iets anders doen dan zeiken?
![]()
Ik zeik.quote:Op maandag 5 september 2005 12:14 schreef EvilWasp het volgende:
Hehe, ik loop nu al 3 topics te vragen of mijn avatar in de OP mag.
Mag het?![]()
Ik zag het ja. Apart.quote:Op maandag 5 september 2005 12:20 schreef Renesite het volgende:
Ik heb gepost door t slotje heen
WHAHAHAHAHHA
Jostiquote:Op maandag 5 september 2005 12:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
dusssssss...
Dat is ilegaal en ban waardig hierquote:Op maandag 5 september 2005 12:20 schreef Renesite het volgende:
Ik heb gepost door t slotje heen
WHAHAHAHAHHA
Ik zag geen slotjequote:Op maandag 5 september 2005 12:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is ilegaal en ban waardig hier![]()
pssst hoe heb je dat gedaan![]()
Ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef taart het volgende:
Ik ga zometeen naar Zwolle.
Nee klopt maar ik kan de OP in dit topic niet meer wijzigen omdat deze te groot is en dan krijg ik weer zo'n baggermelding van forumfout/databasefout bla bla bla maar in Wiki sta je er bij voor de volgende topics.quote:
Wel toevallig dat je juist nu ineens offline gaat he?quote:
De nieuwe mod van ONZquote:Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je juist nu ineens offline gaat he?![]()
Overstappen op mijn trein richten leeuwardenquote:
Ljouwert?quote:Op maandag 5 september 2005 12:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Overstappen op mijn trein richten leeuwarden![]()
Ljou wat ?quote:
Ljouwert is Fries voor Leeuwarden. Ga je naar het NHL of CHL?quote:
Ljouwert is Leeuwarden in het Fries.quote:
En ik weet nou nog steeds niet in welke klas ik zit. School vindt het wel leuk om op het laatste moment pas te vertellen ofzo. Ik hoor het morgen pas, donderdag begint les alquote:Op maandag 5 september 2005 12:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ze al, alleen il est pas 'd fun
Niks ik ga richting leeuwarden en stap er bij Steenwijk weer uitquote:Op maandag 5 september 2005 12:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ljouwert is Leeuwarden in het Fries.
WTF moetje daar doen
met de FIETS in de trein om vervolgens WEER met de fiets te gaanquote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niks ik ga richting leeuwarden en stap er bij Steenwijk weer uit.
Daar fiets ik naar een of ander bos waar ik dus kamp heb .![]()
Nee met de auto naar de trein om vervolgens met een huur fiets naar het kamp te gaanquote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
met de FIETS in de trein om vervolgens WEER met de fiets te gaan![]()
Nee mijn school staat in Zwolle en heet Landstedequote:Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ooh ik dacht school in Leeuwarden.
Mijn school staat in Groningen en heet Noorderpoortquote:Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ooh ik dacht school in Leeuwarden.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef -Trinity- het volgende:
Tering, wat gaat het weer hard hier.
WAARquote:Op maandag 5 september 2005 12:50 schreef Chriz2k het volgende:
Danny.
Mijn school staat in Groningen en heet Hanzehogeschoolquote:Op maandag 5 september 2005 12:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn school staat in Groningen en heet Noorderpoort
Hey, je bent er weer....quote:Op maandag 5 september 2005 13:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit nu op schoolUurtje vrij, verveel me dood en dalijk nog een uur Grieks
* Er al isquote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef taart het volgende:
Ik ga zometeen naar Zwolle.
* Heeft medelijdenquote:Op maandag 5 september 2005 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is alweer sinds 9.45 op school en denkt tot een uur of 16.00 door te gaan.
Neuh tis voor een goed doel.quote:
Sinds gisterquote:
Wat een kutUIquote:
GSUSquote:Op maandag 5 september 2005 14:00 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga even school spoelen halen
Denk GSUS agenda!!
Wat voor vogel hebben jullie, als ik zo vrij mag zijnquote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
Damn onze vogel zit met de bel te spelen
quote:Op maandag 5 september 2005 14:00 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga even school spoelen halen
Denk GSUS agenda!!
Leuk, praat 'ie ook/doet 'ie geluiden na? Ik ken papegaaien die druppende kranen nadoen, of complete telefoongesprekken, of deurbellen (waardoor mensen opendoen voor niemandquote:
ik weet nietquote:Op maandag 5 september 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
heyy mensenalles goed hier? nog wat gebeurt hier?
Imberrquote:Op maandag 5 september 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
Ik wacht in spanningquote:
Die worden toch ontzettend oud? Praat 'ie ook enzo?quote:Op maandag 5 september 2005 14:29 schreef -Mo- het volgende:
Wij hebben een grijs-roodstaart pagegaai.
Ik heb gepooldquote:Op maandag 5 september 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
mooi beesiequote:Op maandag 5 september 2005 14:44 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo
[[url=http://img358.imageshack.us/img358/3873/loekieverbaas5oq12do.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dus jij bent het lulletje rozewater dit jaarquote:Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ben net terug van school![]()
Opzich wel leuke klas waar ik in zit. Mijn mentrix ken ik nog, omdat ik haar 2 jaar geleden aan het huilen heb gemaakt![]()
Rooster opzich ook wel relaxed, elke dag behalve donderdag 8.45 beginnnen, en op donderdag moet ik half 10 beginnnen![]()
Op dinsdag ben ik om 1 uur uit () en de rest van de dagen rond 3 uur of kwart voor 4.
Ik ben alleen wel klassenvertegenwoordiger![]()
Ik weet niet precies of ie oud wordt, maar volgens mij gaat ie wel lang mee.quote:Op maandag 5 september 2005 14:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die worden toch ontzettend oud? Praat 'ie ook enzo?Vogels zijn vaak lief (mits tammig).
Wat?quote:Op maandag 5 september 2005 14:49 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Dus jij bent het lulletje rozewater dit jaar
En dan met het goede nieuws komen dat we allemaal op kunnen rottenquote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef Maikuuul het volgende:
Klasse vertegenwoordigerdat lijkt me echt verschrikkelijk moetje wat naar onder gaan lopen om te vragen of de leraar er wel is
Net als livEliveD bij elke post 14.gif als PI heeftquote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij moet eig bij elke post [afbeelding] als posticon doen
Wij hebben geeneens een klassen vertegenwoordiger....en als een leraar er niet is, loopt iedereen gewoon weg.quote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef Maikuuul het volgende:
Klasse vertegenwoordigerdat lijkt me echt verschrikkelijk moetje wat naar onder gaan lopen om te vragen of de leraar er wel is
Leuk. Ik hoorde ook laatst van iemand zoiets:quote:Op maandag 5 september 2005 14:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet niet precies of ie oud wordt, maar volgens mij gaat ie wel lang mee.
Hij zegt dingen als:
-'Moet je kooeeeek?'
-'Kopje koffie?'
-'Kom maar'
-'Miauw!'
-'Dag Lorretje' zijn naam
-'Mama' & 'Gerard' de zoon van mijn oma, waar hij eerst verbleef
-Het geluid van drinken als je iets inschenkt.
Zo'n vogel wil ik ook.quote:Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Leuk. Ik hoorde ook laatst van iemand zoiets:
Vogel: "Tring tring! Ja hallo? Ja. Ok, is goed hoor. Ok. Hou van je. *geluidje van telefoon in de lader*".
Ook als hij een druppende kraan nadoet (en je een kwartier zoekt naar een kraan, daarna toch maar eens aan de vogel gaat denken?) Of de deurbel, waardoor je opendoet voor niemand?quote:
Dát zijn nu weer mindere voorbeelden..quote:Op maandag 5 september 2005 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ook als hij een druppende kraan nadoet (en je een kwartier zoekt naar een kraan, daarna toch maar eens aan de vogel gaat denken?) Of de deurbel, waardoor je opendoet voor niemand?
Als ze het vaak horen, doen ze het na hè. Hierzo zou een vogel dus waarschijnlijk een motor na gaan doen, omdat het doorgalmt vanaf de N205 en ik het elke 10 minuten hoor.
quote:Op maandag 5 september 2005 15:02 schreef Jaguarized het volgende:
En daar is weer zo'n kutploeg eerstejaars.
Wij hadden alleen in de 1e een klassenvertegenwoordiger, daarna vonden ze het niet meer nodig ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 14:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wij hebben geeneens een klassen vertegenwoordiger....en als een leraar er niet is, loopt iedereen gewoon weg.
Neuh te lui. Doe jij het maar voor me.quote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij moet eig bij elke post [afbeelding] als posticon doen
Ik probeer hier serieus te fokken werken.quote:
Wij hebben zeg maar alles afgeschoven op de gene die deze opleiding al moeilijk vindenquote:Op maandag 5 september 2005 15:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wij hadden alleen in de 1e een klassenvertegenwoordiger, daarna vonden ze het niet meer nodig ofzo![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 15:19 schreef erikkll het volgende:
helleuw, ik zit op school
alles goed?
Kun je niet even naar huis ofzo?quote:Op maandag 5 september 2005 15:20 schreef Superheld het volgende:
Nog een uurtje en een kwartier.![]()
ja ik verveel me![]()
Ga dan gewoon werken en niet fokkenquote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik probeer hier serieus te fokken werken.![]()
Huhquote:Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks, zichzelf toevoegen in de OP
Ik vind de icoontjes sowieso een beetje overbodigquote:Op maandag 5 september 2005 15:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
HuhWTF?
Waar slaat dat op? Iedereen is toch zeker welkom?
Dat heeft brainster er al in deeltje 67 bijgezet.quote:Op maandag 5 september 2005 15:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
HuhWTF?
Waar slaat dat op? Iedereen is toch zeker welkom?
Of alles toelaten, of geen. Dit is echt schandalig! Iedereen is welkom in alle topics op FOK!, ook hier. Icoontjes moeten er gewoon bij mogen anders is het belachelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind de icoontjes sowieso een beetje overbodig.
Sommigen maken er zelfs ruzie over in de slowchat.
Ja en al die tijd heb ik het totaal belachelijk gevonden en daarom haal ik het nu aan.quote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heeft brainster er al in deeltje 67 bijgezet.![]()
Ik hoop dat jij het niet over mij hebt?quote:Op maandag 5 september 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind de icoontjes sowieso een beetje overbodig.
Sommigen maken er zelfs ruzie over in de slowchat.
Krijg je wel een erg grote en langladende OP.quote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Of alles toelaten, of geen. Dit is echt schandalig! Iedereen is welkom in alle topics op FOK!, ook hier. Icoontjes moeten er gewoon bij mogen anders is het belachelijk.
Kan me echt kwaad maken om zulke dingen
Dudequote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Conflict het volgende:
Dat is redelijk triest.quote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Of alles toelaten, of geen. Dit is echt schandalig! Iedereen is welkom in alle topics op FOK!, ook hier. Icoontjes moeten er gewoon bij mogen anders is het belachelijk.
En ik heb gezegd dat als er nog een keer ruzie over wordt gemaakt ze eruit gaanquote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef Imberr het volgende:
die icoontjes zijn eig alleen van de vaste posters dus daarom.. maar wat ijsmeis al zegt: er word soms ruzie over gemaakt en ik heb al paar geopperd om ze dus maar af te schaffen.. maar ja, dat wil bijna niemand
Dat is niet triest.quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 16:04 schreef Chriz2k het volgende:
Welke lul heeft mijn icon op de verkeerde plaats gezet?.
Ik vind het best wel triest als hij dat echt meent.quote:Op maandag 5 september 2005 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik heb gezegd dat als er nog een keer ruzie over wordt gemaakt ze eruit gaan!
[..]
Dat is niet triest.
Conflict geeft om newbies!
Is dat diezelfde tribal als die aan de muur hangt?quote:Op maandag 5 september 2005 16:12 schreef -Trinity- het volgende:
* -Trinity- is creatief bezig.
Eerste tekeningetje voor de henna zometeen:
[afbeelding]
Ik laat het resultaat ook wel zien.
Ik heb de LookX prijsvraag gewonnen.
Wees blij dat je woensdag pas weer naar school moet, ik zit alweer een weekje huiswerk te maken enzo.quote:Op maandag 5 september 2005 16:19 schreef Wiwi101 het volgende:
Ben ik weer
Net mn rooster opgehaald enzo balbla welkom op school enzo. Wel lekker rooster.
Morgen nog vrij en dan woensdag weer aa de bak
Dan had je ook een weekje eerder vakantiequote:Op maandag 5 september 2005 16:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Wees blij dat je woensdag pas weer naar school moet, ik zit alweer een weekje huiswerk te maken enzo.
Hmm, ik moet morgen ook weer beginnen. Alleen heb maar 1 uur les en overmorgen ookquote:Op maandag 5 september 2005 16:19 schreef Wiwi101 het volgende:
Ben ik weer
Net mn rooster opgehaald enzo balbla welkom op school enzo. Wel lekker rooster.
Morgen nog vrij en dan woensdag weer aa de bak
quote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef Petertjuhh het volgende:
inderdaad, die icoontjes zijn totaal overbodig. weghalen die handel
Jaloers dat je er niet in magquote:Mensen die avatars hebben met epileptische bijwerkingen gaan eruit/komen er niet in (Knoekie is de uitzondering).
Ik vind t wel grappig eigelijk. Zoveel ruzie heb ik er trouwens ook niet over gezien anders. Alleen een paar mensen die vroegen of ze erin mochtenquote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef Petertjuhh het volgende:
inderdaad, die icoontjes zijn totaal overbodig. weghalen die handel
Gewoon dat het totaal onnodig is, mede omdat het zogenaamd doorwisselt, waardoor ik ook uit de op verdwijn enzoquote:Op maandag 5 september 2005 16:27 schreef Eix het volgende:
Mên, relax allemaal. Die icoontjes zijn toch leuk, t enigste wat gevraagd word is dat niet iedereen die 3 posts in dit topic heeft zich meteen erbij zet om vervolgens nooit meer terug te komen. Misschien dat t nogal een beetje te formeel daar staat, maar toch.. waar the fock maken jullie je druk om?
Nee, die van jou wekt spontaan epileptische aanvallen op.quote:Op maandag 5 september 2005 16:29 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Gewoon dat het totaal onnodig is, mede omdat het zogenaamd doorwisselt, waardoor ik ook uit de op verdwijn enzo![]()
ja, omdat ik geen herrie ga schoppen als iemand mij er uit gooit (Taart)quote:Op maandag 5 september 2005 16:29 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik vind t wel grappig eigelijk. Zoveel ruzie heb ik er trouwens ook niet over gezien anders. Alleen een paar mensen die vroegen of ze erin mochten![]()
Dan kan je die afbeelding blocken met je adblocker.quote:Op maandag 5 september 2005 16:30 schreef Nory het volgende:
[..]
Nee, die van jou wekt spontaan epileptische aanvallen op.
Ja, cool hequote:Op maandag 5 september 2005 16:30 schreef Nory het volgende:
[..]
Nee, die van jou wekt spontaan epileptische aanvallen op.
Dat mensen je uit de OP verwijderen is helemaal te schofterig voor woorden!quote:Op maandag 5 september 2005 16:30 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ja, omdat ik geen herrie ga schoppen als iemand mij er uit gooit (Taart)
Nou dan zeg je dat een keer als je daar behoeft aan hebt, en dan zet je jezelf er weer in en dan is er geen kwaad woord gesproken toch?quote:Op maandag 5 september 2005 16:30 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ja, omdat ik geen herrie ga schoppen als iemand mij er uit gooit (Taart)
Heb geen epilepsie, daar niet van maar Adblocker?quote:Op maandag 5 september 2005 16:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan kan je die afbeelding blocken met je adblocker.
ik heb maar weer mn gewone genomen want het is niet leuk als mn meesterwerk achter de adblocker verdwijntquote:Op maandag 5 september 2005 16:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan kan je die afbeelding blocken met je adblocker.
Go Imberrquote:Op maandag 5 september 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
* Imberr is coming live from the bibliotheek in Geleen![]()
![]()
mwah, omdat ik er niet zo veel waarde aan hecht, en dan staat je ip meteen in Wiki, of je moet je aanmelden ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 16:32 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Nou dan zeg je dat een keer als je daar behoeft aan hebt, en dan zet je jezelf er weer in en dan is er geen kwaad woord gesproken toch?![]()
Met Firefix en de adblock extrensie kun je elke willekeurige afbeelding met een rechtermuisknop-klik voor eeuwig van je scherm bannenquote:Op maandag 5 september 2005 16:33 schreef Nory het volgende:
[..]
Heb geen epilepsie, daar niet van maar Adblocker?Heb ik echt nog nooit ergens gezien.
Die knipperende kleuricons zijn toch niet echt origineel.quote:Op maandag 5 september 2005 16:33 schreef Nory het volgende:
[..]
Heb geen epilepsie, daar niet van maar Adblocker?Heb ik echt nog nooit ergens gezien.
Ik weet toch niet hoe dat moetquote:Op maandag 5 september 2005 16:33 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ik heb maar weer mn gewone genomen want het is niet leuk als mn meesterwerk achter de adblocker verdwijnt![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 16:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Go Imberr
Waarom ben je bij de bieb?
quote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
om boeken te lenen
en om gratis te internetten op een heel erg trage computer
Hmmz, teveel moeitequote:Op maandag 5 september 2005 16:35 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Met Firefix en de adblock extrensie kun je elke willekeurige afbeelding met een rechtermuisknop-klik voor eeuwig van je scherm bannen
Gratis?quote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]om boeken te lenen
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef Conflict het volgende:
Het uitleggen hoe een adblocker werkt en waar je deze kan halen zijn geloof ik niet toegestaan. Kijk er iig mee uit.
Ja, bij ons ook..quote:Op maandag 5 september 2005 16:37 schreef freiss het volgende:
[..]
Gratis?Bij ons moet je ervoor betalen.
![]()
Lees je inquote:Op maandag 5 september 2005 12:14 schreef EvilWasp het volgende:
Hehe, ik loop nu al 3 topics te vragen of mijn avatar in de OP mag.
Mag het?![]()
Dan kan je thuis ookquote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]om boeken te lenen
ja goed, maar t îdee van gratis internet is leuk.. moet je t nou verpestenquote:Op maandag 5 september 2005 16:39 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dan kan je thuis ookDie internet-verbinding ligt er nu toch al
![]()
't hondje is leuk maar heb er niks meequote:Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
GSUS![]()
.
[..]
Wat voor vogel hebben jullie, als ik zo vrij mag zijn?
Ik heb wel pop ups geblokkeerdquote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef Conflict het volgende:
Het uitleggen hoe een adblocker werkt en waar je deze kan halen zijn geloof ik niet toegestaan. Kijk er iig mee uit.
quote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
appeltje?quote:Op maandag 5 september 2005 16:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Gewoon appeltje + K in Safari
Is gewoon onderdeel van 't programma..
Nope. Dit is een andere.quote:Op maandag 5 september 2005 16:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat diezelfde tribal als die aan de muur hangt?
Maar de een is een noob, en de ander is Maryse en die wil d'r haar blond verfenquote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Conflict het volgende:
Mensen, aub niet continu twee posts achter elkaar doen maar je editknop gebruiken!
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 5 september 2005 17:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar de een is een noob, en de ander is Maryse en die wil d'r haar blond verfen
Haarkleur heeft niks met postkrikken te maken.quote:Op maandag 5 september 2005 17:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje smerig uit zoquote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nope. Dit is een andere.
[afbeelding]
Vieze henna pasta erop, over anderhalf uur ongeveer mag het eraf.
verven schrijf je nog altijd zoquote:Op maandag 5 september 2005 17:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Daar heb je een puntquote:Op maandag 5 september 2005 17:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat je het d'r niet kwalijk mag nemen
Hoeveel meer breezah kan het nog worden OMGquote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Och nee tochme nichtje heeft picturetrail gemaakt
Daar : http://www.picturetrail.com/T.ammiieY
Ja moet ik dan continu refreshen of zoquote:Op maandag 5 september 2005 17:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Haarkleur heeft niks met postkrikken te maken.
Feit is wel dat ik het niet continu blijf vragen hier...
Dan ken je DeliciousBoy ofzo nog nietquote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoeveel meer breezah kan het nog worden OMG
Die muziekjes ookquote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Och nee tochme nichtje heeft picturetrail gemaakt
Daar : http://www.picturetrail.com/T.ammiieY
Gewaagde stellingquote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja moet ik dan continu refreshen of zo
De ene keer worden er 20 post in een minuut gemaakt en de andere keer 1 in 20 minuten ja dan kan het gebeuren dat er wel eens 2 achter elkaar komen te staan.
Het gezeur over post op krikken is volgens mij alleen bedoeld zodat jij het elke keer kunt zeggen en je eigen posts op kunt krikken
Ik waarschuw je gewoon, normaal doorposten en niet continu twee berichten achter elkaar. Gewoon normaal slowchatten en als het te sloom gaat wacht je maar ff. Of druk op f5.quote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
De ene keer worden er 20 post in een minuut gemaakt en de andere keer 1 in 20 minuten ja dan kan het gebeuren dat er wel eens 2 achter elkaar komen te staan.
Het gezeur over post op krikken is volgens mij alleen bedoeld zodat jij het elke keer kunt zeggen en je eigen posts op kunt krikken
Pak idd liever de smiley posts aan.quote:Op maandag 5 september 2005 17:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewaagde stellingMaar ik ben het wel met je eens, postopkrikken is baggeren, dus of alleen een smiley of dingen als alleen hoi ofzo.. Sorry Conflict maar in, zeg, GCSC zijn er vrij regelmatig 4 posts van dezelfde achter elkaar. Dat gebeurt hier zelden of nooit. Zodoende vind ik dat je ietwat overdrijft....
Dus![]()
Ja maar als je op iemand reageert is dat toch geen punt? Ik bedoel, postopkrikken is mijns inziens toch echt net iets anders dan toevallig een paar posts onder elkaar (mits het rustig is). Je hebt wel gelijk als je t hebt over editten, dat is gewoon vervelendquote:Op maandag 5 september 2005 17:13 schreef Conflict het volgende:
Het kan best eens gebeuren dat je twee posts achter elkaar maakt, daar gaat het niet om. Wat veel mensen hier doen is echt puur voor het postaantalm posten en dat wordt nu gewoon aangepakt, eerst met waarschuwingen natuurlijk...
Dit topic moet gewoon leuk voor iedereen blijven.
Inderdaad. Wat jaguarized gisteravond op MUZ, flikte Wat luister je nu? oude stijl deel 796 , dat is pas postopkrikken.quote:Op maandag 5 september 2005 17:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar als je op iemand reageert is dat toch geen punt? Ik bedoel, postopkrikken is mijns inziens toch echt net iets anders dan toevallig een paar posts onder elkaar (mits het rustig is). Je hebt wel gelijk als je t hebt over editten, dat is gewoon vervelend![]()
Daar zit een klein spleetje dat tussen elke letters zitten.quote:
haha inderdeed... met ze talpaquote:Op maandag 5 september 2005 17:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat jaguarized gisteravond op MUZ, flikte Wat luister je nu? oude stijl deel 796 , dat is pas postopkrikken.
Klopt, maar het mag wel want je mag daar posten wat je op dat moment luistertquote:Op maandag 5 september 2005 17:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat jaguarized gisteravond op MUZ, flikte Wat luister je nu? oude stijl deel 796 , dat is pas postopkrikken.
Klopt maar dat is dus niet aan de orde.quote:Op maandag 5 september 2005 17:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar als je op iemand reageert is dat toch geen punt?
Dan zou ik een nieuw toetsenbord kopenquote:Op maandag 5 september 2005 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar zit een klein spleetje dat tussen elke letters zitten.
Maar om de 2 minuten posten welke muziek je op hebt staan...quote:Op maandag 5 september 2005 17:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Klopt, maar het mag wel want je mag daar posten wat je op dat moment luistertTrouwens, dan zijn een hele zooi topics postopkrikgevoelig
Mooi!quote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nope. Dit is een andere.
[afbeelding]
Vieze henna pasta erop, over anderhalf uur ongeveer mag het eraf.
Over het algemeen vind ik het nog wel meevallen hier.. De echte baggeraars zijn al geband en alles. Maar wat ik net ook al postte: dat mensen een reactie 2 keer posten is vervelend, edit m gewoonquote:Op maandag 5 september 2005 17:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Klopt maar dat is dus niet aan de orde.
Dan zeg ik er ook niks van. Het is hier gewoonte geworden om zoveel mogelijk posts en SC topics vol te krijgen en dat is gewoon afgelopen nu. Gezellig slowchatten is geen probleem. Standaard twee posts achter elkaar is postkrikken en gewoon niet de bedoeling.
Precies, net zo irritant en ik zou dat aanpakken als ik in MUZ iets te zeggen had. Hier is me gevraagd een beetje mee te kijken en daarom vraag ik het ook gewoon aan jullie.quote:Op maandag 5 september 2005 17:18 schreef brainster het volgende:
[..]
Nou en? Dat doe ik daar ook en d_h al helemaal... Het is wat overbodig maar dat is het grootste gedeelte van dit forom natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 17:20 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar om de 2 minuten posten welke muziek je op hebt staan...
En hij wilde gister de 10000 posts halen dacht ik zo.
Die baggeraars en postkrikkers zijn niet zomaar gebanned, daarom wil ik gewoon nu even vertellen wat wel en wat niet kan. Dat die topics hard lopen is niet erg maar als iedereen standaard twee posts doet gaat het gewoon dubbel zo snel, dat is niet nodig.quote:Op maandag 5 september 2005 17:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik het nog wel meevallen hier.. De echte baggeraars zijn al geband en alles. Maar wat ik net ook al postte: dat mensen een reactie 2 keer posten is vervelend, edit m gewoon
Ze zouden voor bepaalde mensen eerst een minuut de FAQ moeten laten lezen voor ze elke keer op het forum komenquote:Op maandag 5 september 2005 17:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die baggeraars en postkrikkers zijn niet zomaar gebanned, daarom wil ik gewoon nu even vertellen wat wel en wat niet kan. Dat die topics hard lopen is niet erg maar als iedereen standaard twee posts doet gaat het gewoon dubbel zo snel, dat is niet nodig.
Alleen vraag ik me af, komt na het opkrippen opkrikken en icoontjes in de OP nog wat?quote:Op maandag 5 september 2005 17:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Precies, net zo irritant en ik zou dat aanpakken als ik in MUZ iets te zeggen had. Hier is me gevraagd een beetje mee te kijken en daarom vraag ik het ook gewoon aan jullie.
Verder is het alleen maar leuk dat jullie zo'n plezier in dit topic hebben en het was ook niet de bedoeling jullie dat plezier af te nemen, dat doe ik ook niet.
Leg alleen de nadruk op de gezelligheid, niet op het aantal posts.
Of een nieuwe computerquote:Op maandag 5 september 2005 17:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dan zou ik een nieuw toetsenbord kopen
quote:Op maandag 5 september 2005 17:22 schreef MaRySe het volgende:
Waarom word ik er dan op aangesproken als ik altijd alleen op iemand reageer
Wat bedoel je?quote:Op maandag 5 september 2005 17:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen vraag ik me af, komt na het opkrippen en icoontjes in de OP nog wat?
Ik blijf erbij dat ik vind dat het wel een beetje beaamt moet worden door de MOD's hier, want jammer genoeg zeggen die er niets van.
Je staat denk ik al onder verdenking van opkrikken dus op jou letten ze meer: gok ik..quote:
Zijn er nog meer dingen die Conflict dwars liggen behalve opkrikken en de avatars in de OPquote:Op maandag 5 september 2005 17:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat bedoel je?Ik snap m niet helemaal
![]()
Mod ben je 24 uur per dagquote:Op maandag 5 september 2005 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn er nog meer dingen die Conflict dwars liggen behalve opkrikken en de avatars in de OP
en
Dat Brechtje en IJsmeis (heel slim) hun mond houden en conflict het vuile werk opknapt.
Ik vind dat Brecht en IJsmeis het beter konden melden, want conflict is niet een modje hier, niet dat ik niet naar hem luister.. maar het feit...
Dat slaat echt nergens op. Ik ben juist 1 van de weinige die niet opkrikt.quote:Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je staat denk ik al onder verdenking van opkrikken dus op jou letten ze meer: gok ik..
Ja ok, maar B en IJ hebben nu niet echt gezag hier of ze zijn niet genoeg aanwezig om alle bagger eruit te houden. Afgezien van de fototopics zie ik dan ook maar weinig acties die ze hebben uitgevoerd hier. Alleen zo hier en daar een waarschuwing. De echte baggeraars krijgen zo toch alsnog wel de ruimtequote:Op maandag 5 september 2005 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat brechtje en ijsmeis (heel slim) hun mond houden en conflict het vuile werk opknapt.
Ik vind dat Brecht en Ijsmeis het beter konden melden, want conflict is niet een modje hier, niet dat ik niet naar hem luister.. maar het feit...
Nou ja, als ze echt vaak op jou reageren als jij iets post dan hebben ze gewoon de pik op je ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 17:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Ik ben juist 1 van de weinige die niet opkrikt.
Ik zou zeggen: open er een topic over in DIGquote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom blijft mijn IE steeds hangen als ik naar de meisjes page wil gaan?
Mooi, het gaat dus allemaal wel in overleg.quote:Op maandag 5 september 2005 17:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mod ben je 24 uur per dag
Dat ik hier officieel geen mod ben boeit niet zo, iedereen weet dat ik hier een oogje in het zeil houd en als iemand daar problemen mee heeft hoor ik dat graag.
Ik mod hier trouwens al vanaf het begin en dit is in PUB vaak genoeg ter sprake gekomen.
Mij is gevraagd mee te kijken in PUB, vooral SC, omdat het de spuigaten uit liep. Mijn opmerkingen over die icons is gewoon een persoonlijke vraag, los van het feit of ik mod ben. IJsmeis en Breggie bepalen het beleid en ik help ze met de uitvoering daarvan.
Streng ben je neit, maar wel iemand die het vuile werk opknaptquote:Op maandag 5 september 2005 17:38 schreef Conflict het volgende:
Ik kom hier echt niet om te treiteren maar gewoon om een beetje over de schouders van de meisjes mee te kijken. Ik vind dat IJsmeis en Breggie het voor zulke jonge, nieuwe modjes erg goed doen. Ik zou eerder hun een beetje bijstaan en blij zijn dat er losjes wordt gemod in PUB.
Trouwens, als er iemand geen strenge mod is ben ik dat dacht ik wel...
Daar heb je een puntquote:Op maandag 5 september 2005 17:38 schreef Conflict het volgende:
Trouwens, als er iemand geen strenge mod is ben ik dat dacht ik wel...
Helemaal mee eens. Net kwam het toevallig voor dat ik 2x een berichtje plaatste, maar dat doe ik vrijwel nooit. En postopkrikken doe ik niet aan. Ohja, ben ook geen noobquote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je plasser in jonge meisjes stekenquote:Op maandag 5 september 2005 17:42 schreef Renesite het volgende:
Maar goed, waar ging het ook al weer over?
Hoe jong?quote:Op maandag 5 september 2005 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je plasser in jonge meisjes steken
Ligt eraan hoe oud je zelf bent de formule luid : eigen leeftijd - 5 jaar = minimale leeftijd zum flicken !quote:
Waar precies?quote:Op maandag 5 september 2005 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je plasser in jonge meisjes steken
Dat is 14quote:Op maandag 5 september 2005 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud je zelf bent de formule luid : eigen leeftijd - 5 jaar = minimale leeftijd zum flicken !
Pruim + mondquote:Op maandag 5 september 2005 17:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar precies?
In den oog, oder den mond?
quote:Op maandag 5 september 2005 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Aansteller, je masturbeerd toch ook op fotos van 12 jarigen dus
12 jarigen ...quote:Op maandag 5 september 2005 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Aansteller, je masturbeert toch ook op fotos van 12 jarigen dus
Ik vind dat iedere mod geloofwaardigheid verdient tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 5 september 2005 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Streng ben je neit, maar wel iemand die het vuile werk opknapt![]()
Kinderachtige reactie, waar danquote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef Conflict het volgende:
Ik ga echt niet meteen zeiken als ik een dubbele post zie maar alleen als ik het idee heb dat dit structureel aan de orde is, dan zeg ik er eerst 10 keer iets van. Ik post zelf ook best eens twee keer achter elkaar.
Maryse was iemand die me al even opviel en daarom zei ik er iets van. Juist de kinderachtige reactie hierop was voor mij een bevestiging.
Gewoon normaal posten dus![]()
Als je dat niet had verwacht dan is je inzicht wel erg beroerd .. je zit notabene in PUB.quote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef Conflict het volgende:
Ik ga echt niet meteen zeiken als ik een dubbele post zie maar alleen als ik het idee heb dat dit structureel aan de orde is, dan zeg ik er eerst 10 keer iets van. Ik post zelf ook best eens twee keer achter elkaar.
Maryse was iemand die me al even opviel en daarom zei ik er iets van. Juist de kinderachtige reactie hierop was voor mij een bevestiging.
Gewoon normaal posten dus![]()
foto's dusquote:Op maandag 5 september 2005 17:51 schreef MaRySe het volgende:
Post hier je party pics !
allemaal even posten
quote:
Je kan me best uitdagen hoor. Je trekt het dan alleen wel uit het verband.quote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
* Maikuuul steunt hem in deze opinie !quote:Op maandag 5 september 2005 17:56 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik vind het wel toppie van Conflict dat hij op een normale manier een discussie aangaat en z'n standpunt op een normale manier duidelijk maakt.
Toen ik nog een PUBertje was, jaar of 15 geleden, riep ik als hardste dat een puber niet gek is. Mijn mening is niet anders nu. Ik zie PUBers gewoon als normale mensen die alleen nog niet zo vaak jarig geweest zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 17:56 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Als je dat niet had verwacht dan is je inzicht wel erg beroerd .. je zit notabene in PUB.
Vind je dat kinderachtigquote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Je kan me best uitdagen hoor. Je trekt het dan alleen wel uit het verband.
Aan die posts komen gaat het mij niet om. ,aar als het snel gaat ga ik niet stééds eerst quoten. selecteren. en dan weer terug, aanpassen, weer opslaan...quote:Op maandag 5 september 2005 17:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind dat iedere mod geloofwaardigheid verdient tot het tegendeel bewezen is.
Daarbij komt dat jullie wel even de tijd nemen als ik iets te zeggen heb.
Ik ben niet iemand die meteen gaat editten, deleten en notes zetten. Maar ik doe PUB er gewoon bij en overleg veel met de dames. Op den duur moet ik dus wel acties uit gaan voeren anders ben ik ook niet geloofwaardig meer.
Ik vraag al een week netjes of er geen dubbele posts gedaan kunnen worden of iig minder. Als daar geen gehoor aan gegeven wordt kan ik twee dingen doen:
1- Niks
2- Notes zetten en klagen bij de FA's
Vandaar dat ik jullie gewoon duidelijk wil maken wat wel en niet kan op fok of in PUB. Als niemand zich er iets van aantrekt dan gaat mijn geloofwaardigheid eraan en dat wil ik niet. Dan ga ik ook de mod uit lopen hangen maar dat wil ik echt niet!
Dat de huidige mods laten mij niet het vuile werk opknappen maar vragen me om advies. Ik kom echt niet continu om te zeiken hier maar vind het wel frappant dat er telkens weer hetzelfde gezeik is. Houd het gewoon leuk en ontopic, gewoon gezellie meeposten, zo kom je ook wel aan al die posts.
Idd niet echt gezellig neequote:
Met in de TT iets van: zeuren doe je maar in FB ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd niet echt gezellig neevolgens mij word het tijd dat ik het volgende topic maar weer eens ga openen
daar heb ik wel ff zin in
Dat is natuurlijk ook de bedoeling maar ik vind het aardig dat je het ff opmerktquote:Op maandag 5 september 2005 17:56 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik vind het wel toppie van Conflict dat hij op een normale manier een discussie aangaat en z'n standpunt op een normale manier duidelijk maakt.
Bordo (Bordeaux / De Tijd)quote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die tent waar ik toen ook was geweest. Hoe heet die ook weer?
Je mag best twee maal achter elkaar posten met een duidelijke reactie. Alleen was dat niet het geval. Twee, drie, vier reacties achter elkaar werd normaal in PUB en daar wil ik iets tegen doen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan die posts komen gaat het mij niet om. ,aar als het snel gaat ga ik niet stééds eerst quoten. selecteren. en dan weer terug, aanpassen, weer opslaan...
Het gaat meer om de doorstroming van gesprekken dat ik meerdere posts achter mekaar zet.
Maar genoeg gepraat, ik begrijp jouw punt enzo.
He dit is een ander topic hoorquote:
Hier is het slowchat topicquote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
He dit is een ander topic hoorMaar owjah, das waar, was op zich wel relaxte tent..
eetzequote:Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef Gizmore het volgende:
Maar ik ben eten. Veel plezier met die baggerdiscussie![]()
Dat is leuk en aardig, maar niet reëel wat mij betreft.quote:Op maandag 5 september 2005 17:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Toen ik nog een PUBertje was, jaar of 15 geleden, riep ik als hardste dat een puber niet gek is. Mijn mening is niet anders nu. Ik zie PUBers gewoon als normale mensen die alleen nog niet zo vaak jarig geweest zijn.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag geslaagd voor auto theorie
4 foutjes
De groeten, heh.quote:Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef Conflict het volgende:
Ik ben ff weg, veel plezier hier mensen!
Dat is wel erg smerig, wie gaat er nou op een bezweet hoofd een kusje gevenquote:
ik wel hoor, uit liefdequote:Op maandag 5 september 2005 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is wel erg smerig, wie gaat er nou op een bezweet hoofd een kusje geven
6 en ik had er 4quote:Op maandag 5 september 2005 18:12 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
gefeli he, je mag toch 5 fouten hebben ofzo?
Met mijn brommer had ik er 5 van de 5quote:
Jupquote:Op maandag 5 september 2005 14:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik krijg een agenda van de school.
Christiaan is terug?!
Een plas water met plas erin.quote:Op maandag 5 september 2005 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
ROFL daarnet op tv : Een zwembad is meer dan een plas water :/
Wtf is het dan nog meer ?
quote:Op maandag 5 september 2005 18:22 schreef Maikuuul het volgende:
Yes ik wist dat ze ging komen !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |