Wij hadden alleen in de 1e een klassenvertegenwoordiger, daarna vonden ze het niet meer nodig ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 14:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wij hebben geeneens een klassen vertegenwoordiger....en als een leraar er niet is, loopt iedereen gewoon weg.
Neuh te lui. Doe jij het maar voor me.quote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij moet eig bij elke post [afbeelding] als posticon doen
Ik probeer hier serieus te fokken werken.quote:
Wij hebben zeg maar alles afgeschoven op de gene die deze opleiding al moeilijk vindenquote:Op maandag 5 september 2005 15:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wij hadden alleen in de 1e een klassenvertegenwoordiger, daarna vonden ze het niet meer nodig ofzo![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 15:19 schreef erikkll het volgende:
helleuw, ik zit op school
alles goed?
Kun je niet even naar huis ofzo?quote:Op maandag 5 september 2005 15:20 schreef Superheld het volgende:
Nog een uurtje en een kwartier.![]()
ja ik verveel me![]()
Ga dan gewoon werken en niet fokkenquote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik probeer hier serieus te fokken werken.![]()
Huhquote:Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks, zichzelf toevoegen in de OP
Ik vind de icoontjes sowieso een beetje overbodigquote:Op maandag 5 september 2005 15:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
HuhWTF?
Waar slaat dat op? Iedereen is toch zeker welkom?
Dat heeft brainster er al in deeltje 67 bijgezet.quote:Op maandag 5 september 2005 15:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
HuhWTF?
Waar slaat dat op? Iedereen is toch zeker welkom?
Of alles toelaten, of geen. Dit is echt schandalig! Iedereen is welkom in alle topics op FOK!, ook hier. Icoontjes moeten er gewoon bij mogen anders is het belachelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind de icoontjes sowieso een beetje overbodig.
Sommigen maken er zelfs ruzie over in de slowchat.
Ja en al die tijd heb ik het totaal belachelijk gevonden en daarom haal ik het nu aan.quote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heeft brainster er al in deeltje 67 bijgezet.![]()
Ik hoop dat jij het niet over mij hebt?quote:Op maandag 5 september 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind de icoontjes sowieso een beetje overbodig.
Sommigen maken er zelfs ruzie over in de slowchat.
Krijg je wel een erg grote en langladende OP.quote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Of alles toelaten, of geen. Dit is echt schandalig! Iedereen is welkom in alle topics op FOK!, ook hier. Icoontjes moeten er gewoon bij mogen anders is het belachelijk.
Kan me echt kwaad maken om zulke dingen
Dudequote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Conflict het volgende:
Dat is redelijk triest.quote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Of alles toelaten, of geen. Dit is echt schandalig! Iedereen is welkom in alle topics op FOK!, ook hier. Icoontjes moeten er gewoon bij mogen anders is het belachelijk.
En ik heb gezegd dat als er nog een keer ruzie over wordt gemaakt ze eruit gaanquote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef Imberr het volgende:
die icoontjes zijn eig alleen van de vaste posters dus daarom.. maar wat ijsmeis al zegt: er word soms ruzie over gemaakt en ik heb al paar geopperd om ze dus maar af te schaffen.. maar ja, dat wil bijna niemand
Dat is niet triest.quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 16:04 schreef Chriz2k het volgende:
Welke lul heeft mijn icon op de verkeerde plaats gezet?.
Ik vind het best wel triest als hij dat echt meent.quote:Op maandag 5 september 2005 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik heb gezegd dat als er nog een keer ruzie over wordt gemaakt ze eruit gaan!
[..]
Dat is niet triest.
Conflict geeft om newbies!
Is dat diezelfde tribal als die aan de muur hangt?quote:Op maandag 5 september 2005 16:12 schreef -Trinity- het volgende:
* -Trinity- is creatief bezig.
Eerste tekeningetje voor de henna zometeen:
[afbeelding]
Ik laat het resultaat ook wel zien.
Ik heb de LookX prijsvraag gewonnen.
Wees blij dat je woensdag pas weer naar school moet, ik zit alweer een weekje huiswerk te maken enzo.quote:Op maandag 5 september 2005 16:19 schreef Wiwi101 het volgende:
Ben ik weer
Net mn rooster opgehaald enzo balbla welkom op school enzo. Wel lekker rooster.
Morgen nog vrij en dan woensdag weer aa de bak
Dan had je ook een weekje eerder vakantiequote:Op maandag 5 september 2005 16:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Wees blij dat je woensdag pas weer naar school moet, ik zit alweer een weekje huiswerk te maken enzo.
Hmm, ik moet morgen ook weer beginnen. Alleen heb maar 1 uur les en overmorgen ookquote:Op maandag 5 september 2005 16:19 schreef Wiwi101 het volgende:
Ben ik weer
Net mn rooster opgehaald enzo balbla welkom op school enzo. Wel lekker rooster.
Morgen nog vrij en dan woensdag weer aa de bak
quote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef Petertjuhh het volgende:
inderdaad, die icoontjes zijn totaal overbodig. weghalen die handel
Jaloers dat je er niet in magquote:Mensen die avatars hebben met epileptische bijwerkingen gaan eruit/komen er niet in (Knoekie is de uitzondering).
Ik vind t wel grappig eigelijk. Zoveel ruzie heb ik er trouwens ook niet over gezien anders. Alleen een paar mensen die vroegen of ze erin mochtenquote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef Petertjuhh het volgende:
inderdaad, die icoontjes zijn totaal overbodig. weghalen die handel
Gewoon dat het totaal onnodig is, mede omdat het zogenaamd doorwisselt, waardoor ik ook uit de op verdwijn enzoquote:Op maandag 5 september 2005 16:27 schreef Eix het volgende:
Mên, relax allemaal. Die icoontjes zijn toch leuk, t enigste wat gevraagd word is dat niet iedereen die 3 posts in dit topic heeft zich meteen erbij zet om vervolgens nooit meer terug te komen. Misschien dat t nogal een beetje te formeel daar staat, maar toch.. waar the fock maken jullie je druk om?
Nee, die van jou wekt spontaan epileptische aanvallen op.quote:Op maandag 5 september 2005 16:29 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Gewoon dat het totaal onnodig is, mede omdat het zogenaamd doorwisselt, waardoor ik ook uit de op verdwijn enzo![]()
ja, omdat ik geen herrie ga schoppen als iemand mij er uit gooit (Taart)quote:Op maandag 5 september 2005 16:29 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik vind t wel grappig eigelijk. Zoveel ruzie heb ik er trouwens ook niet over gezien anders. Alleen een paar mensen die vroegen of ze erin mochten![]()
Dan kan je die afbeelding blocken met je adblocker.quote:Op maandag 5 september 2005 16:30 schreef Nory het volgende:
[..]
Nee, die van jou wekt spontaan epileptische aanvallen op.
Ja, cool hequote:Op maandag 5 september 2005 16:30 schreef Nory het volgende:
[..]
Nee, die van jou wekt spontaan epileptische aanvallen op.
Dat mensen je uit de OP verwijderen is helemaal te schofterig voor woorden!quote:Op maandag 5 september 2005 16:30 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ja, omdat ik geen herrie ga schoppen als iemand mij er uit gooit (Taart)
Nou dan zeg je dat een keer als je daar behoeft aan hebt, en dan zet je jezelf er weer in en dan is er geen kwaad woord gesproken toch?quote:Op maandag 5 september 2005 16:30 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ja, omdat ik geen herrie ga schoppen als iemand mij er uit gooit (Taart)
Heb geen epilepsie, daar niet van maar Adblocker?quote:Op maandag 5 september 2005 16:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan kan je die afbeelding blocken met je adblocker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |