ik heb maar weer mn gewone genomen want het is niet leuk als mn meesterwerk achter de adblocker verdwijntquote:Op maandag 5 september 2005 16:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan kan je die afbeelding blocken met je adblocker.
Go Imberrquote:Op maandag 5 september 2005 16:30 schreef Imberr het volgende:
* Imberr is coming live from the bibliotheek in Geleen![]()
![]()
mwah, omdat ik er niet zo veel waarde aan hecht, en dan staat je ip meteen in Wiki, of je moet je aanmelden ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 16:32 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Nou dan zeg je dat een keer als je daar behoeft aan hebt, en dan zet je jezelf er weer in en dan is er geen kwaad woord gesproken toch?![]()
Met Firefix en de adblock extrensie kun je elke willekeurige afbeelding met een rechtermuisknop-klik voor eeuwig van je scherm bannenquote:Op maandag 5 september 2005 16:33 schreef Nory het volgende:
[..]
Heb geen epilepsie, daar niet van maar Adblocker?Heb ik echt nog nooit ergens gezien.
Die knipperende kleuricons zijn toch niet echt origineel.quote:Op maandag 5 september 2005 16:33 schreef Nory het volgende:
[..]
Heb geen epilepsie, daar niet van maar Adblocker?Heb ik echt nog nooit ergens gezien.
Ik weet toch niet hoe dat moetquote:Op maandag 5 september 2005 16:33 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
ik heb maar weer mn gewone genomen want het is niet leuk als mn meesterwerk achter de adblocker verdwijnt![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 16:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Go Imberr
Waarom ben je bij de bieb?
quote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
om boeken te lenen
en om gratis te internetten op een heel erg trage computer
Hmmz, teveel moeitequote:Op maandag 5 september 2005 16:35 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Met Firefix en de adblock extrensie kun je elke willekeurige afbeelding met een rechtermuisknop-klik voor eeuwig van je scherm bannen
Gratis?quote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]om boeken te lenen
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef Conflict het volgende:
Het uitleggen hoe een adblocker werkt en waar je deze kan halen zijn geloof ik niet toegestaan. Kijk er iig mee uit.
Ja, bij ons ook..quote:Op maandag 5 september 2005 16:37 schreef freiss het volgende:
[..]
Gratis?Bij ons moet je ervoor betalen.
![]()
Lees je inquote:Op maandag 5 september 2005 12:14 schreef EvilWasp het volgende:
Hehe, ik loop nu al 3 topics te vragen of mijn avatar in de OP mag.
Mag het?![]()
Dan kan je thuis ookquote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef Imberr het volgende:
[..]om boeken te lenen
ja goed, maar t îdee van gratis internet is leuk.. moet je t nou verpestenquote:Op maandag 5 september 2005 16:39 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dan kan je thuis ookDie internet-verbinding ligt er nu toch al
![]()
't hondje is leuk maar heb er niks meequote:Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
GSUS![]()
.
[..]
Wat voor vogel hebben jullie, als ik zo vrij mag zijn?
Ik heb wel pop ups geblokkeerdquote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef Conflict het volgende:
Het uitleggen hoe een adblocker werkt en waar je deze kan halen zijn geloof ik niet toegestaan. Kijk er iig mee uit.
quote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Of alles toelaten, of geen. Dit is echt schandalig! Iedereen is welkom in alle topics op FOK!, ook hier. Icoontjes moeten er gewoon bij mogen anders is het belachelijk.
Kan me echt kwaad maken om zulke dingen
appeltje?quote:Op maandag 5 september 2005 16:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Gewoon appeltje + K in Safari
Is gewoon onderdeel van 't programma..
Nope. Dit is een andere.quote:Op maandag 5 september 2005 16:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat diezelfde tribal als die aan de muur hangt?
Maar de een is een noob, en de ander is Maryse en die wil d'r haar blond verfenquote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Conflict het volgende:
Mensen, aub niet continu twee posts achter elkaar doen maar je editknop gebruiken!
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 5 september 2005 17:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar de een is een noob, en de ander is Maryse en die wil d'r haar blond verfen
Haarkleur heeft niks met postkrikken te maken.quote:Op maandag 5 september 2005 17:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje smerig uit zoquote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nope. Dit is een andere.
[afbeelding]
Vieze henna pasta erop, over anderhalf uur ongeveer mag het eraf.
verven schrijf je nog altijd zoquote:Op maandag 5 september 2005 17:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Daar heb je een puntquote:Op maandag 5 september 2005 17:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat je het d'r niet kwalijk mag nemen
Hoeveel meer breezah kan het nog worden OMGquote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Och nee tochme nichtje heeft picturetrail gemaakt
Daar : http://www.picturetrail.com/T.ammiieY
Ja moet ik dan continu refreshen of zoquote:Op maandag 5 september 2005 17:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Haarkleur heeft niks met postkrikken te maken.
Feit is wel dat ik het niet continu blijf vragen hier...
Dan ken je DeliciousBoy ofzo nog nietquote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoeveel meer breezah kan het nog worden OMG
Die muziekjes ookquote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Och nee tochme nichtje heeft picturetrail gemaakt
Daar : http://www.picturetrail.com/T.ammiieY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |