Je woont zelf bij je ouders?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:41 schreef UncleFunk het volgende:
Fijn voor je, maar laat diegene lekker in z'n waarde.
Zoals ik in 't vorige deel al zei: ik vind 't best, en laat diegene 't lekker zelf weten. Ik lig er niet wakker van, wat uiteraard niet inhoudt dat ik het zelf zou willen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je woont zelf bij je ouders?
Sorry, maar wat heeft dit te maken met iemand in zijn waarde laten? Ik verbied het niemand om dat te doen, maar het is gewoon niet echt gezond als je tegen de veertig loopt en nog niet in staat bent om zelfstandig te leven. Ik vind dat ziekelijk. Wellicht een hard oordeel in jouw ogen. Ik behoud me het recht voor om in sommige gevallen hard te oordelen.
Moederskindjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je woont zelf bij je ouders?
Je bent ineens wel erg op je pik getrapt zeg, stop even met stampvoeten man. Niet nodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:58 schreef UncleFunk het volgende:
Als we toch persoonlijk gaan worden, Lupa, hoe zit 't eigenlijk met je mening over mensen die op hun 27e nog niet afgestudeerd zijn?
Inderdaad, geldt voor mij hetzelfde. Het liefst emigreren, maar dat is niet ideaal met mijn opleiding.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:02 schreef CvB het volgende:
Ik ben nu 21 en woon nog bij m'n ouders, maar als ik eenmaal een normale baan heb ga ik zo snel mogelijk voor de starterswoningen hier in de buurt! Ik krijg hier thuis nagenoeg geen grenzen opgelegd, maar ik ben er zo aan toe om gewoon zelfstandig te zijn dat ik echt niet kan wachten. Achteraf had ik graag op kamers gegaan, maar daar is het nu ik bijna klaar ben met m'n studie eigenlijk te laat voor.
Hoezo zou je dan geen lef hebben om iemand IRL te zoeken? Ik heb meerdere relaties gehad met mensen die ik gewoon IRL ontmoet heb hoor, en ik sta in eerste instantie op datingsite om vrienden te zoeken in een nieuwe stad, en het is gewoon makkelijk en snel om zo nieuwe mensen te leren kennenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:09 schreef poll_man het volgende:
Het zal vast en zeker al veel vaker vermeld zijn, maar daten via websites vind ik persoonlijk een klein beetje triest. Geen lef om iemand in real life te zoeken. Maar goed, dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen zonder lef geen partners mogen hebben. Dus eigenlijk zijn datingsites ook wel weer goed
Makkelijk, snel, gericht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:09 schreef poll_man het volgende:
Het zal vast en zeker al veel vaker vermeld zijn, maar daten via websites vind ik persoonlijk een klein beetje triest. Geen lef om iemand in real life te zoeken. Maar goed, dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen zonder lef geen partners mogen hebben. Dus eigenlijk zijn datingsites ook wel weer goed
Dat is dus echt onzin, er zitten wel flink wat foute types tussen, maar ook genoeg leuke mensen. Net zoals elders.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:09 schreef poll_man het volgende:
uhm, als je iemand in een kroeg ontmoet weet je ook niet gelijk alles hoor, en er bestaan ook dingen als telefoon, webcam enzo, zo kun je al een oop te weten komen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef poll_man het volgende:
Dat zijn inderdaad de voordelen.
Nadelen: je weet niet hoe iemand in het echt is, hoe ziet die persoon er uit? wat is de uitstraling? is de persoon agressief, etc, je weet het niet voordat je iemand in het echt in de ogen aangekeken heb
Heb je een succesverhaal achtergelaten? Hebben anderen dat wel eens gedaan, Lupa bijvoorbeeld? Zouden die succesverhalen (over het algemeen) echt zijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef MREn het volgende:
Ik als druk mens, heb me ook eens ingeschreven op een datingsite, http://www.match4me.nl.
Hier na enige tijd aan de mail geraakt met een leuke dame, elkaar na een maandje ofzo eens ontmoet. Date duurde meteen 5 of 6 dagen, en nu wonen we al weer een jaar en twee weken samen.
Niets mis mee dus![]()
das idd wel een succesverhaal zegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:28 schreef MREn het volgende:
Ik als druk mens, heb me ook eens ingeschreven op een datingsite, http://www.match4me.nl.
Hier na enige tijd aan de mail geraakt met een leuke dame, elkaar na een maandje ofzo eens ontmoet. Date duurde meteen 5 of 6 dagen, en nu wonen we al weer een jaar en twee weken samen.
Niets mis mee dus![]()
ik denk dat ze wel echt zijn, want zijn natuurlijk best veel mensen die zo een leuk persoon leren kennen, wij hebben alleen wat minder geluk hierquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Heb je een succesverhaal achtergelaten? Hebben anderen dat wel eens gedaan, Lupa bijvoorbeeld? Zouden die succesverhalen (over het algemeen) echt zijn?
Ik had zo m'n twijfels, omdat het marketingtechnisch natuurlijk wel erg voor de hand liggend is om dit te doen. Zelfde geldt natuurlij voor die eerder in twijfel getrokken profielen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik denk dat ze wel echt zijn, want zijn natuurlijk bset veel mensen die zo een leuk persoon leren kennen, wij hebben alleen wat minder geluk hier
Nee, is er nooit van gekomen, was in het begin te druk met mn nieuwe liefde, hihiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Heb je een succesverhaal achtergelaten?
Als vrouw heb je weinig geld nodig om te daten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben nu mijn msn lijst aan het doorspitten op mensen die ik wil daten ( vandaag komt stufi) en, heb er tot nu toe 3 gevonden die ik wel graag wil zien, en daar een berichtje naar gestuurd, dus ben benieuwd
Maar je moet ook niet aanbieden om je deel te betalen, dat is beledigend voor de man die je mee uit heeft genomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:01 schreef Sylvana het volgende:
En ik hou er niet van als iemand anders alles voor mij betaald, ik wil gewoon me eigen deel betalen en niet op iemand anders geld teren, daarom date ik dus niet als ik blut benVink gewoon niet eerlijk tegenover de man in kwestie.
Hoezo moet de man mij mee uit nemen? ik vraag of ze willen daten, niet zijjquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:04 schreef MREn het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet aanbieden om je deel te betalen, dat is beledigend voor de man die je mee uit heeft genomen.
Goedmaken doe je door bijv. de bios, of ijsjes of terrasje te betalen.
Ik zou dat wel zijn als ik iemand mee uit zou vragen. Maar ik hou wel van lekker eten, en ken nog al wat goede en/of romantische restaurants in het land. Bovendien wil ik niet van iemand verlangen om geconfronteerd met een rekening van 150 euro voor twee man even de helft op te hoesten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoezo moet de man mij mee uit nemen? ik vraag of ze willen daten, niet zijj
En mijn ervaring is juist dat ze het helemaal niet beledeging vinden als ik gewoon me eigen deel betaal, en zeker niet bij de eerste date, want stel dat het niet goed klikt, vind ik het gewoon niet eerlijk dat hij alles betaald heeft
Ik zou een eerste date sowieso niet meenemen naar zo'n luxe restaurantquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik zou dat wel zijn als ik iemand mee uit zou vragen. Maar ik hou wel van lekker eten, en ken nog al wat goede en/of romantische restaurants in het land. Bovendien wil ik niet van iemand verlangen om geconfronteerd met een rekening van 150 euro voor twee man even de helft op te hoesten.
Het is volgens mij ook typisch Nederlands om ieder zijn deel te betalen
Tja, ik ben dus maar een arme student, en kan het me dus niet veroorloven om duur uit eten te gaan, een normaal restaurant vind ik ook prima, ik zou idd niet naar de shoarmaboer of cafetaria gaan met een datequote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:18 schreef MREn het volgende:
Ligt er aan waarom je uit eten gaat. Ga je om elkaar te leren kennen, kan je inderdaad ook wel voor 30 euro pp. gaan eten. Maar stel dat je je prooi nog ouderwets wilt veroveren, of verrassen, of heerlijk verwennen, dan is het heerlijk om eens uitgebreid naar de Japanner te gaan en daar een avondje te gaan tafelen.
Maar goed, dat hangt er ook een beetje vanaf wat je te besteden hebt natuurlijk. Ik ben ook tevreden als ik voor een tientje naar de shoarma ga, maar dat is niets iets waar je een date mee naar toe neemt vind ik. Maar voor sommigen kan dat best een hele rib uit het lijf zijn. Mij persoonlijk kan geld niet al te veel boeien, ik eet ook gemiddeld maar een dag of 4, 5 in de week thuis.
Wat trouwens nog wat specialer is, is een paar kaarsjes op tafel te zetten en zelf te koken. En daarna met een enge film tegen elkaar aan kruipen![]()
Een arme student is een domme studentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ik ben dus maar een arme student,
Sja, dat ligt er ook een beetje aan hoe je woont.quote:En ik heb inderdaad vaak genoeg gewoon mensen uitgenodigd om bij mij thuis te komen eten of samen te koken en dat is ook altijd erg leuk
Tja, ik woon hier nog maar een klein poosje dus en ben wel op zoek naar werk, maar moest ook nog vrije studiepunten halen en dat wilde ik dus combineren met een betaald baantje, maar dat is dus niet echt mogelijk. Ik zal dus eerst vrijwilligerswerk moeten doen voor die vrije studiepunten en dan kan ik daarna op zoek gaan naar een betaald baantjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:32 schreef MREn het volgende:
[..]
Een arme student is een domme student
Ik studeer ook nog, maar heb na aftrek van vaste lasten als woning, gwe, internet, telefoon, boodschappen, verzekeringen, boeken en collegegeld toch gemiddeld 600 per maand vrij te besteden. Kwestie van beetje werken
[..]
Tja toen ik bij mijn ouders woonde nodigde ik ook liever geen mensen thuis uit, maar nu ik op kamers woon wel. Ik woon dan wel in een studentenhuis, maar het is hier prima leven en niet vies ofzoquote:Sja, dat ligt er ook een beetje aan hoe je woont.
Toen ik nog bij mn ouders woonde was het altijd een heel gedoe om ouders en zus eerst uit huis te werken enzo. Kon ook nog niet echt goed koken op mn 18e.
Studentenhuis waar ik woonde was ook niet altijd even geschikt, altijd mensen om je heen, niet erg netjes, oud huis enzo.
Maar nu zou ik zo iedereen uit durven nodigen. Je huis laat ook al voor een deel zien wat voor iemand je bent. Niet zo onderbroeken snuffelig als Room Raiders op MTV, maar qua inriching ed. kan je aardig iemands smaak aflezen. Veel donker hout en stenen beelden in de tuin is dus een duidelijk no-go
Mooi blank hout met rvs/zwart/wit/glas interieur in een nieuwbouw design-huis zoals ik nu heb, vind ik persoonlijk wel een leuke binnenkomer. Met een custom-made bed van 2x2 meter als hoogtepunt...maar dat is alleen als de dates goed klikken, haha. Tenzij je een relatie en sex los kan zien, iets waar ik persoonlijk niet zo moeilijk over doe![]()
Succes er mee danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ik woon hier nog maar een klein poosje dus en ben wel op zoek naar werk, maar moest ook nog vrije studiepunten halen en dat wilde ik dus combineren met een betaald baantje, maar dat is dus niet echt mogelijk. Ik zal dus eerst vrijwilligerswerk moeten doen voor die vrije studiepunten en dan kan ik daarna op zoek gaan naar een betaald baantje![]()
Ach, ik kan ook niet tongstrelend koken, maar een lekkere lasagne of spaghetti kan ook niet mislukken, en wat experimenteren met andere ingredienten of kruiden kan soms al een heel verrassend resultaat opleveren.quote:Tja toen ik bij mijn ouders woonde nodigde ik ook liever geen mensen thuis uit, maar nu ik op kamers woon wel. Ik woon dan wel in een studentenhuis, maar het is hier prima leven en niet vies ofzoIk kan niet geweldig koken, maar ik kom wel een stuk verder dan een gebakken ei
En van mijn kamer zeggen ze altijd dat het zo goed bij elkaar past en vragen sommigen zelfs waarom ik geen binnenhuisarchitectuur wil studeren, dus das ook geen probleem
Ah, bonuspuntenquote:En ik kan sex en liefde ook prima van elkaar scheiden hoor
Ik zie dat je in Deventer woont, daar kan je heerlijk wandelen in dat park aan de IJssel, tussen die villawijk en het spoor. Klinkt misschien saai, maar ik vind het een rustige manier om te wandelen en wat te kletsen. IJsseldijk geeft ook wel leuk uitzicht, maar ik weet ook niet waar je/jullie van houden natuurlijk.quote:Ik heb trouwens al 1 reactie terug van een man waar ik mee wil daten en hij wil ook, dus maar es ff wat verzinnen wanneer en wat we gaan doen![]()
Ik blijkbaar ook niet, want ik woon ook nog thuis, kook eigenlijk nooit en we hebben niet eens een vaatwasserquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef UncleFunk het volgende:
Goh, deel 15 alweer. Eens kijken hoeveel mensen er nu weer aan de dates geraken. Ikzelf in elk geval niet, ik woon nog thuis namelijk
Hoezo dat?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:06 schreef Viperdesign het volgende:
Overweeg me overal uit te schrijven. Heb het wel weer gehad met daten. :\.
Ja dat klopt bij mij wel, maar dat lag die keer toch echt aan de vent die al 20 jaar op zichzelf woonde. Die zocht gewoon een vervanging van mamaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:19 schreef Mickeys het volgende:
Ow ja... kleine aanvulling... Als je beide nu nog thuis woont zal je denk ik geen problemen krijgen dus wat dat aangaat zijn er best wel mogelijkheden. Alleen iemand die nog thuis woont die gaat met iemand die al lange tijd op zichzelf woont, dat zal in mijn ogen niet of nooit gaan werken.... maar dat is mijn mening, jullie kunnen er wel anders tegen aan kijken
Ff totaal off-topic... maar een klein beetje advies. Geef bij de hypotheker aan dat je zo weinig mogelijk wilt aflossen en dat je bijna alleen maar rente wilt betalen. Okee, je moet altijd een klein gedeelte aflossen tijdens de totale looptijd, maar je houdt je maandlasten laag. Ik doe hetzelfde en doe dit met de gedachte dat ik hier toch niet mijn hele leven blijf wonen en pas een gedeelte wil gaan aflossen op het moment dat mijn salaris nog wat is gestegen... Je kan dan nog een best bedrag krijgen waarvoor je niet zo ontzettend hoge maandlasten zal hebben...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:56 schreef Syrena het volgende:
Ik kan het trouwens ook gewoon niet betalen, een appartement of schuur kopen of particulier huren.
En net zoals Abonides zegt, om voor een sociale huurwoning in aanmerking te komen moet je je op je tiende inschrijven ofzo, dus vorig jaar was een beetje laat
Deze week hebben we wel een gesprek met de Hypotheker, om te zien of er constructies mogelijk zijn dat mijn ouders garant gaan staan. En mijn sociale netwerk kijkt ook overal voor leuke flatjes.
Want ik wil idd wel eerst op mezelf voordat samenwonen aan de orde komt, maar dat heeft psychologische redenen.
VInd je het niet zonde van je abonnementsgeld dat je zo weinig eraan over hebt gehouden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:07 schreef Abonides het volgende:
[..]
Ff weer on-topic... Internetdaten is best leuk(okee... dat was niet inhoudelijk, maar toch)
Absoluut!!! Ik had veel liever met dat geld iets anders gaan doen, maar ik heb er geen spijt van!!! Ik ben er heel wat wijzer van geworden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:13 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
VInd je het niet zonde van je abonnementsgeld dat je zo weinig eraan over hebt gehouden?
Wat heb je ervan geleerd?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:21 schreef Abonides het volgende:
[..]
Absoluut!!! Ik had veel liever met dat geld iets anders gaan doen, maar ik heb er geen spijt van!!! Ik ben er heel wat wijzer van geworden.
Sjeezquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:36 schreef UncleFunk het volgende:
Opvallend is dat ik nu weer (minstens) drie dagen moet wachten op mail van de minst leuke dame. Ze wil ook echt hoorZe is vast weer vergeten te mailen
En als degene je niets lijkt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die meteen terugmailt als de man in kwestie me wat lijkt?
Dan moet ik er even nadenken, dus dan stuur ik de volgende dag iets terug.quote:
Als ze inmiddels achtstejaarsstudent zijn bij dezelfde studie, dan vind ik dat flink sneu. Als ze eerst twee jaar in een klooster hebben doorgebracht, een aantal jaar hard gewerkt hebben en vervolgens een studie waar vier jaar voor staat ook in vier jaar doen zonder één onvoldoende te halen, dan, respect.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:58 schreef UncleFunk het volgende:
Als we toch persoonlijk gaan worden, Lupa, hoe zit 't eigenlijk met je mening over mensen die op hun 27e nog niet afgestudeerd zijn?
Die 34 kwam van iemand die iemand kende die op die leeftijd nog thuiswoonde.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:08 schreef Mickeys het volgende:
het verschil tussen op je 29e of je 31e nog thuis wonen zie ik niet helemaal behalve de 2 jaar die er tussen zit. Maar beide vind ik met de wetenschap die ik nu heb niet gezond. Dus waar Lupa die 34 nu vandaan haalt.... dat was ik maar toen woonde ik al 19 jaar niet meer thuis, klein detail.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ze inmiddels achtstejaarsstudent zijn bij dezelfde studie, dan vind ik dat flink sneu. Als ze eerst twee jaar in een klooster hebben doorgebracht, een aantal jaar hard gewerkt hebben en vervolgens een studie waar vier jaar voor staat ook in vier jaar doen zonder één onvoldoende te halen, dan, respect.
Dan krijgt ie niks, tenzij ik zin heb om iets te typen (ja vrouwen...)quote:
Enneehhh als ze dan tiendejaars zijn, wel al drie jaar werken, tijdens de studie ook altijd gewerkt hebben en inmiddels psychologische hulp hebben gezocht en nu besloten hebben om dan maar een bachelor aan te vragen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ze inmiddels achtstejaarsstudent zijn bij dezelfde studie, dan vind ik dat flink sneu. Als ze eerst twee jaar in een klooster hebben doorgebracht, een aantal jaar hard gewerkt hebben en vervolgens een studie waar vier jaar voor staat ook in vier jaar doen zonder één onvoldoende te halen, dan, respect.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Enneehhh als ze dan tiendejaars zijn, wel al drie jaar werken, tijdens de studie ook altijd gewerkt hebben en inmiddels psychologische hulp hebben gezocht en nu besloten hebben om dan maar een bachelor aan te vragen?
Uhm...ik weet 't antwoord geloof ik al![]()
![]()
Gelukkig heb ik dat toen allemaal niet in mijn profiel gezet(wel al snel gewoon verteld trouwens)
Mijn antwoord aan UF was niet erg serieus bedoeld. Ik vind lang studeren pas sneu als je van het type bent dat altijd loopt te brallen en te zuipen en op de centjes van pa en ma teert. Of iets in die richting.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:02 schreef Syrena het volgende:
Enneehhh als ze dan tiendejaars zijn, wel al drie jaar werken, tijdens de studie ook altijd gewerkt hebben en inmiddels psychologische hulp hebben gezocht en nu besloten hebben om dan maar een bachelor aan te vragen?
Uhm...ik weet 't antwoord geloof ik al![]()
![]()
Ja, ik snapte wel dat dat niet serieus was. Sorry, ik viel gewoon erg over jouw uitspraak gisteren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn antwoord aan UF was niet erg serieus bedoeld. Ik vind lang studeren pas sneu als je van het type bent dat altijd loopt te brallen en te zuipen en op de centjes van pa en ma teert. Of iets in die richting.
Het is simpelweg een mening. Niet meer en niet minder dan dat. Een mening waar ik bij blijf.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:06 schreef UncleFunk het volgende:
Ja, ik snapte wel dat dat niet serieus was. Sorry, ik viel gewoon erg over jouw uitspraak gisteren.
Voornamelijk dat veel vrouwen ding 1 zeggen en ding 2 doen. Tuurlijk moeten ze dit zelf weten. Maar bovenal de bevestiging dat ik geen ene flikker van vrouwen begrijp (of misschien juist wel heel erg goed!!!)quote:
Misschien moet je homo worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:18 schreef Abonides het volgende:
Voornamelijk dat veel vrouwen ding 1 zeggen en ding 2 doen. Tuurlijk moeten ze dit zelf weten. Maar bovenal de bevestiging dat ik geen ene flikker van vrouwen begrijp (of misschien juist wel heel erg goed!!!)
Maar ach... het idee dat je zomaar dat ene leuke mailtje in je inbox hebt kunnen staan vind ik wel grappig.
Geen idee. Ik heb zelf dus een psychisch probleem, maar ik functioneer wel gewoon. Bij mij zit het in kleine dingetjes, soms kan ik een kamer vol mensen prima aan, andere keren niet. En zo zijn er nog wel wat dingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:05 schreef UncleFunk het volgende:
In welke mate zou een psychisch probleem afschrikwekkend zijn? Bijvoorbeeld dat iemand overspannen is geweest, of depressief? Of dat nog steeds is?
Mijn ervaring is dat het afschrikt. Volgens een van m'n exen was ik zelfs niet normaalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb zelf dus een psychisch probleem, maar ik functioneer wel gewoon. Bij mij zit het in kleine dingetjes, soms kan ik een kamer vol mensen prima aan, andere keren niet. En zo zijn er nog wel wat dingen.
Als ik iemand echt heul heul heul leuk vind zal het niet veel uitmaken, maar het is maar de vraag in hoeverre zoiets een stempel gaat drukken op je relatie en in hoeverre je er nu nog wat van merkt.
Alcohol en/of drugsprobleem vind ik wel afschrikwekkend. Mannen met kinderen ook
Ik ben dus zo'n 'eromheen-lul-wijf'. Ik vind het zo vreselijk om iemand te moeten kwetsen (Nee ik moet je niet) dat ik me in zoveel bochten wring dat ik iemand juist nog veel meer kwetsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien moet je homo worden.Maar één ding: niet alle vrouwen zijn zo. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf iha veel liever mannen heb, want die zijn tenminste recht door zee. Ik ben dat zelf ook, ik houd van dudielijkheid en ik zeg waar het op staat. Van die wijven die overal omheenlullen, daar moet ik ook niets van hebben en eerlijk gezegd begrijp IK het ook niet.
Dat hangt nogal sterk af van de situatie enzo. Ik heb jaren last gehad van depressies, is nu gelukkig over. Als ik iemand ontmoet en die is depressief, dan is dat wel een drempel, ja. Ik zou niet met mij een relatie willen hebben toen ik depressief was. Dat is gewoon geen pretje. Maar als iemand er medicijnen voor slikt en er weinig last van heeft, is het anders. Of als het depressie met een duidelijke reden is (en dus tijdelijk; maar waarom dan daten in zo'n situatie?). Van iemand die overspannen is geweest zie ik het probleem niet. Da's eerder een teken dat diegene hard wil werken en gedreven is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:05 schreef UncleFunk het volgende:
In welke mate zou een psychisch probleem afschrikwekkend zijn? Bijvoorbeeld dat iemand overspannen is geweest, of depressief? Of dat nog steeds is?
Je kunt zoiets ook tactisch brengen. Maar wat je in elk geval NIET moet doen, is A zeggen en B doen. Als iemand op de man af vraagt "Hoe vond je het?" en je vond het niks, maar durft dat niet te zeggen, dan zeg je dat het eerst allemaal nog even moet bezinken (oid) en dan laat je diegene via de mail weten dat je het niet ziet zitten. Dan is het minder direct. Maar wie zegt dat je iemand kwetst? Misschien vond die ander het ook wel niks, dat weet je helemaal niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:28 schreef Syrena het volgende:
Ik ben dus zo'n 'eromheen-lul-wijf'. Ik vind het zo vreselijk om iemand te moeten kwetsen (Nee ik moet je niet) dat ik me in zoveel bochten wring dat ik iemand juist nog veel meer kwets.
Maar ook daar wordt aan gewerkt
Ik weet pas sinds dit jaar wat ik heb, dat ik 'iets' had was me wel al jaren duidelijk. Ik denk dat het bij mij juist zo is geweest dat het me geen relaties gekost heeft, maar dat ik juist veel langer in een relatie ben blijven hangen dan goed voor me was. In die zin is mijn 'aandoening' dus schadelijk voor mezelf en niet voor de ander.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:27 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het afschrikt. Volgens een van m'n exen was ik zelfs niet normaal
Homo worden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien moet je homo worden.Maar één ding: niet alle vrouwen zijn zo. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf iha veel liever mannen heb, want die zijn tenminste recht door zee. Ik ben dat zelf ook, ik houd van dudielijkheid en ik zeg waar het op staat. Van die wijven die overal omheenlullen, daar moet ik ook niets van hebben en eerlijk gezegd begrijp IK het ook niet.
Misschien moet je ze er gewoon mee confronteren als ze dat doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:33 schreef Abonides het volgende:
Het valt me alleen op dat veel vrouwen iets zeggen en daar gewoon geen ene flikker van menen (of ik vat het totaal verkeerd op). Daarbij moet ik ook zeggen dat ik waarschijnlijk te dom ben om sommige hints door te hebben, het ligt dus wel degelijk ook bij mij.
Nou, ik refereerde aan een situatie op mijn werk. Een collega zag me wel zitten, ik was gevleid maar niet meer dan dat, alleen kwam mijn iets te subtiele boodschap niet over waardoor hij dus maanden nog achter me aangelopen heeft totdat ik alle moed bijeengeschraapt had om te zeggen "we kunnen beter collega's blijven denk ik". Overigens verder niks gebeurd, geen gezoen of gesex.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt zoiets ook tactisch brengen. Maar wat je in elk geval NIET moet doen, is A zeggen en B doen. Als iemand op de man af vraagt "Hoe vond je het?" en je vond het niks, maar durft dat niet te zeggen, dan zeg je dat het eerst allemaal nog even moet bezinken (oid) en dan laat je diegene via de mail weten dat je het niet ziet zitten. Dan is het minder direct. Maar wie zegt dat je iemand kwetst? Misschien vond die ander het ook wel niks, dat weet je helemaal niet.
Eén tip: subtiele boodschappen komen zelden of nooit over bij mannen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:35 schreef Syrena het volgende:
Nou, ik refereerde aan een situatie op mijn werk. Een collega zag me wel zitten, ik was gevleid maar niet meer dan dat, alleen kwam mijn iets te subtiele boodschap niet over waardoor hij dus maanden nog achter me aangelopen heeft totdat ik alle moed bijeengeschraapt had om te zeggen "we kunnen beter collega's blijven denk ik". Overigens verder niks gebeurd, geen gezoen of gesex.
Via mail vind ik het even moeilijk trouwens, maar ik heb de tactiek van diep ademhalen, even doorzetten en het nieuws brengen. Scheelt ook maanden ongemakkelijk en opgejaagd voelen.
Hij houdt 't wel binnen 't bedrijf dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:37 schreef Syrena het volgende:
Bewuste collega heeft nu trouwens een vriendin van een verdieping hoger op het werkAll's well that ends well dus
Okee, maar dan heb je het niet helemaal door... hij had misschien directer moeten zijn (ik zeg niet dat hij iets verkeerd deed... ik was er tenslotte niet bij). Maar naar mijn mening kan je het beste gewoon direct zijn. Het moment van kwetsen komt uiteindelijk toch... wees er dan snel bij... dan ben je er ook eerder vanaf!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, ik refereerde aan een situatie op mijn werk. Een collega zag me wel zitten, ik was gevleid maar niet meer dan dat, alleen kwam mijn iets te subtiele boodschap niet over waardoor hij dus maanden nog achter me aangelopen heeft totdat ik alle moed bijeengeschraapt had om te zeggen "we kunnen beter collega's blijven denk ik". Overigens verder niks gebeurd, geen gezoen of gesex.
Via mail vind ik het even moeilijk trouwens, maar ik heb de tactiek van diep ademhalen, even doorzetten en het nieuws brengen. Scheelt ook maanden ongemakkelijk en opgejaagd voelen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij houdt 't wel binnen 't bedrijf dus.
Herfstvakantie is volgens mij sneller dan je denkt, precies weet ik het ook niet. en zij is verlegen, dus ik denk niet dat ik te snel moet gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In de herfstvakantie pas? Ik zou het liefst zo snel mogelijk daten dan en niet nog maanden wachten
Ik zie niet in waarom je voor je 20e het huis uit MOET zijn. En studeren heb ik nooit als reden gezien om op kamers te gaan. Studentenverenigingen boeiden me niet, en ik was binnen 30-40 minuten vanaf huis op de universiteit. Ik had dus naast de studie, die voornamelijk uit zelfstudie bestond, wat je dus thuis kon doen, geen enkele binding met de stad waar ik studeerde, terwijl ik 3 minuten bij mijn huis vandaan een bijbaantje had waar ik ongeveer 20 uur per week aan kwijt was. Bovendien was het voornamelijk zelfstudie, dus thuis studeren, terwijl je maar 4 dagen 2 tot 4 uur op de universiteit zat. Ik heb het wel even overwogen om op kamers te gaan, maar zag op grond van de bovenstaande redenen geen echt toegevoegde waarde voor mij om op kamers te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:24 schreef mortje het volgende:
Om maar even op het zelfstandig wonen door te gaan. Mijn inziens moet je voor je 20ste toch echt wel het huis uit zijn. Zeker als student zijnde aangezien je dan terecht kunt in studentenhuizen die maximaal zo rond de 300 euro per maand liggen. Studeer je niet maar werk je, dan is het volgens mij echt niet verschrikkelijk moeilijk om ergens een appartement te huren. Op dit moment heb ik een vrij groot appartement in Amsterdam voor ~1000 euro per maand. Het lijkt me toch vrij aannemelijk dat als je een fulltime baan ergens hebt je dit kunt ophoesten. Zeker omdat het in andere regio's ongetwijfeld goedkoper is.
Dat inschrijven snap ik ook niet volledig. Ik ben 3 weken geleden begonnen met zoeken via internetmakelaars en heb nu dat appartement. Wat mij betreft is er dus geen excuus wat betreft thuiswonen. Bovendien denk ik dat het trouwens goed is voor je, als je een paar jaar op 12m^2 hebt gewoond. Dan weet je tenminste grotere appartementen/huizen te waarderen.
herfstvakantie is pas in oktober, maar goed, jullie moeten het zelf weten natuurlijk, ik zou persoonlijk alleen niet zo lang kunnen wachten als ik iemand leuk vindquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Herfstvakantie is volgens mij sneller dan je denkt, precies weet ik het ook niet. en zij is verlegen, dus ik denk niet dat ik te snel moet gaan.
Gelukkig is dat voor iedereen verschillend. Ik ben ook iemand die wat langer wacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
herfstvakantie is pas in oktober, maar goed, jullie moeten het zelf weten natuurlijk, ik zou persoonlijk alleen niet zo lang kunnen wachten als ik iemand leuk vind
zit maar een maand tussenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
herfstvakantie is pas in oktober, maar goed, jullie moeten het zelf weten natuurlijk, ik zou persoonlijk alleen niet zo lang kunnen wachten als ik iemand leuk vind
Mevrouw zoetsappig heeft vannacht besloten me maar weer eens te sms'en.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:24 schreef Viperdesign het volgende:
Mevrouw heeft besloten te reageren.. Ze weet niet goed wat ze wil.
.
Ze is bang dat we samen veel te lief zijn en het dan te "zoetsappig" wordt.
"Ons"? Heb haar één keer gezien.quote:Hey Olaf! Alles goed met je? Ik heb nagedacht en daarom ook even niks van me laten horen! ik vraag me af hoe jij nou over "ons" denkt?! x
dies wel erg voortvarend danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Mevrouw zoetsappig heeft vannacht besloten me maar weer eens te sms'en.
[..]
"Ons"? Heb haar één keer gezien..
Maar toch..
Nasleep vorige relatie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:44 schreef Abonides het volgende:
Hoezo dat?
Maar ondertussen laat ze rustig een tijd geen flikker horen. Maar je hebt wel gelijk. Na een uur of vijf gechat te hebben vertelde ze al dat ik leuke schoonouders zou krijgen.quote:
WTFquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Maar ondertussen laat ze rustig een tijd geen flikker horen. Maar je hebt wel gelijk. Na een uur of vijf gechat te hebben vertelde ze al dat ik leuke schoonouders zou krijgen..
Nou? en hoe staat het met "ons"? hahaha. Ze loopt wel wat hard van stapel of niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Mevrouw zoetsappig heeft vannacht besloten me maar weer eens te sms'en.
[..]
"Ons"? Heb haar één keer gezien..
Maar toch..
"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Maar ondertussen laat ze rustig een tijd geen flikker horen. Maar je hebt wel gelijk. Na een uur of vijf gechat te hebben vertelde ze al dat ik leuke schoonouders zou krijgen..
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
WTF
Ow, ik ken ook zo iemand, die had in zijn profiel al staan dat hij de ideale schoonzoon was en vroeg of die persoon die reageerde dan de ideale schoondochter was
Dat is waar...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eén tip: subtiele boodschappen komen zelden of nooit over bij mannen.Je moet het gewoon luid en duidelijk zeggen.
De reden waarom vroeg uit huis gaan 'gezond' is, is omdat het goed is voor je ontwikkeling. Je leert om op eigen benen te staan, dingen te regelen etc. Ik snap uberhaupt niet dat ouders toelaten een kind zo lang in huis te houden. En wat betreft die financiële verplichtingen...dan neem je inderdaad maar geen auto, adsl verbinding of sportverenigingabbo. Dat zijn dingen die compleet overbodig zijn in het begin en waar je prima zonder mee kunt leven. En zo verzinnen mensen die lang thuiswonen constant redenen om hun situatie te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je voor je 20e het huis uit MOET zijn. En studeren heb ik nooit als reden gezien om op kamers te gaan. Studentenverenigingen boeiden me niet, en ik was binnen 30-40 minuten vanaf huis op de universiteit. Ik had dus naast de studie, die voornamelijk uit zelfstudie bestond, wat je dus thuis kon doen, geen enkele binding met de stad waar ik studeerde, terwijl ik 3 minuten bij mijn huis vandaan een bijbaantje had waar ik ongeveer 20 uur per week aan kwijt was. Bovendien was het voornamelijk zelfstudie, dus thuis studeren, terwijl je maar 4 dagen 2 tot 4 uur op de universiteit zat. Ik heb het wel even overwogen om op kamers te gaan, maar zag op grond van de bovenstaande redenen geen echt toegevoegde waarde voor mij om op kamers te gaan.
En als je werkt, je hebt natuurlijk ook andere financiële verplichtingen. Een auto, een computer met ADSL-verbinding, hobbies/sport, je moet eten en dus geld hebben om van te leven leven, etc. Als ik dat al van mijn salaris aftrek dan kom ik nooit aan ¤ 1.000,- om nog eens aan huur te besteden. Het zou wel lukken, maar dat zou betekenen dat ik me geen enkele luxe, zoals internet of een auto, zou kunnen veroorloven, laat staan geld overhouden voor andere leuke dingen, omdat ik tweederde van het netto inkomen verhuur. En in de vrije sector heb je niet veel woningen rond en onder de ¤ 500,-, waardoor het aanbod erg beperkt wordt terwijl de vraag redelijk groot is.
Heerlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef mortje het volgende:
[..]
De reden waarom vroeg uit huis gaan 'gezond' is, is omdat het goed is voor je ontwikkeling. Je leert om op eigen benen te staan, dingen te regelen etc. Ik snap uberhaupt niet dat ouders toelaten een kind zo lang in huis te houden. En wat betreft die financiële verplichtingen...dan neem je inderdaad maar geen auto, adsl verbinding of sportverenigingabbo. Dat zijn dingen die compleet overbodig zijn in het begin en waar je prima zonder mee kunt leven. En zo verzinnen mensen die lang thuiswonen constant redenen om hun situatie te rechtvaardigen.
Zij wel van mij, ik niet van haar. Ja, ik had één zeer onduidelijke foto waarop geen reet te zien was behalve dan de contouren van haar lichaam. Voor mij was het dus eigenlijk een rendez-vous met een onbekende.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef Developersrus het volgende:
Met foto's???
Vraag me af of er überhaupt wel een "ons" is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef Developersrus het volgende:
Nou? en hoe staat het met "ons"? hahaha. Ze loopt wel wat hard van stapel of niet?
'T lijkt me ook dat ze nog niet echt ervaren is in de liefde als je gelijk al over "ons" begint. Daar gaan mij persoonlijk de nekharen recht van overeind staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:11 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Vraag me af of er überhaupt wel een "ons" is.
Met volle verbazing zit ik je posts te lezen... Hoe is jouw opvoeding in godsnaam geweest? (Iedereen zijn eigen mening natuurlijk!)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef mortje het volgende:
[..]
De reden waarom vroeg uit huis gaan 'gezond' is, is omdat het goed is voor je ontwikkeling. Je leert om op eigen benen te staan, dingen te regelen etc. Ik snap uberhaupt niet dat ouders toelaten een kind zo lang in huis te houden. En wat betreft die financiële verplichtingen...dan neem je inderdaad maar geen auto, adsl verbinding of sportverenigingabbo. Dat zijn dingen die compleet overbodig zijn in het begin en waar je prima zonder mee kunt leven. En zo verzinnen mensen die lang thuiswonen constant redenen om hun situatie te rechtvaardigen.
Tsja, erg herkenbaar...'t claimgedrag van sommige vrouwen kent ook geen grenzen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Knuf het volgende:
Mannen en sms........pffff. Kan iemand me ujitleggen hoe dat nu zit? "Mijn" man (die van de date) smst me gelijk terug als ik een vraag stel........als ik alleen iets vertel dan krijg ik geen reactie. Toch weet ik dat ie me echt wel leuk vind, vreemd verschil tussen mannen en vrouwen vind ik dat. En dan nog iets. Waar ligt voor een man de "grens" tussen iets hebben met iemand of gewoon leuk daten? Als ik voor de 2e keer met iemand afspreek na een meer dan leuke date heb ik het gevoel dat ik begin aan een prille relatie......maar hoe zit dat bij mannen? Te vroeg het labeltje "relatie" plakken werkt afschrikkend bij mannen weet ik uit ervaring maar niks zeggen heeft me al meerdere keren opgebroken. Dan zei de man in kwestie waar ik al een tijdje mee date (en zoende en meer....) "relatie? Hoezo? Dacht dat we gewoon een leuke tijd hadden maar ben niet verliefd ofzo..."...... Iemand input op deze dingen?
Ik heb dat met vrouwen ervaren, niet echt specifiek voor mannen dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Knuf het volgende:
Te vroeg het labeltje "relatie" plakken werkt afschrikkend bij mannen weet ik uit ervaring maar niks zeggen heeft me al meerdere keren opgebroken.
In een dergelijke situatie sms ik niet meteen terug als ik er zeker van ben dat de dame in kwestie mij niet ziet zitten. Het beginnen van een relatie ligt bij mij pas als je beide verliefd begint te worden en dat ook laat blijken (tegen de man zeggen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Knuf het volgende:
Mannen en sms........pffff. Kan iemand me ujitleggen hoe dat nu zit? "Mijn" man (die van de date) smst me gelijk terug als ik een vraag stel........als ik alleen iets vertel dan krijg ik geen reactie. Toch weet ik dat ie me echt wel leuk vind, vreemd verschil tussen mannen en vrouwen vind ik dat. En dan nog iets. Waar ligt voor een man de "grens" tussen iets hebben met iemand of gewoon leuk daten? Als ik voor de 2e keer met iemand afspreek na een meer dan leuke date heb ik het gevoel dat ik begin aan een prille relatie......maar hoe zit dat bij mannen? Te vroeg het labeltje "relatie" plakken werkt afschrikkend bij mannen weet ik uit ervaring maar niks zeggen heeft me al meerdere keren opgebroken. Dan zei de man in kwestie waar ik al een tijdje mee date (en zoende en meer....) "relatie? Hoezo? Dacht dat we gewoon een leuke tijd hadden maar ben niet verliefd ofzo..."...... Iemand input op deze dingen?
Wel ideaal om zo wat geld te kunnen sparen!, maar onafhankelijkheid is ook een "groot goed" voor mij persoonlijk...en ik zie de dames niet zo snel blijven slapen in 't ouderlijk huis.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:30 schreef mortje het volgende:
Als ik om mij heen kijk, heb ik een van de betere opvoedingen gehad.
Mijn ouders waren me niet spuugzat en ik m'n ouders ook niet. Feit was dat ik zelf op kamers wilde. Ik heb nergens gezegd dat je perse zo vroeg mogelijk het huis uit moet. Wat ik wel heb gezegd is dat zo tussen je 18-20 een gezonde prikkel moet krijgen om het zelf te willen. Zodra je klaar bent met je middelbare school en wilt gaan studeren vind ik dat je gewoon het huis moet verlaten. Ga je fulltime werken na je school, precies hetzelfde. De situaties waar ik het over had, gingen over personen die op hun laten we zeggen 25ste nog steeds thuiswonen en redenen zoeken om dat te rechtvaardigen.
Wellicht was dit geen 'bash' van jou, maar misschien moet je toch met wat meer nuance posts lezen.
Ze heeft een relatie van drie jaar gehad en is nu alweer tweeënhalf jaar single. En ze vond het maar weer eens tijd voor een man.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:13 schreef Developersrus het volgende:
'T lijkt me ook dat ze nog niet echt ervaren is in de liefde als je gelijk al over "ons" begint. Daar gaan mij persoonlijk de nekharen recht van overeind staan.![]()
Oh? Hier niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Knuf het volgende:
Te vroeg het labeltje "relatie" plakken werkt afschrikkend bij mannen
Hmmm, okee, nuttige info.... En hoe zit het dan als er op de supergeslaagde date uitvoerig is gezoend? (denk 3 uur bij elkaar liggen, zoenen, lachen, kiletsen)......is het dan nog steeds maar een "leuke date" of is er dan toch meer? (voor mij wel namelijk)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:27 schreef Abonides het volgende:
[..]
In een dergelijke situatie sms ik niet meteen terug als ik er zeker van ben dat de dame in kwestie mij niet ziet zitten. Het beginnen van een relatie ligt bij mij pas als je beide verliefd begint te worden en dat ook laat blijken (tegen de man zeggen...). Na supergeslaagde date is er wel een soort interesse, maar meer nog niet (in mijn optiek). Wat betreft het labeltje relatie, dat is afhankelijk per man. Sommige hebben er inderdaad moeite mee.
Voor mij ook, ik doe dat (zoenen en bij elkaar liggen) niet met de eerste de bestequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:09 schreef Knuf het volgende:
[..]
Hmmm, okee, nuttige info.... En hoe zit het dan als er op de supergeslaagde date uitvoerig is gezoend? (denk 3 uur bij elkaar liggen, zoenen, lachen, kiletsen)......is het dan nog steeds maar een "leuke date" of is er dan toch meer? (voor mij wel namelijk)
Dan is er naar mijn mening ook wel iets meer aan de hand dan alleen "leuke date"...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:09 schreef Knuf het volgende:
[..]
Hmmm, okee, nuttige info.... En hoe zit het dan als er op de supergeslaagde date uitvoerig is gezoend? (denk 3 uur bij elkaar liggen, zoenen, lachen, kiletsen)......is het dan nog steeds maar een "leuke date" of is er dan toch meer? (voor mij wel namelijk)
Ik ook niet, maar toch zijn er personen die daar anders over denken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Voor mij ook, ik doe dat (zoenen en bij elkaar liggen) niet met de eerste de beste
Na een eerste dat vind ik dit persoonlijk wel een beetje erg goedkoop... Ik zou er persoonlijk even mee gewacht hebben voordat ik zo'n actie zou voorstellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:28 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch zijn er personen die daar anders over denken.
Zo soort date heb ik ook gehad en achteraf was het voor hem niet speciaal of zo.![]()
Ik ben normaal ook niet zo, maar ja ik dacht dat het wel snor zat en het iniatief kwam wat meer van hem af dan van mij (niet dat ik het erg vond). Daar komt bij dat ik dit van hem ook absoluut niet verwacht had.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:31 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Na een eerste dat vind ik dit persoonlijk wel een beetje erg goedkoop... Ik zou er persoonlijk even mee gewacht hebben voordat ik zo'n actie zou voorstellen.
Voor mij betekend zoenen ook iets meer... Alleen vind ik het niet zo snugger van je dat je dit doet tijdens je eerste date (of ik ben te conservatief). Aangezien dit de eerste date was kan het best zijn dat hij er anders over denkt....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:09 schreef Knuf het volgende:
[..]
Gewoon doen! Ik zou het persoonlijk erg "schattig" vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:58 schreef Knuf het volgende:
Buiten zoenen is er helemaal niets gebeurd. En ik vind dat ook prettig, zo weet ik in ieder geval dat 'ie geen player is en rekening houdt met mijn gevoel. Had ook geenszins de indruk dat hij uit was op meer. Ben alleen zelf geloof ik al verliefd en weet niet of ik hem dat nu moet vertellen of niet (niet nu, maar op tweede date). Hij heeft nog nooit een echte relatie gehad dus ik wil hem absoluut niet afschrikken of benauwen. Ben ook totaal geen claimerig typetje en we sms-en hooguit 2 keer per dag. Maar weet gewoon niet of ik hem moet vertellen dat ik verliefd ben.
Druif. Er zijn zat technisch studies en een paar "normale" die vrijwel niemand binnen de tijd haalt. Staat er dan 5 of 6 jaar voor dan doet vrijwel iedereen er 6,7 jaar over. Veel mensen beginnen op hun 19e op de unie...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 07:08 schreef Mickeys het volgende:
het verschil tussen op je 29e of je 31e nog thuis wonen zie ik niet helemaal behalve de 2 jaar die er tussen zit. Maar beide vind ik met de wetenschap die ik nu heb niet gezond. Dus waar Lupa die 34 nu vandaan haalt.... dat was ik maar toen woonde ik al 19 jaar niet meer thuis, klein detail.
En over het studeren wat ik ook ergens voorbij zag komen. Als je op je 27e nog steeds studeert en nog nooit gewerkt hebt... kap er maar mee, want dan heb je het niet begrepen en zul je het ook nooit gaan begrijpen... maar dat is offtopic mijn inziens
Waarom zo veel? Ik snap dat niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb trouwens van 2 van de 3 mannen waar ik mee wil daten een berichtje gehad dat ze ook wel met mij willen daten, dus maar es wat afspraken gaan maken daarover
Mickeys heeft een fulltime baanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Druif. Er zijn zat technisch studies en een paar "normale" die vrijwel niemand binnen de tijd haalt. Staat er dan 5 of 6 jaar voor dan doet vrijwel iedereen er 6,7 jaar over. Veel mensen beginnen op hun 19e op de unie...
Laat me raden, je doet zelf een "cursus" Psychologie, terwijl je zelf lekker bijklust, en feest op kosten van de werkende Nederlander?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef mortje het volgende:
[..]
Goh, wat zul je dan gelukkig zijn, als je een apartementje hebt dat je kunt betalen. Maar ja, je besteedt er bijna je hele inkomen aan, en aangezien je ook nog moet eten, bestaat je meubilair uit 2 lege bierkratten, eentje die dient als stoel en eentje als tafel. Verder heb je een matras dat de bovenburen bij het grofvuil hadden gezet en dat een nachtje in de regen had gestaan maar naar je apartementje gesleept, zodat je niet meer op de harde vloer hoeft te slapen. Maar... je woont wel op jezelf!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:30 schreef mortje het volgende:
Als ik om mij heen kijk, heb ik een van de betere opvoedingen gehad.
Mijn ouders waren me niet spuugzat en ik m'n ouders ook niet. Feit was dat ik zelf op kamers wilde. Ik heb nergens gezegd dat je perse zo vroeg mogelijk het huis uit moet. Wat ik wel heb gezegd is dat zo tussen je 18-20 een gezonde prikkel moet krijgen om het zelf te willen. Zodra je klaar bent met je middelbare school en wilt gaan studeren vind ik dat je gewoon het huis moet verlaten. Ga je fulltime werken na je school, precies hetzelfde. De situaties waar ik het over had, gingen over personen die op hun laten we zeggen 25ste nog steeds thuiswonen en redenen zoeken om dat te rechtvaardigen.
Zwaar overdreven. En toch zou ik het er voor over hebben om zelfstandig te zijn. Ik zou me (op deze leeftijd, 27) kapot schamen als ik tegen een date zou moeten vertellen dat ik nog thuis woon...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef DaMart het volgende:
Goh, wat zul je dan gelukkig zijn, als je een apartementje hebt dat je kunt betalen. Maar ja, je besteedt er bijna je hele inkomen aan, en aangezien je ook nog moet eten, bestaat je meubilair uit 2 lege bierkratten, eentje die dient als stoel en eentje als tafel. Verder heb je een matras dat de bovenburen bij het grofvuil hadden gezet en dat een nachtje in de regen had gestaan maar naar je apartementje gesleept, zodat je niet meer op de harde vloer hoeft te slapen. Maar... je woont wel op jezelf!![]()
Voor 1000 euro per maand heb je een groot appartement in Amsterdam. Voor 300 euro heb je een leuke studentenkamer. Het was dus zeker voor jou mogelijk geweest om op kamers te gaan. Met een leuk bijbaantje heb je meer dan genoeg geld om leuke dingen te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Goh, wat zul je dan gelukkig zijn, als je een apartementje hebt dat je kunt betalen. Maar ja, je besteedt er bijna je hele inkomen aan, en aangezien je ook nog moet eten, bestaat je meubilair uit 2 lege bierkratten, eentje die dient als stoel en eentje als tafel. Verder heb je een matras dat de bovenburen bij het grofvuil hadden gezet en dat een nachtje in de regen had gestaan maar naar je apartementje gesleept, zodat je niet meer op de harde vloer hoeft te slapen. Maar... je woont wel op jezelf!![]()
Okay, misschien lichtelijk overdreven, maar niet iedereen die net afgestudeerd is verdient genoeg om alleen 1000 euro huur per maand op te hoesten. Volgens mij is het juist eerder uitzondering dan regel dat dat kan. Je hebt altijd nog vaste lasten, en je moet ook een beetje overhouden om van te leven. Misschien als je rijke ouders hebt en zodoende een leuk spaarcentje hebt kunnen opbouwen, dat je dan nog rond kan komen, maar anders is het vrijwel onmogelijk.
En ik heb op mijn 18e ook overwogen om op kamers te gaan. Maar de tijd die ik voor mijn studie in Leiden moest zijn in een week, de kamernood, de betrekkelijk korte en overbrugbare reistijd die ik had, het bijbaantje waar ik anders vaker voor naar huis zou moeten reizen dan ik naar Leiden hoefde te reizen en nog wat meer redenen hebben mij uiteindelijk van dat plan afgehouden. En ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik er ongelukkiger van ben geworden of dat ik het gevoel heb dat ik wat heb gemist.
Ik ben nu overigens al een aantal jaar op zoek naar een leuk betaalbaar flatje, liefst koop, maar ik zie huur als een reëelere mogelijkheid. Aangezien de wachtlijsten voor huurwoningen lang zijn en ik toch ook vind dat ik wel wat eisen mag stellen aan een woning, heb ik nog niks kunnen vinden. Wel heb ik goede hoop binnen nu en een jaar op mezelf te wonen. En ach, dan ben ik 26 als dat gebeurt, de een krijgt die prikkel wat eerder dan de ander.
Even kort samenvattend bedoel ik dus te zeggen dat wat jij beschrijft misschien op jou van toepassing is, maar dat er veel meer mensen zijn die niet per se op kamers wilden tijdens de studie en die niet over rijke ouders beschikken waardoor ze 1000 euro per maand kunnen besteden aan de huur.
Geld was niet de reden waarom ik niet op kamers ben gegaan, ik had andere redenen, zoals je in mijn vorige post kan lezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef mortje het volgende:
[..]
Voor 1000 euro per maand heb je een groot appartement in Amsterdam. Voor 300 euro heb je een leuke studentenkamer. Het was dus zeker voor jou mogelijk geweest om op kamers te gaan. Met een leuk bijbaantje heb je meer dan genoeg geld om leuke dingen te doen.
En je overdrijft ja.
Ik ben liever geduldig zodat ik een huisje heb dat me echt bevalt en waarin ik kan leven, dan dat ik ergens ging wonen dan dat ik ergens ga wonen waar ik me niet lekker voel en waar ik amper geld over houd om te leven. Kwestie van persoonlijke voorkeur denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zwaar overdreven. En toch zou ik het er voor over hebben om zelfstandig te zijn. Ik zou me (op deze leeftijd, 27) kapot schamen als ik tegen een date zou moeten vertellen dat ik nog thuis woon...
Kom allemaal gezellig in Friesland wonen, daar heb je een eigen appartement voor dezelfde prijs als een kamer van 3x3 in de Randstad.
En voor 500 euro heb je een groot appartement in Haarlem. Hoef je geen wederhelft meer te zoeken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geld was niet de reden waarom ik niet op kamers ben gegaan, ik had andere redenen, zoals je in mijn vorige post kan lezen.
En tja, wat heb ik aan een groot apartement in Amsterdam als ik die 1000 Euro per maand in mijn eentje niet kan betalen? Dan moet ik toch echt eerst een wederhelft vinden die ook verdient.
30m2 noem ik niet groot... helemaal niet omdat ik een paar weken geleden bijna een 4-kamerflat van 66 m2 had... maar toen nam die trut die hoger op de lijst stond het alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef misterikke het volgende:
[..]
En voor 500 euro heb je een groot appartement in Haarlem. Hoef je geen wederhelft meer te zoeken.
http://www.directwonen.nl/nl/zoeken/zoekresultaten.aspx?searchmode=1&locsearchtype=1&minrooms=1&rent=400&locplaats=724
Die ene man die heeft niks meer van zich laten horen nadat ik foto's gestuurd hadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom zo veel? Ik snap dat niet...
Je was toch zo enthousiast over die ene kerel? En onder welk mom ga je daten met ze... "kijken of het wat wordt", of op vriendschappelijke basis?
Ik heb me trouwens net onzichtbaar gemaakt op knuz... zodat ik mijn berichtjes nog niet kwijt ben. Later deze week gaat 'ie helemaal eraf denk ik.
Cum op, doe niet zo flauw.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:28 schreef Sylvana het volgende:
kreeg net dit berichtje:
[..]![]()
nee, ik comme niet
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:02 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Druif. Er zijn zat technisch studies en een paar "normale" die vrijwel niemand binnen de tijd haalt. Staat er dan 5 of 6 jaar voor dan doet vrijwel iedereen er 6,7 jaar over. Veel mensen beginnen op hun 19e op de unie...
Laat me raden, je doet zelf een "cursus" Psychologie, terwijl je zelf lekker bijklust, en feest op kosten van de werkende Nederlander?
Weten die mannen dat ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:22 schreef Sylvana het volgende:
En ik ben op zoek naar vrienden, dus ik noem het wel daten, maar het is dus in eerste instantie gewoon bedoeld om mensen te leren kennen, en dan vind ik met 2/3 mensen afspreken niet veel
ja, die weten dat ook ja, zeg ik altijd meteen, dat ik het in eerste instantie doe om vrienden te maken en dan wel zie wat er uit voortkomt en daar hebben zij geen problemen meequote:
echt irri dat ze steeds zo traag zijn met mailen en dat je zelf achter ze aan moet om te vragen waarom ze niet mailen enzo. Als ik iemand leuk vind dan zou ik dat echt niet kunnen hoor, zolang niks van me laten horenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:27 schreef UncleFunk het volgende:
De mail laat weer verdacht lang op zich wachten.
Ze vinden me ook niet leuk. Blijkbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
echt irri dat ze steeds zo traag zijn met mailen en dat je zelf achter ze aan moet om te vragen waarom ze niet mailen enzo. Als ik iemand leuk vind dan zou ik dat echt niet kunnen hoor, zolang niks van me laten horen
tja, maar ze hadden toch een goede reden waarom ze de vorige keer niet mailden? Maar zou idd wel apart zijn als er nu weer iets aan de hand is waardoor ze niet mailen jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ze vinden me ook niet leuk. Blijkbaar![]()
Wie weet was dat wel allemaal dikke bullshitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, maar ze hadden toch een goede reden waarom ze de vorige keer niet mailden? Maar zou idd wel apart zijn als er nu weer iets aan de hand is waardoor ze niet mailen ja
Gewoon nog ff afwachten en anders geen moeite er meer in steken hoor, je kunt niet aan de gang blijven
ja, zou ook kunnen, en dan zou ik er al helemaal geen moeite meer in steken, in vrouwen die niet eerlijk zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wie weet was dat wel allemaal dikke bullshitIk neem nu niet eens meer de moeite om te mailen hoor.
Ik word maar weer betalend member op RP, en laat die pauze voor wat 't isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, zou ook kunnen, en dan zou ik er al helemaal geen moeite meer in steken, in vrouwen die niet eerlijk zijn![]()
Het is wel heel toevallig dat ik eerst om iedere dag of om de dag mail kreeg, en er nu vijf op moet wachtenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:43 schreef MREn het volgende:
Er zijn toch ook mensen die de pc maar één keer in de week aan doen. Of misschien issie stuk?
Niet meteen het ergste denken!
tja, je moet je neus misschien ff in een andere richting zetten, zodat ie niet weer alle foute vrouwen ruikt, maar dat je nou eens een lieve vrouw vind die wel gewoon eerlijk en oprecht is en gewoon terugmaild en je niet laat stikkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik word maar weer betalend member op RP, en laat die pauze voor wat 't isStaan veel leuke dames op, maar ik wil eigenlijk m'n geld niet vernietigen
Ach, misschien wat drukken ofzo, of even iets anders te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het is wel heel toevallig dat ik eerst om iedere dag of om de dag mail kreeg, en er vijf op moet wachten
Zwartkijken zit een beetje in m'n aardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:46 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik zou me er iig niet zo druk om maken.
Mmm, ruik ik daar Sylvana?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, je moet je neus misschien ff in een andere richting zetten, zodat ie niet weer alle foute vrouwen ruikt, maar dat je nou eens een lieve vrouw vind die wel gewoon eerlijk en oprecht is en gewoon terugmaild en je niet laat stikken
* geeft roze bril*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zwartkijken zit een beetje in m'n aard![]()
...en weer een gelukkig koppel...quote:
Dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, want hij heeft me geblockt op msn gister
Stom is dat hè?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, want hij heeft me geblockt op msn gister
tja, ik block amper mensen, maar jij stond wel op de block bij mij, geen idee meer waarom eigenlijkquote:
we hadden het er over gehad, dat hij me wilde blocken, en toen heeft ie het dus gedaan, dus ik was er op voorbereidquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:54 schreef MREn het volgende:
[..]
(en als je het al weet, heeft ie het toch niet goed gedaan).
Boeiende gesprekken dan, haha.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we hadden het er over gehad, dat hij me wilde blocken, en toen heeft ie het dus gedaan, dus ik was er op voorbereid
nouja, hij vond dus dat we te weinig boeiende gesprekken hadden en daarom heeft ie me dus geblocktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:59 schreef MREn het volgende:
[..]
Boeiende gesprekken dan, haha.
Ik ben zo vriendelijk om niemand te blokken, en nooit onzichtbaar en andere trieste dingen. excusez le mot.
Waarom zou je iemand niet willen spreken? Moreover: waarom kan je niet gewoon zeggen dat je ff geen zin/tijd hebt?
Maar goed, ik ben ook niet van de msn-generatie, dus opa houdt zich verder afzijdig![]()
Hehehe, UF bashenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we hadden het er over gehad, dat hij me wilde blocken, en toen heeft ie het dus gedaan, dus ik was er op voorbereidAch ja, moet ie zelf weten
beetje raar alleen dattie dan nu in dit topic weer
doet enzo
Inderdaad, niveau heb je blijkbaar niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ook fijn om dit gewoon allemaal te vertellen terwijl hij hier zelf mee leestnaja, boeiend
tja, tis toch ook vaag hoe je doetquote:
Misschien een stom idee: maar als je beide online bent, hoef je niet verplicht met elkaar te praten hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, hij vond dus dat we te weinig boeiende gesprekken hadden en daarom heeft ie me dus geblocktOok fijn om dit gewoon allemaal te vertellen terwijl hij hier zelf mee leest
naja, boeiend
quote:Maar ff over datingsites
Ik heb vanavond weer een aantal leuke mails uitgewisseld met een leuke man die ik wil ontmoeten en hij mij ook, tis alleen erg moeilijk om een datum te vinden aangezien hij erg druk is met zijn werk
Nou loop ik hier oeverloos te ouwezeiken over dat ik niks meer hoor van bepaalde mutsen, vertel ik dat ik geen contact meer wil, is het ook niet goed. En je wordt gelijk fokkelijk aan de schandpaal genageldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, tis toch ook vaag hoe je doetmaar goed, lekker boeiend allemaal, tis gebeurd en laten we het nou maar gewoon over datingsites hebben en niet over msn
hij woont in Zwolle, maar hij werkt als beveiliger, en hij moet dus 's avonds werken, en ik kan overdag niet echt vaak de komende tijd, dus dat schiet niet echt opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:04 schreef MREn het volgende:
1. Als hij nu druk is, heeft ie dan ooit tijd voor je
2. Er zijn weinig mensen die (zoals ik af en toe), 7 dagen van 15 uur werken in de week. Genoeg tijd voor elkaar. Gewoon afspreken op centraal punt, dat voor beide even lang reizen is, geen idee waar ie woont, maar Utrecht, Zwolle of Den Bosch liggen al vrij centraal.
Dank jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:06 schreef heiden6 het volgende:
UF, wat ben jij een huilebalk zeg.
Tssk, je kan toch wel tijd maken als je elkaar echt leuk vind.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij woont in Zwolle, maar hij werkt als beveiliger, en hij moet dus 's avonds werken, en ik kan overdag niet echt vaak de komende tijd, dus dat schiet niet echt op
beveiligers zijn echt geen leeghoofden, misschien handig als je die sterotypen eens uit je hoofd zet, want meestal klopt daar geen hout vanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:10 schreef MREn het volgende:
[..]
Enne..beveiliger? Zijn dat interessante mensen? Dacht altijd dat dat hersenloze, kale kleerkasten waren.
* MREn houdt van stereotypen
hij is al naar heel veel concerten/evenementen enzo geweest, waaronder U2 en Fields of Rock, dus dat lijkt me echt het leuke aan dat vakquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:12 schreef heiden6 het volgende:
Dat lijkt me echt een toffe baan, trouwens.
Wat? 's Nachts rondrijden in een opvallende auto, en als je iets verdachts ziet de politie moeten bellen omdat je zelf geen rechten hebt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:12 schreef heiden6 het volgende:
Dat lijkt me echt een toffe baan, trouwens.
Zoals je in mijn post boven je kunt lezen zijn er ook andere taken die je als beveiliger uitvoert hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef MREn het volgende:
[..]
Wat? 's Nachts rondrijden in een opvallende auto, en als je iets verdachts ziet de politie moeten bellen omdat je zelf geen rechten hebt?![]()
Ja, daar heb ik toch flink voor betaald, Fields of Rock.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij is al naar heel veel concerten/evenementen enzo geweest, waaronder U2 en Fields of Rock, dus dat lijkt me echt het leuke aan dat vakBeetje je werk doen en intussen gratis naar een concert/festival
Precies.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef MREn het volgende:
[..]
Wat? 's Nachts rondrijden in een opvallende auto, en als je iets verdachts ziet de politie moeten bellen omdat je zelf geen rechten hebt?![]()
meelezer meldt zichquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, hij vond dus dat we te weinig boeiende gesprekken hadden en daarom heeft ie me dus geblocktOok fijn om dit gewoon allemaal te vertellen terwijl hij hier zelf mee leest
naja, boeiend
Ach, ik had mijn kaartje gelukkig in de voorverkoop, toen ie nog maar 49 euro wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik toch flink voor betaald, Fields of Rock.
[..]
Ik tweedehands voor 47,50, een paar dagen van tevoren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ach, ik had mijn kaartje gelukkig in de voorverkoop, toen ie nog maar 49 euro was
Ik vind het best dat ie me uit zijn msn flikkert, maar vind het erg apart dat hij hier dan nog welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef Metropolis het volgende:
[..]
meelezer meldt zichals ik jouw reactie zo lees, kan ik me wel voorstellen dat hij jou uit z'n msn-lijst flikkert. ik vind het maar vreemd dat je iets heel normaals brengt alsof het absurd is.
Ach, er zijn ook genoeg mensen die na een relatie elkaar nog zien voor lichamelijk contact, zonder de rest van het gezeik van een relatie (tijd voor elkaar, lief zijn, leuke dingen doen, etc.).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het best dat ie me uit zijn msn flikkert, maar vind het erg apart dat hij hier dan nog weldoet enzo
ik weet natuurlijk niet hoe je eruitziet, maar ik ken genoeg lekkere wijven waar geen gesprek mee te voeren valt. daarom ben ik gestopt met datingsites.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind het best dat ie me uit zijn msn flikkert, maar vind het erg apart dat hij hier dan nog weldoet enzo
maar, goed, lekker boeiend enzo, tis maar msn![]()
Het klikte niet Sylvana, en daarom kan ik geen leuk gesprek met je voeren. Dat betekent niet dat je geen leuke meid bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar, goed, lekker boeiend enzo, tis maar msn![]()
ik snap 't probleem dus ook niet zo. en al helemaal die reactie van heiden6, alhoewel dat traditie schijnt te zijn hier heb ikals meelezer gemerkt. gewoon klakkeloos afzeiken en je zelf perfect wanen ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef MREn het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook genoeg mensen die na een relatie elkaar nog zien voor lichamelijk contact, zonder de rest van het gezeik van een relatie (tijd voor elkaar, lief zijn, leuke dingen doen, etc.).
Prima zaak als je 't mij vraagt.
Dat is niet zo moeilijk hoor (foto in treinquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk niet hoe je eruitziet,
Je moet ook niet op het uiterlijk letten. Veel vrouwen (wijven klinkt echt zooo sneu, alsof je nog maar 15 bent! - of ben je dat ook?) die uuuuren met hun uiterlijk bezig zijn, doen dat vooral om iets anders te compenseren, meestal herseninhoud.quote:maar ik ken genoeg lekkere wijven waar geen gesprek mee te voeren valt. daarom ben ik gestopt met datingsites.ik loste 't ook altijd zo op als iemand me niet beviel in m'n lijst tijdens het actief op zoek zijn naar een potentiële date. werd gewoon normaal over gedaan en al helemaal niet gelijk op internet gezet...
wijven gebruikte ik expresquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor (foto in trein)
[..]
Je moet ook niet op het uiterlijk letten. Veel vrouwen (wijven klinkt echt zooo sneu, alsof je nog maar 15 bent! - of ben je dat ook?) die uuuuren met hun uiterlijk bezig zijn, doen dat vooral om iets anders te compenseren, meestal herseninhoud.
Maar voor dat soort modepopjes, zijn er ook bijpassende sneue kereltjes met hun gelkop, oorringen en roze strakke t-shirtjes.
Ach, niets is gemakkelijker dan vanachter je toetsenbord iedereen de grond in boren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ik snap 't probleem dus ook niet zo. en al helemaal die reactie van heiden6, alhoewel dat traditie schijnt te zijn hier heb ikals meelezer gemerkt. gewoon klakkeloos afzeiken en je zelf perfect wanen ofzo
op zich heeft 't natuurlijk wel voordelen, die gemakkelijkheid. dit van heiden en sylvana vond ik een van de vele trieste gevallen. unlcefunk zegt echt niks bijzonders ofzo maar voordele heeft 't bijvoorbeeld in de zin van: afwijzen gaat zo een stuk makkelijker, wat helaas vaak oppervlakkigheid als oorzaak heeft. ik bedoel bijvoorbeeeld iemand die niet de knapste is, maar wel een heel goede partner zou kunnen zijn. die wordt dan door z'n uiterlijk afgekeurd (niet dat ik zelf niet naar uiterlijk kijk!)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:30 schreef MREn het volgende:
[..]
Ach, niets is gemakkelijker dan vanachter je toetsenbord iedereen de grond in boren.
Ik ben precies anders om. Ik ben zowel op internet als in 't echt een botte lul, ik schroom niet om gelovigen recht in hun gezicht voor geestelijk gehandicapt uit te maken, en mezelf perfect wanen doe ik al helemaal niet. Ben eerder nog harder voor mezelf dan voor anderen.
Generalisatie. En ik proef frustratie. Kan je zelf geen knappe meid (so called modepopje) krijgen ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef MREn het volgende:
Maar voor dat soort modepopjes, zijn er ook bijpassende sneue kereltjes met hun gelkop, oorringen en roze strakke t-shirtjes.
Ik denk wel dat dat gel-advies wat ik eerder kreeg, kan gaan werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:35 schreef GF het volgende:
[..]
Generalisatie. En ik proef frustratie. Kan je zelf geen knappe meid (so called modepopje) krijgen ofzo?
Dat is de reden dat ik niet aan de bak kom op zo'n datingsite, ik spring er niet echt uit qua uiterlijk. Daardoor ben ik niet echt succesvolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef Metropolis het volgende:
[..]
op zich heeft 't natuurlijk wel voordelen, die gemakkelijkheid. dit van heiden en sylvana vond ik een van de vele trieste gevallen. unlcefunk zegt echt niks bijzonders ofzo maar voordele heeft 't bijvoorbeeld in de zin van: afwijzen gaat zo een stuk makkelijker, wat helaas vaak oppervlakkigheid als oorzaak heeft. ik bedoel bijvoorbeeeld iemand die niet de knapste is, maar wel een heel goede partner zou kunnen zijn. die wordt dan door z'n uiterlijk afgekeurd (niet dat ik zelf niet naar uiterlijk kijk!)
Maar dat is weer een voordeel van internet: je gaat iemand waarderen om wie hij/zij is, en niet om hoe deze persoon er uit ziet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef Metropolis het volgende:
[..]
op zich heeft 't natuurlijk wel voordelen, die gemakkelijkheid.
<..>
ik bedoel bijvoorbeeeld iemand die niet de knapste is, maar wel een heel goede partner zou kunnen zijn. die wordt dan door z'n uiterlijk afgekeurd (niet dat ik zelf niet naar uiterlijk kijk!)
waardeer je misschien 't beeld dat je hebt van iemand niet meer dan de persoon op zich? kwestie van generaliseren?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:39 schreef MREn het volgende:
[..]
Maar dat is weer een voordeel van internet: je gaat iemand waarderen om wie hij/zij is, en niet om hoe deze persoon er uit ziet.
daar moet ik echt niks van hebbenquote:Of mensen die alleen al aan de foto van iemand kunnen zien dat hij leuk is, en er 'dus' mee uit willen![]()
Ik heb gespiekt. En jep, je 'moet' gel in je haar doen :-)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:37 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat gel-advies wat ik eerder kreeg, kan gaan werken
Ik heb ook even gekeken, wat is er mis met zijn haar? Hij heeft zo te zien een nette scheiding. Nee, niet zo een met een ouwelullenkarakterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:43 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik heb gespiekt. En jep, je 'moet' gel in je haar doen :-)
ook gespiekt, valt wel mee hoor. als ze over gel vallen! wat moet je daar nou mee. zoek een meid die je wel waard is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:45 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken, wat is er mis met zijn haar? Hij heeft zo te zien een nette scheiding. Nee, niet zo een met een ouwelullenkarakter
Nee, dat is weer overdreven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:43 schreef Metropolis het volgende:
[..]
waardeer je misschien 't beeld dat je hebt van iemand niet meer dan de persoon op zich? kwestie van generaliseren?
Een goed uitziende meid is voor mij iets totaal anders dan een modepopje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:35 schreef GF het volgende:
[..]
Generalisatie. En ik proef frustratie. Kan je zelf geen knappe meid (so called modepopje) krijgen ofzo?
Nou, ik val niet over de mening dat iemand gel in het haar leuker vindt. Maar inderdaad, als enige selectiecriterium is 't wel erg oppervlakkigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ook gespiekt, valt wel mee hoor. als ze over gel vallen! wat moet je daar nou mee. zoek een meid die je wel waard is.
lol! Ik denk dat hij er leuker uit zou zien als zijn haar wat wilder zit. En dat betekent niet dat hij zonder gel minder leuk of sympathiek is. Als iemand mij een tip zou geven over hoe ik er leuker uit zou kunnen zien, of wat me goed zou staan, dan is dat toch oké? Ik zou me niet beledigd voelen iig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ook gespiekt, valt wel mee hoor. als ze over gel vallen! wat moet je daar nou mee. zoek een meid die je wel waard is.
Modepopje als in: lage opleiding, IQ gelijk aan kamertemperatuur?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:48 schreef MREn het volgende:
[..]
Een goed uitziende meid is voor mij iets totaal anders dan een modepopje.
Maar goed, ik ben dan ook al een hele tijd geen 16 meer, dus ik zal het wel weer helemaal verkeerd zien![]()
ik begreep wel dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
lol! Ik denk dat hij er leuker uit zou zien als zijn haar wat wilder zit. En dat betekent niet dat hij zonder gel minder leuk of sympathiek is. Als iemand mij een tip zou geven over hoe ik er leuker uit zou kunnen zien, of wat me goed zou staan, dan is dat toch oké? Ik zou me niet beledigd voelen iig.
Dat klopt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:48 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nou, ik val niet over de mening dat iemand gel in het haar leuker vindt. Maar inderdaad, als enige selectiecriterium is 't wel erg oppervlakkig
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik zou me niet beledigd voelen iig.
True. Niet dat ik gel in m'n haar doequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:50 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Mensen nemen me maar zoals ik ben, huilebalk of niet.![]()
ben jij wel succesvol dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:54 schreef GF het volgende:
[..]
True. Niet dat ik gel in m'n haar doe![]()
Omdat ik benieuwd was hoe het erop die sites aan toe gaat enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:59 schreef Metropolis het volgende:
[..]Wat doe je in een datingsitetopic dan
ik lees vanaf deel 1 mee en als je het kort samenvat:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef GF het volgende:
[..]
Omdat ik benieuwd was hoe het erop die sites aan toe gaat enzo
Net zoals met alles eigenlijk moet je dus wat geluk hebben. In een cafe of disco word ik namelijk ook regelmatig aangesproken door meiden die ik liever weer zie gaan. Dan is geen bericht terugsturen heel wat makkelijk dan afwimpelen in het echtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ik lees vanaf deel 1 mee en als je het kort samenvat:
- veel reacties van mensen die niet lezen
- kansloze members qua taalgebruik, ontbrekende etiquette
- reageren zonder dat je ooit een reactie terugkrijgt
gelukkig ontstaan er mooie dingen via deze sites, maar ik blijf tegenwoordig maar bij real life... cafés enzo Scheelt veel ergernis!
Tja ongebrijpelijk vind ik dat moet ik eerlijk bekennen. Jij hebt moeite gedaan voor iemand die je leuk lijkt doet daar moeite voor en krijgt niks terug. Nou weet ik niet op wat voor type meid jij gereageerd hebt. Stel dat je reageert op een fotomodel die ook nog eens WO gedaan heeft en top baan heeft dan kan ik mij voorstellen dat ze dan denkt. He! dat getuigt van weinig zelfkennis, daar reageer ik niet op!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:02 schreef Abonides het volgende:
Even een vraagje...
Gisteren heb ik een best leuk en in mijn ogen origineel berichtje naar een dame gestuurd (hier ben ik wel eventjes mee bezig geweest). Haast wel standaard is het berichtje wel gelezen en is er natuurlijk niet op geantwoord (niet eens het Geen interesse) mailtje wat 1 druk op de knop is).
Hoeveel mannen hier gebruiken vervolgens dezelfde tekst weer van dat eerste mailtje???
Nu denk je waarschijnlijk dat het mailtje niet op het profiel aansluit... in zekere zin deed dat mailtje het wel en ook weer niet... dat was juist het originele hier aan. Ik word er namelijk een beetje gek van om steeds een leuk origineel mailtje in elkaar te tikken en dan gewoon niets terug te krijgen.
Dat is de reden dat ik zelf één, hooguit twee zinnen schrijf. Als je profiel iemand aanstaat, reageert diegene heus wel. Het enige dat ik in de eerste reactie aan mijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:02 schreef Abonides het volgende:
Even een vraagje...
Gisteren heb ik een best leuk en in mijn ogen origineel berichtje naar een dame gestuurd (hier ben ik wel eventjes mee bezig geweest). Haast wel standaard is het berichtje wel gelezen en is er natuurlijk niet op geantwoord (niet eens het Geen interesse) mailtje wat 1 druk op de knop is).
Hoeveel mannen hier gebruiken vervolgens dezelfde tekst weer van dat eerste mailtje???
Nu denk je waarschijnlijk dat het mailtje niet op het profiel aansluit... in zekere zin deed dat mailtje het wel en ook weer niet... dat was juist het originele hier aan. Ik word er namelijk een beetje gek van om steeds een leuk origineel mailtje in elkaar te tikken en dan gewoon niets terug te krijgen.
Dat ben ik niet met je eens aangezien de verhouding man vrouw 80/20 is. Jij hoeft misschien niet orgineel te zijn, een man moet dat wel anders onderscheid hij zich niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik zelf één, hooguit twee zinnen schrijf. Als je profiel iemand aanstaat, reageert diegene heus wel. Het enige dat ik in de eerste reactie aan mijnschreef, was "Hoi, ik vond je profiel wel interessant...".
Al schrijft een kerel mij twee wóórden, als zijn profieltekst me aanspreekt, dan reageer ik. Je profieltekst is de 'brief'. Dáár moet je origineel in zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:30 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens aangezien de verhouding man vrouw 80/20 is. Jij hoeft misschien niet orgineel te zijn, een man moet dat wel anders onderscheid hij zich niet.
Mee eens. Als iets je aanspreekt dan ben je al lang blij dat diegene het kort en bondig houdt en niet z'n hele levensverhaal in die eerste note zetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al schrijft een kerel mij twee wóórden, als zijn profieltekst me aanspreekt, dan reageer ik. Je profieltekst is de 'brief'. Dáár moet je origineel in zijn.
En die verhouding klopt volgens mij niet, in elk geval niet op RP.
De verhouding is mank en als jij op school het vak statistiek hebt gehad dan kan je ook wel bedenken dat de kans kleiner is voor een man. Stel je hebt 200 mannen en 70 vrouwen. Qua orginaliteit zijn de verhoudingen gelijk, 50%. Van beide groepen reageren 80% en sturen een berichtje. Dat betekent dat een vrouw meer orginele berichten ontvangt waar zij uit kan kiezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al schrijft een kerel mij twee wóórden, als zijn profieltekst me aanspreekt, dan reageer ik. Je profieltekst is de 'brief'. Dáár moet je origineel in zijn.
En die verhouding klopt volgens mij niet, in elk geval niet op RP.
Op zich heb je hier helemaal gelijk in, maar ik denk dat je als man dan helemaal niet meer opvalt tussen de anderen... Je opmerking over je profiel is je brief: tuurlijk! Maar je moet haar toch ook prikkelen om dat te gaan lezen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik zelf één, hooguit twee zinnen schrijf. Als je profiel iemand aanstaat, reageert diegene heus wel. Het enige dat ik in de eerste reactie aan mijnschreef, was "Hoi, ik vond je profiel wel interessant...".
Op dat punt vind ik dat een foto een belangrijke rol heeft. Die moet er op z'n minst bij staan. Ik lees eerst de tekst, bekijk dan de foto en klik dan (eventueel) verder.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Op zich heb je hier helemaal gelijk in, maar ik denk dat je als man dan helemaal niet meer opvalt tussen de anderen... Je opmerking over je profiel is je brief: tuurlijk! Maar je moet haar toch ook prikkelen om dat te gaan lezen?
Tja, als ik een reactie krijg, lees ik altijd het profiel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Op zich heb je hier helemaal gelijk in, maar ik denk dat je als man dan helemaal niet meer opvalt tussen de anderen... Je opmerking over je profiel is je brief: tuurlijk! Maar je moet haar toch ook prikkelen om dat te gaan lezen?
Bij mij dus wel. Maar goed, ik kreeg eens in de twee, drie dagen een reactie. Ik las dus alles en ik reageerde altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:25 schreef Abonides het volgende:
@Lupa. Als man zijnde kom je echt nergens met: Ik vind je profiel zo leuk.... Misschien als je een leuk koppie hebt dat het wat meer wordt, maar anders echt niet.
Dan doe je het beter dan mij! Ik ben al veelste lang lid en heb nog maar 3x een interesse mailtje gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Chewbacca het volgende:
Maar krijgen de mannen overigens zelf weleens spontaan een berichtje van een geinteresseerde dame? Ik sta 4 dagen ingeschreven en 4 niets zeggende berichtjes.
Ik reageerde zelf heel regelmatig op mannen. Dat is gewoon de beste manier. Beetje dom afwachten tot Prince Charming aan komt galopperen is niet mijn ding. Je moet het heft in eigen hand nemen. Het verbaast me dan ook een beetje dat veel mannen nooit reacties krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Chewbacca het volgende:
Maar krijgen de mannen overigens zelf weleens spontaan een berichtje van een geinteresseerde dame? Ik sta 4 dagen ingeschreven en 4 niets zeggende berichtjes.
Zo gaat het in het echte leven toch ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef Chewbacca het volgende:
Maar het is raar, je reageert op 1, als de andere niet reageert ook als is die leuker dan probeer je het met de andere. Ik vind het maar een rare vorm van contact zoeken.
Ja dat is waar, maar je komt niet elke week iemand tegen die je echt leuk vindt. Hier kijk je en stuur je een bericht. Als je niks krijgt stuur je een bericht naar iemand anders, terwijl die eerste je meer aanspreekt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo gaat het in het echte leven toch ook?
Daar ben ik het volledig mee-eens. Je moet er echt wat voordoen! Maar dan doen de meesten die posten in dit topic wel. Sommige mensen zijn gewoon niet zo intelligent en hebben een waardeloos profiel. Dan bedoel ik niet natuurlijk niet de fokkers!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik reageerde zelf heel regelmatig op mannen. Dat is gewoon de beste manier. Beetje dom afwachten tot Prince Charming aan komt galopperen is niet mijn ding. Je moet het heft in eigen hand nemen. Het verbaast me dan ook een beetje dat veel mannen nooit reacties krijgen.
Tja, kroegen zijn ook niet 'natuurlijk'. Maar dit is een stuk effeiciënter dan irl, vind ik zelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:49 schreef Chewbacca het volgende:
Ja dat is waar, maar je komt niet elke week iemand tegen die je echt leuk vindt. Hier kijk je en stuur je een bericht. Als je niks krijgt stuur je een bericht naar iemand anders, terwijl die eerste je meer aanspreekt.
Ik bedoel er mee aan te geven dat je in het echte leven niet elke week iemand tegenkomt die potentie heeft. Ik niet in iedergeval, daarom vind ik een dating site nogal oppervlakkig. Je reageert, bij geen interesse kan je in 5 minuten weer een nieuw persoon zoeken en een bericht sturen. Ik vind het niet natuurlijk.
Sorry als ik een beetje... euh... grof overkom, maar daar geloof ik dus echt geen ene flikker van! Van mezelf weet ik dat ik leuk en aansprekend kan schrijven. Mijn profiel is absoluut niet minder dan dat van iemand met een leuk koppie. Maar zodra de foto in beeld komt en de tinteling (bij gebrek aan iets beters) er niet is bij de dame kan je het helemaal vergeten. Hoe leuk en origineel je profiel en berichtjes ook zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:53 schreef Chewbacca het volgende:
De foto, doet er dan ook niet veel meer toe, aangezien een dame echt wel wat meer wil, dan een gespierde houvenier.
Zo zouden meer vrouwen 't mogen doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik reageerde zelf heel regelmatig op mannen. Dat is gewoon de beste manier. Beetje dom afwachten tot Prince Charming aan komt galopperen is niet mijn ding. Je moet het heft in eigen hand nemen. Het verbaast me dan ook een beetje dat veel mannen nooit reacties krijgen.
Ik schaam me daar niet voor hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:10 schreef joris007 het volgende:
ik vind het trouwens toch nog steeds wel een raar idee, iemand leren kennen via zo'n site, heb ook tegen bijna niemand gezegd dat ik mijn vriendin daarvan kende...
goed bezig!quote:
Tijd mee gemaild, maand of drie, vier. Het leek erop dat het er niet meer van ging komen, maar ze wil nu volgende week afspreken. Ik ben niet zo van de pats-boem-dates, maar het moet ook weer niet te lang durenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:27 schreef joris007 het volgende:
[..]
goed bezig!
lang mee gepraat van te voren? of een paar berichtjes en pats boem afspreken?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Overigens wil ik mijnniet vergelijken met een tweedehands rok.
Dat vind ik ook, want ik heb een paar keer een berichtje gehad waar weinig interessants in stond, maar dat het profiel me wel heel erg aansprak en we wel een leuk contact hebben opgebouwdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
ik lees alleen het profiel als de leeftijd en de woonplaats een beetje klopt, ik ga geen profielen lezen van mannen van 38 uit Rotterdamquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, als ik een reactie krijg, lees ik altijd het profiel.
Inderdaad, in het begin kreeg ik wel veel berichtjes van mannen, maar de laatste tijd komt het ook reregeld voor dat ik 0 of maar 1 berichtje krijg, dus als je dan niet zelf op zoek gaat kun je idd lang wachtenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat leuk! Hopelijk klikt het IRL ookquote:
Als je dat gewoon eerlijk tegen mij had gezegd dan had ik misschien niet zo gedaan, maar vond het nou gewoon een beetje vreemd allemaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:24 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het klikte niet Sylvana, en daarom kan ik geen leuk gesprek met je voeren. Dat betekent niet dat je geen leuke meid bent.
Dat weet ik nog niet, ze heeft dagen aangegeven dat ze kan, en ik zit natuurlijk met sollicitaties, dus moet nog even kijken wanneer ik kanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wat leuk! Hopelijk klikt het IRL ookWat gaan jullie doen enzo?
[..]
haha, ik dacht dat die date al helemaal in the pocket zat, maar nog ff afwachten dusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ze heeft dagen aangegeven dat ze kan, en ik zit natuurlijk met sollicitaties, dus moet nog even kijken wanneer ik kan
In deze periode he, heb al vier keer gedatet via internetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha, ik dacht dat die date al helemaal in the pocket zat, maar nog ff afwachten dusSpannend hoor, dat je nu eindelijk een keer gaat daten
Haha okeej, ik doe pas een paar deeltjes mee hier he, dus wist dat nog nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:22 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
In deze periode he, heb al vier keer gedatet via internet![]()
Sporadisch. Maar áls ik ze krijg dan zijn ze wel écht geïnteresseerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Chewbacca het volgende:
Lullig. :\.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:33 schreef Sylvana het volgende:
Maar goed, die 3e persoon die ik gemaild had met de vraag of hij wil daten heeft mijn berichtje gistermiddag gelezen en nog niet gereageerd, dus denk niet dat die nog wil
tja idd, als hij niet wil, omdat hij het bijvoorbeeld te vroeg vindt ofzo, kan hij het ook gewoon zeggen lijkt me, om dan weer niet te reageren is idd beetje lulligquote:
Tuurlijk sta ik ook open voor een relatie, maar als die niet komt vind ik dat niet erg, ik ben niet wanhopig op zoek naar een relatie, maar vind het ook gewoon als ik vriendschappelijk contact met iemand heb erg lullig als hij opeens niks meer van zich laat horenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:04 schreef Mickeys het volgende:
Sylvana: Niet lelijk bedoeld, maar wanneer erken je voor jezelf dat je op zoek bent naar een relatie maar het ook leuk vind om vrienden te maken en niet andersom zoals je voor doet komen?
Hier hetzelfde, is toch ook leuk om gewoon nieuwe mensen te leren kennen? Als je er allebei dezelfde verwachtingen bij hebt althans...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tuurlijk sta ik ook open voor een relatie, maar als die niet komt vind ik dat niet erg, ik ben niet wanhopig op zoek naar een relatie...
Advies: laat dit nooit aan een andere kandidaat wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef joris007 het volgende:
Had een beetje met een meisje lopen mailen, gewoon gezellig ouwehoeren (dacht ik), maar blijkbaar toch niet zo vrijblijvend, toen ik mailde dat ik een date had heb ik niets meer van haar gehoord...
Het is inderdaad leuk om andere mensen te leren kennen. Maar als je zegt andere mensen te willen leren kennen en je leert iemand kennen waarbij het voor een eventuele relatie niet klikt dan vraag ik me af wat je nu daadwerkelijk zoekt. Als je alleen voor vrienden gaat zeg dat dan en gedraag je er naar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef joris007 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, is toch ook leuk om gewoon nieuwe mensen te leren kennen? Als je er allebei dezelfde verwachtingen bij hebt althans...
Had een beetje met een meisje lopen mailen, gewoon gezellig ouwehoeren (dacht ik), maar blijkbaar toch niet zo vrijblijvend, toen ik mailde dat ik een date had heb ik niets meer van haar gehoord...
Ik heb 3 keer spontaan een berichtje gehad:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Chewbacca het volgende:
Tja ach het maakt ook niet uit als je uiteindelijk maar iemand tegenkomt waar het meeklikt. Hetzij via een RP of realtime. Als ij een reactie krijgt is dat vaak, zoals ik dat nu bekijk niks. Maar ja wat niet is kan nog komen. Ik gebruik het 1 maand, als er dan niks uitkomt kap ik het af. Heb net ook 4 jaar een relatie gehad dat is 3 maanden uit. Ik probeer naast mijn vaste vriendengroep nog wat contacten te krijgen. Mensen die je niet 1,2,3 in het dagelijkse leven tegenkomt. Je horizon verbreden kan nooit verkeerd zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer spontaan een berichtje gehad:
1. Dat was een vent
2. Die vond ik niks, maar wel aan MSN toegevoegd... ze zei nooit wat, dus ook maar weer eraf gegooid.
3. Toen had ik geen betaald lidmaatschap meer. Een paar berichtjes over en weer gestuurd, nadat ik om haar berichtje te lezen toch maar weer betaald had. Ze bleek die 20 euro dus niet waard, want toen ze op MSN stond... zei ze nooit wat...
Op het merendeel van de berichten krijg je ook inderdaad niks terug. Ik heb wel eens overwogen om dan een tweede berichtje te sturen in de trant van 'Sorry, maar je bent dus echt veel minder leuk dan je zelf denkt in je profiel, je hebt in ieder geval bar weinig te melden.' maar ik besloot dat ik mijn tijd nuttiger kon besteden. Overigens heb ik nog steeds 3 mensen waar ik wel regelmatig nog contact mee heb leren kennen. Met eentje heb ik zo'n beetje half afgesproken om binnenkort eens af te spreken.
Ik word ook echt moedeloos van knuz.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Kemania het volgende:
Ik ben ondertussen een alweer een beetje moedeloos geworden van knuz en lycos. Weinig leuke meiden en degene die er wel zijn sturen geen bericht terug. Ik hou het maar voorlopig even voor gezien, misschien dat ik over een maandje meer geluk heb.
jammer dat hij alleen zo lelijk isquote:Hey hoi,
Ik besef me dat jij heel veel reacties krijgt dagelijks. En hopelijk valt mijn berichtje op tussen de massa.. Maar ik wilde toch even kwijt dat jij er echt GEWELDIG uitziet. Je bent een mooie vrouw!
Mocht je willen reageren op mijn berichtje, leuke mailtjes zijn altijd welkom.
Geen dank.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef Sylvana het volgende:
ik heb nu eindelijk een foto op lexa die is goedgekeurd, krjg idd veel meer views, maar de mannen die een bericht sturen kunnen net zo goed geen bericht sturen
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:43 schreef Sylvana het volgende:
hhhm, ik kreeg een berichtje van iemand die zijn profiel verborgen heeft, nee, dat schiet lekker op
Das wel een slimme gast danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:43 schreef Sylvana het volgende:
hhhm, ik kreeg een berichtje van iemand die zijn profiel verborgen heeft, nee, dat schiet lekker op
Als je dergelijke taalfouten als '' ik wordt'' maakt dan maakt het niet uit hoe je eruit zietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik wordt ook echt moedeloos van knuz.....![]()
Leuke berichtjes sturen en niks terug krijgen.....snap er niks van....zie er redelijk goed uit (vind ikzelf)....goede opleiding.....vaag. Heb gelukkig wel al twee chatcontacten van Knuz waar het wel goed mee klikt. Nu nog een keertje daten.
ongetwijfeld hebben die spelfouten daar invloed op, maar laat die meiden ook eens naar zichzelf kijken... ze hebben vaak genoeg zelf spelfouten in hun profieltekstquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:17 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als je dergelijke taalfouten als '' ik wordt'' maakt dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet![]()
Denk het ook wel, maar "ik wordt" vind ik toch wel erg. Dat zijn de basistaalzaken die je op school leert. Een enkele spelfout vind ik nog niet zo erg maar als er echt heel veel spelfouten inzitten dan haak ik wel weer af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:40 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ongetwijfeld hebben die spelfouten daar invloed op, maar laat die meiden ook eens naar zichzelf kijken... ze hebben vaak genoeg zelf spelfouten in hun profieltekst
zitten versturen, staat onder me ctl vquote:er staat in mijn profiel dat ik afknap op mensen die mijn profiel niet lezen, en er staat toch echt in dat ik iemand uit Overijssel zoek, (en tot 26 jaar), dus geen interesse
Nou zeg...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:17 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als je dergelijke taalfouten als '' ik wordt'' maakt dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet![]()
Relax, Pinoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nou zeg......ik maak ook eens een foutje. Dat ik niet check wat ik schrijf op Fok wil niet zeggen dat ik dat ergens anders ook niet doe. Wees maar niet bang, in alle belangrijke geschreven stukken staan echt geen fouten hoor. Maar goed, waarschijnlijk moet ik volgens jullie mijn gymnasium over doen
Er zit niets anders op.
He he het was niet serieus, een grapje. Ik maak ook weleens typfouten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nou zeg......ik maak ook eens een foutje. Dat ik niet check wat ik schrijf op Fok wil niet zeggen dat ik dat ergens anders ook niet doe. Wees maar niet bang, in alle belangrijke geschreven stukken staan echt geen fouten hoor. Maar goed, waarschijnlijk moet ik volgens jullie mijn gymnasium over doen
Er zit niets anders op.
In mijn reactie gaat het over het algemeen. Als je steevast "ik wordt" blijft gebruiken in je profiel dan staan er meer in en dat maakt het dan net niet aantrekkelijk. Maar ook ik maak taal en zelfs ook wel eens grammaticale fouten... Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Er zit niets anders op.
Ja als je ik wordt schrijft, dan kan dat weleens een probleem vormen. Dan maak je absoluut meer fouten, dat kan niet anders. Tip is dan om alles te checken met de spellingscontrole. Deze scanned op dergelijke fouten zodat je dit kan overkomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In mijn reactie gaat het over het algemeen. Als je steevast "ik wordt" blijft gebruiken in je profiel dan staan er meer in en dat maakt het dan net niet aantrekkelijk. Maar ook ik maak taal en zelfs ook wel eens grammaticale fouten... Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders![]()
een ondersoek weist uid dad menzen die slegt sein in taal choet sein in betquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders![]()
Jaja, relax...quote:
Ik weet het, daarom maak je nu waarschijnlijk ook met voorbedachte rade een typefoutquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
He he het was niet serieus, een grapje. Ik maak ook weleens typfouten.![]()
Interessante reactie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel weer een positieve reactie gehad op Knuz.....
Goed....het punt is gemaakt....en als ik een profiel met spelfouten tegenkom zap ik ook gelijk naar het volgende profiel. Als ik ergens niet tegen kan zijn het wel spelfouten. Zeker bij mezelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In mijn reactie gaat het over het algemeen. Als je steevast "ik wordt" blijft gebruiken in je profiel dan staan er meer in en dat maakt het dan net niet aantrekkelijk. Maar ook ik maak taal en zelfs ook wel eens grammaticale fouten... Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |