abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29968855
hhhm, die jongen die ik vanavond zou ontmoeten kan de auto van zijn pa niet meenemen en nou kan ie dus niet hier komen, kut dus, want had wel zin om hrm te ontmoeten en lekker te gaan stappen. Aangezien iedereen voor de rest al plannen heeft voor vanavond ga ik denk ik maar alleen stappen, best eng, in me eentje, maar kijk wel hoe het is en of het bevalt en anders ben ik met 2 minuten weer thuis
pi_29976844
ik heb nu eindelijk een foto op lexa die is goedgekeurd, krjg idd veel meer views, maar de mannen die een bericht sturen kunnen net zo goed geen bericht sturen

en ik ben niet gaan stappen, want het regent en onweert keihard en heb geen zin om nat te worden
pi_29976940
Ik ben ondertussen een alweer een beetje moedeloos geworden van knuz en lycos. Weinig leuke meiden en degene die er wel zijn sturen geen bericht terug. Ik hou het maar voorlopig even voor gezien, misschien dat ik over een maandje meer geluk heb.
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_29978732
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Kemania het volgende:
Ik ben ondertussen een alweer een beetje moedeloos geworden van knuz en lycos. Weinig leuke meiden en degene die er wel zijn sturen geen bericht terug. Ik hou het maar voorlopig even voor gezien, misschien dat ik over een maandje meer geluk heb.
Ik word ook echt moedeloos van knuz.....
Leuke berichtjes sturen en niks terug krijgen.....snap er niks van....zie er redelijk goed uit (vind ikzelf)....goede opleiding.....vaag. Heb gelukkig wel al twee chatcontacten van Knuz waar het wel goed mee klikt. Nu nog een keertje daten.

[ Bericht 0% gewijzigd door pino.in.disguise op 26-08-2005 11:58:51 ]
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29979066
quote:
Hey hoi,

Ik besef me dat jij heel veel reacties krijgt dagelijks. En hopelijk valt mijn berichtje op tussen de massa.. Maar ik wilde toch even kwijt dat jij er echt GEWELDIG uitziet. Je bent een mooie vrouw!

Mocht je willen reageren op mijn berichtje, leuke mailtjes zijn altijd welkom.
jammer dat hij alleen zo lelijk is toch maar ff persoonlijk berichtje gestuurd met een bedankje en dat ik denk dat hij niet echt mijn type is
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:42:38 #281
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_29981230
Ik zat hier al een tijdje mee te lezen en het leek me wel leuk, zo'n datingsite afgrazen. Want je weet nooit wie je tegenkomt. Maarr.... wat een afzetterij is het allemaal zeg!

Neem nou dat Lexa. Dan krijg je berichtjes binnen, en dan kan je ze niet lezen voordat je minimaal 20 euro dokt. Hoe weet ik nou of zo'n meid 20 euro waard is als ik dat hele bericht niet kan lezen?? Sterker nog, ik kan niet eens zeggen dat ze me niet aanstaat op basis van d'r profiel zonder daarvoor te betalen. En dan krijg je dus van die klaagzangen zoals hier, dat mensen niet reageren op berichtjes.

Sorry hoor maar voor mij echt een afknapper. Het is gewoon makkelijk geld verdienen voor de bedrijven achter zo'n site
pi_29981354
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef Sylvana het volgende:
ik heb nu eindelijk een foto op lexa die is goedgekeurd, krjg idd veel meer views, maar de mannen die een bericht sturen kunnen net zo goed geen bericht sturen
Geen dank. .
pi_29982068
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:45 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Geen dank. .
wel dank
pi_29983135
hhhm, ik kreeg een berichtje van iemand die zijn profiel verborgen heeft, nee, dat schiet lekker op

En mijn "3e man" heeft op msn geerageerd, dat hij nog wel van plan was om een berichtje te sturen en dat hij nog niet weet of hij binnenkort al wil daten. Komt ie dus na 3 dagen mee, terwijl hij hiervoor elke dag online was, maar goed, ben toch blij dak eindelijk weer es wat van hem gehoord heb
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:43:56 #285
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29983150
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:43 schreef Sylvana het volgende:
hhhm, ik kreeg een berichtje van iemand die zijn profiel verborgen heeft, nee, dat schiet lekker op
Ik was het niet.
pi_29983670
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:43 schreef Sylvana het volgende:
Das wel een slimme gast dan
then when you're naked,
pi_29985951
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Ik wordt ook echt moedeloos van knuz.....
Leuke berichtjes sturen en niks terug krijgen.....snap er niks van....zie er redelijk goed uit (vind ikzelf)....goede opleiding.....vaag. Heb gelukkig wel al twee chatcontacten van Knuz waar het wel goed mee klikt. Nu nog een keertje daten.
Als je dergelijke taalfouten als '' ik wordt'' maakt dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet
pi_29986336
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:17 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Als je dergelijke taalfouten als '' ik wordt'' maakt dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet
ongetwijfeld hebben die spelfouten daar invloed op, maar laat die meiden ook eens naar zichzelf kijken... ze hebben vaak genoeg zelf spelfouten in hun profieltekst
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:13:37 #289
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29988693
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:40 schreef Metropolis het volgende:

[..]

ongetwijfeld hebben die spelfouten daar invloed op, maar laat die meiden ook eens naar zichzelf kijken... ze hebben vaak genoeg zelf spelfouten in hun profieltekst
Denk het ook wel, maar "ik wordt" vind ik toch wel erg. Dat zijn de basistaalzaken die je op school leert. Een enkele spelfout vind ik nog niet zo erg maar als er echt heel veel spelfouten inzitten dan haak ik wel weer af.

Of zou het volgende van toepassing zijn?:

een ondersoek weist uid dad menzen die slegt sein in taal choet sein in bet
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29989817
hhhm, mijn mailbox zit vol nou,je kunt er dus 300 opslaan op lexa. Ff alle berichtjes van mensen waar ik geen interesse meer in heb gedelete, dus heb weer wat ruimte nu

ik heb vandaag echt super vaak
quote:
er staat in mijn profiel dat ik afknap op mensen die mijn profiel niet lezen, en er staat toch echt in dat ik iemand uit Overijssel zoek, (en tot 26 jaar), dus geen interesse
zitten versturen, staat onder me ctl v

Heb gister eindelijk me profiel aangepast, staat nu dus bij dat ik afknap op mensen die me profiel niet lezen en die de Nederlandse taal niet goed machtig zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door _Hestia_ op 26-08-2005 12:37:54 ]
pi_29989983
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:17 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Nou zeg... ...ik maak ook eens een foutje. Dat ik niet check wat ik schrijf op Fok wil niet zeggen dat ik dat ergens anders ook niet doe. Wees maar niet bang, in alle belangrijke geschreven stukken staan echt geen fouten hoor. Maar goed, waarschijnlijk moet ik volgens jullie mijn gymnasium over doen Er zit niets anders op.
then when you're naked,
pi_29991140
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Nou zeg... ...ik maak ook eens een foutje. Dat ik niet check wat ik schrijf op Fok wil niet zeggen dat ik dat ergens anders ook niet doe. Wees maar niet bang, in alle belangrijke geschreven stukken staan echt geen fouten hoor. Maar goed, waarschijnlijk moet ik volgens jullie mijn gymnasium over doen Er zit niets anders op.
Relax, Pino
pi_29991682
quote:

[..]

He he het was niet serieus, een grapje. Ik maak ook weleens typfouten.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:47:06 #294
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29991889
quote:

[..]

In mijn reactie gaat het over het algemeen. Als je steevast "ik wordt" blijft gebruiken in je profiel dan staan er meer in en dat maakt het dan net niet aantrekkelijk. Maar ook ik maak taal en zelfs ook wel eens grammaticale fouten... Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29992006
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Mickeys het volgende:

[..]

In mijn reactie gaat het over het algemeen. Als je steevast "ik wordt" blijft gebruiken in je profiel dan staan er meer in en dat maakt het dan net niet aantrekkelijk. Maar ook ik maak taal en zelfs ook wel eens grammaticale fouten... Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders
Ja als je ik wordt schrijft, dan kan dat weleens een probleem vormen. Dan maak je absoluut meer fouten, dat kan niet anders. Tip is dan om alles te checken met de spellingscontrole. Deze scanned op dergelijke fouten zodat je dit kan overkomen

[ Bericht 1% gewijzigd door Chewbacca op 26-08-2005 12:56:18 ]
pi_29992013
quote:

[..]

Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders
een ondersoek weist uid dad menzen die slegt sein in taal choet sein in bet
pi_29992030
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:23 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Relax, Pino
Jaja, relax... ...ik word alleen een beetje moe van mensen die op basis van een misplaatste t in mijn word een oordeel denken te kunnen geven aangaande mijn taalvermogen en wellicht zelfs over mijn algehele intelligentie.

Pino is ook wel eens moe en zelfs Pino maakt foutjes......

Ik heb trouwens wel weer een positieve reactie gehad op Knuz.....gelukkig heeft ze mijn extra t hier op Fok! niet gezien.
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

He he het was niet serieus, een grapje. Ik maak ook weleens typfouten.
Ik weet het, daarom maak je nu waarschijnlijk ook met voorbedachte rade een typefout Maar ik ga er toch tegenin, omdat de meesten uiteindelijk toch wel zo pietluttig en kortzichtig blijken te zijn......
then when you're naked,
pi_29992165
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:51 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Ik heb trouwens wel weer een positieve reactie gehad op Knuz.....
Interessante reactie?
pi_29992361
quote:

[..]

Goed....het punt is gemaakt....en als ik een profiel met spelfouten tegenkom zap ik ook gelijk naar het volgende profiel. Als ik ergens niet tegen kan zijn het wel spelfouten. Zeker bij mezelf. Ik check dus inderdaad altijd alles, want tijdens het typen sluipen er (bij mij in ieder geval) weleens foutjes in.
then when you're naked,
pi_29992415
Nee het is een typfout Mr Pino.

Aangeven dat ik een spelfout maak en deze onjuist verbeteren is echt not done. Pino, probeer jij eerst maar het niveau van sesamstraat te ontstijgen, praten we dan verder. (:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')