Ik word ook echt moedeloos van knuz.....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef Kemania het volgende:
Ik ben ondertussen een alweer een beetje moedeloos geworden van knuz en lycos. Weinig leuke meiden en degene die er wel zijn sturen geen bericht terug. Ik hou het maar voorlopig even voor gezien, misschien dat ik over een maandje meer geluk heb.
jammer dat hij alleen zo lelijk isquote:Hey hoi,
Ik besef me dat jij heel veel reacties krijgt dagelijks. En hopelijk valt mijn berichtje op tussen de massa.. Maar ik wilde toch even kwijt dat jij er echt GEWELDIG uitziet. Je bent een mooie vrouw!
Mocht je willen reageren op mijn berichtje, leuke mailtjes zijn altijd welkom.
Geen dank.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef Sylvana het volgende:
ik heb nu eindelijk een foto op lexa die is goedgekeurd, krjg idd veel meer views, maar de mannen die een bericht sturen kunnen net zo goed geen bericht sturen
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:43 schreef Sylvana het volgende:
hhhm, ik kreeg een berichtje van iemand die zijn profiel verborgen heeft, nee, dat schiet lekker op
Das wel een slimme gast danquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:43 schreef Sylvana het volgende:
hhhm, ik kreeg een berichtje van iemand die zijn profiel verborgen heeft, nee, dat schiet lekker op
Als je dergelijke taalfouten als '' ik wordt'' maakt dan maakt het niet uit hoe je eruit zietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:53 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik wordt ook echt moedeloos van knuz.....![]()
Leuke berichtjes sturen en niks terug krijgen.....snap er niks van....zie er redelijk goed uit (vind ikzelf)....goede opleiding.....vaag. Heb gelukkig wel al twee chatcontacten van Knuz waar het wel goed mee klikt. Nu nog een keertje daten.
ongetwijfeld hebben die spelfouten daar invloed op, maar laat die meiden ook eens naar zichzelf kijken... ze hebben vaak genoeg zelf spelfouten in hun profieltekstquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:17 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als je dergelijke taalfouten als '' ik wordt'' maakt dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet![]()
Denk het ook wel, maar "ik wordt" vind ik toch wel erg. Dat zijn de basistaalzaken die je op school leert. Een enkele spelfout vind ik nog niet zo erg maar als er echt heel veel spelfouten inzitten dan haak ik wel weer af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:40 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ongetwijfeld hebben die spelfouten daar invloed op, maar laat die meiden ook eens naar zichzelf kijken... ze hebben vaak genoeg zelf spelfouten in hun profieltekst
zitten versturen, staat onder me ctl vquote:er staat in mijn profiel dat ik afknap op mensen die mijn profiel niet lezen, en er staat toch echt in dat ik iemand uit Overijssel zoek, (en tot 26 jaar), dus geen interesse
Nou zeg...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:17 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als je dergelijke taalfouten als '' ik wordt'' maakt dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet![]()
Relax, Pinoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nou zeg......ik maak ook eens een foutje. Dat ik niet check wat ik schrijf op Fok wil niet zeggen dat ik dat ergens anders ook niet doe. Wees maar niet bang, in alle belangrijke geschreven stukken staan echt geen fouten hoor. Maar goed, waarschijnlijk moet ik volgens jullie mijn gymnasium over doen
Er zit niets anders op.
He he het was niet serieus, een grapje. Ik maak ook weleens typfouten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nou zeg......ik maak ook eens een foutje. Dat ik niet check wat ik schrijf op Fok wil niet zeggen dat ik dat ergens anders ook niet doe. Wees maar niet bang, in alle belangrijke geschreven stukken staan echt geen fouten hoor. Maar goed, waarschijnlijk moet ik volgens jullie mijn gymnasium over doen
Er zit niets anders op.
In mijn reactie gaat het over het algemeen. Als je steevast "ik wordt" blijft gebruiken in je profiel dan staan er meer in en dat maakt het dan net niet aantrekkelijk. Maar ook ik maak taal en zelfs ook wel eens grammaticale fouten... Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets andersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Er zit niets anders op.
Ja als je ik wordt schrijft, dan kan dat weleens een probleem vormen. Dan maak je absoluut meer fouten, dat kan niet anders. Tip is dan om alles te checken met de spellingscontrole. Deze scanned op dergelijke fouten zodat je dit kan overkomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In mijn reactie gaat het over het algemeen. Als je steevast "ik wordt" blijft gebruiken in je profiel dan staan er meer in en dat maakt het dan net niet aantrekkelijk. Maar ook ik maak taal en zelfs ook wel eens grammaticale fouten... Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders![]()
een ondersoek weist uid dad menzen die slegt sein in taal choet sein in betquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders![]()
Jaja, relax...quote:
Ik weet het, daarom maak je nu waarschijnlijk ook met voorbedachte rade een typefoutquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
He he het was niet serieus, een grapje. Ik maak ook weleens typfouten.![]()
Interessante reactie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:51 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel weer een positieve reactie gehad op Knuz.....
Goed....het punt is gemaakt....en als ik een profiel met spelfouten tegenkom zap ik ook gelijk naar het volgende profiel. Als ik ergens niet tegen kan zijn het wel spelfouten. Zeker bij mezelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
In mijn reactie gaat het over het algemeen. Als je steevast "ik wordt" blijft gebruiken in je profiel dan staan er meer in en dat maakt het dan net niet aantrekkelijk. Maar ook ik maak taal en zelfs ook wel eens grammaticale fouten... Ik ben niet goed in taal.... wel weer in iets anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |