Ik word maar weer betalend member op RP, en laat die pauze voor wat 't isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, zou ook kunnen, en dan zou ik er al helemaal geen moeite meer in steken, in vrouwen die niet eerlijk zijn![]()
Het is wel heel toevallig dat ik eerst om iedere dag of om de dag mail kreeg, en er nu vijf op moet wachtenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:43 schreef MREn het volgende:
Er zijn toch ook mensen die de pc maar één keer in de week aan doen. Of misschien issie stuk?
Niet meteen het ergste denken!
tja, je moet je neus misschien ff in een andere richting zetten, zodat ie niet weer alle foute vrouwen ruikt, maar dat je nou eens een lieve vrouw vind die wel gewoon eerlijk en oprecht is en gewoon terugmaild en je niet laat stikkenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik word maar weer betalend member op RP, en laat die pauze voor wat 't isStaan veel leuke dames op, maar ik wil eigenlijk m'n geld niet vernietigen
Ach, misschien wat drukken ofzo, of even iets anders te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het is wel heel toevallig dat ik eerst om iedere dag of om de dag mail kreeg, en er vijf op moet wachten
Zwartkijken zit een beetje in m'n aardquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:46 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik zou me er iig niet zo druk om maken.
Mmm, ruik ik daar Sylvana?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, je moet je neus misschien ff in een andere richting zetten, zodat ie niet weer alle foute vrouwen ruikt, maar dat je nou eens een lieve vrouw vind die wel gewoon eerlijk en oprecht is en gewoon terugmaild en je niet laat stikken
* geeft roze bril*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zwartkijken zit een beetje in m'n aard![]()
...en weer een gelukkig koppel...quote:
Dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, want hij heeft me geblockt op msn gister
Stom is dat hè?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, want hij heeft me geblockt op msn gister
tja, ik block amper mensen, maar jij stond wel op de block bij mij, geen idee meer waarom eigenlijkquote:
we hadden het er over gehad, dat hij me wilde blocken, en toen heeft ie het dus gedaan, dus ik was er op voorbereidquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:54 schreef MREn het volgende:
[..]
(en als je het al weet, heeft ie het toch niet goed gedaan).
Boeiende gesprekken dan, haha.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we hadden het er over gehad, dat hij me wilde blocken, en toen heeft ie het dus gedaan, dus ik was er op voorbereid
nouja, hij vond dus dat we te weinig boeiende gesprekken hadden en daarom heeft ie me dus geblocktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:59 schreef MREn het volgende:
[..]
Boeiende gesprekken dan, haha.
Ik ben zo vriendelijk om niemand te blokken, en nooit onzichtbaar en andere trieste dingen. excusez le mot.
Waarom zou je iemand niet willen spreken? Moreover: waarom kan je niet gewoon zeggen dat je ff geen zin/tijd hebt?
Maar goed, ik ben ook niet van de msn-generatie, dus opa houdt zich verder afzijdig![]()
Hehehe, UF bashenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we hadden het er over gehad, dat hij me wilde blocken, en toen heeft ie het dus gedaan, dus ik was er op voorbereidAch ja, moet ie zelf weten
beetje raar alleen dattie dan nu in dit topic weer
doet enzo
Inderdaad, niveau heb je blijkbaar niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ook fijn om dit gewoon allemaal te vertellen terwijl hij hier zelf mee leestnaja, boeiend
tja, tis toch ook vaag hoe je doetquote:
Misschien een stom idee: maar als je beide online bent, hoef je niet verplicht met elkaar te praten hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, hij vond dus dat we te weinig boeiende gesprekken hadden en daarom heeft ie me dus geblocktOok fijn om dit gewoon allemaal te vertellen terwijl hij hier zelf mee leest
naja, boeiend
quote:Maar ff over datingsites
Ik heb vanavond weer een aantal leuke mails uitgewisseld met een leuke man die ik wil ontmoeten en hij mij ook, tis alleen erg moeilijk om een datum te vinden aangezien hij erg druk is met zijn werk
Nou loop ik hier oeverloos te ouwezeiken over dat ik niks meer hoor van bepaalde mutsen, vertel ik dat ik geen contact meer wil, is het ook niet goed. En je wordt gelijk fokkelijk aan de schandpaal genageldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, tis toch ook vaag hoe je doetmaar goed, lekker boeiend allemaal, tis gebeurd en laten we het nou maar gewoon over datingsites hebben en niet over msn
hij woont in Zwolle, maar hij werkt als beveiliger, en hij moet dus 's avonds werken, en ik kan overdag niet echt vaak de komende tijd, dus dat schiet niet echt opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:04 schreef MREn het volgende:
1. Als hij nu druk is, heeft ie dan ooit tijd voor je
2. Er zijn weinig mensen die (zoals ik af en toe), 7 dagen van 15 uur werken in de week. Genoeg tijd voor elkaar. Gewoon afspreken op centraal punt, dat voor beide even lang reizen is, geen idee waar ie woont, maar Utrecht, Zwolle of Den Bosch liggen al vrij centraal.
Dank jequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:06 schreef heiden6 het volgende:
UF, wat ben jij een huilebalk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |