abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29940723
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, zou ook kunnen, en dan zou ik er al helemaal geen moeite meer in steken, in vrouwen die niet eerlijk zijn
Ik word maar weer betalend member op RP, en laat die pauze voor wat 't is Staan veel leuke dames op, maar ik wil eigenlijk m'n geld niet vernietigen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:43:24 #152
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_29940729
Er zijn toch ook mensen die de pc maar één keer in de week aan doen. Of misschien issie stuk?

Niet meteen het ergste denken!
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_29940765
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:43 schreef MREn het volgende:
Er zijn toch ook mensen die de pc maar één keer in de week aan doen. Of misschien issie stuk?

Niet meteen het ergste denken!
Het is wel heel toevallig dat ik eerst om iedere dag of om de dag mail kreeg, en er nu vijf op moet wachten
pi_29940790
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:43 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik word maar weer betalend member op RP, en laat die pauze voor wat 't is Staan veel leuke dames op, maar ik wil eigenlijk m'n geld niet vernietigen
tja, je moet je neus misschien ff in een andere richting zetten, zodat ie niet weer alle foute vrouwen ruikt, maar dat je nou eens een lieve vrouw vind die wel gewoon eerlijk en oprecht is en gewoon terugmaild en je niet laat stikken
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:46:17 #155
22002 MREn
pi_29940826
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:44 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Het is wel heel toevallig dat ik eerst om iedere dag of om de dag mail kreeg, en er vijf op moet wachten
Ach, misschien wat drukken ofzo, of even iets anders te doen.

Dat vind ik nou het handige aan internet-dating, als je ff geen zin hebt om te mailen/chatten, doe je het gewoon even niet. Ik vind het persoonlijk ook niet leuk als ik steeds binnen een uur iets terug stuur en dan zelf een paar dagen moet wachten op antwoord, maar soms is het niet anders, en er is vaak ook een goede reden voor geweest.

Ik zou me er iig niet zo druk om maken.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_29940909
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:46 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik zou me er iig niet zo druk om maken.
Zwartkijken zit een beetje in m'n aard
pi_29940931
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, je moet je neus misschien ff in een andere richting zetten, zodat ie niet weer alle foute vrouwen ruikt, maar dat je nou eens een lieve vrouw vind die wel gewoon eerlijk en oprecht is en gewoon terugmaild en je niet laat stikken
Mmm, ruik ik daar Sylvana?
pi_29941020
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Zwartkijken zit een beetje in m'n aard
* geeft roze bril*
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:51:28 #159
22002 MREn
pi_29941029
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:48 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Mmm, ruik ik daar Sylvana?
...en weer een gelukkig koppel...
pi_29941077
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:51 schreef MREn het volgende:

[..]

...en weer een gelukkig koppel...
nee, want hij heeft me geblockt op msn gister
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:54:11 #161
22002 MREn
pi_29941142
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat zou ik nooit doen

(en als je het al weet, heeft ie het toch niet goed gedaan).
pi_29941159
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Stom is dat hè?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29941205
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Stom is dat hè?
tja, ik block amper mensen, maar jij stond wel op de block bij mij, geen idee meer waarom eigenlijk
pi_29941239
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Stom is dat hè?
Oh, heel je msn-lijst weet dat ook gelijk, Syl?
pi_29941245
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:54 schreef MREn het volgende:

[..]

(en als je het al weet, heeft ie het toch niet goed gedaan).
we hadden het er over gehad, dat hij me wilde blocken, en toen heeft ie het dus gedaan, dus ik was er op voorbereid Ach ja, moet ie zelf weten beetje raar alleen dattie dan nu in dit topic weer doet enzo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:59:35 #166
22002 MREn
pi_29941345
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

we hadden het er over gehad, dat hij me wilde blocken, en toen heeft ie het dus gedaan, dus ik was er op voorbereid
Boeiende gesprekken dan, haha.

Ik ben zo vriendelijk om niemand te blokken, en nooit onzichtbaar en andere trieste dingen. excusez le mot.
Waarom zou je iemand niet willen spreken? Moreover: waarom kan je niet gewoon zeggen dat je ff geen zin/tijd hebt?

Maar goed, ik ben ook niet van de msn-generatie, dus opa houdt zich verder afzijdig
pi_29941420
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:59 schreef MREn het volgende:

[..]

Boeiende gesprekken dan, haha.

Ik ben zo vriendelijk om niemand te blokken, en nooit onzichtbaar en andere trieste dingen. excusez le mot.
Waarom zou je iemand niet willen spreken? Moreover: waarom kan je niet gewoon zeggen dat je ff geen zin/tijd hebt?

Maar goed, ik ben ook niet van de msn-generatie, dus opa houdt zich verder afzijdig
nouja, hij vond dus dat we te weinig boeiende gesprekken hadden en daarom heeft ie me dus geblockt Ook fijn om dit gewoon allemaal te vertellen terwijl hij hier zelf mee leest naja, boeiend

Maar ff over datingsites

Ik heb vanavond weer een aantal leuke mails uitgewisseld met een leuke man die ik wil ontmoeten en hij mij ook, tis alleen erg moeilijk om een datum te vinden aangezien hij erg druk is met zijn werk
pi_29941426
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

we hadden het er over gehad, dat hij me wilde blocken, en toen heeft ie het dus gedaan, dus ik was er op voorbereid Ach ja, moet ie zelf weten beetje raar alleen dattie dan nu in dit topic weer doet enzo
Hehehe, UF bashen
pi_29941471
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ook fijn om dit gewoon allemaal te vertellen terwijl hij hier zelf mee leest naja, boeiend
Inderdaad, niveau heb je blijkbaar niet.
pi_29941480
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Hehehe, UF bashen
tja, tis toch ook vaag hoe je doet maar goed, lekker boeiend allemaal, tis gebeurd en laten we het nou maar gewoon over datingsites hebben en niet over msn
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:04:08 #171
22002 MREn
pi_29941514
quote:

[..]

nouja, hij vond dus dat we te weinig boeiende gesprekken hadden en daarom heeft ie me dus geblockt Ook fijn om dit gewoon allemaal te vertellen terwijl hij hier zelf mee leest naja, boeiend
Misschien een stom idee: maar als je beide online bent, hoef je niet verplicht met elkaar te praten hoor
quote:
Maar ff over datingsites

Ik heb vanavond weer een aantal leuke mails uitgewisseld met een leuke man die ik wil ontmoeten en hij mij ook, tis alleen erg moeilijk om een datum te vinden aangezien hij erg druk is met zijn werk

1. Als hij nu druk is, heeft ie dan ooit tijd voor je
2. Er zijn weinig mensen die (zoals ik af en toe), 7 dagen van 15 uur werken in de week. Genoeg tijd voor elkaar. Gewoon afspreken op centraal punt, dat voor beide even lang reizen is, geen idee waar ie woont, maar Utrecht, Zwolle of Den Bosch liggen al vrij centraal.
pi_29941542
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, tis toch ook vaag hoe je doet maar goed, lekker boeiend allemaal, tis gebeurd en laten we het nou maar gewoon over datingsites hebben en niet over msn
Nou loop ik hier oeverloos te ouwezeiken over dat ik niks meer hoor van bepaalde mutsen, vertel ik dat ik geen contact meer wil, is het ook niet goed. En je wordt gelijk fokkelijk aan de schandpaal genageld
pi_29941554
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:04 schreef MREn het volgende:

1. Als hij nu druk is, heeft ie dan ooit tijd voor je
2. Er zijn weinig mensen die (zoals ik af en toe), 7 dagen van 15 uur werken in de week. Genoeg tijd voor elkaar. Gewoon afspreken op centraal punt, dat voor beide even lang reizen is, geen idee waar ie woont, maar Utrecht, Zwolle of Den Bosch liggen al vrij centraal.
hij woont in Zwolle, maar hij werkt als beveiliger, en hij moet dus 's avonds werken, en ik kan overdag niet echt vaak de komende tijd, dus dat schiet niet echt op
pi_29941580
UF, wat ben jij een huilebalk zeg.
pi_29941600
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:06 schreef heiden6 het volgende:
UF, wat ben jij een huilebalk zeg.
Dank je
pi_29941647
Ik lig trouwens ook echt wakker van jouw mening, Heiden.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:10:03 #177
22002 MREn
pi_29941709
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hij woont in Zwolle, maar hij werkt als beveiliger, en hij moet dus 's avonds werken, en ik kan overdag niet echt vaak de komende tijd, dus dat schiet niet echt op
Tssk, je kan toch wel tijd maken als je elkaar echt leuk vind.

Toen ik nog een vriendin in een dorpje 50min. van Heerenveen had wonen, ging ik daar ook wel eens voor een paar uurtjes naar toe. Gewoon gezellig. Maar ik ben onderweg in de trein ook net zo productief als thuis, dus dat maakt niets uit.

Enne..beveiliger? Zijn dat interessante mensen? Dacht altijd dat dat hersenloze, kale kleerkasten waren.

* MREn houdt van stereotypen
pi_29941780
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:10 schreef MREn het volgende:

[..]

Enne..beveiliger? Zijn dat interessante mensen? Dacht altijd dat dat hersenloze, kale kleerkasten waren.

* MREn houdt van stereotypen
beveiligers zijn echt geen leeghoofden, misschien handig als je die sterotypen eens uit je hoofd zet, want meestal klopt daar geen hout van
pi_29941802
Dat lijkt me echt een toffe baan, trouwens.
pi_29941842
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:12 schreef heiden6 het volgende:
hij is al naar heel veel concerten/evenementen enzo geweest, waaronder U2 en Fields of Rock, dus dat lijkt me echt het leuke aan dat vak Beetje je werk doen en intussen gratis naar een concert/festival
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:14:54 #181
22002 MREn
pi_29941889
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:12 schreef heiden6 het volgende:
Wat? 's Nachts rondrijden in een opvallende auto, en als je iets verdachts ziet de politie moeten bellen omdat je zelf geen rechten hebt?
pi_29941953
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef MREn het volgende:

[..]

Wat? 's Nachts rondrijden in een opvallende auto, en als je iets verdachts ziet de politie moeten bellen omdat je zelf geen rechten hebt?
Zoals je in mijn post boven je kunt lezen zijn er ook andere taken die je als beveiliger uitvoert hoor
pi_29941990
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

hij is al naar heel veel concerten/evenementen enzo geweest, waaronder U2 en Fields of Rock, dus dat lijkt me echt het leuke aan dat vak Beetje je werk doen en intussen gratis naar een concert/festival
Ja, daar heb ik toch flink voor betaald, Fields of Rock.
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:14 schreef MREn het volgende:

[..]

Precies.
pi_29942011
quote:

[..]

meelezer meldt zich als ik jouw reactie zo lees, kan ik me wel voorstellen dat hij jou uit z'n msn-lijst flikkert. ik vind het maar vreemd dat je iets heel normaals brengt alsof het absurd is.
pi_29942038
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik toch flink voor betaald, Fields of Rock.
[..]
Ach, ik had mijn kaartje gelukkig in de voorverkoop, toen ie nog maar 49 euro was
pi_29942093
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ach, ik had mijn kaartje gelukkig in de voorverkoop, toen ie nog maar 49 euro was
Ik tweedehands voor 47,50, een paar dagen van tevoren.
pi_29942099
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:18 schreef Metropolis het volgende:

[..]

meelezer meldt zich als ik jouw reactie zo lees, kan ik me wel voorstellen dat hij jou uit z'n msn-lijst flikkert. ik vind het maar vreemd dat je iets heel normaals brengt alsof het absurd is.
Ik vind het best dat ie me uit zijn msn flikkert, maar vind het erg apart dat hij hier dan nog wel doet enzo

maar, goed, lekker boeiend enzo, tis maar msn
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:22:52 #188
22002 MREn
pi_29942197
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vind het best dat ie me uit zijn msn flikkert, maar vind het erg apart dat hij hier dan nog wel doet enzo
Ach, er zijn ook genoeg mensen die na een relatie elkaar nog zien voor lichamelijk contact, zonder de rest van het gezeik van een relatie (tijd voor elkaar, lief zijn, leuke dingen doen, etc.).

Prima zaak als je 't mij vraagt.
pi_29942210
quote:

[..]

ik weet natuurlijk niet hoe je eruitziet, maar ik ken genoeg lekkere wijven waar geen gesprek mee te voeren valt. daarom ben ik gestopt met datingsites. ik loste 't ook altijd zo op als iemand me niet beviel in m'n lijst tijdens het actief op zoek zijn naar een potentiële date. werd gewoon normaal over gedaan en al helemaal niet gelijk op internet gezet...
pi_29942274
quote:

[..]

Het klikte niet Sylvana, en daarom kan ik geen leuk gesprek met je voeren. Dat betekent niet dat je geen leuke meid bent.
pi_29942328
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef MREn het volgende:

[..]

Ach, er zijn ook genoeg mensen die na een relatie elkaar nog zien voor lichamelijk contact, zonder de rest van het gezeik van een relatie (tijd voor elkaar, lief zijn, leuke dingen doen, etc.).

Prima zaak als je 't mij vraagt.
ik snap 't probleem dus ook niet zo. en al helemaal die reactie van heiden6, alhoewel dat traditie schijnt te zijn hier heb ikals meelezer gemerkt. gewoon klakkeloos afzeiken en je zelf perfect wanen ofzo
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:27:23 #192
22002 MREn
pi_29942371
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef Metropolis het volgende:

[..]

ik weet natuurlijk niet hoe je eruitziet,
Dat is niet zo moeilijk hoor (foto in trein )
quote:
maar ik ken genoeg lekkere wijven waar geen gesprek mee te voeren valt. daarom ben ik gestopt met datingsites. ik loste 't ook altijd zo op als iemand me niet beviel in m'n lijst tijdens het actief op zoek zijn naar een potentiële date. werd gewoon normaal over gedaan en al helemaal niet gelijk op internet gezet...
Je moet ook niet op het uiterlijk letten. Veel vrouwen (wijven klinkt echt zooo sneu, alsof je nog maar 15 bent! - of ben je dat ook?) die uuuuren met hun uiterlijk bezig zijn, doen dat vooral om iets anders te compenseren, meestal herseninhoud.
Maar voor dat soort modepopjes, zijn er ook bijpassende sneue kereltjes met hun gelkop, oorringen en roze strakke t-shirtjes.
pi_29942468
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef MREn het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk hoor (foto in trein )
[..]

Je moet ook niet op het uiterlijk letten. Veel vrouwen (wijven klinkt echt zooo sneu, alsof je nog maar 15 bent! - of ben je dat ook?) die uuuuren met hun uiterlijk bezig zijn, doen dat vooral om iets anders te compenseren, meestal herseninhoud.
Maar voor dat soort modepopjes, zijn er ook bijpassende sneue kereltjes met hun gelkop, oorringen en roze strakke t-shirtjes.
wijven gebruikte ik expres compleet hersenloos. heb ook een relatie gehad met een lieve meid (twee jaar terug leren kennen via internet), dus het kan op zich wel. jammer genoeg pasten we niet goed genoeg bij elkaar om verder te gaan
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:30:21 #194
22002 MREn
pi_29942475
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef Metropolis het volgende:

[..]

ik snap 't probleem dus ook niet zo. en al helemaal die reactie van heiden6, alhoewel dat traditie schijnt te zijn hier heb ikals meelezer gemerkt. gewoon klakkeloos afzeiken en je zelf perfect wanen ofzo
Ach, niets is gemakkelijker dan vanachter je toetsenbord iedereen de grond in boren.

Ik ben precies anders om. Ik ben zowel op internet als in 't echt een botte lul, ik schroom niet om gelovigen recht in hun gezicht voor geestelijk gehandicapt uit te maken, en mezelf perfect wanen doe ik al helemaal niet. Ben eerder nog harder voor mezelf dan voor anderen.
pi_29942591
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:30 schreef MREn het volgende:

[..]

Ach, niets is gemakkelijker dan vanachter je toetsenbord iedereen de grond in boren.

Ik ben precies anders om. Ik ben zowel op internet als in 't echt een botte lul, ik schroom niet om gelovigen recht in hun gezicht voor geestelijk gehandicapt uit te maken, en mezelf perfect wanen doe ik al helemaal niet. Ben eerder nog harder voor mezelf dan voor anderen.
op zich heeft 't natuurlijk wel voordelen, die gemakkelijkheid. dit van heiden en sylvana vond ik een van de vele trieste gevallen. unlcefunk zegt echt niks bijzonders ofzo maar voordele heeft 't bijvoorbeeld in de zin van: afwijzen gaat zo een stuk makkelijker, wat helaas vaak oppervlakkigheid als oorzaak heeft. ik bedoel bijvoorbeeeld iemand die niet de knapste is, maar wel een heel goede partner zou kunnen zijn. die wordt dan door z'n uiterlijk afgekeurd (niet dat ik zelf niet naar uiterlijk kijk!)
pi_29942647
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef MREn het volgende:

Generalisatie. En ik proef frustratie. Kan je zelf geen knappe meid (so called modepopje) krijgen ofzo?
Unspoken words were understood
pi_29942713
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:35 schreef GF het volgende:

[..]

Generalisatie. En ik proef frustratie. Kan je zelf geen knappe meid (so called modepopje) krijgen ofzo?
Ik denk wel dat dat gel-advies wat ik eerder kreeg, kan gaan werken
pi_29942779
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef Metropolis het volgende:

[..]

op zich heeft 't natuurlijk wel voordelen, die gemakkelijkheid. dit van heiden en sylvana vond ik een van de vele trieste gevallen. unlcefunk zegt echt niks bijzonders ofzo maar voordele heeft 't bijvoorbeeld in de zin van: afwijzen gaat zo een stuk makkelijker, wat helaas vaak oppervlakkigheid als oorzaak heeft. ik bedoel bijvoorbeeeld iemand die niet de knapste is, maar wel een heel goede partner zou kunnen zijn. die wordt dan door z'n uiterlijk afgekeurd (niet dat ik zelf niet naar uiterlijk kijk!)
Dat is de reden dat ik niet aan de bak kom op zo'n datingsite, ik spring er niet echt uit qua uiterlijk. Daardoor ben ik niet echt succesvol Ik kijk uiteraard wel naar het uiterlijk van de andere kant, maar een van die meiden waar ik nu mee mail, heb ik niet eens een foto van. Soms kan dat verhaaltje 't 'm echt wel doen.
Ik reageer overigens liever niet op fotoloze profielen...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:39:33 #199
22002 MREn
pi_29942811
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef Metropolis het volgende:

[..]

op zich heeft 't natuurlijk wel voordelen, die gemakkelijkheid.
<..>
ik bedoel bijvoorbeeeld iemand die niet de knapste is, maar wel een heel goede partner zou kunnen zijn. die wordt dan door z'n uiterlijk afgekeurd (niet dat ik zelf niet naar uiterlijk kijk!)
Maar dat is weer een voordeel van internet: je gaat iemand waarderen om wie hij/zij is, en niet om hoe deze persoon er uit ziet.

Ik heb ook ..ehm.. leuk contact gehad met mensen waarvan ik weet dat als ze me puur op mn uiterlijk hadden moeten kiezen, ik ergens ver onderaan zou zijn geëindigd. Maar door juist een leuke band per mail op te bouwen, zie je daar (deels) doorheen bij het ontmoeten.
Voor de duidelijkheid, ik ben nog van voor de tijd van digitale camera en webcam

Maar je komt er zo wel sneller dan in het echt achter of iemand echt leuk is. Het is me ook wel eens gebeurd dat we bij gebrek aan goed gesprek maar het bed in zijn gedoken, dat is wel leuk voor een paar keer, maar geen basis voor een relatie.

Of mensen die alleen al aan de foto van iemand kunnen zien dat hij leuk is, en er 'dus' mee uit willen
pi_29942933
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:39 schreef MREn het volgende:

[..]

Maar dat is weer een voordeel van internet: je gaat iemand waarderen om wie hij/zij is, en niet om hoe deze persoon er uit ziet.
waardeer je misschien 't beeld dat je hebt van iemand niet meer dan de persoon op zich? kwestie van generaliseren?
quote:
Of mensen die alleen al aan de foto van iemand kunnen zien dat hij leuk is, en er 'dus' mee uit willen
daar moet ik echt niks van hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')