Homo worden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien moet je homo worden.Maar één ding: niet alle vrouwen zijn zo. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf iha veel liever mannen heb, want die zijn tenminste recht door zee. Ik ben dat zelf ook, ik houd van dudielijkheid en ik zeg waar het op staat. Van die wijven die overal omheenlullen, daar moet ik ook niets van hebben en eerlijk gezegd begrijp IK het ook niet.
Misschien moet je ze er gewoon mee confronteren als ze dat doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:33 schreef Abonides het volgende:
Het valt me alleen op dat veel vrouwen iets zeggen en daar gewoon geen ene flikker van menen (of ik vat het totaal verkeerd op). Daarbij moet ik ook zeggen dat ik waarschijnlijk te dom ben om sommige hints door te hebben, het ligt dus wel degelijk ook bij mij.
Nou, ik refereerde aan een situatie op mijn werk. Een collega zag me wel zitten, ik was gevleid maar niet meer dan dat, alleen kwam mijn iets te subtiele boodschap niet over waardoor hij dus maanden nog achter me aangelopen heeft totdat ik alle moed bijeengeschraapt had om te zeggen "we kunnen beter collega's blijven denk ik". Overigens verder niks gebeurd, geen gezoen of gesex.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt zoiets ook tactisch brengen. Maar wat je in elk geval NIET moet doen, is A zeggen en B doen. Als iemand op de man af vraagt "Hoe vond je het?" en je vond het niks, maar durft dat niet te zeggen, dan zeg je dat het eerst allemaal nog even moet bezinken (oid) en dan laat je diegene via de mail weten dat je het niet ziet zitten. Dan is het minder direct. Maar wie zegt dat je iemand kwetst? Misschien vond die ander het ook wel niks, dat weet je helemaal niet.
Eén tip: subtiele boodschappen komen zelden of nooit over bij mannen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:35 schreef Syrena het volgende:
Nou, ik refereerde aan een situatie op mijn werk. Een collega zag me wel zitten, ik was gevleid maar niet meer dan dat, alleen kwam mijn iets te subtiele boodschap niet over waardoor hij dus maanden nog achter me aangelopen heeft totdat ik alle moed bijeengeschraapt had om te zeggen "we kunnen beter collega's blijven denk ik". Overigens verder niks gebeurd, geen gezoen of gesex.
Via mail vind ik het even moeilijk trouwens, maar ik heb de tactiek van diep ademhalen, even doorzetten en het nieuws brengen. Scheelt ook maanden ongemakkelijk en opgejaagd voelen.
Hij houdt 't wel binnen 't bedrijf dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:37 schreef Syrena het volgende:
Bewuste collega heeft nu trouwens een vriendin van een verdieping hoger op het werkAll's well that ends well dus
Okee, maar dan heb je het niet helemaal door... hij had misschien directer moeten zijn (ik zeg niet dat hij iets verkeerd deed... ik was er tenslotte niet bij). Maar naar mijn mening kan je het beste gewoon direct zijn. Het moment van kwetsen komt uiteindelijk toch... wees er dan snel bij... dan ben je er ook eerder vanaf!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, ik refereerde aan een situatie op mijn werk. Een collega zag me wel zitten, ik was gevleid maar niet meer dan dat, alleen kwam mijn iets te subtiele boodschap niet over waardoor hij dus maanden nog achter me aangelopen heeft totdat ik alle moed bijeengeschraapt had om te zeggen "we kunnen beter collega's blijven denk ik". Overigens verder niks gebeurd, geen gezoen of gesex.
Via mail vind ik het even moeilijk trouwens, maar ik heb de tactiek van diep ademhalen, even doorzetten en het nieuws brengen. Scheelt ook maanden ongemakkelijk en opgejaagd voelen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij houdt 't wel binnen 't bedrijf dus.
Herfstvakantie is volgens mij sneller dan je denkt, precies weet ik het ook niet. en zij is verlegen, dus ik denk niet dat ik te snel moet gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In de herfstvakantie pas? Ik zou het liefst zo snel mogelijk daten dan en niet nog maanden wachten
Ik zie niet in waarom je voor je 20e het huis uit MOET zijn. En studeren heb ik nooit als reden gezien om op kamers te gaan. Studentenverenigingen boeiden me niet, en ik was binnen 30-40 minuten vanaf huis op de universiteit. Ik had dus naast de studie, die voornamelijk uit zelfstudie bestond, wat je dus thuis kon doen, geen enkele binding met de stad waar ik studeerde, terwijl ik 3 minuten bij mijn huis vandaan een bijbaantje had waar ik ongeveer 20 uur per week aan kwijt was. Bovendien was het voornamelijk zelfstudie, dus thuis studeren, terwijl je maar 4 dagen 2 tot 4 uur op de universiteit zat. Ik heb het wel even overwogen om op kamers te gaan, maar zag op grond van de bovenstaande redenen geen echt toegevoegde waarde voor mij om op kamers te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:24 schreef mortje het volgende:
Om maar even op het zelfstandig wonen door te gaan. Mijn inziens moet je voor je 20ste toch echt wel het huis uit zijn. Zeker als student zijnde aangezien je dan terecht kunt in studentenhuizen die maximaal zo rond de 300 euro per maand liggen. Studeer je niet maar werk je, dan is het volgens mij echt niet verschrikkelijk moeilijk om ergens een appartement te huren. Op dit moment heb ik een vrij groot appartement in Amsterdam voor ~1000 euro per maand. Het lijkt me toch vrij aannemelijk dat als je een fulltime baan ergens hebt je dit kunt ophoesten. Zeker omdat het in andere regio's ongetwijfeld goedkoper is.
Dat inschrijven snap ik ook niet volledig. Ik ben 3 weken geleden begonnen met zoeken via internetmakelaars en heb nu dat appartement. Wat mij betreft is er dus geen excuus wat betreft thuiswonen. Bovendien denk ik dat het trouwens goed is voor je, als je een paar jaar op 12m^2 hebt gewoond. Dan weet je tenminste grotere appartementen/huizen te waarderen.
herfstvakantie is pas in oktober, maar goed, jullie moeten het zelf weten natuurlijk, ik zou persoonlijk alleen niet zo lang kunnen wachten als ik iemand leuk vindquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Herfstvakantie is volgens mij sneller dan je denkt, precies weet ik het ook niet. en zij is verlegen, dus ik denk niet dat ik te snel moet gaan.
Gelukkig is dat voor iedereen verschillend. Ik ben ook iemand die wat langer wacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
herfstvakantie is pas in oktober, maar goed, jullie moeten het zelf weten natuurlijk, ik zou persoonlijk alleen niet zo lang kunnen wachten als ik iemand leuk vind
zit maar een maand tussenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
herfstvakantie is pas in oktober, maar goed, jullie moeten het zelf weten natuurlijk, ik zou persoonlijk alleen niet zo lang kunnen wachten als ik iemand leuk vind
Mevrouw zoetsappig heeft vannacht besloten me maar weer eens te sms'en.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:24 schreef Viperdesign het volgende:
Mevrouw heeft besloten te reageren.. Ze weet niet goed wat ze wil.
.
Ze is bang dat we samen veel te lief zijn en het dan te "zoetsappig" wordt.
"Ons"? Heb haar één keer gezien.quote:Hey Olaf! Alles goed met je? Ik heb nagedacht en daarom ook even niks van me laten horen! ik vraag me af hoe jij nou over "ons" denkt?! x
dies wel erg voortvarend danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Mevrouw zoetsappig heeft vannacht besloten me maar weer eens te sms'en.
[..]
"Ons"? Heb haar één keer gezien..
Maar toch..
Nasleep vorige relatie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:44 schreef Abonides het volgende:
Hoezo dat?
Maar ondertussen laat ze rustig een tijd geen flikker horen. Maar je hebt wel gelijk. Na een uur of vijf gechat te hebben vertelde ze al dat ik leuke schoonouders zou krijgen.quote:
WTFquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Maar ondertussen laat ze rustig een tijd geen flikker horen. Maar je hebt wel gelijk. Na een uur of vijf gechat te hebben vertelde ze al dat ik leuke schoonouders zou krijgen..
Nou? en hoe staat het met "ons"? hahaha. Ze loopt wel wat hard van stapel of niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Mevrouw zoetsappig heeft vannacht besloten me maar weer eens te sms'en.
[..]
"Ons"? Heb haar één keer gezien..
Maar toch..
"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Maar ondertussen laat ze rustig een tijd geen flikker horen. Maar je hebt wel gelijk. Na een uur of vijf gechat te hebben vertelde ze al dat ik leuke schoonouders zou krijgen..
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
WTF
Ow, ik ken ook zo iemand, die had in zijn profiel al staan dat hij de ideale schoonzoon was en vroeg of die persoon die reageerde dan de ideale schoondochter was
Dat is waar...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eén tip: subtiele boodschappen komen zelden of nooit over bij mannen.Je moet het gewoon luid en duidelijk zeggen.
De reden waarom vroeg uit huis gaan 'gezond' is, is omdat het goed is voor je ontwikkeling. Je leert om op eigen benen te staan, dingen te regelen etc. Ik snap uberhaupt niet dat ouders toelaten een kind zo lang in huis te houden. En wat betreft die financiële verplichtingen...dan neem je inderdaad maar geen auto, adsl verbinding of sportverenigingabbo. Dat zijn dingen die compleet overbodig zijn in het begin en waar je prima zonder mee kunt leven. En zo verzinnen mensen die lang thuiswonen constant redenen om hun situatie te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je voor je 20e het huis uit MOET zijn. En studeren heb ik nooit als reden gezien om op kamers te gaan. Studentenverenigingen boeiden me niet, en ik was binnen 30-40 minuten vanaf huis op de universiteit. Ik had dus naast de studie, die voornamelijk uit zelfstudie bestond, wat je dus thuis kon doen, geen enkele binding met de stad waar ik studeerde, terwijl ik 3 minuten bij mijn huis vandaan een bijbaantje had waar ik ongeveer 20 uur per week aan kwijt was. Bovendien was het voornamelijk zelfstudie, dus thuis studeren, terwijl je maar 4 dagen 2 tot 4 uur op de universiteit zat. Ik heb het wel even overwogen om op kamers te gaan, maar zag op grond van de bovenstaande redenen geen echt toegevoegde waarde voor mij om op kamers te gaan.
En als je werkt, je hebt natuurlijk ook andere financiële verplichtingen. Een auto, een computer met ADSL-verbinding, hobbies/sport, je moet eten en dus geld hebben om van te leven leven, etc. Als ik dat al van mijn salaris aftrek dan kom ik nooit aan ¤ 1.000,- om nog eens aan huur te besteden. Het zou wel lukken, maar dat zou betekenen dat ik me geen enkele luxe, zoals internet of een auto, zou kunnen veroorloven, laat staan geld overhouden voor andere leuke dingen, omdat ik tweederde van het netto inkomen verhuur. En in de vrije sector heb je niet veel woningen rond en onder de ¤ 500,-, waardoor het aanbod erg beperkt wordt terwijl de vraag redelijk groot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |