Ik heb gespiekt. En jep, je 'moet' gel in je haar doen :-)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:37 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat gel-advies wat ik eerder kreeg, kan gaan werken
Ik heb ook even gekeken, wat is er mis met zijn haar? Hij heeft zo te zien een nette scheiding. Nee, niet zo een met een ouwelullenkarakterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:43 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik heb gespiekt. En jep, je 'moet' gel in je haar doen :-)
ook gespiekt, valt wel mee hoor. als ze over gel vallen! wat moet je daar nou mee. zoek een meid die je wel waard is.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:45 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken, wat is er mis met zijn haar? Hij heeft zo te zien een nette scheiding. Nee, niet zo een met een ouwelullenkarakter
Nee, dat is weer overdreven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:43 schreef Metropolis het volgende:
[..]
waardeer je misschien 't beeld dat je hebt van iemand niet meer dan de persoon op zich? kwestie van generaliseren?
Een goed uitziende meid is voor mij iets totaal anders dan een modepopje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:35 schreef GF het volgende:
[..]
Generalisatie. En ik proef frustratie. Kan je zelf geen knappe meid (so called modepopje) krijgen ofzo?
Nou, ik val niet over de mening dat iemand gel in het haar leuker vindt. Maar inderdaad, als enige selectiecriterium is 't wel erg oppervlakkigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ook gespiekt, valt wel mee hoor. als ze over gel vallen! wat moet je daar nou mee. zoek een meid die je wel waard is.
lol! Ik denk dat hij er leuker uit zou zien als zijn haar wat wilder zit. En dat betekent niet dat hij zonder gel minder leuk of sympathiek is. Als iemand mij een tip zou geven over hoe ik er leuker uit zou kunnen zien, of wat me goed zou staan, dan is dat toch oké? Ik zou me niet beledigd voelen iig.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:46 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ook gespiekt, valt wel mee hoor. als ze over gel vallen! wat moet je daar nou mee. zoek een meid die je wel waard is.
Modepopje als in: lage opleiding, IQ gelijk aan kamertemperatuur?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:48 schreef MREn het volgende:
[..]
Een goed uitziende meid is voor mij iets totaal anders dan een modepopje.
Maar goed, ik ben dan ook al een hele tijd geen 16 meer, dus ik zal het wel weer helemaal verkeerd zien![]()
ik begreep wel dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
lol! Ik denk dat hij er leuker uit zou zien als zijn haar wat wilder zit. En dat betekent niet dat hij zonder gel minder leuk of sympathiek is. Als iemand mij een tip zou geven over hoe ik er leuker uit zou kunnen zien, of wat me goed zou staan, dan is dat toch oké? Ik zou me niet beledigd voelen iig.
Dat klopt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:48 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nou, ik val niet over de mening dat iemand gel in het haar leuker vindt. Maar inderdaad, als enige selectiecriterium is 't wel erg oppervlakkig
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:51 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik zou me niet beledigd voelen iig.
True. Niet dat ik gel in m'n haar doequote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:50 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Mensen nemen me maar zoals ik ben, huilebalk of niet.![]()
ben jij wel succesvol dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:54 schreef GF het volgende:
[..]
True. Niet dat ik gel in m'n haar doe![]()
Omdat ik benieuwd was hoe het erop die sites aan toe gaat enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:59 schreef Metropolis het volgende:
[..]Wat doe je in een datingsitetopic dan
ik lees vanaf deel 1 mee en als je het kort samenvat:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:02 schreef GF het volgende:
[..]
Omdat ik benieuwd was hoe het erop die sites aan toe gaat enzo
Net zoals met alles eigenlijk moet je dus wat geluk hebben. In een cafe of disco word ik namelijk ook regelmatig aangesproken door meiden die ik liever weer zie gaan. Dan is geen bericht terugsturen heel wat makkelijk dan afwimpelen in het echtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:06 schreef Metropolis het volgende:
[..]
ik lees vanaf deel 1 mee en als je het kort samenvat:
- veel reacties van mensen die niet lezen
- kansloze members qua taalgebruik, ontbrekende etiquette
- reageren zonder dat je ooit een reactie terugkrijgt
gelukkig ontstaan er mooie dingen via deze sites, maar ik blijf tegenwoordig maar bij real life... cafés enzo Scheelt veel ergernis!
Tja ongebrijpelijk vind ik dat moet ik eerlijk bekennen. Jij hebt moeite gedaan voor iemand die je leuk lijkt doet daar moeite voor en krijgt niks terug. Nou weet ik niet op wat voor type meid jij gereageerd hebt. Stel dat je reageert op een fotomodel die ook nog eens WO gedaan heeft en top baan heeft dan kan ik mij voorstellen dat ze dan denkt. He! dat getuigt van weinig zelfkennis, daar reageer ik niet op!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:02 schreef Abonides het volgende:
Even een vraagje...
Gisteren heb ik een best leuk en in mijn ogen origineel berichtje naar een dame gestuurd (hier ben ik wel eventjes mee bezig geweest). Haast wel standaard is het berichtje wel gelezen en is er natuurlijk niet op geantwoord (niet eens het Geen interesse) mailtje wat 1 druk op de knop is).
Hoeveel mannen hier gebruiken vervolgens dezelfde tekst weer van dat eerste mailtje???
Nu denk je waarschijnlijk dat het mailtje niet op het profiel aansluit... in zekere zin deed dat mailtje het wel en ook weer niet... dat was juist het originele hier aan. Ik word er namelijk een beetje gek van om steeds een leuk origineel mailtje in elkaar te tikken en dan gewoon niets terug te krijgen.
Dat is de reden dat ik zelf één, hooguit twee zinnen schrijf. Als je profiel iemand aanstaat, reageert diegene heus wel. Het enige dat ik in de eerste reactie aan mijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:02 schreef Abonides het volgende:
Even een vraagje...
Gisteren heb ik een best leuk en in mijn ogen origineel berichtje naar een dame gestuurd (hier ben ik wel eventjes mee bezig geweest). Haast wel standaard is het berichtje wel gelezen en is er natuurlijk niet op geantwoord (niet eens het Geen interesse) mailtje wat 1 druk op de knop is).
Hoeveel mannen hier gebruiken vervolgens dezelfde tekst weer van dat eerste mailtje???
Nu denk je waarschijnlijk dat het mailtje niet op het profiel aansluit... in zekere zin deed dat mailtje het wel en ook weer niet... dat was juist het originele hier aan. Ik word er namelijk een beetje gek van om steeds een leuk origineel mailtje in elkaar te tikken en dan gewoon niets terug te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |