Heerlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef mortje het volgende:
[..]
De reden waarom vroeg uit huis gaan 'gezond' is, is omdat het goed is voor je ontwikkeling. Je leert om op eigen benen te staan, dingen te regelen etc. Ik snap uberhaupt niet dat ouders toelaten een kind zo lang in huis te houden. En wat betreft die financiële verplichtingen...dan neem je inderdaad maar geen auto, adsl verbinding of sportverenigingabbo. Dat zijn dingen die compleet overbodig zijn in het begin en waar je prima zonder mee kunt leven. En zo verzinnen mensen die lang thuiswonen constant redenen om hun situatie te rechtvaardigen.
Zij wel van mij, ik niet van haar. Ja, ik had één zeer onduidelijke foto waarop geen reet te zien was behalve dan de contouren van haar lichaam. Voor mij was het dus eigenlijk een rendez-vous met een onbekende.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:45 schreef Developersrus het volgende:
Met foto's???
Vraag me af of er überhaupt wel een "ons" is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef Developersrus het volgende:
Nou? en hoe staat het met "ons"? hahaha. Ze loopt wel wat hard van stapel of niet?
'T lijkt me ook dat ze nog niet echt ervaren is in de liefde als je gelijk al over "ons" begint. Daar gaan mij persoonlijk de nekharen recht van overeind staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:11 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Vraag me af of er überhaupt wel een "ons" is.
Met volle verbazing zit ik je posts te lezen... Hoe is jouw opvoeding in godsnaam geweest? (Iedereen zijn eigen mening natuurlijk!)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:55 schreef mortje het volgende:
[..]
De reden waarom vroeg uit huis gaan 'gezond' is, is omdat het goed is voor je ontwikkeling. Je leert om op eigen benen te staan, dingen te regelen etc. Ik snap uberhaupt niet dat ouders toelaten een kind zo lang in huis te houden. En wat betreft die financiële verplichtingen...dan neem je inderdaad maar geen auto, adsl verbinding of sportverenigingabbo. Dat zijn dingen die compleet overbodig zijn in het begin en waar je prima zonder mee kunt leven. En zo verzinnen mensen die lang thuiswonen constant redenen om hun situatie te rechtvaardigen.
Tsja, erg herkenbaar...'t claimgedrag van sommige vrouwen kent ook geen grenzen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Knuf het volgende:
Mannen en sms........pffff. Kan iemand me ujitleggen hoe dat nu zit? "Mijn" man (die van de date) smst me gelijk terug als ik een vraag stel........als ik alleen iets vertel dan krijg ik geen reactie. Toch weet ik dat ie me echt wel leuk vind, vreemd verschil tussen mannen en vrouwen vind ik dat. En dan nog iets. Waar ligt voor een man de "grens" tussen iets hebben met iemand of gewoon leuk daten? Als ik voor de 2e keer met iemand afspreek na een meer dan leuke date heb ik het gevoel dat ik begin aan een prille relatie......maar hoe zit dat bij mannen? Te vroeg het labeltje "relatie" plakken werkt afschrikkend bij mannen weet ik uit ervaring maar niks zeggen heeft me al meerdere keren opgebroken. Dan zei de man in kwestie waar ik al een tijdje mee date (en zoende en meer....) "relatie? Hoezo? Dacht dat we gewoon een leuke tijd hadden maar ben niet verliefd ofzo..."...... Iemand input op deze dingen?
Ik heb dat met vrouwen ervaren, niet echt specifiek voor mannen dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Knuf het volgende:
Te vroeg het labeltje "relatie" plakken werkt afschrikkend bij mannen weet ik uit ervaring maar niks zeggen heeft me al meerdere keren opgebroken.
In een dergelijke situatie sms ik niet meteen terug als ik er zeker van ben dat de dame in kwestie mij niet ziet zitten. Het beginnen van een relatie ligt bij mij pas als je beide verliefd begint te worden en dat ook laat blijken (tegen de man zeggen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Knuf het volgende:
Mannen en sms........pffff. Kan iemand me ujitleggen hoe dat nu zit? "Mijn" man (die van de date) smst me gelijk terug als ik een vraag stel........als ik alleen iets vertel dan krijg ik geen reactie. Toch weet ik dat ie me echt wel leuk vind, vreemd verschil tussen mannen en vrouwen vind ik dat. En dan nog iets. Waar ligt voor een man de "grens" tussen iets hebben met iemand of gewoon leuk daten? Als ik voor de 2e keer met iemand afspreek na een meer dan leuke date heb ik het gevoel dat ik begin aan een prille relatie......maar hoe zit dat bij mannen? Te vroeg het labeltje "relatie" plakken werkt afschrikkend bij mannen weet ik uit ervaring maar niks zeggen heeft me al meerdere keren opgebroken. Dan zei de man in kwestie waar ik al een tijdje mee date (en zoende en meer....) "relatie? Hoezo? Dacht dat we gewoon een leuke tijd hadden maar ben niet verliefd ofzo..."...... Iemand input op deze dingen?
Wel ideaal om zo wat geld te kunnen sparen!, maar onafhankelijkheid is ook een "groot goed" voor mij persoonlijk...en ik zie de dames niet zo snel blijven slapen in 't ouderlijk huis.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:30 schreef mortje het volgende:
Als ik om mij heen kijk, heb ik een van de betere opvoedingen gehad.
Mijn ouders waren me niet spuugzat en ik m'n ouders ook niet. Feit was dat ik zelf op kamers wilde. Ik heb nergens gezegd dat je perse zo vroeg mogelijk het huis uit moet. Wat ik wel heb gezegd is dat zo tussen je 18-20 een gezonde prikkel moet krijgen om het zelf te willen. Zodra je klaar bent met je middelbare school en wilt gaan studeren vind ik dat je gewoon het huis moet verlaten. Ga je fulltime werken na je school, precies hetzelfde. De situaties waar ik het over had, gingen over personen die op hun laten we zeggen 25ste nog steeds thuiswonen en redenen zoeken om dat te rechtvaardigen.
Wellicht was dit geen 'bash' van jou, maar misschien moet je toch met wat meer nuance posts lezen.
Ze heeft een relatie van drie jaar gehad en is nu alweer tweeënhalf jaar single. En ze vond het maar weer eens tijd voor een man.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:13 schreef Developersrus het volgende:
'T lijkt me ook dat ze nog niet echt ervaren is in de liefde als je gelijk al over "ons" begint. Daar gaan mij persoonlijk de nekharen recht van overeind staan.![]()
Oh? Hier niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Knuf het volgende:
Te vroeg het labeltje "relatie" plakken werkt afschrikkend bij mannen
Hmmm, okee, nuttige info.... En hoe zit het dan als er op de supergeslaagde date uitvoerig is gezoend? (denk 3 uur bij elkaar liggen, zoenen, lachen, kiletsen)......is het dan nog steeds maar een "leuke date" of is er dan toch meer? (voor mij wel namelijk)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:27 schreef Abonides het volgende:
[..]
In een dergelijke situatie sms ik niet meteen terug als ik er zeker van ben dat de dame in kwestie mij niet ziet zitten. Het beginnen van een relatie ligt bij mij pas als je beide verliefd begint te worden en dat ook laat blijken (tegen de man zeggen...). Na supergeslaagde date is er wel een soort interesse, maar meer nog niet (in mijn optiek). Wat betreft het labeltje relatie, dat is afhankelijk per man. Sommige hebben er inderdaad moeite mee.
Voor mij ook, ik doe dat (zoenen en bij elkaar liggen) niet met de eerste de bestequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:09 schreef Knuf het volgende:
[..]
Hmmm, okee, nuttige info.... En hoe zit het dan als er op de supergeslaagde date uitvoerig is gezoend? (denk 3 uur bij elkaar liggen, zoenen, lachen, kiletsen)......is het dan nog steeds maar een "leuke date" of is er dan toch meer? (voor mij wel namelijk)
Dan is er naar mijn mening ook wel iets meer aan de hand dan alleen "leuke date"...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:09 schreef Knuf het volgende:
[..]
Hmmm, okee, nuttige info.... En hoe zit het dan als er op de supergeslaagde date uitvoerig is gezoend? (denk 3 uur bij elkaar liggen, zoenen, lachen, kiletsen)......is het dan nog steeds maar een "leuke date" of is er dan toch meer? (voor mij wel namelijk)
Ik ook niet, maar toch zijn er personen die daar anders over denken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:16 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Voor mij ook, ik doe dat (zoenen en bij elkaar liggen) niet met de eerste de beste
Na een eerste dat vind ik dit persoonlijk wel een beetje erg goedkoop... Ik zou er persoonlijk even mee gewacht hebben voordat ik zo'n actie zou voorstellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:28 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar toch zijn er personen die daar anders over denken.
Zo soort date heb ik ook gehad en achteraf was het voor hem niet speciaal of zo.![]()
Ik ben normaal ook niet zo, maar ja ik dacht dat het wel snor zat en het iniatief kwam wat meer van hem af dan van mij (niet dat ik het erg vond). Daar komt bij dat ik dit van hem ook absoluut niet verwacht had.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:31 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Na een eerste dat vind ik dit persoonlijk wel een beetje erg goedkoop... Ik zou er persoonlijk even mee gewacht hebben voordat ik zo'n actie zou voorstellen.
Voor mij betekend zoenen ook iets meer... Alleen vind ik het niet zo snugger van je dat je dit doet tijdens je eerste date (of ik ben te conservatief). Aangezien dit de eerste date was kan het best zijn dat hij er anders over denkt....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:09 schreef Knuf het volgende:
[..]
Gewoon doen! Ik zou het persoonlijk erg "schattig" vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:58 schreef Knuf het volgende:
Buiten zoenen is er helemaal niets gebeurd. En ik vind dat ook prettig, zo weet ik in ieder geval dat 'ie geen player is en rekening houdt met mijn gevoel. Had ook geenszins de indruk dat hij uit was op meer. Ben alleen zelf geloof ik al verliefd en weet niet of ik hem dat nu moet vertellen of niet (niet nu, maar op tweede date). Hij heeft nog nooit een echte relatie gehad dus ik wil hem absoluut niet afschrikken of benauwen. Ben ook totaal geen claimerig typetje en we sms-en hooguit 2 keer per dag. Maar weet gewoon niet of ik hem moet vertellen dat ik verliefd ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |