Dat ben ik niet met je eens aangezien de verhouding man vrouw 80/20 is. Jij hoeft misschien niet orgineel te zijn, een man moet dat wel anders onderscheid hij zich niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik zelf één, hooguit twee zinnen schrijf. Als je profiel iemand aanstaat, reageert diegene heus wel. Het enige dat ik in de eerste reactie aan mijnschreef, was "Hoi, ik vond je profiel wel interessant...".
Al schrijft een kerel mij twee wóórden, als zijn profieltekst me aanspreekt, dan reageer ik. Je profieltekst is de 'brief'. Dáár moet je origineel in zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:30 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens aangezien de verhouding man vrouw 80/20 is. Jij hoeft misschien niet orgineel te zijn, een man moet dat wel anders onderscheid hij zich niet.
Mee eens. Als iets je aanspreekt dan ben je al lang blij dat diegene het kort en bondig houdt en niet z'n hele levensverhaal in die eerste note zetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al schrijft een kerel mij twee wóórden, als zijn profieltekst me aanspreekt, dan reageer ik. Je profieltekst is de 'brief'. Dáár moet je origineel in zijn.
En die verhouding klopt volgens mij niet, in elk geval niet op RP.
De verhouding is mank en als jij op school het vak statistiek hebt gehad dan kan je ook wel bedenken dat de kans kleiner is voor een man. Stel je hebt 200 mannen en 70 vrouwen. Qua orginaliteit zijn de verhoudingen gelijk, 50%. Van beide groepen reageren 80% en sturen een berichtje. Dat betekent dat een vrouw meer orginele berichten ontvangt waar zij uit kan kiezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Al schrijft een kerel mij twee wóórden, als zijn profieltekst me aanspreekt, dan reageer ik. Je profieltekst is de 'brief'. Dáár moet je origineel in zijn.
En die verhouding klopt volgens mij niet, in elk geval niet op RP.
Op zich heb je hier helemaal gelijk in, maar ik denk dat je als man dan helemaal niet meer opvalt tussen de anderen... Je opmerking over je profiel is je brief: tuurlijk! Maar je moet haar toch ook prikkelen om dat te gaan lezen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik zelf één, hooguit twee zinnen schrijf. Als je profiel iemand aanstaat, reageert diegene heus wel. Het enige dat ik in de eerste reactie aan mijnschreef, was "Hoi, ik vond je profiel wel interessant...".
Op dat punt vind ik dat een foto een belangrijke rol heeft. Die moet er op z'n minst bij staan. Ik lees eerst de tekst, bekijk dan de foto en klik dan (eventueel) verder.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Op zich heb je hier helemaal gelijk in, maar ik denk dat je als man dan helemaal niet meer opvalt tussen de anderen... Je opmerking over je profiel is je brief: tuurlijk! Maar je moet haar toch ook prikkelen om dat te gaan lezen?
Tja, als ik een reactie krijg, lees ik altijd het profiel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:04 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Op zich heb je hier helemaal gelijk in, maar ik denk dat je als man dan helemaal niet meer opvalt tussen de anderen... Je opmerking over je profiel is je brief: tuurlijk! Maar je moet haar toch ook prikkelen om dat te gaan lezen?
Bij mij dus wel. Maar goed, ik kreeg eens in de twee, drie dagen een reactie. Ik las dus alles en ik reageerde altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:25 schreef Abonides het volgende:
@Lupa. Als man zijnde kom je echt nergens met: Ik vind je profiel zo leuk.... Misschien als je een leuk koppie hebt dat het wat meer wordt, maar anders echt niet.
Dan doe je het beter dan mij! Ik ben al veelste lang lid en heb nog maar 3x een interesse mailtje gehad.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Chewbacca het volgende:
Maar krijgen de mannen overigens zelf weleens spontaan een berichtje van een geinteresseerde dame? Ik sta 4 dagen ingeschreven en 4 niets zeggende berichtjes.
Ik reageerde zelf heel regelmatig op mannen. Dat is gewoon de beste manier. Beetje dom afwachten tot Prince Charming aan komt galopperen is niet mijn ding. Je moet het heft in eigen hand nemen. Het verbaast me dan ook een beetje dat veel mannen nooit reacties krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:33 schreef Chewbacca het volgende:
Maar krijgen de mannen overigens zelf weleens spontaan een berichtje van een geinteresseerde dame? Ik sta 4 dagen ingeschreven en 4 niets zeggende berichtjes.
Zo gaat het in het echte leven toch ook?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:43 schreef Chewbacca het volgende:
Maar het is raar, je reageert op 1, als de andere niet reageert ook als is die leuker dan probeer je het met de andere. Ik vind het maar een rare vorm van contact zoeken.
Ja dat is waar, maar je komt niet elke week iemand tegen die je echt leuk vindt. Hier kijk je en stuur je een bericht. Als je niks krijgt stuur je een bericht naar iemand anders, terwijl die eerste je meer aanspreekt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zo gaat het in het echte leven toch ook?
Daar ben ik het volledig mee-eens. Je moet er echt wat voordoen! Maar dan doen de meesten die posten in dit topic wel. Sommige mensen zijn gewoon niet zo intelligent en hebben een waardeloos profiel. Dan bedoel ik niet natuurlijk niet de fokkers!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik reageerde zelf heel regelmatig op mannen. Dat is gewoon de beste manier. Beetje dom afwachten tot Prince Charming aan komt galopperen is niet mijn ding. Je moet het heft in eigen hand nemen. Het verbaast me dan ook een beetje dat veel mannen nooit reacties krijgen.
Tja, kroegen zijn ook niet 'natuurlijk'. Maar dit is een stuk effeiciënter dan irl, vind ik zelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:49 schreef Chewbacca het volgende:
Ja dat is waar, maar je komt niet elke week iemand tegen die je echt leuk vindt. Hier kijk je en stuur je een bericht. Als je niks krijgt stuur je een bericht naar iemand anders, terwijl die eerste je meer aanspreekt.
Ik bedoel er mee aan te geven dat je in het echte leven niet elke week iemand tegenkomt die potentie heeft. Ik niet in iedergeval, daarom vind ik een dating site nogal oppervlakkig. Je reageert, bij geen interesse kan je in 5 minuten weer een nieuw persoon zoeken en een bericht sturen. Ik vind het niet natuurlijk.
Sorry als ik een beetje... euh... grof overkom, maar daar geloof ik dus echt geen ene flikker van! Van mezelf weet ik dat ik leuk en aansprekend kan schrijven. Mijn profiel is absoluut niet minder dan dat van iemand met een leuk koppie. Maar zodra de foto in beeld komt en de tinteling (bij gebrek aan iets beters) er niet is bij de dame kan je het helemaal vergeten. Hoe leuk en origineel je profiel en berichtjes ook zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:53 schreef Chewbacca het volgende:
De foto, doet er dan ook niet veel meer toe, aangezien een dame echt wel wat meer wil, dan een gespierde houvenier.
Zo zouden meer vrouwen 't mogen doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik reageerde zelf heel regelmatig op mannen. Dat is gewoon de beste manier. Beetje dom afwachten tot Prince Charming aan komt galopperen is niet mijn ding. Je moet het heft in eigen hand nemen. Het verbaast me dan ook een beetje dat veel mannen nooit reacties krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |