Veel plezierquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
MM: Maerycke heeft mijn adres, mocht het lukken![]()
Ik ga namelijk nu voor twee weekjes deze reeks verlaten, lekker naar Italië
Veel Lush-plezier iedereen en tot de 21e ongeveer!
en karma komba, en karma parfumquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
TVP
De combinatie Karma Soap en Karma Kream is wel goddelijk zeg
Mja, die zijn nog niet aanwezig in mijn bescheiden collectiequote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en karma komba, en karma parfum
karma shampoo barquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, die zijn nog niet aanwezig in mijn bescheiden collectie
Wat is Karma Komba?
Er is ook shampoo van?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
karma shampoo bar
die groene
ja joh!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is ook shampoo van?
Ik heb al 3 Lush-shampoo's
Dat poeder wist ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja joh!
lekker hoor
er is zelfs een poeder van
Heb jij al wat van Lush gehoord over die houdbaarheidsdata?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
en het is zo lekker
maar volgens mij vindt men het of heerlijk, of smerig
Ik doe even copy & paste van elders:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:01 schreef Sanne het volgende:
Heb jij al wat van Lush gehoord over die houdbaarheidsdata?
Bel anders eens de Leidsestraat. Ze zijn nog open. Ik kan me niet voorstellen dat Bonnie er zo naast zit. Denk eerder dat je wordt afgescheept door iemand die denkt, he weer een zeikende klant, ik wil naar huis.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:57 schreef PeRi het volgende:
Maar dan vraag ik me nog steeds af, waar mijn 13 maanden houdbaarheid vandaan komt, mocht dit mailtje de waarheid spreken. En dan heeft Bonnie het dus fout gehad. Hm, ik snap er niks meer van.
Ik denk dat als ik ze bel, ik hetzelfde te horen krijg als maandag. Dat het door de nieuwe producten juist langer houdbaar is.Ik stuur ze wel even een mail.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Bel anders eens de Leidsestraat. Ze zijn nog open. Ik kan me niet voorstellen dat Bonnie er zo naast zit. Denk eerder dat je wordt afgescheept door iemand die denkt, he weer een zeikende klant, ik wil naar huis.
Gewoon bellen.
Aquamarina is het zeker niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:10 schreef E.T. het volgende:
ik kan maar niet ontdekken waar mijn vage kokosluchtje vandaan komt.. Is het de Aquamarina, de Blonde of de Milkybar.. ??
Vaag mailtje Imago!
Haha okay. Maar ik stuur ze toch een mail met de vraag over de lange houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:11 schreef Sanne het volgende:
Het was eigenlijk meer een rectie op imago.
Ik quotte de verkeerde.
Nou ben benieuwd wat ze dan tegen jou gaan zeggenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:13 schreef PeRi het volgende:
Haha okay. Maar ik stuur ze toch een mail met de vraag over de lange houdbaarheidsdatum.
Er langs is misschien nog beter. Vind niet dat je zeurt hoor. Of heb je ze al vaker mailtjes gestuurd?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:14 schreef imago het volgende:
Is het niet juist druk op koopavond dat ze dan geen tijd hebben? Anders ga ik er morgen overdag misschien wel even langs, ik moet toch het hele land doorcrossen en dan kan Amsterdam er ook nog wel even bij
Ik voel me alleen altijd zo'n zeikerd als ik ga klagenDan krijgen ze al een standje over dat FIFO-gedoe en dan kom ik ook nog eens zeuren...
Mijn Aquamarina wordt ook steeds smeuiger. Smeert een stuk beter!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:37 schreef Sanne het volgende:
Ik kan jullie wel vertellen dat mijn oude Aquamarina lekkerder in het gebruik is dan mijn nieuwe potje. Al heb ik geen idee wat de data zijn. Die oude staat in de douchecel en daar is hetvochtiger. Veel prettiger in het gebruik.
Maak me niet zo druk om die houdbaarheidsdatum. Alleen met die verse maskers, daarmee moet je echt oppassen.
Welke rimpels?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:01 schreef imago het volgende:
Met verse maskers boeit het ook niet zoveel zolang ze niet gaan schimmelen
AquaMarina is idd 3 maanden houdbaar, maar hoe natter het is, hoe romiger het wordt en hoe lekkerder dan is
Morgen ga ik het proefje Ayesha proberen, ben benieuwe of dat al m'n rimpels wegtrekt
Als mijn potje Gorgeous dat nog moet arriveren (ongeduldig!!) dezelfde kuren vertoont, gaat het 60 euro kostende potje toch echt terug richting Lush. Ik vind het niet erg om af en toe te moeten roeren, maar voor iets dat zo duur is, wil ik echt niet genoodzaakt zijn 2 keer per dag te roeren omdat de ingredienten blijkbaar niet naar elkaar willen voegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:31 schreef debby1973 het volgende:
Ik blijf maar roeren in mijn potje met gorgeous. Er ligt nog steeds een laagje water op.
Als het niet lekker ruikt, dan is er zeker wat mis denk ik. Gorgeous ruikt namelijk fantastisch en absoluut niet branderig. Het is eerder een heerlijke luxe ruikende creme (ik begin bij de gedachte eraan bijna te kwijlenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:49 schreef debby1973 het volgende:
Ik vind het ook niet zo lekker ruiken. Had er in de winkel aan geroken en toen vond ik het een fris en zacht geurtje. Die van mij ruikt branderig. Alsof je naast een kampvuurtje zit. Ben heel nieuwsgierig hoe dat potje gorgeous van jou ruikt.
Ik ben blij dat jij er blij mee bent, ik ben weer blij met de Bare Naked Ladyquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:28 schreef Anitra het volgende:
zou ik idd wel doen Debby!
Sanne die helping hands zit niet een geurtje aan dat hemels is, maar de creme zelf is perfect!!!!! De jeuk aan mijn handen is bijna weg! Geen velletjes en bultjes meer en niet meer droog. Dus ik ben er heel blij me
Wat leuk dat je zo nieuwsgierg werd dat je bent gaan kijken/ruiken!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:35 schreef HunnY het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb vandaag mijn eerste mini Lush-voorraadje gekocht![]()
- Soap Stack met Rock Star, Honey I washed the kids en I should Coco
- Skin Sin
Ik las gister voor het eerst in dit topic en zag dat er al 35 delen waren dus het moést wel iets speciaals zijn, maar ik wil het eerst zelf ruiken voor ik het via internet bestel want dan heb je geen idee wat je je erbij voor moet stellen dus ik ben er maar niet aan begonnen.
Nu ging ik toevallig vandaag naar Amsterdam met mijn vriend (ik kom uit het oosten dus een flink eindje weg van alle Lush winkels) en dacht ik ineens aan de winkel in A'dam waarover ik gelezen had, maar stond er gister natuurlijk niet bij stil om het op te schrijven![]()
We hadden geen idee waar die zat en zijn niet erg bekend daar dus ik heb bij elke Douglas e.d gevraagd of ze Lush kenden..en niemand kent dat!
Ineens wees mijn vriend naar een bordje ' en yep..daar was mijn Lushwinkeltje, voorbestemd he
Als je binnenkomt komt je al een hele walm van geuren tegemoet, en ik heb zoveel geuren geroken dat ik uiteindelijk maar voor bovenstaande heb gekozen.
Rock Star is lekker zoet (doet me denken aan toen ik nog een klein meisje was, geen idee waarom), die heb ik vandaag gelijk gebruikt.
Ik heb meteen ook de Skin Sin ingesmeerd en het voelt echt heel lekker zacht aan.
Op de Skin Sin staat geen houdbaarheidsdatum dus ik weet niet hoelang zoiets goed blijft?
En op de zeep van mijn Soap Stack staat alleen de datum waarop het gemaakt is, en dat is 4 weken geleden. Hoelang blijft dat nog goed?
Alvast bedankt,
The newest Lush-addict
Wat ik nog vergeten was te vragen is: Hoe bewaar ik de zeep eigenlijk? Ik lees dat iedereen het overal los neerlegt? Gewoon in de open lucht?
Euh, ik ben een gemiddelde Lusher hoor. Je wil niet weten wat voor verzameling Sanne, Anitra en Maerycke hebbenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:55 schreef HunnY het volgende:
@ Kyara: Ik zie in je fotoboek dat jij ook al aardig verslaafd bentIk hoop ook mijn voorraadje uit te breiden, maar ik wil geen miskoop doen dus ik wacht jullie reacties af.
Ik vind ook dat de zeep in zulke grote stukken wordt verkocht. Ik snijd er denk ik steeds een klein stukje vanaf en de rest bewaar ik dan in een open doosje.
Soms twee keer per week.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:19 schreef Maerycke het volgende:
Iedere weekEigenlijk ben ik gewoon jaloers.. Ik hoop dat die in Den Haag een beetje vlot komt, dan kan ik ook regelmatig zo'n Lush winkel induiken. Half uurtje met de tram heb ik daar wel voor over
Nu ben ik ook benieuwd naar de snowcake en spice mountain.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:10 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb even een lijstje gemaakt met wie wat wil. Als ik iemand vergeten ben of iemand wil nog; geef maar een gil:P
Missy Mirjam: 1x spice mountain (te delen met xcuzeme)
Ymme: 1x snowcake, 1x temptation
Bibi: 1x snowcake (150gr), 1x angels delight (100gr)
Cheesecake: 1x snowcake
Maeryke: 1x snowcake, 1x temptation, 1x spice mountain
Ik ga uit van de standaard 100gr. mocht iemand meer willen dan hoor ik het wel.
Cadeautjes zijn een heel favoriet excuus idd. Of een badbal. Tenminste, dat ben ik dan van plan. Of ik zeg de meiden alleen ff gedag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:25 schreef Maerycke het volgende:
Anitra!Ik vind het best overigens... als het serieus bedoeld is.. Ik heb nog tig dingen die ik wil hebben
Twee keer!Jij bent echt erg! Wat doe je dan? Cadeautjes voor anderen kopen? Alleen maar even snuffelen?
Kijk, dat bedoel ik. Wij zitten er gewoon té dichtbij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:27 schreef Aventura het volgende:
Net nog even geweest. Kom er regelmatig langs, dus dan moet ik gewoon even naar binnen.
Ik heb je op mn eigen lijstje erbij gezetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd naar de snowcake en spice mountain.
Zou je ook een stukje voor mij van beiden mee willen nemen?![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:30 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb je op mn eigen lijstje erbij gezet
Als ik uitga of als ik kleding of andere dingen moet hebben, tja dan heb ik geen keuze. Dan kom ik er geheid langsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Wij zitten er gewoon té dichtbij.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:30 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb je op mn eigen lijstje erbij gezet
Ik heb mijn was er ook wel eens mee gedaan. (niet met Sex Bomb, maar met een kerstgeval).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:31 schreef Maerycke het volgende:
Ik wil trouwens wel zo'n bruisbal om m'n was een keer mee te doen (decadent.. ik weet het!) Die Sexy lijkt me wel wat, kent iemand die?
Zeg dat nou niet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb mijn was er ook wel eens mee gedaan. (niet met Sex Bomb, maar met een kerstgeval).
En ik zuig het op in de stofzuigerruikt mijn hele huis lekker.
Decadent is soms best fijn. We werken er toch ook hard genoeg voor?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb mijn was er ook wel eens mee gedaan. (niet met Sex Bomb, maar met een kerstgeval).
En ik zuig het op in de stofzuigerruikt mijn hele huis lekker.
Decadent is soms best fijn. We werken er toch ook hard genoeg voor?
Je hebt helemaal gelijk. Ik bewaar alle zeep en shampoo's in bakjes. Ik heb er namelijk geen plek voor om ze los of in een mandje ergens neer te leggen ;')quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:47 schreef Sanne het volgende:
Peri had een keer een rottend zeepje, Extra Virgin Olive. Maar die had ze juist geloof ik afgesloten in een plastic bakje bewaard.
Correct me if I'm wrong.
Het is wel een goed idee,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:45 schreef Sanne het volgende:
Excuses Maeryckezal het niet meer zeggen.
Ik verpulver de bal inderdaad (in het zakje) en doe het dan in het bakje van de wasmachine. Daarna geen wasverzachter, anders is het effect direct weg.
De restjes kun je mooi met de stofzuiger opzuigen.
Mijn moeder wast zelf haar kleding met zeepjes van Lushquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:37 schreef Shirley het volgende:
M'n moeder lacht me uit als ik zeg dat ik m'n kleding gewassen wil hebben met een lekker zeepje van Lush.
Goed van je!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:15 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb lush net gebeld over gorgeous. Het hoort inderdaad anders te ruiken. Ze gaan naar Engeland bellen en ik word terug gebeld.
Bijnaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, kan ik trouwens nu vol verwachting voor de brievenbus gaan zitten?
Hmz.. ik ga ze vanavond even mailen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:16 schreef jessie het volgende:
Ja!
Tja, als je het zo bekijkt is 3 euro idd niet veelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:54 schreef imago het volgende:
[..]
Mijn moeder wast zelf haar kleding met zeepjes van Lush![]()
Ik ga er vandaag even langs met m'n houdbaarheidsdatatproblemenEn volgens mij heb ik deze keer écht niks nodig om te kopen. Maar dat zei ik ook voor de meeting en daar lag m'n mandje uiteindelijk toch aardig vol.
Trouwens, over de houdbaarheidsdatum in combinatie met de prijs van AquaMarina: het ligt eraan hoe vol je potje is, maar ík heb meestal een potje van zo'n 9 euro wat dus 3 maanden houdbaar is, en ik vind 3 euro per maand voor een zuivere huid het echt wel waard! Ik krijg opeens van allemaal mensen ook complimentjes over dat m'n huid er weer goed uitziet enzoKoop een tube faceash van Sheiseido o.i.d. en je bent nog véél meer kwijt.
quote:Beste Madhoe,
Wat goed dat je het even checkt. Helaas zijn de stickertjes in de
fabriek verkeerd geprint. Het masker is inderdaad maar 4 maanden
houdbaar door de nieuwe formulatie waardoor het masker nog verser is.
Veel plezier van het masker!
Met vriendelijke groet,
Lush Mailorder
Ik heb gisteren gemaild over de MoM. En vandaag had ik die mail in mn inbox van ze.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:06 schreef debby1973 het volgende:
Dan bel je toch gewoon het nummer dat ik ook heb gebeld? Mailen gaat niet echt snel. Heb ze maandag gemaild over de shampoo tin die ze vergeten waren en heb nog geen antwoord terug. Het zal wel druk zijn nu in de vakantietijd.
Je hebt van mij mail ontvangen als het goed is!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:02 schreef morgaine21 het volgende:
@peri: je was nog op tijdAls het goed is heb je mail.
Kunnen de volgende mensen mij even mailen?
Ik heb jullie adressen niet:
Cheesecake
Maeryke
Shirley
En mij vertelden ze gisteren in een mail dat het vroeger wel 14 maanden was en nu 4. En Bonnie zei dat het eerst 4 was en nu 14. En de dame die ik vandaag in de winkel sprak zei dat het altijd al 4 is geweest en dat er dus wel iets niet zou kloppen met de stickertjes. Ik vind het nogal belachelijk dat we nu 3 verschillende verhalen te horen hebben gekregen.quote:
Dan zal het first in first out principe ook wel niet gelden met ingekomen mailtjes. Ha ha haquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gemaild over de MoM. En vandaag had ik die mail in mn inbox van ze.
Ik heb je gemaild!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:02 schreef morgaine21 het volgende:
@peri: je was nog op tijdAls het goed is heb je mail.
Kunnen de volgende mensen mij even mailen?
Ik heb jullie adressen niet:
Cheesecake
Maeryke
Shirley
Nee, het is niks voor mij. Al rook ie erg lekker in de winkel. Misschien dat iemand anders het wil, iemand voor wie de créme echt helpt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:53 schreef debby1973 het volgende:
Wil je hem hebben?
Waar kun je die proefjes krijgen? Moet je dat bestellen via de site of kan dat alleen in de winkel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:30 schreef Maerycke het volgende:
Dream Cream is uhm.. vooral apart qua geur en daar moet je erg aan wennen (vind ik dan) en nog smeer ik het niet met plezier op. Eén om van tevoren een proefje van te vragen, Hunny, voordat je daar geld aan uitgeeft.
Anitra: Jij roept maar een dag hoor.. ik ga voorlopig echt helemaal nergens heen wat dat betreft..
Lekker is ie he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:27 schreef PeRi het volgende:
Oh my god. Heb net A Crash Course Into Skin Care Mask op gesmeerd. Jeetje wat is dit een fijn masker! Ik heb er een favo bij! Hij haalt zelfs Brazed Honey eruit.
Ik zie op de site dat ze geen filiaal in A'dam hebben. Ik had er namelijk nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:19 schreef imago het volgende:
Doet me qua vorm zeepjes denken aan de Soap Story. Daar ben ik vandaag in Utrecht bij binnengelopen. Wat een vieze chemische troep zegAl rook de kaneelzeep wel aangenaam...
Dat klinkt inderdaad niet helemaal goed. Dan weet je wel hoe laat het isquote:Alle zepen worden in hoofdzaak vervaardigd uit plantaardige producten en worden nooit getest op dieren.
Karmazeepbox ( dehelft nog, want djen heeft een stukje en een kwart gaat zoiezo naar MissyMirjam), Karma Kream en Karma poeder oh en nog een mini flesje karma parfum. Maar het moet dus echt weg hier want had dus een knalrood hoofd zei Djen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Maerycke het volgende:
Bierkameel: Welke zeepjes had je gekocht dan?
Jeetje, Anitra.. dat is ook jammer zeg.. en je had er best veel van volgens mij. Gelukkig zitten hier vele Karma liefhebbers
Oeh leuk, Skaai! Ben benieuwd!
Dan is het een idee om samen met iemand anders en potje te kopen en dan te delen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:44 schreef Marloes het volgende:
Wel jammer dat die AOBS ook maar 3 maanden ''houdbaar'' is, niemand krijgt dat toch op in 3/4 maand als je het niet elke dag gebruikt?
Ik ben je adres kwijtquote:
Die kan niet door de brievenbus dus dan zou er 5,50 verzendkosten bij komen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:01 schreef bibi het volgende:
Mag ik dan je karma kream overnemen?
Wat wil je er voor hebben?
Kan ie met de post gestuurd worden?
Jij ook weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:02 schreef PeRi het volgende:
U heeft mail op de wanadoo.
Kijk jij ook nog 'squote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij ook weer
Ik ga zo naar het postkantoor!
Je hebt mailquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
anitra, mag ik jouw karma poeder?
hoe zit dat met opsturen enzo?
wil je me anders ff mailen![]()
Dezelfde als die ik heb, de Sweetie Stack met Rock Star, Honey I washed the kids en I should Coco. Heb ik genoeg voorraad voor een tijdjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Maerycke het volgende:
Bierkameel: Welke zeepjes had je gekocht dan?
Jeetje, Anitra.. dat is ook jammer zeg.. en je had er best veel van volgens mij. Gelukkig zitten hier vele Karma liefhebbers
Oeh leuk, Skaai! Ben benieuwd!
Wet van Murphy:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:09 schreef Maerycke het volgende:
Ik hoop heel, heel, heel erg dat mijn pakje vandaag binnen komt![]()
Niet dat ik veel hoop heb gezien het groot aantal meldingen over de lange levertijd, maar toch... !!
Dat zul je dan net zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wet van Murphy:
De hele dag op je pakketje wachten en om 15.30 niets meer verwachten, omdat het altijd 's ochtends wordt bezorgd. Dan voor 10 minuten (tien!!) even de deur uitlopen voor wat boodschapjes en daarna een briefje in je bus vinden dat de postbode is langsgeweest...![]()
Neem maar een lekkere douche om jezelf op te vrolijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik ontken echt hartstikke dat ik baal...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Neem maar een lekkere douche om jezelf op te vrolijken.
Wil je mijn snowcake lenen?
dit staat op het engelse forum:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:46 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. mijn Celestial ruikt ook naar kampvuurtje (met in de verte iets dat op gebakken bacon lijkt qua geur). Nou dacht ik dat ik het open potje in de winkel wel verkeerd onthouden zou hebben, maar als ik hierboven lees...
Ik ruikdenk het te ruiken als ik er echt aan blijf snuffelen, met dat potje onder mn neus. Ik verbeeld me echt dingenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:23 schreef debby1973 het volgende:
Dat van mij ruikt niet in de verte naar brand. Je ruikt het al als het dekseltje er nog op zit.
Ah ja, dat bedoelde ik. Ik wist dat er iets was waarop je nog geen antw gekregen had. Wel echt belachelijk dat ze niks terugmailen. Misschien toch weer even bellen dan dinsdag ofzo als je nog niks hoort van ze maandag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:35 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik ga het ook niet gebruiken. Ik heb gelukkig nog een half potje afterlife. Maar heb nog geen antwoord op mijn mailtje over de shampoo tin die ze vergeten zijn. Heb gisteren nog maar een tweede mailtje gestuurd. Voel me wel een beetje een zeikerd hoor met al dat mailen en bellen.
Dat is zonde. Dat zou ik nooit doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:50 schreef Maerycke het volgende:
Zolang je het maar niet in tot poeder hakt en opsnuift, Sanne...
Ik was er een beetje allergisch voor. Het prikte heel erg. Zo erg dat ik het er af heb moeten spoelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:58 schreef Leah het volgende:
Sanne? Jij schreef ooit eens dat Afterlife niet zo beviel, mag ik vragen waarom niet?
en ik kan dus echt zwemmen he in bad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:58 schreef Anitra het volgende:
* Anitra ziet een groot bad voor zich met allemaal snow cake zeepjes ergens daar tussen spartelt Sanne
dankjewelquote:
Dat branden ze toch dicht? Althans, dat zei m'n schoonheidsspecialiste een keer.. maar dat durfde ik niet hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef Leah het volgende:
Ik ben bezig om het weg te laten spuiten, en smeer de afterlife nu onder mijn ogen
.
*bijna rimpelloos door het leven gaat nu*
Yepquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:08 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat branden ze toch dicht? Althans, dat zei m'n schoonheidsspecialiste een keer.. maar dat durfde ik niet hoor
Eigenlijk zou je van alles eerst een proefje moeten vragen, het is duur genoegquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:09 schreef Sanne het volgende:
Had ik een heel groot verhaal getypt, druk ik op de verkeerde knop.
Ik wou dus zeggen: van Afterlife moet je echt eerst een proefje vragen als je die wilt uit proberen. Heb vaker gehoord en gelezen dat het bij sommige personen echt heel erg prikt.
Welke ik wel heel lekker vond was King's Shangri La. Maar vond hem te duur en heb Celestial gekocht voor 's nachts.
Imperialis is mijn favo voor overdag. Trekt goed snel in, en dat moet want ik ga 's morgens zo snel mogelijk de deur uit en wil niet zitten glimmen in de tram.
Meestal neem ik niet de moeite om het weg te werken. M'n wang is altijd rood wat ik er ook overheen smeer.. Ik heb ermee leren levenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:17 schreef Leah het volgende:
Ik heb ook heel veel en heb er inmiddels 4 brandsessies opzitten, het is nog niet allemaal weg.
Ik heb het er wel voor over, misschien kan ik dan weer zonder make up de deur opendoen.
Als ik Skin Drink zou moeten beschrijven, dan zou ik zeggen dat hij naar aarde ruikt na een regenbui. Het is net alsof je een zak potgrond opentrekt zeg maar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:22 schreef Leah het volgende:
Ik dacht dat Skin Drink veel meer naar pinda's zou ruiken eigenlijk, naar wat ik in het krantje las. Met een Dream Cream geur kan ik wel leven, denk ik. Bevalt ie verder goed ?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Sanne: Is dat zo? Ik ben zo benieuwd naar die geur van Fever. Heb de massagebar besteld, maar die zat dus in het vandaag aangeboden pakket
Herinnert me aan die keer dat ik internet zou krijgen voor het eerst in mijn leven. Ik woonde toen ook net op mezelf. Ik vrijdag (jippie, hele weekend internettenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:31 schreef Maerycke het volgende:
Maandag zal ik het weten! Mits ze het pakket natuurlijk niet aanbieden op het tijdstip dat ik naar de huisarts ben
Fever is naar de slaapkamer verhuisd.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:35 schreef Maerycke het volgende:
Die lag toch ook op jouw bureau? Of heeft de Fever het veld moeten ruimen voor de snowcake?
Dan komt Oxeo Cube ook op mijn lijstje.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mirror Mirror
Fever
Oxeo Cube
hebben dezelfde geur.
er wordt ook naar elkaar verwezen op de site.
Die laatste staat ook op mijn bureau. Het spul vliegt er doorheen. Ik houd niet van citrusluchtjes maar voor dit goedje maak ik een uitzondering. Die geur is echt zo ongelofelijk lekker. Ik wil het altijd van mijn vingers aflikken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Fever is naar de slaapkamer verhuisd.
Think Pink smste dat ze haar zo miste.
Het enige wat nu op mijn bureau ligt zijn Snowcake en Lemony Flutter.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Herinnert me aan die keer dat ik internet zou krijgen voor het eerst in mijn leven. Ik woonde toen ook net op mezelf. Ik vrijdag (jippie, hele weekend internetten) vol verwachting bij de deur aan het wachten op de monteur (moest toen nog aangelegd worden door mensen van UPC). Is het 2 uren na de afspraak, dus ik loop even (als in: 30 sec., het pand recht onder mij) naar buiten om sigaretten te halen. Kom ik terug, ligt er een kaartje dat ze waren langsgeweest. Heeft geen hol met Lush te maken maar i feel your pain
Blikje voor de deo's lijkt me idd een goed idee.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:38 schreef Sanne het volgende:
Maar die deo's zien er na een tijdje niet meer uit.
Mijn T'eo lijkt wel half weggerot.
Daar moeten ze nog eens een leuk blikje voor uitvinden.
Ik kon wel huilen serieus waarquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]![]()
Ook zoiets ja, en dan maar beteuterd turen naar het vrolijke kaartje dat je in je brievenbus vindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |