Mijn Aquamarina wordt ook steeds smeuiger. Smeert een stuk beter!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:37 schreef Sanne het volgende:
Ik kan jullie wel vertellen dat mijn oude Aquamarina lekkerder in het gebruik is dan mijn nieuwe potje. Al heb ik geen idee wat de data zijn. Die oude staat in de douchecel en daar is hetvochtiger. Veel prettiger in het gebruik.
Maak me niet zo druk om die houdbaarheidsdatum. Alleen met die verse maskers, daarmee moet je echt oppassen.
Welke rimpels?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:01 schreef imago het volgende:
Met verse maskers boeit het ook niet zoveel zolang ze niet gaan schimmelen
AquaMarina is idd 3 maanden houdbaar, maar hoe natter het is, hoe romiger het wordt en hoe lekkerder dan is
Morgen ga ik het proefje Ayesha proberen, ben benieuwe of dat al m'n rimpels wegtrekt
Als mijn potje Gorgeous dat nog moet arriveren (ongeduldig!!) dezelfde kuren vertoont, gaat het 60 euro kostende potje toch echt terug richting Lush. Ik vind het niet erg om af en toe te moeten roeren, maar voor iets dat zo duur is, wil ik echt niet genoodzaakt zijn 2 keer per dag te roeren omdat de ingredienten blijkbaar niet naar elkaar willen voegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:31 schreef debby1973 het volgende:
Ik blijf maar roeren in mijn potje met gorgeous. Er ligt nog steeds een laagje water op.
Als het niet lekker ruikt, dan is er zeker wat mis denk ik. Gorgeous ruikt namelijk fantastisch en absoluut niet branderig. Het is eerder een heerlijke luxe ruikende creme (ik begin bij de gedachte eraan bijna te kwijlenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:49 schreef debby1973 het volgende:
Ik vind het ook niet zo lekker ruiken. Had er in de winkel aan geroken en toen vond ik het een fris en zacht geurtje. Die van mij ruikt branderig. Alsof je naast een kampvuurtje zit. Ben heel nieuwsgierig hoe dat potje gorgeous van jou ruikt.
Ik ben blij dat jij er blij mee bent, ik ben weer blij met de Bare Naked Ladyquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:28 schreef Anitra het volgende:
zou ik idd wel doen Debby!
Sanne die helping hands zit niet een geurtje aan dat hemels is, maar de creme zelf is perfect!!!!! De jeuk aan mijn handen is bijna weg! Geen velletjes en bultjes meer en niet meer droog. Dus ik ben er heel blij me
Wat leuk dat je zo nieuwsgierg werd dat je bent gaan kijken/ruiken!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:35 schreef HunnY het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb vandaag mijn eerste mini Lush-voorraadje gekocht![]()
- Soap Stack met Rock Star, Honey I washed the kids en I should Coco
- Skin Sin
Ik las gister voor het eerst in dit topic en zag dat er al 35 delen waren dus het moést wel iets speciaals zijn, maar ik wil het eerst zelf ruiken voor ik het via internet bestel want dan heb je geen idee wat je je erbij voor moet stellen dus ik ben er maar niet aan begonnen.
Nu ging ik toevallig vandaag naar Amsterdam met mijn vriend (ik kom uit het oosten dus een flink eindje weg van alle Lush winkels) en dacht ik ineens aan de winkel in A'dam waarover ik gelezen had, maar stond er gister natuurlijk niet bij stil om het op te schrijven![]()
We hadden geen idee waar die zat en zijn niet erg bekend daar dus ik heb bij elke Douglas e.d gevraagd of ze Lush kenden..en niemand kent dat!
Ineens wees mijn vriend naar een bordje ' en yep..daar was mijn Lushwinkeltje, voorbestemd he
Als je binnenkomt komt je al een hele walm van geuren tegemoet, en ik heb zoveel geuren geroken dat ik uiteindelijk maar voor bovenstaande heb gekozen.
Rock Star is lekker zoet (doet me denken aan toen ik nog een klein meisje was, geen idee waarom), die heb ik vandaag gelijk gebruikt.
Ik heb meteen ook de Skin Sin ingesmeerd en het voelt echt heel lekker zacht aan.
Op de Skin Sin staat geen houdbaarheidsdatum dus ik weet niet hoelang zoiets goed blijft?
En op de zeep van mijn Soap Stack staat alleen de datum waarop het gemaakt is, en dat is 4 weken geleden. Hoelang blijft dat nog goed?
Alvast bedankt,
The newest Lush-addict
Wat ik nog vergeten was te vragen is: Hoe bewaar ik de zeep eigenlijk? Ik lees dat iedereen het overal los neerlegt? Gewoon in de open lucht?
Euh, ik ben een gemiddelde Lusher hoor. Je wil niet weten wat voor verzameling Sanne, Anitra en Maerycke hebbenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:55 schreef HunnY het volgende:
@ Kyara: Ik zie in je fotoboek dat jij ook al aardig verslaafd bentIk hoop ook mijn voorraadje uit te breiden, maar ik wil geen miskoop doen dus ik wacht jullie reacties af.
Ik vind ook dat de zeep in zulke grote stukken wordt verkocht. Ik snijd er denk ik steeds een klein stukje vanaf en de rest bewaar ik dan in een open doosje.
Soms twee keer per week.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:19 schreef Maerycke het volgende:
Iedere weekEigenlijk ben ik gewoon jaloers.. Ik hoop dat die in Den Haag een beetje vlot komt, dan kan ik ook regelmatig zo'n Lush winkel induiken. Half uurtje met de tram heb ik daar wel voor over
Nu ben ik ook benieuwd naar de snowcake en spice mountain.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:10 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb even een lijstje gemaakt met wie wat wil. Als ik iemand vergeten ben of iemand wil nog; geef maar een gil:P
Missy Mirjam: 1x spice mountain (te delen met xcuzeme)
Ymme: 1x snowcake, 1x temptation
Bibi: 1x snowcake (150gr), 1x angels delight (100gr)
Cheesecake: 1x snowcake
Maeryke: 1x snowcake, 1x temptation, 1x spice mountain
Ik ga uit van de standaard 100gr. mocht iemand meer willen dan hoor ik het wel.
Cadeautjes zijn een heel favoriet excuus idd. Of een badbal. Tenminste, dat ben ik dan van plan. Of ik zeg de meiden alleen ff gedag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:25 schreef Maerycke het volgende:
Anitra!Ik vind het best overigens... als het serieus bedoeld is.. Ik heb nog tig dingen die ik wil hebben
Twee keer!Jij bent echt erg! Wat doe je dan? Cadeautjes voor anderen kopen? Alleen maar even snuffelen?
Kijk, dat bedoel ik. Wij zitten er gewoon té dichtbij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:27 schreef Aventura het volgende:
Net nog even geweest. Kom er regelmatig langs, dus dan moet ik gewoon even naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |