Veel plezierquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
MM: Maerycke heeft mijn adres, mocht het lukken![]()
Ik ga namelijk nu voor twee weekjes deze reeks verlaten, lekker naar Italië
Veel Lush-plezier iedereen en tot de 21e ongeveer!
en karma komba, en karma parfumquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
TVP
De combinatie Karma Soap en Karma Kream is wel goddelijk zeg
Mja, die zijn nog niet aanwezig in mijn bescheiden collectiequote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en karma komba, en karma parfum
karma shampoo barquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, die zijn nog niet aanwezig in mijn bescheiden collectie
Wat is Karma Komba?
Er is ook shampoo van?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
karma shampoo bar
die groene
ja joh!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is ook shampoo van?
Ik heb al 3 Lush-shampoo's
Dat poeder wist ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja joh!
lekker hoor
er is zelfs een poeder van
Heb jij al wat van Lush gehoord over die houdbaarheidsdata?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
en het is zo lekker
maar volgens mij vindt men het of heerlijk, of smerig
Ik doe even copy & paste van elders:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:01 schreef Sanne het volgende:
Heb jij al wat van Lush gehoord over die houdbaarheidsdata?
Bel anders eens de Leidsestraat. Ze zijn nog open. Ik kan me niet voorstellen dat Bonnie er zo naast zit. Denk eerder dat je wordt afgescheept door iemand die denkt, he weer een zeikende klant, ik wil naar huis.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:57 schreef PeRi het volgende:
Maar dan vraag ik me nog steeds af, waar mijn 13 maanden houdbaarheid vandaan komt, mocht dit mailtje de waarheid spreken. En dan heeft Bonnie het dus fout gehad. Hm, ik snap er niks meer van.
Ik denk dat als ik ze bel, ik hetzelfde te horen krijg als maandag. Dat het door de nieuwe producten juist langer houdbaar is.Ik stuur ze wel even een mail.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Bel anders eens de Leidsestraat. Ze zijn nog open. Ik kan me niet voorstellen dat Bonnie er zo naast zit. Denk eerder dat je wordt afgescheept door iemand die denkt, he weer een zeikende klant, ik wil naar huis.
Gewoon bellen.
Aquamarina is het zeker niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:10 schreef E.T. het volgende:
ik kan maar niet ontdekken waar mijn vage kokosluchtje vandaan komt.. Is het de Aquamarina, de Blonde of de Milkybar.. ??
Vaag mailtje Imago!
Haha okay. Maar ik stuur ze toch een mail met de vraag over de lange houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:11 schreef Sanne het volgende:
Het was eigenlijk meer een rectie op imago.
Ik quotte de verkeerde.
Nou ben benieuwd wat ze dan tegen jou gaan zeggenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:13 schreef PeRi het volgende:
Haha okay. Maar ik stuur ze toch een mail met de vraag over de lange houdbaarheidsdatum.
Er langs is misschien nog beter. Vind niet dat je zeurt hoor. Of heb je ze al vaker mailtjes gestuurd?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:14 schreef imago het volgende:
Is het niet juist druk op koopavond dat ze dan geen tijd hebben? Anders ga ik er morgen overdag misschien wel even langs, ik moet toch het hele land doorcrossen en dan kan Amsterdam er ook nog wel even bij
Ik voel me alleen altijd zo'n zeikerd als ik ga klagenDan krijgen ze al een standje over dat FIFO-gedoe en dan kom ik ook nog eens zeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |