Ik heb gisteren gemaild over de MoM. En vandaag had ik die mail in mn inbox van ze.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:06 schreef debby1973 het volgende:
Dan bel je toch gewoon het nummer dat ik ook heb gebeld? Mailen gaat niet echt snel. Heb ze maandag gemaild over de shampoo tin die ze vergeten waren en heb nog geen antwoord terug. Het zal wel druk zijn nu in de vakantietijd.
Je hebt van mij mail ontvangen als het goed is!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:02 schreef morgaine21 het volgende:
@peri: je was nog op tijdAls het goed is heb je mail.
Kunnen de volgende mensen mij even mailen?
Ik heb jullie adressen niet:
Cheesecake
Maeryke
Shirley
En mij vertelden ze gisteren in een mail dat het vroeger wel 14 maanden was en nu 4. En Bonnie zei dat het eerst 4 was en nu 14. En de dame die ik vandaag in de winkel sprak zei dat het altijd al 4 is geweest en dat er dus wel iets niet zou kloppen met de stickertjes. Ik vind het nogal belachelijk dat we nu 3 verschillende verhalen te horen hebben gekregen.quote:
Dan zal het first in first out principe ook wel niet gelden met ingekomen mailtjes. Ha ha haquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gemaild over de MoM. En vandaag had ik die mail in mn inbox van ze.
Ik heb je gemaild!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:02 schreef morgaine21 het volgende:
@peri: je was nog op tijdAls het goed is heb je mail.
Kunnen de volgende mensen mij even mailen?
Ik heb jullie adressen niet:
Cheesecake
Maeryke
Shirley
Nee, het is niks voor mij. Al rook ie erg lekker in de winkel. Misschien dat iemand anders het wil, iemand voor wie de créme echt helpt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:53 schreef debby1973 het volgende:
Wil je hem hebben?
Waar kun je die proefjes krijgen? Moet je dat bestellen via de site of kan dat alleen in de winkel?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:30 schreef Maerycke het volgende:
Dream Cream is uhm.. vooral apart qua geur en daar moet je erg aan wennen (vind ik dan) en nog smeer ik het niet met plezier op. Eén om van tevoren een proefje van te vragen, Hunny, voordat je daar geld aan uitgeeft.
Anitra: Jij roept maar een dag hoor.. ik ga voorlopig echt helemaal nergens heen wat dat betreft..
Lekker is ie he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:27 schreef PeRi het volgende:
Oh my god. Heb net A Crash Course Into Skin Care Mask op gesmeerd. Jeetje wat is dit een fijn masker! Ik heb er een favo bij! Hij haalt zelfs Brazed Honey eruit.
Ik zie op de site dat ze geen filiaal in A'dam hebben. Ik had er namelijk nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:19 schreef imago het volgende:
Doet me qua vorm zeepjes denken aan de Soap Story. Daar ben ik vandaag in Utrecht bij binnengelopen. Wat een vieze chemische troep zegAl rook de kaneelzeep wel aangenaam...
Dat klinkt inderdaad niet helemaal goed. Dan weet je wel hoe laat het isquote:Alle zepen worden in hoofdzaak vervaardigd uit plantaardige producten en worden nooit getest op dieren.
Karmazeepbox ( dehelft nog, want djen heeft een stukje en een kwart gaat zoiezo naar MissyMirjam), Karma Kream en Karma poeder oh en nog een mini flesje karma parfum. Maar het moet dus echt weg hier want had dus een knalrood hoofd zei Djen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Maerycke het volgende:
Bierkameel: Welke zeepjes had je gekocht dan?
Jeetje, Anitra.. dat is ook jammer zeg.. en je had er best veel van volgens mij. Gelukkig zitten hier vele Karma liefhebbers
Oeh leuk, Skaai! Ben benieuwd!
Dan is het een idee om samen met iemand anders en potje te kopen en dan te delen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:44 schreef Marloes het volgende:
Wel jammer dat die AOBS ook maar 3 maanden ''houdbaar'' is, niemand krijgt dat toch op in 3/4 maand als je het niet elke dag gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |