quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Wiert Teeuwen (71904154) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 564 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Dan zal je morgen wel een team krijgen denk ik. Als je die nog niet hebt mail je maar gewoon naar een GM. Laat die gasten maar lekker werkenquote:Op zondag 31 juli 2005 12:52 schreef Winski05 het volgende:
Zeg, hoe zit dat met de toezegging van een team?
Ik heb me de 26e van juli aangemeld. Nu staat er op de site dat degene die als laatste een team kreeg, zich de 27e had aangemeld. Oftewel, ik wordt overgeslagen
AAAAAAAASsperine iets voor jou?quote:Youp van den Brand (71910524)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 699 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Misschien iets voor de wingertrainers hier??quote:Kenneth van Tol (71910176)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 662 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Ik heb er met een vriend ook wel eens over gefilosofeerd dat als je vlak na elkaar of tegelijk pulled je min of meer dezelfde stats op een speler krijgt...quote:
Ik zet wel een speler te koop en daar mag je dan heeeeeel veeeeeel geld voor biedenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:15 schreef magic_dreamer het volgende:
ik ga weer beginnen met hattrick na 6 weken niet mijn team hebben bestuurd ga ik er maar weer wat mee doen.
ben de 9de rijkste club van de 6de klasse maar heb geen spelers.
heb op het moment 15 miljoen maar weet niet precies welke spelers met welke kwaliteiten ik moet halen en welke trainingschema ik dit keer het beste kan pakken dus wil wat tips![]()
dan pakt ht het geld weer weg van jouwquote:Op zondag 31 juli 2005 14:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zet wel een speler te koop en daar mag je dan heeeeeel veeeeeel geld voor bieden
beetje lage tsi, niet echt veel interesse, maar ja kan em wel verkopenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
AAAAAAAASsperine iets voor jou?
mijn derde 17-jarige goed vleugelspel achter elkaar, is het een teken?
Dit is wel wat leukerquote:Op zondag 31 juli 2005 13:22 schreef DaMadKow het volgende:
Mijn YP:
[..]
Misschien iets voor de wingertrainers hier??Hoeveel zou hij opbrengen, ik heb hem voor 0 gelist
Haal dan in ieder geval een goede coach, uitstekend misschien....quote:Op zondag 31 juli 2005 14:15 schreef magic_dreamer het volgende:
ik ga weer beginnen met hattrick na 6 weken niet mijn team hebben bestuurd ga ik er maar weer wat mee doen.
heb op het moment 15 miljoen maar weet niet precies welke spelers met welke kwaliteiten ik moet halen en welke trainingschema ik dit keer het beste kan pakken dus wil wat tips![]()
tja, beetje weinig info over hoeveel ervaring je hebt en wat voor trainingsschema je de vorige keer hebt gehanteerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:15 schreef magic_dreamer het volgende:
doe ik ook vanavond, iets betere spelers, maar het idee is hetzelfdequote:Op zondag 31 juli 2005 12:05 schreef komrad het volgende:
nope 532 met 2 inners
wingback aanvallend (deed vorige week als wingback normaal al 5*) met een 3* winger ervoor
ja zat ik aan te denken om een uitstekend te halen is wel focking duur.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Haal dan in ieder geval een goede coach, uitstekend misschien....
afslachten die handelquote:Op zondag 31 juli 2005 14:55 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
ja zat ik aan te denken om een uitstekend te halen is wel focking duur.
heb eerst verdedigers zitten trainen maar zit te twijfelen om deze weer te doen of om middenvelders of aanvallers te trainen dus weet het nog helemaal niet en wil graag vandaag de n1 gaan verassen die heeft al in een bericht gezet dat het feest was bij hun en dat de uitslag 5-0 al vast stond![]()
quote:Milko Haarhuis (55610378)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 10 730
Loon: 4 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: maniacs fighters
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Supporter ook nog!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:41 schreef magic_dreamer het volgende:
Gabriel Belling (50692765) heb alvast op deze keeper geboden want zijn deadline loopt over 8 minuten af maar heb die ander in mijn bookmarks staan.
Je hebt dus eventjes 2,5 milj uitgegeven aan een coach...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef magic_dreamer het volgende:
heb een goed coach met goed leiderschap gehaald en verdedigend ingesteld.
en ga aanvallers trainen.
het begin is er al![]()
Meneer zijn coach,quote:Joaquín García (14532639)
44 jaar, rampzalig in vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een goed leider.
Idd, wat is je team naam, ben benieuwd wat je team presteert zonder je hulpquote:Op zondag 31 juli 2005 15:41 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe sta je nu eigenlijk in 6. Kun jeje nog handhaven? in hoeverre heb jeje team verwaarloosd
en zonder spelers....quote:Op zondag 31 juli 2005 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Idd, wat is je team naam, ben benieuwd wat je team presteert zonder je hulp
KILL THAT BASTARD!quote:30-07-2005 om 00:05 bal bewonderen
Zondagavond is iedereen van harte welkom op ons sportpark..daar zal dan voor het eerst de wereldbal getoont worden op eigen veld .
Mevr Hoving de maakster van de bal zal ook aanwezig zijn. We hebben een zware
tegenstander perez :-) de uitslag staat nu al vast 5-0 na ff op het vled de bal te hebben gezien,gaat het richting kantine waar het blond schuimend bier ons al staat op te wachten.
uiteraard zorgt de band "crazy hospital" weer voor de muziek om uit je dak te gaan
iedereen is welkom
Bied op de keep die ik voor je heb gevonden, salaris scheelt een hoop geld zie ikquote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef magic_dreamer het volgende:
had al mijn spelers verkocht. anders had ik nu toch nooit zoveel geld. ik wou stoppen maar heb geloof ik net op de laatste dag ingelogd
er zijn anders maar 27000 mensen online het kan nog veeeeeeel drukkerquote:Op zondag 31 juli 2005 15:49 schreef komrad het volgende:
vandaag 11 spelers kopen is echt kapitaalvernietiging naar mijn mening. Dezelfde spelers koop je morgen voor een paar ton per speler minder
Dit was je ouwe coach...quote:Raúl Rangel (41410657)
40 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een populair persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Ai da's wel zonde van het geld idd...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dit was je ouwe coach...
Waarom wisselen...
Alleen leiderschap is slecht, maar je kon em toch nog aanhouden voor dit weekend, is weer geld minder voor je superelftal
nouja je moet 11 basis spelersquote:Op zondag 31 juli 2005 16:02 schreef magic_dreamer het volgende:
maar wat raden jullie mij aan dan voor de maximale prijs voor een speler?
Hij vroeg maximale prijs voor een speler, niet aantal spelersquote:Op zondag 31 juli 2005 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nouja je moet 11 basis spelers
In voor elke pos 1 reserve; 1def 1wing 1 midmid 1 keep.
3 trainees
18 dus minimaal
Edit je tekst daarboven even tot een leeg veld. Het vloekt in mijn mooie verhaalquote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef ASSpirine het volgende:
En vergeet niet te MOTSEN, aangezien de nr 1 toch een sterk team heeft en hij zal waarschijnlijk ook piccen, dus je weet wat je moet doen
Ik zie ook dat je nog geen spelers hebt gekocht, je neemt je tijd ook wel
Het wordt spannendquote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef ASSpirine het volgende:
Ik zie ook dat je nog geen spelers hebt gekocht, je neemt je tijd ook wel
Doe maar nietquote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Edit je tekst daarboven even tot een leeg veld. Het vloekt in mijn mooie verhaal
thanksquote:Op zondag 31 juli 2005 16:19 schreef Grumpey het volgende:
VI speelt om 20 uur. Orders moeten binnen zijn voor 19:45
(alles van VI en hoger speelt om 20 uur)
Grumps jij bent wel een ervaren HT'er klopt mijn verhaal wat?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:19 schreef Grumpey het volgende:
VI speelt om 20 uur. Orders moeten binnen zijn voor 19:45
(alles van VI en hoger speelt om 20 uur)
Ik zie er helemaal nix in, ik train alleen nog wingers met goed of uitstekend bijstatquote:Op zondag 31 juli 2005 14:47 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
beetje lage tsi, niet echt veel interesse, maar ja kan em wel verkopen
Vraag anders aan JJ, mss ziet die er wel iets in?
[..]
Dit is wel wat leuker
Alleen weet ik niet of het nog slim is om nog een speler te kopen, aangezien ik er nog altijd 43 spelers heb...
Ik zal er even over nadenken
dan wel zorgen dat je goede middenvelders hebt, mid mids zijn erg belangrijk bij 3-4-3. Zorg ook voor 3 trainies in spitsen (18, 19 en 17 voor woensdag) en voor een goede keeper. Winger overwegen towards middle te zetten. succes.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef magic_dreamer het volgende:
Uwe Studer (29115906) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, goed in vorm, gezond
heb op deze speler geboden haalt 4,5 ster op het middenveld
maar denk dat ik 3-4-3 ga spelen met 3 inner-mids en een vleugelspeler zodat ik 6 aanvallers per week kan trainen en zo dus ook nog een aardig sterk middenveld heb.
edit: lol krijg nu zon bericht van zon gast om niet op hem te bieden want hij heeft een beter middenveld nodig. maar ik een beter team![]()
Tjah dan voor woensdag 11 man waaronder 3 trainees dan pik iig nog iets mee deze weekquote:Op zondag 31 juli 2005 16:26 schreef magic_dreamer het volgende:
ja zit ook te twijfelen of ik het nu moet doen of de tijd nemen tot volgende week want blijf er toch wel in n7 en n6 hebben beide 4 punten.
Mjah, je kan de nr 1 toch niet zo laten rondlopenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:26 schreef magic_dreamer het volgende:
ja zit ook te twijfelen of ik het nu moet doen of de tijd nemen tot volgende week want blijf er toch wel in n7 en n6 hebben beide 4 punten.
Tis verleidelijk, maar niet verstandig...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:30 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Mjah, je kan de nr 1 toch niet zo laten rondlopen
Alleen al de schok voor haarals hij 0-5 ziet ipv 5-0 is het al waard
en natuurlijk haar persbericht
Ja, het is een zij
reden te meer......quote:Op zondag 31 juli 2005 16:30 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Mjah, je kan de nr 1 toch niet zo laten rondlopen
Alleen al de schok voor haarals hij 0-5 ziet ipv 5-0 is het al waard
en natuurlijk haar persbericht
Ja, het is een zij
om vrijdag training te krijgen --> jaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:37 schreef magic_dreamer het volgende:
heb in iedergeval al een friendly op woensdag in tsjechie. ja ben gek op vlaggetjes.
edit: maar ik merk al wel als ik nu 11 spelers wil dat ik asociale bedragen moet betalen.
en moet je perse vanavond ook 8 spelers hebben opgesteld?
dat zal wel niet gebeuren bied op het moment op 6 trainees.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef One_conundrum het volgende:
Let wel op dat je niet in eens 8 trainees hebt!
quote:Klement Yuriev (26372798)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 13 090
Loon: 3 240 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Even om je nog wat inspiratie te geven mijn 2 fijnste trainees. Kusters komt uit mijn eigen jeugd en is in beeld voor U20 maar dat zal em niet meer worden, Yuriev gaat begin volgend seizoen als wonderbaarlijk op de lijst...quote:Micha Kusters (56152172)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 8 400
Loon: 1 680 ¤/week
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
Good Old Championship Managerquote:Op zondag 31 juli 2005 17:47 schreef magic_dreamer het volgende:
als je nu bij ht kon instellen
tackles: zwak-normaal-hard-extreem hard
dan wist ik het wel
WTF... een 17 jarig goed scoren redelijk passen voor 600kquote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef magic_dreamer het volgende:
spelers
Assperine en ik werden zeer enthousiast...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef maniack28 het volgende:
Tering wat gaat dit topic trouwens hard... allemaal door magic_dreamer
Vanmorgen heb ik een nieuwe geopend en nu al bijna op de helft
de tactiek was 8 waailappen en 3 trainees kopen zodat de training niet verloren ging, maar hij koopt alvast enkele echte versterkingenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:23 schreef maniack28 het volgende:
jammer dat mijn uitstekend mid met matig def pas om 21.37 uur afloopt anders had je hem kunnen kopen
Ow, ok... misschien kan ie mn mid wel kopen danquote:Op zondag 31 juli 2005 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
de tactiek was 8 waailappen en 3 trainees kopen zodat de training niet verloren ging, maar hij koopt alvast enkele echte versterkingen
OT;
begint Arsenal om 18.30 want ik keek om 18.00 en toen zag ik mijn weerspiegling in de kale knakker van Van Halst
En ik heb per omngeluk 2 geblesseerde spelers opgesteld voor deze wedstrijdquote:Mariano van Gerner
TSI = 820, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Technisch]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
quote:surf naar www.fokhattrick.nl
druk op 'irc'
accepteer de toepassing die er komt, typ je naam in en je zit in een soort chatroom waar we allemaal nu zitten, met een man of 15 nu...
liever niet weer, nu heb ik een echte wedstrijdquote:Op zondag 31 juli 2005 21:31 schreef maniack28 het volgende:
Kristiansund - fc de oekies (30 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
op naar de 96 minuten van vorige week
Twas idd wel leuk ja, zo was het ineens wat drukker in onze topicquote:Op zondag 31 juli 2005 18:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Assperine en ik werden zeer enthousiast...
Azzez - GO Masters (41 minuten gespeeld) 0 - 0quote:Op zondag 31 juli 2005 21:31 schreef maniack28 het volgende:
Kristiansund - fc de oekies (30 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
op naar de 96 minuten van vorige week
niet te zeggen aan de hand van sterren, gaat om de ratings en ervaring...klinkt stom maar is zo. Form en bijstats leveren meer sterren op maar zullen minder veranderen aan je ratingquote:Op zondag 31 juli 2005 22:29 schreef ASSpirine het volgende:
3 x 3,5 sterrenmiddenveld, wat voor middenveld is dat ong?
Owjah, vergetenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet te zeggen aan de hand van sterren, gaat om de ratings en ervaring...klinkt stom maar is zo. Form en bijstats leveren meer sterren op maar zullen minder veranderen aan je rating
gefeliciteerdquote:Op zondag 31 juli 2005 22:45 schreef halleekes het volgende:
Door een wonderschone vrije schop zette Nino Boshouwers FC__Paniek op voorsprong: 2 - 1.:D:D:D:D:D:D
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 juli 2005 22:48 schreef MyImmortal het volgende:
woohooo ik ben kampioen en promoveer naar de 7eniemand kan me meer inhalen qua puntenaantal, met zoveel wo's in mijn divisie
![]()
trouwens vraagje he
ik heb net een goed coach aangeschaft om de training wat sneller te doen laten verlopen. Ik had ergens gelezen dat je met een goed coach en 9 ass. coaches een middenvelder op playmaking in 7 weken traint. Maar HAM geeft dan 8.2 weken aan, of is ham gewoon raar?
Gefeliciteerd man!!!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:48 schreef MyImmortal het volgende:
woohooo ik ben kampioen en promoveer naar de 7eniemand kan me meer inhalen qua puntenaantal, met zoveel wo's in mijn divisie
![]()
trouwens vraagje he
ik heb net een goed coach aangeschaft om de training wat sneller te doen laten verlopen. Ik had ergens gelezen dat je met een goed coach en 9 ass. coaches een middenvelder op playmaking in 7 weken traint. Maar HAM geeft dan 8.2 weken aan, of is ham gewoon raar?
quote:
jaquote:Op zondag 31 juli 2005 23:08 schreef Oldbie het volgende:
[..]
![]()
Ik had 25,5* evenaring van mijn record.
Mijn ratings staan allemaal nog op: rampzalig(heel laag); blijft dat zo na een WO?
voordeel van de deftrainer hequote:Op zondag 31 juli 2005 23:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Sta ik daar met mijn nieuwe record van 35 sterren
en maniack met 36 sterren...![]()
3-0 winst op de nr2. 41,5 ster en blessure van 4 weken. anders had ik ook 43,5 gehadquote:K.F.C. Minnertsga
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: goed (heel laag)
quote:Het hoosde de hele dag, waardoor de 42080 toeschouwers in De Sportfinne een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen
31-07-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 318 080 ¤ aan entreegeld.
Ik ben tevreden met mijn 117k van vandaagquote:Op zondag 31 juli 2005 23:23 schreef komrad het volgende:
damn hoeveel toeschouwers heb je wel niet
ik had 224k aan cash voor mijn wedstrijd
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn 117k van vandaag
En volgende week nog eens een uitwedstrijd, dus geen inkomsten, maar dat compenseer ik met 2 verkopen die me hopelijk rond de 700k opleveren, dan ga ik voor de eerste keer over de magische grens van 1milj euro
kheb nu ook 2 spelers die rond de 1,5 milj zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 23:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]Als je er eenmaal 1x overheen bent geweest gaat het snel... ben er nu al 4x overheen geweest en heb zelfs al een speler die meer dan 2 miljoen waard is
Heb ook weer een formi spits te koop staan + 2 uitstekend mids die weg moeten en dan is het weer kassa.... leuke formi spits van 18 erbij met redelijk passen en dan nog een jonge 17 jarige goed scoren ofzo en dan ben ik tevree
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:41 schreef maniack28 het volgende:
Nou, das toch niet zo moeilijk hoeveel toeschouwers hij heeft.... ongeveer 45k, want jij krijgt 2/3 in van wat hij krijgt.... dus hij heeft 30k * 1,5 = 45k
Hoe heb je nou gespeeld man? Heb je die Kuthoer nog alle hoeken van het veld laten zien?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:38 schreef magic_dreamer het volgende:
als iemand wil ff snel een goedkope winger zoeken
edit: het is nu toch al onmogelijk.
maarjah 10 van de 11 spelers is gelukt
3-0 verloren...jammerquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe heb je nou gespeeld man? Heb je die Kuthoer nog alle hoeken van het veld laten zien?
Heb het al gezien. T komt denk ik door je middenveld, jammerlijk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe heb je nou gespeeld man? Heb je die Kuthoer nog alle hoeken van het veld laten zien?
Zijn ene wingerquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heb het al gezien. T komt denk ik door je middenveld, jammerlijk...
oke dan, nu kan ik rustig slapenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:12 schreef MyImmortal het volgende:
je spelers krijgen sowieso training als ze opgesteld zijn, je wordt in ieder geval nooit de dupe van een wo
Nou, ik had een WO. Vorig week moest iemand normaal tegen hem spelen (wel 6-0 gewonnen, daar niet van) en de week daarvoor had iemand ook een WO. Het is een vaag figuur....quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:16 schreef ASSpirine het volgende:
eerlijk of niet eerlijk, die moeten hoogstwaarschijnlijk nog tegen hem, en krijgen dus ook een wo
je hoeft je echt geen zorgen te maken, je tegenstanders moeten ook nog tegen elkaar, dus je mag 2 keer verliezen zon beetjequote:Op maandag 1 augustus 2005 10:02 schreef halleekes het volgende:
het einde van de competitie wordt heel erg spannend in mijn competitie:
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/5547/competitiehattrick5rv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben FC__Paniek en ik moet dus volgende week uit naar de nummer 3, als ik deze win, ben ik bijna zeker van promotie, mocht ik deze verliezen is er nog niks aan de hand, maar worden de laatste weken ec ht billenknijpen!
Krijg nou maar eerst volwaardige tegenstandersquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef DaMadKow het volgende:
mickey mouse tafereelen
Ga jij nou maar iets trainen waar je wél resultaten mee haaltquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Krijg nou maar eerst volwaardige tegenstanders![]()
Ga jij nou maar op korte termijn heel stoer doen en op de lange termijn het afleggen tegen Grumpelixquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:12 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ga jij nou maar iets trainen waar je wél resultaten mee haalt
53,5* , inclusief 2 reposioneringen die voor 1,5* lager hebben gezorgd.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:20 schreef komrad het volgende:
ach ten opzichte van grumpey ben ik de stumper.
Vergeet niet dat vanaf nu elke ster extra steeds lastiger te halen is
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ga jij nou maar op korte termijn heel stoer doen en op de lange termijn het afleggen tegen Grumpelix
Ik verlies inderdaad over het algemeen juist van de teams die mij op het middenveld ruimschoots pakken, dus als je dat doet verlies ik zeker. Vooral ook aangezien de ervaring met 4-4-2 altijd uitstekend isquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:50 schreef Grumpey het volgende:
er zit 1 groot verschil tussen communism inc. en mij, en dat is dat ik niet compleet mijn middenveld verneuk zoals hij doet. Dat is rede dat ik toch wel kan winnen van je (ik zeg 4-4-2 met sterker middenveld dan jij neerzet)
klopt met een goed trainer dan..quote:Op zondag 31 juli 2005 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
Ik dacht een 17-jarigen voor pm, 7 weken...
Had dat ergens gelezen, anders heb ik als winger niet zoveel voordeel meer...
Kan een meer gevestigde PM trainer dit even besvestigen?
Heb een team dat max. 36 sterren haalt en speel daarmee in de 5e divisiequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:57 schreef komrad het volgende:
dat is niet zo mooi timmy, hoe komt het
Ik train gewoon door een accepteer de degradatie. Ik wil daarna gewoon 2 a 3 seizoenen in de luwte gaan werken aan een topselectiequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:05 schreef komrad het volgende:
ja niet raar dat je nu wat geremd wordt, train je wel gewoon door of doe je consessies om te proberen erin te blijven?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb een team dat max. 36 sterren haalt en speel daarmee in de 5e divisie
ehm, hoi?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:10 schreef komrad het volgende:
hoiii asspirine
Dat gaan er iets van 150+ worden. Balen, maarja ik kan er nu niets aan doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
WOW
Hoe groot is je fanbase?
10% eraf is best veel
Laat stats es zien, en hoeveel sterren in redelijjk vorm?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:20 schreef komrad het volgende:
mwah valt mee. Zoek je nog een defje met SP, ik heb er 1 over namelijk
is deze speler dan mischien iets voor je, hij heeft goed spelhervatting.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef ASSpirine het volgende:
1,5 milj...
omg
dat heb ik momenteel nog niet
Ik sla je bod even over, zit nu nog maar +350 k...
Tjah, alleen voor SP ga ik em niet halen, hij moet op het veld ook nog wat kunnen héquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
is deze speler dan mischien iets voor je, hij heeft goed spelhervatting.
Henny van Tricht (56878789)
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: ADO'67
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Staat te koop voor ¤0,0. En als je hem morgen niet koopt moet ik hem naar de golfbaan sturen.
Dat niet, maar ik kan het nog niet permiteren om zo'n speler te kopenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:36 schreef komrad het volgende:
maar geen formi's met mytisch of utopisch sp toch?
mischien voor een newbie in de XI. kan mischien een reserve spits worden. Maar ik ben bang dat ik alvast een plekje op de golfbaan voor hem moet gaan reserveren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:34 schreef komrad het volgende:
die kan ook niets sportfreak, daarom is hij zo goedkoop
Kzit in de 7, en waarschijnlijk richting de 6, als ik plaats moet maken voor zo'n speler kan ik ineens inschijven voor degradatiequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
mischien voor een newbie in de XI. kan mischien een reserve spits worden. Maar ik ben bang dat ik alvast een plekje op de golfbaan voor hem moet gaan reserveren.![]()
Dit is mijn centrale verdediger, mijn enige...quote:Eduardo Trigo (64444181)
23 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Total Skill Index, zeg maar de waarde ja.... aan de TSI van een speler kun je redelijk zien hoe hoog hij in zijn skills zit (en dus ook hoe lang het ongeveer duurt voordat hij gaat stijgen met trainenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef Enchanter het volgende:
gelijk ff een vraagje , TSI = waarde van een speler ?
geen passen idd, ik heb over 8 of 9 weken een uitstekend met utopisch SPquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kzit in de 7, en waarschijnlijk richting de 6, als ik plaats moet maken voor zo'n speler kan ik ineens inschijven voor degradatie
Maareh komrad, als die nu es gewoon uitstekend verdedigen was met zo'n SP, dan had ik em waarschijnlijk gehaald
en niet es redelijk passen neem ik aan?
deze transfer was mij ook opgevallen, dikke winst!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:49 schreef Oldbie het volgende:
Ik zat weer eens op de trasfermarkt te kijken en ik dacht eens te kijken bij de allerduurste aankopen. Zie afbeelding en bekijk hoe je in 16 dagen 16 miljoen verdient:
[afbeelding]
Dan doe je het goed![]()
![]()
Weekje later, goed? Ik heb al wat afgesproken met een oosterbuur. Ik reis af naar Duitslandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef halleekes het volgende:
[..]
deze transfer was mij ook opgevallen, dikke winst!
Oldbie, jij speelt ook in de Xde divisie he? volgende week eens een friendly spelen?
formi verdediger 20 --> 5,5 tonquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:09 schreef komrad het volgende:
doe je netjes grumps, weet jij ook wat een formi def met mytisch SP ongeveer waard is, 20 jaar
ok, is prima, doen we een friendly de week erop.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Weekje later, goed? Ik heb al wat afgesproken met een oosterbuur. Ik reis af naar Duitsland
Mijn tweede int. friendlyMijn tweede vlaggetje
Er staat ook dat je met deze gegevens een gokje kan doen wanneer je je team gaat krijgen. Ik kreeg het een week eerder dan verwacht. Jij wat later. Don't Worry, je krijgt je team wel. Maar het is idd lullig dat je wat langer moet wachten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:18 schreef Silver_Shark het volgende:
WTF ,
Op dit moment staan er in jouw land 2 gebruikers op de wachtlijst voor een team.
Gisteren hebben 284 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had dat aangevraagd op 2005-08-02 11:45:00.
Zodra er een team aan je is toegewezen, zul je hierover een e-mailbericht ontvangen.
Benieuwd wanneer jij aan de beurt bent? Afgaande op bovenstaande informatie kun je daar een redelijke gok naar doen. Maar stuur hierover geen e-mails naar de GameMasters, want zij kunnen je geen precieze datum geven en ook niet de wachttijd verkorten!
Je hebt een team aangevraagd op 2005-07-31 13:22:08
==============================
die gaat krijg nu al een team van 2 augustes en ik heb me aangemeld op 31ste en geen team WTF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |