Nou, ik had een WO. Vorig week moest iemand normaal tegen hem spelen (wel 6-0 gewonnen, daar niet van) en de week daarvoor had iemand ook een WO. Het is een vaag figuur....quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:16 schreef ASSpirine het volgende:
eerlijk of niet eerlijk, die moeten hoogstwaarschijnlijk nog tegen hem, en krijgen dus ook een wo
je hoeft je echt geen zorgen te maken, je tegenstanders moeten ook nog tegen elkaar, dus je mag 2 keer verliezen zon beetjequote:Op maandag 1 augustus 2005 10:02 schreef halleekes het volgende:
het einde van de competitie wordt heel erg spannend in mijn competitie:
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/5547/competitiehattrick5rv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben FC__Paniek en ik moet dus volgende week uit naar de nummer 3, als ik deze win, ben ik bijna zeker van promotie, mocht ik deze verliezen is er nog niks aan de hand, maar worden de laatste weken ec ht billenknijpen!
Krijg nou maar eerst volwaardige tegenstandersquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef DaMadKow het volgende:
mickey mouse tafereelen
Ga jij nou maar iets trainen waar je wél resultaten mee haaltquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Krijg nou maar eerst volwaardige tegenstanders![]()
Ga jij nou maar op korte termijn heel stoer doen en op de lange termijn het afleggen tegen Grumpelixquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:12 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ga jij nou maar iets trainen waar je wél resultaten mee haalt
53,5* , inclusief 2 reposioneringen die voor 1,5* lager hebben gezorgd.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:20 schreef komrad het volgende:
ach ten opzichte van grumpey ben ik de stumper.
Vergeet niet dat vanaf nu elke ster extra steeds lastiger te halen is
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ga jij nou maar op korte termijn heel stoer doen en op de lange termijn het afleggen tegen Grumpelix
Ik verlies inderdaad over het algemeen juist van de teams die mij op het middenveld ruimschoots pakken, dus als je dat doet verlies ik zeker. Vooral ook aangezien de ervaring met 4-4-2 altijd uitstekend isquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:50 schreef Grumpey het volgende:
er zit 1 groot verschil tussen communism inc. en mij, en dat is dat ik niet compleet mijn middenveld verneuk zoals hij doet. Dat is rede dat ik toch wel kan winnen van je (ik zeg 4-4-2 met sterker middenveld dan jij neerzet)
klopt met een goed trainer dan..quote:Op zondag 31 juli 2005 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
Ik dacht een 17-jarigen voor pm, 7 weken...
Had dat ergens gelezen, anders heb ik als winger niet zoveel voordeel meer...
Kan een meer gevestigde PM trainer dit even besvestigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |