quote:
jaquote:Op zondag 31 juli 2005 23:08 schreef Oldbie het volgende:
[..]
![]()
Ik had 25,5* evenaring van mijn record.
Mijn ratings staan allemaal nog op: rampzalig(heel laag); blijft dat zo na een WO?
voordeel van de deftrainer hequote:Op zondag 31 juli 2005 23:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Sta ik daar met mijn nieuwe record van 35 sterren
en maniack met 36 sterren...![]()
3-0 winst op de nr2. 41,5 ster en blessure van 4 weken. anders had ik ook 43,5 gehadquote:K.F.C. Minnertsga
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: goed (heel laag)
quote:Het hoosde de hele dag, waardoor de 42080 toeschouwers in De Sportfinne een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen
31-07-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 318 080 ¤ aan entreegeld.
Ik ben tevreden met mijn 117k van vandaagquote:Op zondag 31 juli 2005 23:23 schreef komrad het volgende:
damn hoeveel toeschouwers heb je wel niet
ik had 224k aan cash voor mijn wedstrijd
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn 117k van vandaag
En volgende week nog eens een uitwedstrijd, dus geen inkomsten, maar dat compenseer ik met 2 verkopen die me hopelijk rond de 700k opleveren, dan ga ik voor de eerste keer over de magische grens van 1milj euro
kheb nu ook 2 spelers die rond de 1,5 milj zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 23:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]Als je er eenmaal 1x overheen bent geweest gaat het snel... ben er nu al 4x overheen geweest en heb zelfs al een speler die meer dan 2 miljoen waard is
Heb ook weer een formi spits te koop staan + 2 uitstekend mids die weg moeten en dan is het weer kassa.... leuke formi spits van 18 erbij met redelijk passen en dan nog een jonge 17 jarige goed scoren ofzo en dan ben ik tevree
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:41 schreef maniack28 het volgende:
Nou, das toch niet zo moeilijk hoeveel toeschouwers hij heeft.... ongeveer 45k, want jij krijgt 2/3 in van wat hij krijgt.... dus hij heeft 30k * 1,5 = 45k
Hoe heb je nou gespeeld man? Heb je die Kuthoer nog alle hoeken van het veld laten zien?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:38 schreef magic_dreamer het volgende:
als iemand wil ff snel een goedkope winger zoeken
edit: het is nu toch al onmogelijk.
maarjah 10 van de 11 spelers is gelukt
3-0 verloren...jammerquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe heb je nou gespeeld man? Heb je die Kuthoer nog alle hoeken van het veld laten zien?
Heb het al gezien. T komt denk ik door je middenveld, jammerlijk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe heb je nou gespeeld man? Heb je die Kuthoer nog alle hoeken van het veld laten zien?
Zijn ene wingerquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heb het al gezien. T komt denk ik door je middenveld, jammerlijk...
oke dan, nu kan ik rustig slapenquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:12 schreef MyImmortal het volgende:
je spelers krijgen sowieso training als ze opgesteld zijn, je wordt in ieder geval nooit de dupe van een wo
Nou, ik had een WO. Vorig week moest iemand normaal tegen hem spelen (wel 6-0 gewonnen, daar niet van) en de week daarvoor had iemand ook een WO. Het is een vaag figuur....quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:16 schreef ASSpirine het volgende:
eerlijk of niet eerlijk, die moeten hoogstwaarschijnlijk nog tegen hem, en krijgen dus ook een wo
je hoeft je echt geen zorgen te maken, je tegenstanders moeten ook nog tegen elkaar, dus je mag 2 keer verliezen zon beetjequote:Op maandag 1 augustus 2005 10:02 schreef halleekes het volgende:
het einde van de competitie wordt heel erg spannend in mijn competitie:
[[url=http://img9.imageshack.us/img9/5547/competitiehattrick5rv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben FC__Paniek en ik moet dus volgende week uit naar de nummer 3, als ik deze win, ben ik bijna zeker van promotie, mocht ik deze verliezen is er nog niks aan de hand, maar worden de laatste weken ec ht billenknijpen!
Krijg nou maar eerst volwaardige tegenstandersquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:32 schreef DaMadKow het volgende:
mickey mouse tafereelen
Ga jij nou maar iets trainen waar je wél resultaten mee haaltquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Krijg nou maar eerst volwaardige tegenstanders![]()
Ga jij nou maar op korte termijn heel stoer doen en op de lange termijn het afleggen tegen Grumpelixquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:12 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ga jij nou maar iets trainen waar je wél resultaten mee haalt
53,5* , inclusief 2 reposioneringen die voor 1,5* lager hebben gezorgd.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:20 schreef komrad het volgende:
ach ten opzichte van grumpey ben ik de stumper.
Vergeet niet dat vanaf nu elke ster extra steeds lastiger te halen is
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ga jij nou maar op korte termijn heel stoer doen en op de lange termijn het afleggen tegen Grumpelix
Ik verlies inderdaad over het algemeen juist van de teams die mij op het middenveld ruimschoots pakken, dus als je dat doet verlies ik zeker. Vooral ook aangezien de ervaring met 4-4-2 altijd uitstekend isquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:50 schreef Grumpey het volgende:
er zit 1 groot verschil tussen communism inc. en mij, en dat is dat ik niet compleet mijn middenveld verneuk zoals hij doet. Dat is rede dat ik toch wel kan winnen van je (ik zeg 4-4-2 met sterker middenveld dan jij neerzet)
klopt met een goed trainer dan..quote:Op zondag 31 juli 2005 23:01 schreef ASSpirine het volgende:
Ik dacht een 17-jarigen voor pm, 7 weken...
Had dat ergens gelezen, anders heb ik als winger niet zoveel voordeel meer...
Kan een meer gevestigde PM trainer dit even besvestigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |