quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Wiert Teeuwen (71904154) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 564 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Dan zal je morgen wel een team krijgen denk ik. Als je die nog niet hebt mail je maar gewoon naar een GM. Laat die gasten maar lekker werkenquote:Op zondag 31 juli 2005 12:52 schreef Winski05 het volgende:
Zeg, hoe zit dat met de toezegging van een team?
Ik heb me de 26e van juli aangemeld. Nu staat er op de site dat degene die als laatste een team kreeg, zich de 27e had aangemeld. Oftewel, ik wordt overgeslagen
AAAAAAAASsperine iets voor jou?quote:Youp van den Brand (71910524)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 699 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Misschien iets voor de wingertrainers hier??quote:Kenneth van Tol (71910176)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 662 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik heb er met een vriend ook wel eens over gefilosofeerd dat als je vlak na elkaar of tegelijk pulled je min of meer dezelfde stats op een speler krijgt...quote:
Ik zet wel een speler te koop en daar mag je dan heeeeeel veeeeeel geld voor biedenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:15 schreef magic_dreamer het volgende:
ik ga weer beginnen met hattrick na 6 weken niet mijn team hebben bestuurd ga ik er maar weer wat mee doen.
ben de 9de rijkste club van de 6de klasse maar heb geen spelers.
heb op het moment 15 miljoen maar weet niet precies welke spelers met welke kwaliteiten ik moet halen en welke trainingschema ik dit keer het beste kan pakken dus wil wat tips![]()
dan pakt ht het geld weer weg van jouwquote:Op zondag 31 juli 2005 14:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zet wel een speler te koop en daar mag je dan heeeeeel veeeeeel geld voor bieden
beetje lage tsi, niet echt veel interesse, maar ja kan em wel verkopenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
AAAAAAAASsperine iets voor jou?
mijn derde 17-jarige goed vleugelspel achter elkaar, is het een teken?
Dit is wel wat leukerquote:Op zondag 31 juli 2005 13:22 schreef DaMadKow het volgende:
Mijn YP:
[..]
Misschien iets voor de wingertrainers hier??Hoeveel zou hij opbrengen, ik heb hem voor 0 gelist
Haal dan in ieder geval een goede coach, uitstekend misschien....quote:Op zondag 31 juli 2005 14:15 schreef magic_dreamer het volgende:
ik ga weer beginnen met hattrick na 6 weken niet mijn team hebben bestuurd ga ik er maar weer wat mee doen.
heb op het moment 15 miljoen maar weet niet precies welke spelers met welke kwaliteiten ik moet halen en welke trainingschema ik dit keer het beste kan pakken dus wil wat tips![]()
tja, beetje weinig info over hoeveel ervaring je hebt en wat voor trainingsschema je de vorige keer hebt gehanteerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:15 schreef magic_dreamer het volgende:
doe ik ook vanavond, iets betere spelers, maar het idee is hetzelfdequote:Op zondag 31 juli 2005 12:05 schreef komrad het volgende:
nope 532 met 2 inners
wingback aanvallend (deed vorige week als wingback normaal al 5*) met een 3* winger ervoor
ja zat ik aan te denken om een uitstekend te halen is wel focking duur.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Haal dan in ieder geval een goede coach, uitstekend misschien....
afslachten die handelquote:Op zondag 31 juli 2005 14:55 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
ja zat ik aan te denken om een uitstekend te halen is wel focking duur.
heb eerst verdedigers zitten trainen maar zit te twijfelen om deze weer te doen of om middenvelders of aanvallers te trainen dus weet het nog helemaal niet en wil graag vandaag de n1 gaan verassen die heeft al in een bericht gezet dat het feest was bij hun en dat de uitslag 5-0 al vast stond![]()
quote:Milko Haarhuis (55610378)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 10 730
Loon: 4 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: maniacs fighters
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |
---|---|