quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Wiert Teeuwen (71904154) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 564 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Dan zal je morgen wel een team krijgen denk ik. Als je die nog niet hebt mail je maar gewoon naar een GM. Laat die gasten maar lekker werkenquote:Op zondag 31 juli 2005 12:52 schreef Winski05 het volgende:
Zeg, hoe zit dat met de toezegging van een team?
Ik heb me de 26e van juli aangemeld. Nu staat er op de site dat degene die als laatste een team kreeg, zich de 27e had aangemeld. Oftewel, ik wordt overgeslagen
AAAAAAAASsperine iets voor jou?quote:Youp van den Brand (71910524)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 699 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Misschien iets voor de wingertrainers hier??quote:Kenneth van Tol (71910176)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 662 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik heb er met een vriend ook wel eens over gefilosofeerd dat als je vlak na elkaar of tegelijk pulled je min of meer dezelfde stats op een speler krijgt...quote:
Ik zet wel een speler te koop en daar mag je dan heeeeeel veeeeeel geld voor biedenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:15 schreef magic_dreamer het volgende:
ik ga weer beginnen met hattrick na 6 weken niet mijn team hebben bestuurd ga ik er maar weer wat mee doen.
ben de 9de rijkste club van de 6de klasse maar heb geen spelers.
heb op het moment 15 miljoen maar weet niet precies welke spelers met welke kwaliteiten ik moet halen en welke trainingschema ik dit keer het beste kan pakken dus wil wat tips![]()
dan pakt ht het geld weer weg van jouwquote:Op zondag 31 juli 2005 14:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zet wel een speler te koop en daar mag je dan heeeeeel veeeeeel geld voor bieden
beetje lage tsi, niet echt veel interesse, maar ja kan em wel verkopenquote:Op zondag 31 juli 2005 13:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
AAAAAAAASsperine iets voor jou?
mijn derde 17-jarige goed vleugelspel achter elkaar, is het een teken?
Dit is wel wat leukerquote:Op zondag 31 juli 2005 13:22 schreef DaMadKow het volgende:
Mijn YP:
[..]
Misschien iets voor de wingertrainers hier??Hoeveel zou hij opbrengen, ik heb hem voor 0 gelist
Haal dan in ieder geval een goede coach, uitstekend misschien....quote:Op zondag 31 juli 2005 14:15 schreef magic_dreamer het volgende:
ik ga weer beginnen met hattrick na 6 weken niet mijn team hebben bestuurd ga ik er maar weer wat mee doen.
heb op het moment 15 miljoen maar weet niet precies welke spelers met welke kwaliteiten ik moet halen en welke trainingschema ik dit keer het beste kan pakken dus wil wat tips![]()
tja, beetje weinig info over hoeveel ervaring je hebt en wat voor trainingsschema je de vorige keer hebt gehanteerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:15 schreef magic_dreamer het volgende:
doe ik ook vanavond, iets betere spelers, maar het idee is hetzelfdequote:Op zondag 31 juli 2005 12:05 schreef komrad het volgende:
nope 532 met 2 inners
wingback aanvallend (deed vorige week als wingback normaal al 5*) met een 3* winger ervoor
ja zat ik aan te denken om een uitstekend te halen is wel focking duur.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Haal dan in ieder geval een goede coach, uitstekend misschien....
afslachten die handelquote:Op zondag 31 juli 2005 14:55 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
ja zat ik aan te denken om een uitstekend te halen is wel focking duur.
heb eerst verdedigers zitten trainen maar zit te twijfelen om deze weer te doen of om middenvelders of aanvallers te trainen dus weet het nog helemaal niet en wil graag vandaag de n1 gaan verassen die heeft al in een bericht gezet dat het feest was bij hun en dat de uitslag 5-0 al vast stond![]()
quote:Milko Haarhuis (55610378)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 10 730
Loon: 4 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: maniacs fighters
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Supporter ook nog!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:41 schreef magic_dreamer het volgende:
Gabriel Belling (50692765) heb alvast op deze keeper geboden want zijn deadline loopt over 8 minuten af maar heb die ander in mijn bookmarks staan.
Je hebt dus eventjes 2,5 milj uitgegeven aan een coach...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef magic_dreamer het volgende:
heb een goed coach met goed leiderschap gehaald en verdedigend ingesteld.
en ga aanvallers trainen.
het begin is er al![]()
Meneer zijn coach,quote:Joaquín García (14532639)
44 jaar, rampzalig in vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een goed leider.
Idd, wat is je team naam, ben benieuwd wat je team presteert zonder je hulpquote:Op zondag 31 juli 2005 15:41 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe sta je nu eigenlijk in 6. Kun jeje nog handhaven? in hoeverre heb jeje team verwaarloosd
en zonder spelers....quote:Op zondag 31 juli 2005 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Idd, wat is je team naam, ben benieuwd wat je team presteert zonder je hulp
KILL THAT BASTARD!quote:30-07-2005 om 00:05 bal bewonderen
Zondagavond is iedereen van harte welkom op ons sportpark..daar zal dan voor het eerst de wereldbal getoont worden op eigen veld .
Mevr Hoving de maakster van de bal zal ook aanwezig zijn. We hebben een zware
tegenstander perez :-) de uitslag staat nu al vast 5-0 na ff op het vled de bal te hebben gezien,gaat het richting kantine waar het blond schuimend bier ons al staat op te wachten.
uiteraard zorgt de band "crazy hospital" weer voor de muziek om uit je dak te gaan
iedereen is welkom
Bied op de keep die ik voor je heb gevonden, salaris scheelt een hoop geld zie ikquote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef magic_dreamer het volgende:
had al mijn spelers verkocht. anders had ik nu toch nooit zoveel geld. ik wou stoppen maar heb geloof ik net op de laatste dag ingelogd
er zijn anders maar 27000 mensen online het kan nog veeeeeeel drukkerquote:Op zondag 31 juli 2005 15:49 schreef komrad het volgende:
vandaag 11 spelers kopen is echt kapitaalvernietiging naar mijn mening. Dezelfde spelers koop je morgen voor een paar ton per speler minder
Dit was je ouwe coach...quote:Raúl Rangel (41410657)
40 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een populair persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Ai da's wel zonde van het geld idd...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dit was je ouwe coach...
Waarom wisselen...
Alleen leiderschap is slecht, maar je kon em toch nog aanhouden voor dit weekend, is weer geld minder voor je superelftal
nouja je moet 11 basis spelersquote:Op zondag 31 juli 2005 16:02 schreef magic_dreamer het volgende:
maar wat raden jullie mij aan dan voor de maximale prijs voor een speler?
Hij vroeg maximale prijs voor een speler, niet aantal spelersquote:Op zondag 31 juli 2005 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nouja je moet 11 basis spelers
In voor elke pos 1 reserve; 1def 1wing 1 midmid 1 keep.
3 trainees
18 dus minimaal
Edit je tekst daarboven even tot een leeg veld. Het vloekt in mijn mooie verhaalquote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef ASSpirine het volgende:
En vergeet niet te MOTSEN, aangezien de nr 1 toch een sterk team heeft en hij zal waarschijnlijk ook piccen, dus je weet wat je moet doen
Ik zie ook dat je nog geen spelers hebt gekocht, je neemt je tijd ook wel
Het wordt spannendquote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef ASSpirine het volgende:
Ik zie ook dat je nog geen spelers hebt gekocht, je neemt je tijd ook wel
Doe maar nietquote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Edit je tekst daarboven even tot een leeg veld. Het vloekt in mijn mooie verhaal
thanksquote:Op zondag 31 juli 2005 16:19 schreef Grumpey het volgende:
VI speelt om 20 uur. Orders moeten binnen zijn voor 19:45
(alles van VI en hoger speelt om 20 uur)
Grumps jij bent wel een ervaren HT'er klopt mijn verhaal wat?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:19 schreef Grumpey het volgende:
VI speelt om 20 uur. Orders moeten binnen zijn voor 19:45
(alles van VI en hoger speelt om 20 uur)
Ik zie er helemaal nix in, ik train alleen nog wingers met goed of uitstekend bijstatquote:Op zondag 31 juli 2005 14:47 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
beetje lage tsi, niet echt veel interesse, maar ja kan em wel verkopen
Vraag anders aan JJ, mss ziet die er wel iets in?
[..]
Dit is wel wat leuker
Alleen weet ik niet of het nog slim is om nog een speler te kopen, aangezien ik er nog altijd 43 spelers heb...
Ik zal er even over nadenken
dan wel zorgen dat je goede middenvelders hebt, mid mids zijn erg belangrijk bij 3-4-3. Zorg ook voor 3 trainies in spitsen (18, 19 en 17 voor woensdag) en voor een goede keeper. Winger overwegen towards middle te zetten. succes.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef magic_dreamer het volgende:
Uwe Studer (29115906) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, goed in vorm, gezond
heb op deze speler geboden haalt 4,5 ster op het middenveld
maar denk dat ik 3-4-3 ga spelen met 3 inner-mids en een vleugelspeler zodat ik 6 aanvallers per week kan trainen en zo dus ook nog een aardig sterk middenveld heb.
edit: lol krijg nu zon bericht van zon gast om niet op hem te bieden want hij heeft een beter middenveld nodig. maar ik een beter team![]()
Tjah dan voor woensdag 11 man waaronder 3 trainees dan pik iig nog iets mee deze weekquote:Op zondag 31 juli 2005 16:26 schreef magic_dreamer het volgende:
ja zit ook te twijfelen of ik het nu moet doen of de tijd nemen tot volgende week want blijf er toch wel in n7 en n6 hebben beide 4 punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |