Supporter ook nog!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:41 schreef magic_dreamer het volgende:
Gabriel Belling (50692765) heb alvast op deze keeper geboden want zijn deadline loopt over 8 minuten af maar heb die ander in mijn bookmarks staan.
Je hebt dus eventjes 2,5 milj uitgegeven aan een coach...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef magic_dreamer het volgende:
heb een goed coach met goed leiderschap gehaald en verdedigend ingesteld.
en ga aanvallers trainen.
het begin is er al![]()
Meneer zijn coach,quote:Joaquín García (14532639)
44 jaar, rampzalig in vorm, gezond
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een goed leider.
Idd, wat is je team naam, ben benieuwd wat je team presteert zonder je hulpquote:Op zondag 31 juli 2005 15:41 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe sta je nu eigenlijk in 6. Kun jeje nog handhaven? in hoeverre heb jeje team verwaarloosd
en zonder spelers....quote:Op zondag 31 juli 2005 15:44 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Idd, wat is je team naam, ben benieuwd wat je team presteert zonder je hulp
KILL THAT BASTARD!quote:30-07-2005 om 00:05 bal bewonderen
Zondagavond is iedereen van harte welkom op ons sportpark..daar zal dan voor het eerst de wereldbal getoont worden op eigen veld .
Mevr Hoving de maakster van de bal zal ook aanwezig zijn. We hebben een zware
tegenstander perez :-) de uitslag staat nu al vast 5-0 na ff op het vled de bal te hebben gezien,gaat het richting kantine waar het blond schuimend bier ons al staat op te wachten.
uiteraard zorgt de band "crazy hospital" weer voor de muziek om uit je dak te gaan
iedereen is welkom
Bied op de keep die ik voor je heb gevonden, salaris scheelt een hoop geld zie ikquote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef magic_dreamer het volgende:
had al mijn spelers verkocht. anders had ik nu toch nooit zoveel geld. ik wou stoppen maar heb geloof ik net op de laatste dag ingelogd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |