Heb een team dat max. 36 sterren haalt en speel daarmee in de 5e divisiequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:57 schreef komrad het volgende:
dat is niet zo mooi timmy, hoe komt het
Ik train gewoon door een accepteer de degradatie. Ik wil daarna gewoon 2 a 3 seizoenen in de luwte gaan werken aan een topselectiequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:05 schreef komrad het volgende:
ja niet raar dat je nu wat geremd wordt, train je wel gewoon door of doe je consessies om te proberen erin te blijven?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb een team dat max. 36 sterren haalt en speel daarmee in de 5e divisie
ehm, hoi?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:10 schreef komrad het volgende:
hoiii asspirine
Dat gaan er iets van 150+ worden. Balen, maarja ik kan er nu niets aan doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
WOW
Hoe groot is je fanbase?
10% eraf is best veel
Laat stats es zien, en hoeveel sterren in redelijjk vorm?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:20 schreef komrad het volgende:
mwah valt mee. Zoek je nog een defje met SP, ik heb er 1 over namelijk
is deze speler dan mischien iets voor je, hij heeft goed spelhervatting.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef ASSpirine het volgende:
1,5 milj...
omg
dat heb ik momenteel nog niet
Ik sla je bod even over, zit nu nog maar +350 k...
Tjah, alleen voor SP ga ik em niet halen, hij moet op het veld ook nog wat kunnen héquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
is deze speler dan mischien iets voor je, hij heeft goed spelhervatting.
Henny van Tricht (56878789)
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: ADO'67
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Staat te koop voor ¤0,0. En als je hem morgen niet koopt moet ik hem naar de golfbaan sturen.
Dat niet, maar ik kan het nog niet permiteren om zo'n speler te kopenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:36 schreef komrad het volgende:
maar geen formi's met mytisch of utopisch sp toch?
mischien voor een newbie in de XI. kan mischien een reserve spits worden. Maar ik ben bang dat ik alvast een plekje op de golfbaan voor hem moet gaan reserveren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:34 schreef komrad het volgende:
die kan ook niets sportfreak, daarom is hij zo goedkoop
Kzit in de 7, en waarschijnlijk richting de 6, als ik plaats moet maken voor zo'n speler kan ik ineens inschijven voor degradatiequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
mischien voor een newbie in de XI. kan mischien een reserve spits worden. Maar ik ben bang dat ik alvast een plekje op de golfbaan voor hem moet gaan reserveren.![]()
Dit is mijn centrale verdediger, mijn enige...quote:Eduardo Trigo (64444181)
23 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Total Skill Index, zeg maar de waarde ja.... aan de TSI van een speler kun je redelijk zien hoe hoog hij in zijn skills zit (en dus ook hoe lang het ongeveer duurt voordat hij gaat stijgen met trainenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef Enchanter het volgende:
gelijk ff een vraagje , TSI = waarde van een speler ?
geen passen idd, ik heb over 8 of 9 weken een uitstekend met utopisch SPquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kzit in de 7, en waarschijnlijk richting de 6, als ik plaats moet maken voor zo'n speler kan ik ineens inschijven voor degradatie
Maareh komrad, als die nu es gewoon uitstekend verdedigen was met zo'n SP, dan had ik em waarschijnlijk gehaald
en niet es redelijk passen neem ik aan?
deze transfer was mij ook opgevallen, dikke winst!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:49 schreef Oldbie het volgende:
Ik zat weer eens op de trasfermarkt te kijken en ik dacht eens te kijken bij de allerduurste aankopen. Zie afbeelding en bekijk hoe je in 16 dagen 16 miljoen verdient:
[afbeelding]
Dan doe je het goed![]()
![]()
Weekje later, goed? Ik heb al wat afgesproken met een oosterbuur. Ik reis af naar Duitslandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:09 schreef halleekes het volgende:
[..]
deze transfer was mij ook opgevallen, dikke winst!
Oldbie, jij speelt ook in de Xde divisie he? volgende week eens een friendly spelen?
formi verdediger 20 --> 5,5 tonquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:09 schreef komrad het volgende:
doe je netjes grumps, weet jij ook wat een formi def met mytisch SP ongeveer waard is, 20 jaar
ok, is prima, doen we een friendly de week erop.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Weekje later, goed? Ik heb al wat afgesproken met een oosterbuur. Ik reis af naar Duitsland
Mijn tweede int. friendlyMijn tweede vlaggetje
Er staat ook dat je met deze gegevens een gokje kan doen wanneer je je team gaat krijgen. Ik kreeg het een week eerder dan verwacht. Jij wat later. Don't Worry, je krijgt je team wel. Maar het is idd lullig dat je wat langer moet wachten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:18 schreef Silver_Shark het volgende:
WTF ,
Op dit moment staan er in jouw land 2 gebruikers op de wachtlijst voor een team.
Gisteren hebben 284 gebruikers in jouw land een team gekregen. De laatste gebruiker die een team kreeg, had dat aangevraagd op 2005-08-02 11:45:00.
Zodra er een team aan je is toegewezen, zul je hierover een e-mailbericht ontvangen.
Benieuwd wanneer jij aan de beurt bent? Afgaande op bovenstaande informatie kun je daar een redelijke gok naar doen. Maar stuur hierover geen e-mails naar de GameMasters, want zij kunnen je geen precieze datum geven en ook niet de wachttijd verkorten!
Je hebt een team aangevraagd op 2005-07-31 13:22:08
==============================
die gaat krijg nu al een team van 2 augustes en ik heb me aangemeld op 31ste en geen team WTF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |