Heb een team dat max. 36 sterren haalt en speel daarmee in de 5e divisiequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:57 schreef komrad het volgende:
dat is niet zo mooi timmy, hoe komt het
Ik train gewoon door een accepteer de degradatie. Ik wil daarna gewoon 2 a 3 seizoenen in de luwte gaan werken aan een topselectiequote:Op maandag 1 augustus 2005 21:05 schreef komrad het volgende:
ja niet raar dat je nu wat geremd wordt, train je wel gewoon door of doe je consessies om te proberen erin te blijven?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb een team dat max. 36 sterren haalt en speel daarmee in de 5e divisie
ehm, hoi?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:10 schreef komrad het volgende:
hoiii asspirine
Dat gaan er iets van 150+ worden. Balen, maarja ik kan er nu niets aan doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:09 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
WOW
Hoe groot is je fanbase?
10% eraf is best veel
Laat stats es zien, en hoeveel sterren in redelijjk vorm?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:20 schreef komrad het volgende:
mwah valt mee. Zoek je nog een defje met SP, ik heb er 1 over namelijk
is deze speler dan mischien iets voor je, hij heeft goed spelhervatting.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef ASSpirine het volgende:
1,5 milj...
omg
dat heb ik momenteel nog niet
Ik sla je bod even over, zit nu nog maar +350 k...
Tjah, alleen voor SP ga ik em niet halen, hij moet op het veld ook nog wat kunnen héquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
is deze speler dan mischien iets voor je, hij heeft goed spelhervatting.
Henny van Tricht (56878789)
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: ADO'67
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goed
Staat te koop voor ¤0,0. En als je hem morgen niet koopt moet ik hem naar de golfbaan sturen.
Dat niet, maar ik kan het nog niet permiteren om zo'n speler te kopenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:36 schreef komrad het volgende:
maar geen formi's met mytisch of utopisch sp toch?
mischien voor een newbie in de XI. kan mischien een reserve spits worden. Maar ik ben bang dat ik alvast een plekje op de golfbaan voor hem moet gaan reserveren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:34 schreef komrad het volgende:
die kan ook niets sportfreak, daarom is hij zo goedkoop
Kzit in de 7, en waarschijnlijk richting de 6, als ik plaats moet maken voor zo'n speler kan ik ineens inschijven voor degradatiequote:Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
mischien voor een newbie in de XI. kan mischien een reserve spits worden. Maar ik ben bang dat ik alvast een plekje op de golfbaan voor hem moet gaan reserveren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |