quote:Klement Yuriev (26372798)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 13 090
Loon: 3 240 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Even om je nog wat inspiratie te geven mijn 2 fijnste trainees. Kusters komt uit mijn eigen jeugd en is in beeld voor U20 maar dat zal em niet meer worden, Yuriev gaat begin volgend seizoen als wonderbaarlijk op de lijst...quote:Micha Kusters (56152172)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 400
Loon: 1 680 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
Good Old Championship Managerquote:Op zondag 31 juli 2005 17:47 schreef magic_dreamer het volgende:
als je nu bij ht kon instellen
tackles: zwak-normaal-hard-extreem hard
dan wist ik het wel
WTF... een 17 jarig goed scoren redelijk passen voor 600kquote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef magic_dreamer het volgende:
spelers
Assperine en ik werden zeer enthousiast...quote:Op zondag 31 juli 2005 18:21 schreef maniack28 het volgende:
Tering wat gaat dit topic trouwens hard... allemaal door magic_dreamer
Vanmorgen heb ik een nieuwe geopend en nu al bijna op de helft
de tactiek was 8 waailappen en 3 trainees kopen zodat de training niet verloren ging, maar hij koopt alvast enkele echte versterkingenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:23 schreef maniack28 het volgende:
jammer dat mijn uitstekend mid met matig def pas om 21.37 uur afloopt anders had je hem kunnen kopen
Ow, ok... misschien kan ie mn mid wel kopen danquote:Op zondag 31 juli 2005 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
de tactiek was 8 waailappen en 3 trainees kopen zodat de training niet verloren ging, maar hij koopt alvast enkele echte versterkingen
OT;
begint Arsenal om 18.30 want ik keek om 18.00 en toen zag ik mijn weerspiegling in de kale knakker van Van Halst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |