Twas idd wel leuk ja, zo was het ineens wat drukker in onze topicquote:Op zondag 31 juli 2005 18:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Assperine en ik werden zeer enthousiast...
Azzez - GO Masters (41 minuten gespeeld) 0 - 0quote:Op zondag 31 juli 2005 21:31 schreef maniack28 het volgende:
Kristiansund - fc de oekies (30 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
op naar de 96 minuten van vorige week
niet te zeggen aan de hand van sterren, gaat om de ratings en ervaring...klinkt stom maar is zo. Form en bijstats leveren meer sterren op maar zullen minder veranderen aan je ratingquote:Op zondag 31 juli 2005 22:29 schreef ASSpirine het volgende:
3 x 3,5 sterrenmiddenveld, wat voor middenveld is dat ong?
Owjah, vergetenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef Grumpey het volgende:
[..]
niet te zeggen aan de hand van sterren, gaat om de ratings en ervaring...klinkt stom maar is zo. Form en bijstats leveren meer sterren op maar zullen minder veranderen aan je rating
gefeliciteerdquote:Op zondag 31 juli 2005 22:45 schreef halleekes het volgende:
Door een wonderschone vrije schop zette Nino Boshouwers FC__Paniek op voorsprong: 2 - 1.:D:D:D:D:D:D
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 juli 2005 22:48 schreef MyImmortal het volgende:
woohooo ik ben kampioen en promoveer naar de 7eniemand kan me meer inhalen qua puntenaantal, met zoveel wo's in mijn divisie
![]()
trouwens vraagje he
ik heb net een goed coach aangeschaft om de training wat sneller te doen laten verlopen. Ik had ergens gelezen dat je met een goed coach en 9 ass. coaches een middenvelder op playmaking in 7 weken traint. Maar HAM geeft dan 8.2 weken aan, of is ham gewoon raar?
Gefeliciteerd man!!!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:48 schreef MyImmortal het volgende:
woohooo ik ben kampioen en promoveer naar de 7eniemand kan me meer inhalen qua puntenaantal, met zoveel wo's in mijn divisie
![]()
trouwens vraagje he
ik heb net een goed coach aangeschaft om de training wat sneller te doen laten verlopen. Ik had ergens gelezen dat je met een goed coach en 9 ass. coaches een middenvelder op playmaking in 7 weken traint. Maar HAM geeft dan 8.2 weken aan, of is ham gewoon raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |