quote:Op zondag 19 juni 2005 10:24 schreef moon1702 het volgende:
Die producten lijken mij echt heerlijk als ik het zo eens bekijk. Jammergenoeg is er hier in België maar één zo'n winkel en dan nog in Luik.
Ja dat wisten we alquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:39 schreef Sanne het volgende:
Lush is geweldig!
Ik ken het. Ik moet meestal nadat ik in bad ben geweest met een bruisbal, daarna het schuurmiddel te voorschijn halen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:41 schreef Sanne het volgende:
Ik moet toch wat zeggen om dit topic terug te vinden.
Ben in bad geweest met Summer Blues, en nu is mijn badkuip aan een schrobbeurt toe.
Jou proefjes gaan maandag op de bus hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:40 schreef Cheesecake het volgende:
Ik ruik net voor het eerst aan mijn proef MoM. Wat ruikt dat suuuper! Herbalism stinkt nogal, vind ik. Moet ik dus even aan wennen. Irrisistable Bliss ruikt ook heerlijk.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Jou proefjes gaan maandag op de bus hoor![]()
Ik weet het...quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:43 schreef Kyara het volgende:
Maerycke moet echt een week vakantie opnemen om haar bestelling te testen
Vorige keer heb ik me ook netjes aan mijn lijstje gehoudenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:01 schreef Kyara het volgende:
Ja, het gaat hard he met die lijstjes. Ik ben benieuwd of je lijstje tijdens de meet nog gaat wisselen
Ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:02 schreef Maerycke het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in jullie goodiebags zit!
Hoi, heb je al post gekregen van me?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:02 schreef Maerycke het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in jullie goodiebags zit!
Ik kreeg het vandaag binnen!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoi, heb je al post gekregen van me?
Ah mooi. En 8 proefjes! Toe maar... ik kijk met spanning er naar uit. En dingen dubbel hebben is ook niet erg tochquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik kreeg het vandaag binnen!Bedankt!
Het jouwe is gisteren weggegaan. Er zitten 8 verschillende proefjes (waaronder Aquamarina dus) in en ik hoop dat je er nog niet al teveel van hebt (maar ik kon zo snel geen lijstje van jou vinden, dus ik heb het er maar op gegokt). Ik hoop dat je het leuk vindt!
hoi.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:41 schreef PeRi het volgende:
Hoi.
Nee dat kan niet. Dan moeten we dubbel wat afrekenen. [afbeelding]
Groetjes.
jij staat 2e op de lijst!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:00 schreef Maerycke het volgende:
En als je dan toch aan het afrekenen bent...
Hoi.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoi.
dan reken je maar dubbel wat af.
toedels. [afbeelding]
Dat lijkt me werkelijk volstrekt onmogelijk. Lush in je handen hebben en het dan niet willen houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoi.
Dan moet ik iemand meenemen die het voor me af wilt rekenen en zelf de bag niet wilt houden.
Kusjes.
Ik smeer me altijd in en dan doe ik die poeder er op.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:10 schreef Kyara het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met Bare Naked Lady? Ik heb nu Silky Underwear en daar zitten cacaoboter snippers is (of zoiets) en die bevalt prima. Ik zou ook graag Bare Naked Lady willen voor de geur en glitters maar ik vraag me af of dat de huid niet uitdroogd doordat daar geen cacaoboter of iets anders 'vets' in zit. Of gebruiken jullie nog een bodycreme er voor?
Nee die maken ze dan ter plekke, was met de vorige meet ook zo.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:17 schreef jessie het volgende:
Dus als er stiekum 22 komen ipv 20 hebben er 2 geen tasje?
Mijn lijstje voor volgende keer valt nog meequote:Op zondag 31 juli 2005 00:18 schreef jessie het volgende:
Anitra volgens mij is jou lijstje voor volgende keer ook al weer best groot
Ik heb er ook zin inquote:Op zondag 31 juli 2005 00:20 schreef jessie het volgende:
Ik heb er zo''n zin in he![]()
O ja die make-up hadden jullie die daar nou ook een keer gezien?
Het is makkelijk om met de cc te betalen, maar ik heb er geen en hij wel. En ja dan komen de kinderen meequote:Op zondag 31 juli 2005 00:31 schreef Kyara het volgende:
Damn, dan mis ik behalve de gezeligheid, de korting en de goodiebag ook nog een glimp van Rick en de kids van Anitra![]()
Ik vind Silky Underwear eigenlijk niet zo'n heel uitgesproken geur hebben ik pak hem er even bij hoor, snuf, snuf Ik ruik een beetje vanille, kokos, en iets bloemigs (na bestudering van de ingredienten blijkt dat jasmijn te zijn). Beetje zoet maar niet te.
Waarom vind je Bare Naked Lady niks? Of is het gewoon dat je Candy Fluff veel lekkerder vind? (die lijkt mij dus iets te zoet). Als je trouwens eerst een creme gebruikt, wordt het dan geen klef zooitje?
quote:
Lievie die mag je aan een ander geven hoor. Ik heb nog 3 stukken liggen.quote:
Is goed. Jij had een stukje zei je he?quote:Op zondag 31 juli 2005 10:57 schreef PeRi het volgende:
Ruik daar dan maar even en dan heb ik anders wel een stukje voor je
Ik heb geen geschuurd hoofdquote:Op zondag 31 juli 2005 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Kyara: Hoe is het proefje Reincarnate eigenlijk bevallen?
Heb je nu ook een geschuurd hoofd?
Ik ook, want heb er al dik een jaar last vanquote:Op zondag 31 juli 2005 16:05 schreef Kyara het volgende:
Oh dat is vervelend zeg. Ik hoop dat dat snel gebeurd!
jeetje, dat is vervelend zeg.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook, want heb er al dik een jaar last van.
voor zover ik weet zijn de meeste producten natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:25 schreef Nugget het volgende:
Ik ontdekt nu pas dit topic en het lijken me stuk voor stuk geweldige producten! Wel had ik een vraagje. Zit er parfum verwerkt in de producten of is het allemaal natuurlijk? Ik ben namelijk allergisch voor parfum in huidproducten dus dan zou het voor mij geen optie zijn.
Of je bent al zo gewend aan de geur dat je het al niet meer ruikt bij jezelf?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb vanmorgen karma opgespoten en de geur is nu alw eg..?
nee, dat niet.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je bent al zo gewend aan de geur dat je het al niet meer ruikt bij jezelf?
Ik heb er ook 1quote:Op zondag 31 juli 2005 18:36 schreef PeRi het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds maart weer een puist op mn voorhoofd
Ze vond het naar snoep ruiken.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:21 schreef jessie het volgende:
Sanne hoe vond je vriendin je kadootje rockstar?
Heb is gisteravond ook gebruikt. Heeerlijk fris, mijn huidje tintelde helemaal.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:06 schreef ymme het volgende:
Ik zit nu met mask of mag.... op mijn gezicht. Jeetje zeg wat voelt dat onwijs lekker koud aan
Deze ga ik dus zeker gebruiken als het (als)weer zo warm wordt. Lekker verkoelend/verfrissend
Klopt heb vandaag alles op de post gedaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:02 schreef morgaine21 het volgende:
@Imago:
Is snowcake inmiddels gearriveerd?
@Ymme: ik heb nog niks van je ontvangen via de post.
Heb je het nog niet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef Shirley het volgende:
Ik wacht in spanning op m'n pakketje van Maerycke. Hopelijk morgen...
Nee helaas. Misschien omdat het weekend ertussen zat, ik denk dat het er morgen wel zal zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Heb je het nog niet?Nu duren wel meer dingen lang heb ik het idee.. Ik hoop dat je het morgen hebt.. en anders overmorgen!
Ik heb toevallig net jouw enevlop klaar gemaakt, gaat morgen op de postquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:47 schreef ymme het volgende:
Peri en de rest, het pakketje en de enveloppen zijn op weg met de TPG
Dus morgen kunnen jullie wat verwachten, met een lekker geurtje
Die Skinny Dip is heel waterig.. helemaal niet wat ik gewend ben van m'n eigen douchegels, dus dat was wel even apart toen ik 'm onder de douche had. Maar ik vind 'm wel lekker eigenlijk, dus wat dat betreft is het geen verkeerde ruilquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee helaas. Misschien omdat het weekend ertussen zat, ik denk dat het er morgen wel zal zijn.
Hoe bevalt je Skinny Dip?
Ja, hij is inderdaad waterig. En als ie een tijdje staat zakt de olie naar de onderkant. Maar ik ben blij dat je em lekker vindt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die Skinny Dip is heel waterig.. helemaal niet wat ik gewend ben van m'n eigen douchegels, dus dat was wel even apart toen ik 'm onder de douche had. Maar ik vind 'm wel lekker eigenlijk, dus wat dat betreft is het geen verkeerde ruil
Zeg ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, hij is inderdaad waterig. En als ie een tijdje staat zakt de olie naar de onderkant. Maar ik ben blij dat je em lekker vindt.En ik ben niet nieuwsgierig, maar de proefjes die je erbij heb gedaan, welke zijn dat? Dan kan ik me er vast op verheugen.
![]()
Aaaah...maak me gek!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:08 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zeg ik nietMaar er zitten twee proefjes van Lush dingen bij die ik gewonnen heb via Ebay en verder totaal niet meer te krijgen zijn.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aaaah...maak me gek!![]()
En unieke dingetjes zijn nog leuker en lekkerder!
Maar weet ik dan wel wat wat is als ik het eenmaal binnen heb?
Oeeeeh...stuk voor stuk uitpakken... nou hou ik het helemaal niet meer!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb met een water/vlekvaste stift overal opgeschreven wat het is. Alles zit namelijk per stuk verpakt in een plastic zakje (en één iets in een potje) dus bij het uitpakken moet je bij sommige dingen voorzichtig zijn.
Ik zal het meteen laten weten wat ik allemaal heb gekregen als het er is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Kyara het volgende:
Oh spannend! Nu maak je ons ook nieuwsgierig
Ja gemeen hoor!quote:
Dat hebben ze en het is shampoo!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:22 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, ik lees een beetje terug en ze hebben iets dat Irresitable Bliss heet?
Wat is het?Ik wil het alleen al vanwege de naam
He shit dat heb ik nogquote:
Ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt en het ruikt heeeerlijk!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He shit dat heb ik nog
Naja, voor in de toekomst dan
Ooooh, nu breng je me aan het twijfelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:42 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt en het ruikt heeeerlijk!
Die pot Dream Cream is best groot. Ik doe hier volgens mij nog vele maanden mee...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:51 schreef Cheesecake het volgende:
Ymme, jij hebt toch Enzymion? Hoe lang kun je ongeveer met een potje?
En voor alle trotse bezitsters van Dream Cream: hoe lang kun je ongeveer met een pot Dream Cream?
Ik heb m'n Dream Cream nu zo'n 2 maanden en smeer het zo'n 4 keer per week over m'n gehele lichaam na het douchen, en m'n ma pikt ook soms een beetje, en hij is nu voor driekwart vol nog. Dus ik vind dat je er best lang mee doet. Hij smeert goed uit, zodat je niet enorm veel nodig hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:51 schreef Cheesecake het volgende:
Ymme, jij hebt toch Enzymion? Hoe lang kun je ongeveer met een potje?
En voor alle trotse bezitsters van Dream Cream: hoe lang kun je ongeveer met een pot Dream Cream?
Dat vindt mijn vriendje ook wel denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Wat een leuke dingen hebben jullie allemaal weer gekocht! En wat een leuke prijs, Xcuz!
Ben overtuigd. Ik heb constitutioneel eczeem en gebruik behoorlijk zware hormoonzalven die mijn huid er niet echt mooier op maken. Ze helpen wel, maar ik wil ze niet week in week uit gebruiken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb m'n Dream Cream nu zo'n 2 maanden en smeer het zo'n 4 keer per week over m'n gehele lichaam na het douchen, en m'n ma pikt ook soms een beetje, en hij is nu voor driekwart vol nog. Dus ik vind dat je er best lang mee doet. Hij smeert goed uit, zodat je niet enorm veel nodig hebt.
Euh ja, Karma, want ik vind persoonlijk dat de Dream Cream ontzettend stinktquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Dream Cream of Karma Cream moet kopen.. Hebben jullie toevallig voorkeur?
Ahquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euh ja, Karma, want ik vind persoonlijk dat de Dream Cream ontzettend stinkt. Heb 'm gekocht voor moeilijke huidplekjes en voor na het zonnen, maar de lucht vind ik
.
Karma daarentegen.
Mij zoon heeft veel eczeem plekjes en die moet dus ook hormoonzalfjes gebruiken. Nu ben ik daar geen voorstander van en kocht dream cream op aanraden van de dames hier. Ik ben er zo tevreden over. sinds Djulian die dream cream gebruikt heb ik nog maar 1x hormoonzalf nodig gehad voor zijn billen en verder helemaal nergens voor!!! Heb voor hem ook Dream Wash gekcoht en zijn huid knapt daar heel erg van op!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ben overtuigd. Ik heb constitutioneel eczeem en gebruik behoorlijk zware hormoonzalven die mijn huid er niet echt mooier op maken. Ze helpen wel, maar ik wil ze niet week in week uit gebruiken.
Ik dacht 1 juni, het was op de dag dat ik mijn eerste Lush bestelling binne kreeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef imago het volgende:
Cheesecake, ik heb met Lush Meeting 1 een potje Enzymion gekocht en dat ging gisteren op. Ik weet alleen niet meer wanneer die meeting was
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Overigens kan ik julie mededelen dat douchegel in je neus géén goed idee is. Je neus raakt ervan verdoofd, het smaakt niet lekker, en je krijgt er hoofdpijn van.
En hoe kwam je er precies bij dit uit te proberen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Overigens kan ik julie mededelen dat douchegel in je neus géén goed idee is. Je neus raakt ervan verdoofd, het smaakt niet lekker, en je krijgt er hoofdpijn van.
Ok, thanks! Ik heb het opgeschreven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Ik zou hier graag aan willen toevoegen dat als je Ocean Salt in je mond smeert, dit precies hetzelfde effect heeft alsof je een hap water binnen krijgt terwijl je in de zee zwemt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Het was zo gezellig dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen.quote:
Damn, ik moet nu weg naar mijn werk. Ik heb ehm...niet echt veel zinquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het was zo gezellig dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:31 schreef jessie het volgende:
Aventura ik was zo blij om op t terasje te zien dat er 2 van jou waren. In de winkel dacht ik namelijk steeds dat ik gek werd
Dat jullie zo gek zijn op de Baby Face. Ik heb net geprobeerd mijn waterproof mascara weg te krijgen, maar moet flink boenen en dan nog krijg ik het niet weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:36 schreef jessie het volgende:
O Sanne zei ik gisteren nog dat aquamarina mijn favo produkt was. Maar wat ik echt nooit meer wil missen is mijn babyface. Als 1e aangescahft en echt super. Zelfs mijn lipfinety gaat er mee af. Als die op is moet ik weer nieuw hebben.
En op de 2e plaats staat sinds nu echt soft couer. Ik wil mezelf gewoon opeten daarmee
En nu ga ik zo douchen en kan ik lekker gaan verzinnen waarmee.
Peri hou jij van Karma? Ik heb nog een paar kleine stukjes ervan voor je. Ik vind hem niet zo.
quote:Let wel: het masker ruikt naar knoflook, maar dat is alleen maar een goed teken: wij verdoezelen de speciale geur niet door gebruik te maken van synthetische parfums.
Ik ook!! Wat rook die lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:05 schreef Sanne het volgende:
Ik vond de nieuwe Hybrid zo lekker ruiken!
Had hem graag al meegenomen.
Ik zat in de trein en wilde nog lekker even aan alles ruiken. Dus ik hou zo'n flesje bij m'n neus en knijp er zachtjes in om de geur wat omhoog te laten komen. Maar hij zat dus voller dan ik dachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:25 schreef Maeghan het volgende:
En hoe kwam je er precies bij dit uit te proberen?![]()
Viel wel mee hoor! De vorige keer bleven Sanne, Aventura en ik ook al over, we zijn de Lush diehards!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef Ripley het volgende:
Ow, en zijn jullie nog zo lang in de kroeg geweest?
Kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:47 schreef ymme het volgende:
Idd, die stinkt enormMaar het maakt je gezicht perfect schoon hoor
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:31 schreef jessie het volgende:
Aventura ik was zo blij om op t terasje te zien dat er 2 van jou waren. In de winkel dacht ik namelijk steeds dat ik gek werd
hier doettie t welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef lotje11 het volgende:
Doet de lush site het niet of ben ik gek? Kan geen produkten bekijken
die staat op mn verlang- kooplijst voor mijn volgende bezoek of bestelling !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:06 schreef imago het volgende:
Ocean Salt vind ik het allergeweldigst van allemaal
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het was zo gezellig dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen.
Ik was van plan om niet meer dan 30 euro uit te gevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:01 schreef Kyara het volgende:
Wie heeft er trouwens meer uitgegeven dan ie van plan was gister? En welke verleidingen kon je niet weerstaan?
Debby: wat vreemd, heb het nog nooit gehad met mijn celestial.
Ik zal het in de gaten houden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:35 schreef La_Guiri het volgende:
Kyara, hopelijk heb je het geld vandaag of morgen binnen, weet niet hoe snel of langzaam die mensen zijn...
Bohemian heb ik ook geproefd! Het smaakt naar zeep met citroen! =Pquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:14 schreef Sanne het volgende:
Verder wil ik eraan toevoegen dat al dat lush spul niet voor consumeren bedoeld is.
stelletje mutsen
zei zij die zowel bohemian als I should coco geproefd heeft. ;')
Hmm...2 maanden vind ik best kort voor een cremetje van 20 euro eigenlijk..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik dacht 1 juni, het was op de dag dat ik mijn eerste Lush bestelling binne kreeg.
Ik gebruik het dan wel als dag- én als nachtcrème.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:54 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Hmm...2 maanden vind ik best kort voor een cremetje van 20 euro eigenlijk..
Tsja..maar dan zou ik 6 potjes per jaar gebruiken dwz. dat ik in dat geval 120 euro per jaar aan creme kwijt ben...best veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:01 schreef imago het volgende:
[..]
Ik gebruik het dan wel als dag- én als nachtcrème.
De trichonmania, is voor je haar hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:51 schreef Cheesecake het volgende:
Ymme, ik heb vandaag de milky bar en de trichomania gekregenZe ruiken heerlijk. Bedankt!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:10 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Tsja..maar dan zou ik 6 potjes per jaar gebruiken dwz. dat ik in dat geval 120 euro per jaar aan creme kwijt ben...best veel eigenlijk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:26 schreef debby1973 het volgende:
Ik mag de eerste tijd alleen maar in bad met zemelen van de dokter. Snik snik!!
In Cereology zit tarwe?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:26 schreef debby1973 het volgende:
zemelen? Daar is ook geen lol aan te beleven. Balen zeg! Sterkte in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:26 schreef debby1973 het volgende:
he bah, echt vervelend voor je hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:33 schreef debby1973 het volgende:
Ik mag niets opsmeren. Ben vanmorgen alweer naar de dokter geweest. De allergie tabletten hielpen niets, het werd zelfs erger. Ik heb geen allergie blijkt nu maar een schimmel die nu na een week in mijn hele lichaam zit.
Gekregen door de parfenac creme. Dus mensen pas daar heel erg mee op. Is namelijk gewoon bij elke etos ed te koop.
Plak er een ediket van Lush op, misschien dat het een klein beetje helptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef debby1973 het volgende:
Is echt niets aan die zemelen. Zit ook nog in zo'n saaie kruidvat fles.
Of er zo'n maffe Lush-naam voor verzinnen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef ymme het volgende:
[..]
Plak er een ediket van Lush op, misschien dat het een klein beetje helpt![]()
Waiting for better days?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of er zo'n maffe Lush-naam voor verzinnen!
* broedt
Etiket van Lush erop, Lush naam geven. Vrolijkt dit idee je al een stuk opquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of er zo'n maffe Lush-naam voor verzinnen!
* broedt
Klinkt niet echt al Lushquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:51 schreef BObNL het volgende:
Iemand hier eigenlijk ervaring met Azulen Paste. Groen goedje, in een klein potje ( hier attans ) "pasta voor de normaliserende bahandeling huidonreinheden (lokaal aantippen)" staat op de achterkant
isa dat van lush..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:51 schreef BObNL het volgende:
Iemand hier eigenlijk ervaring met Azulen Paste. Groen goedje, in een klein potje ( hier attans ) "pasta voor de normaliserende bahandeling huidonreinheden (lokaal aantippen)" staat op de achterkant
Ook hier een envelop ontvangen heel erg bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:53 schreef ymme het volgende:
ZIjn mijn eveloppen en paketje binnen gekomen???
Weet niet meer voor wie, maar had voor 2 mensen proefjes opgestuurd. En voor Peri een pakketje, en voor nog iemand voor de snowcake geld!
Is het al binnen, ben daar erg benieuwd naar, aangezien de TPG nog wel eens fouten wil maken
volgens mijn woordenboek: branquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil een leuke naam bedenken, maar kan niet vinden wat "zemelen" in het Engels zijn. Babelfish geeft alleen maar de vertaling van de equivalent van zeuren.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
ditch the itch bathpowder.
Kijk, dan krijg je dat soort namenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:11 schreef PeRi het volgende:
In het Wow Wow masker zitten zemelen en haver
ik zou het maar bij 1 tegelijk houden..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:24 schreef debby1973 het volgende:
Nou, ik ga er zo maar even in liggen. Als ik weer lush mag gebruiken gooi ik 4 bubble bars in mijn bad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |