Tsja..maar dan zou ik 6 potjes per jaar gebruiken dwz. dat ik in dat geval 120 euro per jaar aan creme kwijt ben...best veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:01 schreef imago het volgende:
[..]
Ik gebruik het dan wel als dag- én als nachtcrème.
De trichonmania, is voor je haar hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:51 schreef Cheesecake het volgende:
Ymme, ik heb vandaag de milky bar en de trichomania gekregenZe ruiken heerlijk. Bedankt!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:10 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Tsja..maar dan zou ik 6 potjes per jaar gebruiken dwz. dat ik in dat geval 120 euro per jaar aan creme kwijt ben...best veel eigenlijk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:26 schreef debby1973 het volgende:
Ik mag de eerste tijd alleen maar in bad met zemelen van de dokter. Snik snik!!
In Cereology zit tarwe?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:26 schreef debby1973 het volgende:
zemelen? Daar is ook geen lol aan te beleven. Balen zeg! Sterkte in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:26 schreef debby1973 het volgende:
he bah, echt vervelend voor je hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:33 schreef debby1973 het volgende:
Ik mag niets opsmeren. Ben vanmorgen alweer naar de dokter geweest. De allergie tabletten hielpen niets, het werd zelfs erger. Ik heb geen allergie blijkt nu maar een schimmel die nu na een week in mijn hele lichaam zit.
Gekregen door de parfenac creme. Dus mensen pas daar heel erg mee op. Is namelijk gewoon bij elke etos ed te koop.
Plak er een ediket van Lush op, misschien dat het een klein beetje helptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef debby1973 het volgende:
Is echt niets aan die zemelen. Zit ook nog in zo'n saaie kruidvat fles.
Of er zo'n maffe Lush-naam voor verzinnen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef ymme het volgende:
[..]
Plak er een ediket van Lush op, misschien dat het een klein beetje helpt![]()
Waiting for better days?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of er zo'n maffe Lush-naam voor verzinnen!
* broedt
Etiket van Lush erop, Lush naam geven. Vrolijkt dit idee je al een stuk opquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of er zo'n maffe Lush-naam voor verzinnen!
* broedt
Klinkt niet echt al Lushquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:51 schreef BObNL het volgende:
Iemand hier eigenlijk ervaring met Azulen Paste. Groen goedje, in een klein potje ( hier attans ) "pasta voor de normaliserende bahandeling huidonreinheden (lokaal aantippen)" staat op de achterkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |