Dat hebben ze en het is shampoo!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:22 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, ik lees een beetje terug en ze hebben iets dat Irresitable Bliss heet?
Wat is het?Ik wil het alleen al vanwege de naam
He shit dat heb ik nogquote:
Ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt en het ruikt heeeerlijk!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
He shit dat heb ik nog
Naja, voor in de toekomst dan
Ooooh, nu breng je me aan het twijfelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:42 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt en het ruikt heeeerlijk!
Die pot Dream Cream is best groot. Ik doe hier volgens mij nog vele maanden mee...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:51 schreef Cheesecake het volgende:
Ymme, jij hebt toch Enzymion? Hoe lang kun je ongeveer met een potje?
En voor alle trotse bezitsters van Dream Cream: hoe lang kun je ongeveer met een pot Dream Cream?
Ik heb m'n Dream Cream nu zo'n 2 maanden en smeer het zo'n 4 keer per week over m'n gehele lichaam na het douchen, en m'n ma pikt ook soms een beetje, en hij is nu voor driekwart vol nog. Dus ik vind dat je er best lang mee doet. Hij smeert goed uit, zodat je niet enorm veel nodig hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:51 schreef Cheesecake het volgende:
Ymme, jij hebt toch Enzymion? Hoe lang kun je ongeveer met een potje?
En voor alle trotse bezitsters van Dream Cream: hoe lang kun je ongeveer met een pot Dream Cream?
Dat vindt mijn vriendje ook wel denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Maerycke het volgende:
Wat een leuke dingen hebben jullie allemaal weer gekocht! En wat een leuke prijs, Xcuz!
Ben overtuigd. Ik heb constitutioneel eczeem en gebruik behoorlijk zware hormoonzalven die mijn huid er niet echt mooier op maken. Ze helpen wel, maar ik wil ze niet week in week uit gebruiken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb m'n Dream Cream nu zo'n 2 maanden en smeer het zo'n 4 keer per week over m'n gehele lichaam na het douchen, en m'n ma pikt ook soms een beetje, en hij is nu voor driekwart vol nog. Dus ik vind dat je er best lang mee doet. Hij smeert goed uit, zodat je niet enorm veel nodig hebt.
Euh ja, Karma, want ik vind persoonlijk dat de Dream Cream ontzettend stinktquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Dream Cream of Karma Cream moet kopen.. Hebben jullie toevallig voorkeur?
Ahquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euh ja, Karma, want ik vind persoonlijk dat de Dream Cream ontzettend stinkt. Heb 'm gekocht voor moeilijke huidplekjes en voor na het zonnen, maar de lucht vind ik
.
Karma daarentegen.
Mij zoon heeft veel eczeem plekjes en die moet dus ook hormoonzalfjes gebruiken. Nu ben ik daar geen voorstander van en kocht dream cream op aanraden van de dames hier. Ik ben er zo tevreden over. sinds Djulian die dream cream gebruikt heb ik nog maar 1x hormoonzalf nodig gehad voor zijn billen en verder helemaal nergens voor!!! Heb voor hem ook Dream Wash gekcoht en zijn huid knapt daar heel erg van op!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ben overtuigd. Ik heb constitutioneel eczeem en gebruik behoorlijk zware hormoonzalven die mijn huid er niet echt mooier op maken. Ze helpen wel, maar ik wil ze niet week in week uit gebruiken.
Ik dacht 1 juni, het was op de dag dat ik mijn eerste Lush bestelling binne kreeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef imago het volgende:
Cheesecake, ik heb met Lush Meeting 1 een potje Enzymion gekocht en dat ging gisteren op. Ik weet alleen niet meer wanneer die meeting was
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Overigens kan ik julie mededelen dat douchegel in je neus géén goed idee is. Je neus raakt ervan verdoofd, het smaakt niet lekker, en je krijgt er hoofdpijn van.
En hoe kwam je er precies bij dit uit te proberen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Overigens kan ik julie mededelen dat douchegel in je neus géén goed idee is. Je neus raakt ervan verdoofd, het smaakt niet lekker, en je krijgt er hoofdpijn van.
Ok, thanks! Ik heb het opgeschreven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Ik zou hier graag aan willen toevoegen dat als je Ocean Salt in je mond smeert, dit precies hetzelfde effect heeft alsof je een hap water binnen krijgt terwijl je in de zee zwemt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef imago het volgende:
Het was zo gezellig dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen.quote:
Damn, ik moet nu weg naar mijn werk. Ik heb ehm...niet echt veel zinquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het was zo gezellig dat ik vandaag maar een dagje vrij heb genomen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:31 schreef jessie het volgende:
Aventura ik was zo blij om op t terasje te zien dat er 2 van jou waren. In de winkel dacht ik namelijk steeds dat ik gek werd
Dat jullie zo gek zijn op de Baby Face. Ik heb net geprobeerd mijn waterproof mascara weg te krijgen, maar moet flink boenen en dan nog krijg ik het niet weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:36 schreef jessie het volgende:
O Sanne zei ik gisteren nog dat aquamarina mijn favo produkt was. Maar wat ik echt nooit meer wil missen is mijn babyface. Als 1e aangescahft en echt super. Zelfs mijn lipfinety gaat er mee af. Als die op is moet ik weer nieuw hebben.
En op de 2e plaats staat sinds nu echt soft couer. Ik wil mezelf gewoon opeten daarmee
En nu ga ik zo douchen en kan ik lekker gaan verzinnen waarmee.
Peri hou jij van Karma? Ik heb nog een paar kleine stukjes ervan voor je. Ik vind hem niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |