quote:Op maandag 11 juli 2005 23:10 schreef sp3c het volgende:
ja ik ben ubermachtig ineens dus daar moet ik wat mee doen
IK MAAK DIE SHIT GEWOON STICKY ... EN DAARNA NEEM IK DE WERELD OVER, MUHAHAHAHAHA
wie is Mekkerquote:Op maandag 11 juli 2005 23:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik erger mij zo aan je Nederlands Mekker
Zijn Nederlands is inderdaad niet 100%, en zeker niet op schrift. Maar hij is wel een goude kerelquote:Op maandag 11 juli 2005 23:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik erger mij zo aan je Nederlands Mekker
Shoukraanquote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is inderdaad niet 100%, en zeker niet op schrift. Maar hij is wel een goude kerel²
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is inderdaad niet 100%, en zeker niet op schrift. Maar hij is wel een goude kerel²
La shoukran 3ala waajib (Lemmeb). Geen dank, het is de waarheidquote:
Wat een onzinquote:Op maandag 11 juli 2005 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
La shoukran 3ala waajib (Lemmeb). Geen dank, het is de waarheid²
quote:Ik ben een jongen van 17 en ben goed bevriend met een meisje, Ine, van 23 jaar. Zij woont samen en heeft al 3 jaar een vriend. Sinds een half jaar heb ik een stiekeme relatie met haar. Deze maand was er een groot festival in haar dorp. Ine had voor de zoveelste maal ruzie met haar vriend en die had z'n koffer gepakt en was voor 4 dagen thuis gaan wonen. Ik was Ine tegen gekomen op het festival en tegen half drie 's nachts besloten we naar huis te gaan. Ik woon zelf 15 km verder en moest met de fiets naar huis. Ik vroeg ze of ik mocht blijven slapen. Normaal was onze relatie beperkt tot stiekem in een hoekje staan kussen. Ik kwam haar flat binnen en ze toonde me de slaapkamer. Ze zei me dat ik gerust mocht gaan liggen en dat zij naar de badkamer ging. Ik had deed m'n kleren uit en ging in m'n boxershort in bed liggen. Een kleine 5 minuten later stond Ine in de kamer. Ze had een enorm sexy nachtkleedje aan. Ine is niet zo groot, maar heeft wel een prachtig lichaam. Ze zit in een dansgroep en daar werkt ze duidelijk aan haar lijn. Ze kwam naast mij liggen onder de lakens en ik nam ze vast. We kuste even en niet veel later voelde ik hoe m'n lul hard werd. Ze duwde zich tegen m'n stijve lul aan en ik ging met m'n hand onder haar nachtkleedje. Terwijl ik m'n hand nar boven liet schuiven, ging haar nachtkledje mee zodanig dat het over haar hoofd ging. Ik voelde aan haar borsten en aan haar stijve tepels. Zij ging over m'n kont en duwde m'n boxers omlaag. Zo lagen we beide naakt in bed. Ze legde haar been over mijn benen en wreef met haar druipend kutje over m'n harde lul. Ik masseerde haar borsten grondig en liet één hand naar beneden zakken. M'n hand ging langs haar schaamhaar naar haar kutje. Ze spreidde haar benen zachtjes. Ik duwde m'n twee vingers langzaam naar binnen. Ze kreunde zachtjes. Ik duwde m'n vingers er wat dieper. Dat vond ze duidelijk wel lekker. Ine rolde achteruit op haar rug. Ze hijgde en zei: "Kom in me, ik heb zin in je lul". Ze trok me naar haar en ik duwde haar benen ver open. M'n nu nog hardere lul duwde ik langzaam haar overlopend kutje binnen. Nu kreunde ze hard. "Mmm, ah, da's lekker. Ik ging op en neer en dreef het tempo op. Zij duwde met haar hielen tegen m'n kont en duwde zo m'n paal steeds verder in haar sappig kutje. "Oh ja, ga voort, dit is lekker. Ooooh ... nog ... nog" Ze ging steeds harder mee en kreunde maar harder en harder. Ze neukte zo lekker. "Aaah , jaa ... nog even, nog even... ik ben er bijna, .. ja ja ja ... ooooh ik kom. Mmmmmm jaaa" Ze gilde haar orgasme eruit. Ze voelde dat ik nog niet was klaar gekomen en rolde over zodat ze vanboven op mij zat. Ze sprong van me af en duikte met haar hoofd naar onder terwijl ze de lakens achteruit smeet. "Laat me eens kijken door wat voor een stevige paal ik ben klaar gekomen." Ze pakte m'n lul beet en duwde hem in haar mond. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al meer dan eens ben gepijpt, maar dit sloeg werkelijk alles. Dat zo een klein ding zo een enorme zuigkracht heeft, is ongelooflijk. Ze ging heftig met haar hoofd op en neer en zoog alsof haar leven er van af hing. Ik kon me niet meer houden en begon enorm hard te kreunen. "Oh ja, dat doe je goed. Ooooooh, lekker schat." Ze likte m'n eikel even en begon dadelijk weer verder te zuigen. "Mmmmmmm, ... ja hoor... ooooh ,... lekker zuigding ... Ik ga spuiten hoor ... ah .. ooh" Ik kwam klaar op een zalige manier. Ik spoot m'n dik sperma recht in haar mond. Ine vond het geweldig en kreunde met m'n lul in haar mond. Ze slikte alles in, maar er droop toch een beetje langs haar mondhoeken omlaag op haar bed. Het was zalig. "Nu wil ik wer klaar komen" zei ze. Nou, daar stond ik van te kijken. Ze draaide zich op haar knieën en zei: "Waar blijft je?" Ik Zette me op m'n knieën achter haar en duwde m'n af gelikte pik langs achter in haar natte poes. Met m'n één hand greep ik har linkerborst en met 'n ander wreef ik over haar clitje. Ik begon dadelijk terug heftig te neuken en weer kreunde ze van genot. Het was zalig. Ik duwde met m'n linkerhand twee vingers in haar kont. Een geil gilletje weerklonk. "Mmmm, je blijft lekker .... aaaaaaah.... nog hoor ... doe dat is sneller ...ah ah ah ... ja zo .... ja ja ja ja ... oooh, ja, daar kom ik weer ... Mmmmmmmmmmm .... ah ah ah ah ja... nu ... aaaaaaaaaaaaaa" Haar orgasme was nog groter dan daarvoor. "Wacht even", zei ik "ik ben er ook terug bijna." Ik ramde nog wat harder en nog geen 10 seconden later spoot ik weer een lading sperma in haar kutje. Ik bleef pompen en daarom liep er langs de zijkant wat zaad uit. Moe geneukt gleden we op de matras. Leuk logeerpartijtje, niet?
Ahjoh, dat mag jij ook als je nichtje 12 isquote:
Doch so sensueel en wolligquote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef sp3c het volgende:
overspel!!!!!
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"quote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef sp3c het volgende:
overspel!!!!!
Oh, meende je dat serieus?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
onzin verwijderd ?? mijn mekka postvertel mij eens wat daar zo mis mee is ?
ja duhhh anders poste ik het wel in onzin grapjasquote:
Doe eens rustig. Klowjow doet ook zijn best, vergeet niet dat dit pure vrijwilligerswerk isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja duhhh anders poste ik het wel in onzin grapjasmaar ga eens in op mijn vraag wat was er fout aan ?
Kun je niet ergens een fijn rechts extremistisch forumpje vinden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja duhhh anders poste ik het wel in onzin grapjasmaar ga eens in op mijn vraag wat was er fout aan ?
Mijn waarde Ismaeliet, al het werk in de stadstaat Nederland is vrijwillig daar het houden danwel voederen van de slaaf en laaf bij de wet verboden isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Doe eens rustig. Klowjow doet ook zijn best, vergeet niet dat dit pure vrijwilligerswerk is²
na jou ok? ik post gewoon en doe niks fout en dan wordt er een normale post gewist en als ik vraag om uitleg zegt hij niks... zo werkt dat niet hé...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kun je niet ergens een fijn rechts extremistisch forumpje vinden?![]()
je mag ook gewoon uitloggen en optiefen
Je begint met het standpunt dat mochten er meer aanslagen plaatsvinden, Mekka platgegooid zou moeten worden, om hier vervolgens grapjes over te gaan maken. Leek mij dus vrij onzinnig, maar goed als je wil dat ik er serieus op in ga...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Je gaat nu weg en komt niet meer terug? Dan zit er weer plots een stijgende lijn in het aantal kwaliteitsusers van Fok!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:34 schreef GewoneMan het volgende:
ik vroeg me al af waarom fok aan het uitsterven was![]()
![]()
Mag ik er om half één 's nachts misschien 5 minuten over doen om je reactie te constateren en erop te antwoorden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
na jou ok? ik post gewoon en doe niks fout en dan wordt er een normale post gewist en als ik vraag om uitleg zegt hij niks... zo werkt dat niet hé...
Of nog beter:quote:
wil je mij geen woorden in de mond leggen die ik NIET gepost heb!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je begint met het standpunt dat mochten er meer aanslagen plaatsvinden, Mekka platgegooid zou moeten worden, om hier vervolgens grapjes over te gaan maken. Leek mij dus vrij onzinnig, maar goed als je wil dat ik er serieus op in ga...Als een christen een aanslag pleegt blazen we het vaticaan op. Toen Volkert een aanslag pleegde hadden we Amsterdam plat moeten gooien. Is het een Amerikaan, nouja, keuze genoeg lijkt me. Een Fransman? Als waarschuwing beginnen we met de eifeltoren, daarna het Louvre en er is altijd nog Parijs.
Dat lijkt er meer op he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:38 schreef GewoneMan het volgende:
dat we het eens anders aan konden pakken, en we B.V. konden stellen dat ze met die aanslagen moesten stoppen en zo niet dat we van mekka een parkeerplaats zouden KUNNEN maken... groot verschil!
wat jij wil, punt is dat ik niet aangaf dat het MOEST maar dat het een (IMO goede) optie is. je moet iets tegen die terroristen doen. en tegenmaatregelen zijn nooit populair. maar goed voortaan misschien eens wat beter lezen voor je aan het wissen slaat?quote:
dat je die reactie erna hebt gewist hoorde je me niet over die was nogal flauw dat wil ik best toegevenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:42 schreef kLowJow het volgende:
Hoe dan ook. Ik vind het een onzinnige reactie, maar liet deze in eerste instantie gewoon staan. Toen jullie er echter op semi-grappige wijze op door gingen heb ik hem alsnog verwijderd.
sukkel als er iemand niet extremistisch is ben ik het wel dat ik atheist ben en het niet heb op terroristen en gelovigen die de hele wereld opzadelen met hun angst voor de dood en hun dochma`s maakt mij echt geen extremist, je moet eens een woordenboek kopen en alle woorden die je niet begrijpt eerst opzoeken voor je ze postquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kun je niet ergens een fijn rechts extremistisch forumpje vinden?![]()
je mag ook gewoon uitloggen en optiefen
Dat was dus de voornaamste reden waarom ik dat deel van de discussie heb gewist. Om het topic niet te doen verzanden in een lollig 'wat kunnen we allemaal met Mekka doen om het zo plat mogelijk te krijgen' topic.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat je die reactie erna hebt gewist hoorde je me niet over die was nogal flauw dat wil ik best toegeven
ok laten we het daarop houden, maar zou het beter gevonden hebben als je die eerste post had laten staan, daar was immers niks mis mee. de rest kon idd gemist worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat was dus de voornaamste reden waarom ik dat deel van de discussie heb gewist. Om het topic niet te doen verzanden in een lollig 'wat kunnen we allemaal met Mekka doen om het zo plat mogelijk te krijgen' topic.
Wat ben je toch een terrorist.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:53 schreef GewoneMan het volgende:
en dan moet ik de ziektewet in om de HELE DAG in nieuws te posten![]()
Tissues wil je houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel die tissues die je gebruikt hebt bij partnerruil bijeenkomsten droppen alvorens je Fok! via de achterdeur verlaat, is wel zo fris²
Waar zie je mij onzin uitkramen Lionsguy? Waarom ben je de laatste tijd zo fel tegen mij, we konden het toch best met elkaar vinden? Kan je jezelf toelichten?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:13 schreef lionsguy18 het volgende:
Opvallend dat BSB alle mogelijke onzin mag uitkramen maar posts van anderen zondermeer weggehaald worden.
Is goed hoor. Dat woordje "bestaansrecht" was inderdaad verkeerd gekozen. Maar mijn intentie was/is puur/rein, ik bedoelde het goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
BSB, wanneer je je op zo'n manier gaat uitdrukken ga je duidelijk een stap te ver. Het lijkt me overigens sowieso overbodig elk argument in de discussie te vergezellen van jouw persoonlijke mening over TvG en zijn rol in de samenleving.
Dat mag verder dan ook wel achterwege blijven.
Net als je vrolijke vrind Mo Bouyeri zeker.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar mijn intentie was/is puur/rein, ik bedoelde het goed²
Heel fijn. Ik zag ook dat Karboenkeltje me al enigszins voor was.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is goed hoor. Dat woordje "bestaansrecht" was inderdaad verkeerd gekozen. Maar mijn intentie was/is puur/rein, ik bedoelde het goed²
Wat dat betreft ben jij als tegenhanger natuurlijk ook lekker bezig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Net als je vrolijke vrind Mo Bouyeri zeker.
Is dit nodig?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Net als je vrolijke vrind Mo Bouyeri zeker.
Nee, want hij heeft niet op een verstorende manier interactie met een zittend politicus gehad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:15 schreef Drugshond het volgende:
Volkert v/d G zien we nog wel terug...... maar die malloot hadden ze ook levenslang moeten geven.
Ik zag het, je opmerking was gelukkig wat algemener van aard. Toch fijn als je er niet op door gaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Excuus, ik was net iets te laat: Proces Mohammed Bouyeri
Met alle respect voor onze collega-Fok!ker, maar waarom komt het op mij over alsof Matthijst niet echt in discussie wil? Het gaat echt nergens over. Ik wil hem geen ban aansmeren, alleen dat hij zijn postwijze enigzins aanpast in ons aller voordeelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je hebt gelijk: moordenaars moet je met respect behandelen. Extremistische islamieten moet je uitnodigen en voorzien van wapens zodat ze Hollanders waar ze wat op tegen hebben kunnen afschieten.![]()
Terug naar Lord Of The Rings met jou![]()
Ik ga ervan uit dat hij dit in de verdere discussie ook zal doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
alleen dat hij zijn postwijze enigzins aanpast in ons aller voordeel²
Jij legt me drie uitspraken in de mond die ik nog niet eens bijna heb gezegd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef matthijst het volgende:
Je hebt gelijk: moordenaars moet je met respect behandelen. Extremistische islamieten moet je uitnodigen en voorzien van wapens zodat ze Hollanders waar ze wat op tegen hebben kunnen afschieten.![]()
Heeft hij zelf al ge-edit denk ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:53 schreef Loedertje het volgende:
Makers GTA:SA zwaar onder vuur wegens inhoud spel
topicverneukende posting
Ik wil best discussieren, ik weiger echter om te doen alsof Mohammed B een brave medeburger is die toevallig wordt verdacht van moord: de man is op heterdaad betrapt en heeft bekend.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect voor onze collega-Fok!ker, maar waarom komt het op mij over alsof Matthijst niet echt in discussie wil? Het gaat echt nergens over. Ik wil hem geen ban aansmeren, alleen dat hij zijn postwijze enigzins aanpast in ons aller voordeel²
Ah, OK, ik zal me inhouden mbt. het vermeende sexgedrag van Mo.quote:
Ik betrap je er heel vaak op dat je de "taktiek der overdrijving" gebruikt, dit is een zwaktebod, neem dat van me aan. Je legt woorden in de mond van anderen die ze helemaal niet zeggen of bedoelen. En al heeft mannetje B. 100 keer bekent, hij kan nog steeds liegen, en zelfs als hij de waarheid spreekt: hij is nog niet veroordeelt, dus verdient hij minstens zoveel respect als bv. wijlen Theo van G. of Ayaan Hirsi Aliquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik wil best discussieren, ik weiger echter om te doen alsof Mohammed B een brave medeburger is die toevallig wordt verdacht van moord: de man is op heterdaad betrapt en heeft bekend.
Goed idee. Gedaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Drugshond het volgende:
Kan een mod dit [Centraal] Bommeldingen Topic topic hernoemen naar : Centraal Bommeldingen Topic (het oude deeltje zijn we ergens kwijtgeraakt).
Jeetje, sp3c, in mijn tijd in het leger werdt je nog improvisatie en eigen initiatief geleerdquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:31 schreef sp3c het volgende:
ja dat komt omdat dienstplichtigen het verdomden om opdrachten op te volgen dus moesten ze het zelf maar uitzoeken ... dat is nu niet meer
Mannen zijn doorgaans wat minder inventief en hebben liever concrete commando's omdat zij anders niet weten wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jeetje, sp3c, in mijn tijd in het leger werdt je nog improvisatie en eigen initiatief geleerd![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mannen zijn doorgaans wat minder inventief en hebben liever concrete commando's omdat zij anders niet weten wat ze moeten doen.
You're dating the wrong guy.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mannen zijn doorgaans wat minder inventief en hebben liever concrete commando's omdat zij anders niet weten wat ze moeten doen.
ik weet best wat ik moet doen, maar als ik is initiatief toon dan krijg ik meteen gejammer dat hij daar niet in moet omdat dat te krap is ... mij boeit het niet, ik ben na 5 minuten toch wel klaar dus volg ik maar aanwijzingenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
het was een kutpost en dat weet jequote:
Ja maar in dat relnichtentopic was ik én on-topic, én inhoudelijk bezig en ook nog eens niet op de man aan het spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:10 schreef sp3c het volgende:
en als je dat wel doet dan verwijder ik hem ook
Dus toch therapie..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:19 schreef sp3c het volgende:
kritiek kan ik alleen niet hebben dus pas op
Kut, maar natuurlijk wel een waarheid als een koequote:
Neh, zó erg is het niet..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:24 schreef sp3c het volgende:
dan heeft fok! een kat in de zak gekocht
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:24 schreef sp3c het volgende:
hey dat ik niet tegen kritiek kan was bekend voor ik mod werd
Het feit alleen al dat je niet mag zeggen dat je er niet van wakker ligt...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef Lemmeb het volgende:
Kut, maar natuurlijk wel een waarheid als een koe.
Toppiejoppie plan, ik doe meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je niet mag zeggen dat je er niet van wakker ligt...
Moet je toch zelf weten?
Als groen-links-achtige substanties het onverhoopt toch lukt dat NL zijn excuses aanbiedt, gaat er een briefje naar de ambassade van Bosnië- Herzegovina waarin ik zeg dat die excuses niet uit mijn naam zijn.
Helpt natuurlijk geen reet maar ik laat dit niet op me zitten..quote:
het ging niet om militaire zakenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En toch zul je m.b.t. o.a militaire zaken moeten accepteren dat er mensen aan de zijlijn staan die totaal geen enkel besef hebben van hetgeen er tijdens missies gaande is.
Beter is om uit te leggen hoe het e.a inelkaar zit.
(wissen is zinloos omdat je mensen dan tegen je in het harnas jaagt, mensen die een mening hebben op basis van onwetendheid zijn namelijk niet per definitie fout..en gaan niet in tegen de policy, alleen tegen jouw gevoelens (en die zou je niet moeten laten overheersen..)
Ow, dus die moslims als tranentrekkende huillies neerzetten mag niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:40 schreef sp3c het volgende:
het ging om beledigende posts zonder verdere inhoud
*kuch*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:33 schreef Monus het volgende:
Waarom worden topics met een nieuws dump die moeilijk na tegaan is en zonder (onderbouwde) mening en aanzet tot een discussie van de TS opgelaten? klik
Zo moeilijk is hij toch niet na te gaan? Ik heb de bron er al bij gezetquote:
Ts-er laat zich er niet meer zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo moeilijk is hij toch niet na te gaan? Ik heb de bron er al bij gezet.
Verder heb je natuurlijk enigszins gelijk, maar in dit geval maak ik graag nog even een uitzondering. Ik verwacht dat het topic nog wel eens interessant zou kunnen worden.
En de parade gaat niet door .quote:
quote:
De pride gaat door op een andere datum en het tweede lijkt me geen argument.quote:
Ben jij dan die minoe, aangezien 'Bron: De Gay Krant' zijn standard signature is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:50 schreef kLowJow het volgende:
Zo moeilijk is hij toch niet na te gaan? Ik heb de bron er al bij gezet.
Natuurlijk heb ik gelijk, dat wist ik al . Ik kwam ook niet voor die bevestiging.quote:Verder heb je natuurlijk enigszins helemaal gelijk.
Uitzonderingquote:Maar in dit geval maak ik graag nog even een uitzondering.
Inderdaad,... een paar zieke relnichten op de trekker is wel erg interesant natuurlijk.quote:Ik verwacht dat het topic nog wel eens interessant zou kunnen worden.
Als je die reden niet goed genoeg vindt niet, nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Monus het volgende:
Heb je mischien ook nog een goede reden?
Het tweede argument is zelf veel belangrijker dan het eerste. Open een rel topic en laat dan niks van je horen. Dit is standaard van die trollkloon.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef Tarak het volgende:
[..]
[..]
De pride gaat door op een andere datum en het tweede lijkt me geen argument.
Welke reden???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je die reden niet goed genoeg vindt niet, nee.
Sluitenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Monus het volgende:
. Open een rel topic en laat dan niks van je horen. Dit is standaard van die trollkloon.
Tja, je kunt natuurlijk proberen mijn post nog een keer te lezen, om vervolgens tot de conclusie te komen dat je het niet met me eens bent. Geen halszaak lijkt me, toch?quote:
Als je dit blijft toelaten van deze TS-er zal hij het nooit afleren.quote:
Interesant is natuurlijk geen reden, en al helemaal geen goede!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tja, je kunt natuurlijk proberen mijn post nog een keer te lezen, om vervolgens tot de conclusie te komen dat je het niet met me eens bent. Geen halszaak lijkt me, toch?
Oh jawel hoor. Elk verder soortgelijk topic van TS gaat namelijk direct op slot. Hier zie ik echter graag eventuele verdere reacties van hem tegemoet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je dit blijft toelaten van deze TS-er zal hij het nooit afleren.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je dit blijft toelaten van deze TS-er zal hij het nooit afleren.
En de gaykrant heeft natuurlijk ook geen website waar je zoiets heel makkelijk kan vinden, staat gewoon op de hoofdpagina. Ik zag je roep om een verifieerbare bron en ben meteen op zoek gegaan. 2 minuten later gaf ik de link aan klowjow.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Ben jij dan die minoe, aangezien 'Bron: De Gay Krant' zijn standard signature is.
dit is al topic number xxxx die hetzelfde is als deze topicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Elk verder soortgelijk topic van TS gaat namelijk direct op slot. Hier zie ik echter graag eventuele verdere reacties van hem tegemoet.
Het is maar een vraagje... maar dat was niet de reden voor een slotje. Maar volgens mij moest je daar vroeger eerst voor registreren om artikelen te lezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En de gaykrant heeft natuurlijk ook geen website waar je zoiets heel makkelijk kan vinden, staat gewoon op de hoofdpagina. Ik zag je roep om een verifieerbare bron en ben meteen op zoek gegaan. 2 minuten later gaf ik de link aan klowjow.
Probeerde je vroeger dan zo vaak artikelen op de website van de Gaykrant te lezen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:52 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is maar een vraagje... maar dat was niet de reden voor een slotje. Maar volgens mij moest je daar vroeger eerst voor registreren om artikelen te lezen.
Ik ben al jaren lid van die krant.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Tarak het volgende:
[..]
Probeerde je vroeger dan zo vaak artikelen op de website van de Gaykrant te lezen?
Wat heeft homo zijn met nou 'echte mannen' te maken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ah,... vandaar dat gebazel over 'echte mannen' de hele tijd..
Maar,... klowjow... ben jij dan ook zo'n hypocriet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ah,... vandaar dat gebazel over 'echte mannen' de hele tijd..
Misschien ontging het je de eerste keer, dus hier heb je er nog één.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:33 schreef Monus het volgende:
[..]
Wat heeft homo zijn met nou 'echte mannen' te maken?
Beide Monus,... beide.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar,... klowjow... ben jij dan ook zo'n hypocriet?
Of heb je gewoon een probleem met dat ik gelijk heb en het niet echt toe wil geven en slotje doen?
Het ontging me niet hoor. Maar voor de rest ben ik vrij oprecht over wat ik nu zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien ontging het je de eerste keer, dus hier heb je er nog één.
Toegeven is de helft van het werk...quote:
Ik ben dan ook geen mod meer van NWS. De status van het topic mogen ze helemaal zelf bepalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef Monus het volgende:
Van die dago weet ik dat ik het niet hoef te verwachten want die heeft al meerdere malen laten zien dat hij hypocriet is.
En als user mag je een poging doen om een mod over te halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen mod meer van NWS. De status van het topic mogen ze helemaal zelf bepalen.
Nee, in dat geval mag de waarheid niet gezegd worden Monus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:58 schreef Monus het volgende:
en kLowJow,...
Mag de waarheid niet meer gezegt worden omdat het over een paar flikertjes gaat.
NEIN Klowjow, je pleegt nu een aanslag op de democratie! Stui-tend!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:00 schreef kLowJow het volgende:
Nee, in dat geval mag de waarheid niet gezegd worden Monus.
Je hebt gelijk. Ik zou me moeten schamen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
NEIN Klowjow, je pleegt nu een aanslag op de democratie! Stui-tend!
Wie niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef kLowJow het volgende:
Ik zou me moeten schamen!
Dat wil ik nog wel even zeggen dat ik jou een ongelofelijke hypocrite gast vind.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, in dat geval mag de waarheid niet gezegd worden Monus.
*kuch* Deze hebben we ook nog...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:55 schreef Monus het volgende:
Vanwege de gelijke rechten van de mens... dus niet alleen van die arme homos...
Kun je hier een paar post verwijderen,... kLowJow
Criminele stier verwondt tientallen mensen
Dat had je al gezegd, en was reeds voor kennisgeving aangenomen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:05 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel even zeggen dat ik jou een ongelofelijke hypocrite gast.![]()
Je denk natuurlijk dat je met zulke dingen gemakkelijk weg komt... je zal er zelf wel achter komen dat dit soort zaken tegen je gaat keren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd, en was reeds voor kennisgeving aangenomen.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:12 schreef Monus het volgende:
[..]
Je denk natuurlijk dat je met zulke dingen gemakkelijk weg komt... je zal er zelf wel achter komen dat dit soort zaken tegen je gaat keren.
Jezus doe eens niet zo melodramatisch. Als je dat topic niet zit zitten blijf er dan lekker weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:12 schreef Monus het volgende:
[..]
Je denk natuurlijk dat je met zulke dingen gemakkelijk weg komt... je zal er zelf wel achter komen dat dit soort zaken tegen je gaat keren.
Voor een gast die mijn posts edit omdat het hem niet aanstaat omdat hij daar geestelijk niet kegen kan.quote:
Als jij mijn posts niet leuk vind omdat je daar niet tegen kan dan blijf je daar toch weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jezus doe eens niet zo melodramatisch. Als je dat topic niet zit zitten blijf er dan lekker weg.
Ik vind jou wel lief hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef Monus het volgende:
[..]
Voor een gast die mijn posts edit omdat het hem niet aanstaat omdat hij daar geestelijk niet kegen kan.![]()
En ik vind je nu werkelijk (zonder geintje) een schatje.quote:
FEEDBACK, NU !quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom is die nicht uberhaupt mod geworden?
Vanwege zijn goede relaties met moslims en ander gespuis?
Kiesrecht van Mohammed B. ontnemen
..JE SLAAPT TE WEINIG SINDS JE MOD...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:54 schreef kLowJow het volgende:
Sorry hoor, ik ben nog nieuw. Ik wist niet dat het forum 'Politiek' een subforum van NWS was. Ik ga er meteen wat aan doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik dacht dat NWS andere mods hadden. Dat zit toch blijkbaar anders..
Stelletje sukkels dat je je het forum laat afpakken.
Ik blijf altijd op om niks van je schitterende FB-topics te hoeven missenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
..JE SLAAPT TE WEINIG SINDS JE MOD...
Nou. Ten eerste ben ik geen moslimhaterquote:Op maandag 8 november 2004 @ 12:17 schreef Evil_Ur het volgende
[
quote:Op maandag 8 november 2004 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou me niks verbazen als hij hier postte onder de nick Akkersloot, wat was dat een fundamentele Atheïst en een Moslimhater pur sang ! ]
Wat zwets je nu? Ten eerste is Theo geen moslimhater, hij was niet blij met mistanden binnen en uit naam van de Islam en liet dat graag en duidelijk merken. Van haat is echter nooit sprake geweest.
Ten tweede is ie toch een beetje intelectueler dan Akkersloot...
Meki wordt hier wel erg onheus bejegend, en dat terwijl deze post voor de rest niets inhoudelijks brengt. Ik word in deze post ook niet echt gewaardeerd, maar dat is geen probleem, daar heb ik mee leren leven, ik vind het alleen sneu voor Mekiquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]![]()
![]()
als er iemand onderaan staat op fok ben jij het. samen met BullShitBoy en consorten. maar voel je vrij om te reageren en aan te geven wat er volgens jou niet klopt![]()
LOL, een geintje is leuk. Maar dit is gewoon een je reinste doodverwensing richting alle Moslims, in ieder geval een doodverwensing richting Meki, Youssef, Hicham, Mutant01 en ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Gezien de contructie van de "bom" (karton, kruid en kogeltjes) had hij enkel zichzelf ernstig verwond of gedood. Niets om over te treuren uiteraard, hij was immers maar een moslim, maar het trauma die hij anderen had opgedrongen bij anderen zou natuurlijk onnodig zijn geweest.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, een geintje is leuk. Maar dit is gewoon een je reinste doodverwensing richting alle Moslims, in ieder geval een doodverwensing richting Meki, Youssef, Hicham, Mutant01 en ik²
Hij heeft het al weer "weg" genuanceerd, dat is goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat staat er niet, er staat dat ik er minder om zou treuren. Maar anyhoe, er is niets om over te treuren, aangezien er niemand dood is. Over het verlies van elk leven, ook over het leven van een moslim is te treuren, aangezien niemand in zijn geheel slecht is (en niemand zijn geheel goed, al komt George Bush jr. daarbij dicht in de buurt).
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:49 schreef Kaalhei het volgende:
[...]
Ach gut, het is weer autistenuurtje op de kneuzenkermis.
Bedankt voor het compliment. Het staat je uiteraard vrij een topic over dit onderwerp te openen met een normale OP. De discussie mag best gevoerd worden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Amsterdammer (17) gepakt met bom
Wat is dit nu weer voor een onzin? Hoewel de OP natuurlijk onzinnig was ging niemand daar op in. De moderatie is bijna op het niveau van die van Stormfront, waar ook alle andere gedachtegangen stelselmatig de kop in worden gedrukt. *
* Ik heb dit alleen van horen/zeggen. Een normaal mens komt natuurlijk niet op Stormfront
Kun je me uitleggen wat er onzinnig was aan de OP? Alleen maar omdat ik er R@b in heb vermeld?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hoewel de OP natuurlijk onzinnig was ging niemand daar op in.
Dit vind ik nou eng, dit heb je van horen zeggen, nu pas wordt duidelijk dat je geen eenling ben, maar dat je een hele groep kenissen vertegenwoordigd die verder gaan dan jij: op stormfront posten !quote:* Ik heb dit alleen van horen/zeggen. Een normaal mens komt natuurlijk niet op Stormfront
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Kun je me uitleggen wat er onzinnig was aan de OP? Alleen maar omdat ik er R@b in heb vermeld?
Laat ik om dat laatste hartelijk lachen. Mijn vrienden en kenissen zijn politiek gezien vele malen linkser dan ik ben en zullen allemaal van eventueel posten op Stormfront walgen.quote:Dit vind ik nou eng, dit heb je van horen zeggen, nu pas wordt duidelijk dat je geen eenling ben, maar dat je een hele groep kenissen vertegenwoordigd die verder gaan dan jij: op stormfront posten !²
Nouja.. het nieuwsbericht was ook al eerder geplaatst in [Centraal] Bommeldingen Topic.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Om een topic daarvoor definitief te sluiten terwijl niemand erop ingaat is het andere uiterste, overigens.
quote:Wijlen Theo van G. had 2 maitresses: Hirsi Ali en Ebru Umar, hoezo was hij geen provocateur, hij zoekt precies 2 (ex?) Moslima's op en loopt heel Nederland op te zwepen met zijn rare inhoudloze uitspraken, op menselijk vlak blijf ik wel respect voor hem hebben, maar zijn uitspraken en zijn dikke buik veracht ik²
quote:BSB en Fonkmeistah zijn vieze trolls, het zullen heus wel mensen zijn, onder de lagen van gore stront die zich om hen hebben genesteld
Die kun je kwijt op een parkeerplaats naar keuzequote:Op woensdag 13 juli 2005 18:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar kan ik de volgende opmerking kwijt?
Brabant is een goed idee, dan kun je ook nog even van de herenliefde genieten terwijl de opmerking geplaatst worden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:46 schreef robh het volgende:
Die kun je kwijt op een parkeerplaats naar keuze![]()
Overal !quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar kan ik de volgende opmerking kwijt?
[..]
Ik wil echt niet zeurderig overkomen enzo. Maar heb je quotes waarin ik "blijdschap" laat zien? Lijkt me sterk, ik denk mezelf goed te kennen, dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees anders ook ff je overige opmerkingen. dit gaat natuurlijk niet alleen om dit topic, je maakt je er constant schuldig aan, eigenlijk overal waar het maar even kan, en zelfs als het niet kan ga je lekker door.
Dat wel, maar dat is toch weer heel iets anders?quote:Je kan je vast nog wel herinneren hoe jij over de zoon van de vermoorde van gogh dacht.
er zit nog iets tussen blijdschap en het volmondig keer op keer afkeuren. inplaats van steeds bij alles wat over theo gaat aan te geven wat voor ontiegelijke lul jij hem wel niet vindt, met een zeer overheersende toon van begrip voor de daad. dat zorgt voor slechte discussies. op een gegeven moment weten we het dan wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zeurderig overkomen enzo. Maar heb je quotes waarin ik "blijdschap" laat zien? Lijkt me sterk, ik denk mezelf goed te kennen, dus
[..]
Dat wel, maar dat is toch weer heel iets anders?²
Ik breng altijd heel genuanceerd dat Theo is vermoord vanwege zijn uitspraken en dat ik dat uiteraard niet goedkeur, ik doe dat alleen in topics over theo van g. of Mohammed Bouyeri, dus het is niet off-topic. Kijk, uiteraard heb ik weleens meningen die anderen niet aanstaan, maar dat moet kunnen op een forum, als de discussie maar oprecht wordt gevoerd. Een bekend citaat:quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er zit nog iets tussen blijdschap en het volmondig keer op keer afkeuren. inplaats van steeds bij alles wat over theo gaat aan te geven wat voor ontiegelijke lul jij hem wel niet vindt, met een zeer overheersende toon van begrip voor de daad.
ik geloof dat ik duidelijk was hoe ik denk dat jij post ten aanzien van theo van gogh. je mening daarover staat me idd niet helemaal aan, vandaar dat we het er nu over hebben, zonder dat ik mijn messen aan het slijpen ben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik breng altijd heel genuanceerd dat Theo is vermoord vanwege zijn uitspraken en dat ik dat uiteraard niet goedkeur, ik doe dat alleen in topics over theo van g. of Mohammed Bouyeri, dus het is niet off-topic. Kijk, uiteraard heb ik weleens meningen die anderen niet aanstaan, maar dat moet kunnen op een forum, als de discussie maar oprecht wordt gevoerd. Een bekend citaat:
"Ik verafschuw wat u zegt. Maar ik zal uw recht omdat te mogen zeggen met mijn leven verdedigen."²
Ik heb liever niet dat ik jou tegenkom.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:46 schreef robh het volgende:
[..]
Die kun je kwijt op een parkeerplaats naar keuze![]()
goed dat je erover begint, daar sta ik eigenlijk vrij kritisch tegenover. die segmentatie kan ook zorgen voor meer nuance en overzicht. vaak wordt alles op een hoop geveegd en kan je scrollen en inlezen tot je eens ons weegt. ik heb het dan niet over dit specifieke geval, maar meer in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef Drugshond het volgende:
Leuk dat Meki allemaal nieuwe topics aan het openen is... maar het valt echt allemaal onder het topic "Aanslagen in Londen". Of desnoods een nieuw topic 'The Day After in Londen". Want op deze manier komen er steeds nieuwe versnipperde topics bij.
De Irak of de Palastijnse/Israel oorlog is toch ook een verzameldraadje geworden.
Yep, dat was idd om dezelfde reden (tegen de versnippering!)quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef Drugshond het volgende:
De Irak of de Palastijnse/Israel oorlog is toch ook een verzameldraadje geworden.
Of je kijkt even in de FAQquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:03 schreef Loedertje het volgende:
KlowJow, neem aan dat je nog geen fok.nl adres hebt, erg onhandig gezien het feit dat ik je wil mailen, hoe lossen we dat op?
Je zou als 24/7 mod toch ook nog via mail bereikbaar moeten zijn eigenlijk....kun je mij mailen? (zie profiel)
Zo veel anders was de strekking van mijn 2e post die je verwijderd had niet hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Probeer dan eens op een normale manier je mening te geven. Hier kan je het toch ook?
Vos, misschien?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:27 schreef -Angel- het volgende:
Het heeft een lange snuit en het begint met een V? Wie weet het antwoord.
Ik heb er dan ook geen probleem mee dat je je mening uit, of wat deze is. Slechts met de manier waarop je deze wilde uiten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:28 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Zo veel anders was de strekking van mijn 2e post die je verwijderd had niet hoor.
En ik was nog wel zo voorzichtig en subtiel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen probleem mee dat je je mening uit, of wat deze is. Slechts met de manier waarop je deze wilde uiten.
Ik leef met je mee... bijna.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:44 schreef -erwin- het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo voorzichtig en subtiel.![]()
Yupquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Wie vindt die KlowJow ook zo verschrikkelijk slecht als mod? Echt zo'n machtsgeil manneke is het.
nee zeer zeker niet, hij heeft 1 post van mij gewist wat niet correct was maar dat is netjes uitgepraat. noordersterretje is echter wel een 1e klas randdebiel maar ja die moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Wie vindt die KlowJow ook zo verschrikkelijk slecht als mod? Echt zo'n machtsgeil manneke is het.
hij is tegen mij ook erg onaardig geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
En nu negeert hij me expres.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:58 schreef -erwin- het volgende:
[..]
hij is tegen mij ook erg onaardig geweest
quote:
Das waar. GewoneManquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:32 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Er stond nog wel een heel klein complimentje van GewoneMan gelukkig.
![]()
Ik wil absoluut niet slijmen o.i.d. Maar m.i. ben je de beste mod ooit. Je bent absoluut heel redelijk, je doet het mod-werk zeer toegewijd, je bent bereid te luisteren. Je bent in veel topics te vinden. Neen, ik ben wel blij met een KlowJow als jijquote:
Wees daar maar eens blij mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niet slijmen o.i.d. Maar m.i. ben je de beste mod ooit. Je bent absoluut heel redelijk, je doet het mod-werk zeer toegewijd, je bent bereid te luisteren. Je bent in veel topics te vinden. Neen, ik ben wel blij met een KlowJow als jij²
En toch meen ik het oprecht, helaas kunnen veel jaloerse bruinwerkers in dit topic het niet hebben dat ik zo'n goede band met je heb en gaan ze mijn zeer aimabele nick omzetten in gedrochtwoordjes. Helaasquote:
Jermaine W.: Hofstadgroep waanideequote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij trollt , je bent vervelend, zit vol vooroordelen, bent onverdraagzaam, je provoceert
Jij kunt je daar niet in vinden als een poedel in de schoot van een islamitische slagerin?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunnen jullie hier wat mee? Ik zet het hier, anders wordt het topic vervuild
[..]
Jermaine W.: Hofstadgroep waanidee²
je vraagt er wel een beetje om hoor in dat topic, wat zou ik ermee moeten kunnen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunnen jullie hier wat mee? Ik zet het hier, anders wordt het topic vervuild
[..]
Jermaine W.: Hofstadgroep waanidee²
rienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
je vraagt er wel een beetje om hoor in dat topic, wat zou ik ermee moeten kunnen als ik vragen mag?
Ik mag die kloojoo wel... hij is een beetje lastig en moeilijk maar toch.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Ik denk ook dat dat het is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch meen ik het oprecht, helaas kunnen veel jaloerse bruinwerkers in dit topic het niet hebben dat ik zo'n goede band met je heb en gaan ze mijn zeer aimabele nick omzetten in gedrochtwoordjes. Helaas²
Goed idee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:07 schreef Drugshond het volgende:
KlowJow : als je het topic Aanslagen Londen #14 hernoemd naar Aanslagen Londen #14, ben je weer een topic kwijt. Wel ff de OP aanpassen.![]()
Ja, natuurlijk kan dat. Deze teaser kun je misschien alvast plaatsen in: Proces Mohammed Bouyeri deel 2quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
' Hofstadgroep blijkt ordinaire sekssekte'
Kan ik dan morgenochtend gelijk een nieuw topic openen? Dan plaats ik gelijk het hele artikel.
Behalve als het echt onwijze prul is natuurlijk
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:42 schreef nikk het volgende:
Waarom is mijn reactie in Nederland meest negatief over moslims in EU deeltje 2 verwijderd? Of mag je na oeverloos gezeik niet de mensen even duidelijk maken dat Jezus niet bestaat en dat Mohammed een pedofiel is?
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom niet? Mag ik wel zeggen dat Moslims met een jurk travestieten zijn?
Niet noodzakelijkerwijs, nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer niet? Of zijn mannen die een jurk dragen geen travestiet?
quote:
Inderdaad, in POL is alles vredig dankzij goed modereerbeleid.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hier kan jouw FB niet aan tippen, blauwe..
vergeet de kwaliteitsusers niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad, in POL is alles vredig dankzij goed modereerbeleid.
En andere broodnodige steun.quote:
ghehehequote:
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het ook in POL enige tijd duurde voor de users de moderators hadden geleerd hoe ze goed moesten modereren!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wanneer je het hebt over een jilleba, ook wel 'jurk' genoemd in de volksmond, niet. Maar goed, wanneer je Meh7 in een damesjurk rond ziet lopen, mag je hem van mij best travestiet noemen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als Meh7 daadwerkelijk een jurk aandoet is hij gewoon een travesteit hoor.
ik ken het alleen als jelabba. ('goums', u know)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wanneer je het hebt over een jilleba, ook wel 'jurk' genoemd in de volksmond, niet. Maar goed, wanneer je Meh7 in een damesjurk rond ziet lopen, mag je hem van mij best travestiet noemen hoor.
De correcte Nederlandse spelling van het woord is mij helaas onbekend.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken het alleen als jelabba. ('goums', u know)
In Marokko worden mannen in Jilleba (vooral geemigreerde Marokkanen die tijdens de zomervakantie Marokko weer aandoen) door de jeugd uitgescholden voor "vieze Pakistaan".quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wanneer je het hebt over een jellaba, ook wel 'jurk' genoemd in de volksmond, niet.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:46 schreef Tarak het volgende:
[..]
In Marokko worden mannen in Jilleba (vooral geemigreerde Marokkanen die tijdens de zomervakantie Marokko weer aandoen) door de jeugd uitgescholden voor "vieze Pakistaan"
(bron: Trouw, afgelopen zaterdag).
ik heb het ooit moeten schrijven, ken je de geschiedenis van de goums trouwens? en waar liggen de roots van je ouders eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De correcte Nederlandse spelling van het woord is mij helaas onbekend.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het ooit moeten schrijven, ken je de geschiedenis van de goums trouwens?
Een Nederlandse moeder en een Marokkaanse vader.quote:en waar liggen de roots van je ouders eigenlijk?
deel een: ik weet er veel vanaf, dappere mannen, keiharde mannen ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet ervan. De geschiedenis kennen zou ik het niet noemen.
[..]
Een Nederlandse moeder en een Marokkaanse vader.
Ik ken er geen. Wel twee die getrouwd zijn met een Antilliaan, en één met een Surinamer.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
deel een: ik weet er veel vanaf
deel twee:(alhoewel ik het liever andersom zie, maar dat is nog zeldzamer)
ja die ken ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ken er geen. Wel twee die getrouwd zijn met een Antilliaan, en één met een Surinamer.
In dat geval kom ik zeker even kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja die ken ik ookhey maar ff, ik zal wel een keer een topic openen over de geschiedenis van de marokkaanse goums, is leuk. ik ken ook een paar erg leuke anecdotes. alhoewel ze zich ook erg slecht hebben gedragen in italië, liri, zijn het toch mannen geweest die de duitse linie hebben doorbroken.
Daar heb ik de laatste nachten ook wel last van. Gelukkig was ik deze week vrijquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef sp3c het volgende:
damn hey ik dacht dat we onze 3 dagen zomer wel weer gehad hadden ... hoe kan ik nu in godsnaam slapen in deze hitte
en ik ben zoooooooooo moe!!!
Bier het beste medicijn. Hoe meer je opzuipt hoe beter je zult slapen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef sp3c het volgende:
damn hey ik dacht dat we onze 3 dagen zomer wel weer gehad hadden ... hoe kan ik nu in godsnaam slapen in deze hitte
en ik ben zoooooooooo moe!!!
Prachtig.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:49 schreef sp3c het volgende:
het bier = op!!!
ik zit nu wijn te drinken maar dat werkt niet echt en ik voel me een beetje een mietje
Gelukkig ben ik er nog om je bezig te houdenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:58 schreef sp3c het volgende:
er is gelukkig ook nix op tv behalve thuiswinkelp0rnoprogramma's
Nee man, gewoon wat tijd doden, over een uurtje naar Marokko met de auto insha Allahquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:06 schreef sp3c het volgende:
* sp3c zapt naar Yorin
edit: jezus, dat wijf zoekt 2 leuke jonge jongens om leuke dingen mee te doen
jij nix te doen bsb?
Fijne vakantie. Waar ga je precies heen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, gewoon wat tijd doden, over een uurtje naar Marokko met de auto insha Allah²
welk topic?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:16 schreef kLowJow het volgende:
Als jullie hier even lekker verder kletsen ga ik het topic even opschonen. Heb jij nog posts waar je erg aan gehecht bent sp3c?.
Oh, ik heb sowieso de hele offtopic discussie verwijderd, ook de posts van jou en van mij. Kijk trouwens ook even hier http://forum.fok.nl/topic/704015/3/50#28850099.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:24 schreef sp3c het volgende:
nee nix, ik had graag die lonsdale/hitlerjugend shit verwijderd te zien maar ik ben zelf ietwat beneveld en ik kan die post niet meer vinden, ik dacht toch dat dat in dat topic stond maar ik weet het niet meer
Je hoeft écht niet voor elke verwijderde posting een note te makenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:49 schreef sp3c het volgende:
nog een stapel OT posts verwijderd maar ik vergat notes te maken (maar het sloeg echt nergens op, nix belangrijks of 'sappigs' volgens mij)
Nee stel je voor zegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:39 schreef Loedertje het volgende:
Je hoeft écht niet voor elke verwijderde posting een note te maken
ik hoop dat je een internet cafeetje kan vinden ergens, want dan kan je lezen dat ik je een hele fijne tijd toewens...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, gewoon wat tijd doden, over een uurtje naar Marokko met de auto insha Allah²
Ik heb liever niet te veel centrale topics. Het ene topic kom trouwens wel dicht.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:11 schreef Drugshond het volgende:
Bomaanslag in Turkije en Doden door ontploffing pendelbusje Kusadasi (Turkije) samenvoegen.......
En maak ervan Aanslagen in Turkije #01... dit wordt weer een lopende topic reeks.
veel succes in Marokkoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:31 schreef Tarak het volgende:
Waarom is Nederlandse moslims vechten mee in Irak. dicht?
Tja, wat wil je eraan doen? Moslim nieuws is hot, veel mensen kunnen er blijkbaar eindeloos over discussiëren en de media biedt het massaal aan. Als je ergens anders over wil discussiëren, open dan wat interessante topics. Probeer ik zelf ook.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:05 schreef NorthernStar het volgende:
Hij heeft wel gelijk met -> Moslims, moslims, moslims, moslims, moslims, moslims
Gekaapt heet dat.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef kLowJow het volgende:
veel mensen een dominant, relatief klein, groepje users kunnen er blijkbaar eindeloos over discussiëren
bespreekbaar maken heet dat.quote:
Constant blaaten 'moslims zijn slecht, lui, geitenneukers, terroristen (doorhalen wat niet van toepassing is) is geen bespreekbaar maken. Het door dezelfde mensen constant herhalen daarvan maakt helemaal niets bespreekbaar, het maakt (verbale) conflictsituaties.quote:
ik zie aan weerskanten weinig inbinding. niet zo miepen dat alleen de niet-moslims de moslims pesten graag. lees eens goed!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Constant blaaten 'moslims zijn slecht, lui, geitenneukers, terroristen (doorhalen wat niet van toepassing is) is geen bespreekbaar maken. Het door dezelfde mensen constant herhalen daarvan maakt helemaal niets bespreekbaar, het maakt (verbale) conflictsituaties.
omdat er geen enkele bron daarover spreektquote:Op zondag 17 juli 2005 12:31 schreef Tarak het volgende:
Waarom is Nederlandse moslims vechten mee in Irak. dicht?
ja ja je hebt toch je zin?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat er geen enkele bron daarover spreekt
en zomaar iets erbij zeggen zonder dat je ervan weet
hoe weet jij dat het Nederlanders waren ik verstond arabisch en geen Nederlands
Het leek behoorlijk op nederlands, anders had niet iedereen hetzelfde verstaan. Maar het topic is op m'n verzoek weer open gegaan en later weer dichtgegaan omdat de vertaling kwam uit het hoog-arabisch.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling het topic te sluiten voor de vertaling er was.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, BSB is al geen haar beter. Maar laten we nu niet doen alsof de stemmen der redelijkheid hier de overhand hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie aan weerskanten weinig inbinding. niet zo miepen dat alleen de niet-moslims de moslims pesten graag. lees eens goed!
ik vind anders dat het aardig gaat de afgelopen dagen, om eerlijk te zijn. en dat heeft niks met bsb te maken overigens.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt, BSB is al geen haar beter. Maar laten we nu niet doen alsof de stemmen der redelijkheid hier de overhand hebben.
Vakantie tijd?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:50 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind anders dat het aardig gaat de afgelopen dagen, om eerlijk te zijn. en dat heeft niks met bsb te maken overigens.
nee, zoals ik al aangaf heeft dat niks met individuen te maken, maar met een goed moderatorbeleid.quote:
Ah zo, ja, KlowJow doet het wel aardig als ik het zo zie en sp3c komt er ook aardig aan. Dagonet vind ik wat minder zelf.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
nee, zoals ik al aangaf heeft dat niks met individuen te maken, maar met een goed moderatorbeleid.
Pfff, ik heb wel meer en erger gehoord en die ook niet gebanned, wees maar niet bang hoorquote:
Slotje!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, ik heb wel meer en erger gehoord en die ook niet gebanned, wees maar niet bang hoor.
Hou je wel in de gaten dat ik hier geen mod meer ben?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |