quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:46 schreef Tarak het volgende:
[..]
In Marokko worden mannen in Jilleba (vooral geemigreerde Marokkanen die tijdens de zomervakantie Marokko weer aandoen) door de jeugd uitgescholden voor "vieze Pakistaan"
(bron: Trouw, afgelopen zaterdag).
ik heb het ooit moeten schrijven, ken je de geschiedenis van de goums trouwens? en waar liggen de roots van je ouders eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De correcte Nederlandse spelling van het woord is mij helaas onbekend.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het ooit moeten schrijven, ken je de geschiedenis van de goums trouwens?
Een Nederlandse moeder en een Marokkaanse vader.quote:en waar liggen de roots van je ouders eigenlijk?
deel een: ik weet er veel vanaf, dappere mannen, keiharde mannen ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet ervan. De geschiedenis kennen zou ik het niet noemen.
[..]
Een Nederlandse moeder en een Marokkaanse vader.
Ik ken er geen. Wel twee die getrouwd zijn met een Antilliaan, en één met een Surinamer.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
deel een: ik weet er veel vanaf
deel twee:(alhoewel ik het liever andersom zie, maar dat is nog zeldzamer)
ja die ken ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ken er geen. Wel twee die getrouwd zijn met een Antilliaan, en één met een Surinamer.
In dat geval kom ik zeker even kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja die ken ik ookhey maar ff, ik zal wel een keer een topic openen over de geschiedenis van de marokkaanse goums, is leuk. ik ken ook een paar erg leuke anecdotes. alhoewel ze zich ook erg slecht hebben gedragen in italië, liri, zijn het toch mannen geweest die de duitse linie hebben doorbroken.
Daar heb ik de laatste nachten ook wel last van. Gelukkig was ik deze week vrijquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef sp3c het volgende:
damn hey ik dacht dat we onze 3 dagen zomer wel weer gehad hadden ... hoe kan ik nu in godsnaam slapen in deze hitte
en ik ben zoooooooooo moe!!!
Bier het beste medicijn. Hoe meer je opzuipt hoe beter je zult slapen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:45 schreef sp3c het volgende:
damn hey ik dacht dat we onze 3 dagen zomer wel weer gehad hadden ... hoe kan ik nu in godsnaam slapen in deze hitte
en ik ben zoooooooooo moe!!!
Prachtig.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:49 schreef sp3c het volgende:
het bier = op!!!
ik zit nu wijn te drinken maar dat werkt niet echt en ik voel me een beetje een mietje
Gelukkig ben ik er nog om je bezig te houdenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:58 schreef sp3c het volgende:
er is gelukkig ook nix op tv behalve thuiswinkelp0rnoprogramma's
Nee man, gewoon wat tijd doden, over een uurtje naar Marokko met de auto insha Allahquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:06 schreef sp3c het volgende:
* sp3c zapt naar Yorin
edit: jezus, dat wijf zoekt 2 leuke jonge jongens om leuke dingen mee te doen
jij nix te doen bsb?
Fijne vakantie. Waar ga je precies heen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, gewoon wat tijd doden, over een uurtje naar Marokko met de auto insha Allah²
welk topic?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:16 schreef kLowJow het volgende:
Als jullie hier even lekker verder kletsen ga ik het topic even opschonen. Heb jij nog posts waar je erg aan gehecht bent sp3c?.
Oh, ik heb sowieso de hele offtopic discussie verwijderd, ook de posts van jou en van mij. Kijk trouwens ook even hier http://forum.fok.nl/topic/704015/3/50#28850099.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:24 schreef sp3c het volgende:
nee nix, ik had graag die lonsdale/hitlerjugend shit verwijderd te zien maar ik ben zelf ietwat beneveld en ik kan die post niet meer vinden, ik dacht toch dat dat in dat topic stond maar ik weet het niet meer
Je hoeft écht niet voor elke verwijderde posting een note te makenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:49 schreef sp3c het volgende:
nog een stapel OT posts verwijderd maar ik vergat notes te maken (maar het sloeg echt nergens op, nix belangrijks of 'sappigs' volgens mij)
Nee stel je voor zegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:39 schreef Loedertje het volgende:
Je hoeft écht niet voor elke verwijderde posting een note te maken
ik hoop dat je een internet cafeetje kan vinden ergens, want dan kan je lezen dat ik je een hele fijne tijd toewens...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, gewoon wat tijd doden, over een uurtje naar Marokko met de auto insha Allah²
Ik heb liever niet te veel centrale topics. Het ene topic kom trouwens wel dicht.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:11 schreef Drugshond het volgende:
Bomaanslag in Turkije en Doden door ontploffing pendelbusje Kusadasi (Turkije) samenvoegen.......
En maak ervan Aanslagen in Turkije #01... dit wordt weer een lopende topic reeks.
veel succes in Marokkoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:31 schreef Tarak het volgende:
Waarom is Nederlandse moslims vechten mee in Irak. dicht?
Tja, wat wil je eraan doen? Moslim nieuws is hot, veel mensen kunnen er blijkbaar eindeloos over discussiëren en de media biedt het massaal aan. Als je ergens anders over wil discussiëren, open dan wat interessante topics. Probeer ik zelf ook.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:05 schreef NorthernStar het volgende:
Hij heeft wel gelijk met -> Moslims, moslims, moslims, moslims, moslims, moslims
Gekaapt heet dat.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef kLowJow het volgende:
veel mensen een dominant, relatief klein, groepje users kunnen er blijkbaar eindeloos over discussiëren
bespreekbaar maken heet dat.quote:
Constant blaaten 'moslims zijn slecht, lui, geitenneukers, terroristen (doorhalen wat niet van toepassing is) is geen bespreekbaar maken. Het door dezelfde mensen constant herhalen daarvan maakt helemaal niets bespreekbaar, het maakt (verbale) conflictsituaties.quote:
ik zie aan weerskanten weinig inbinding. niet zo miepen dat alleen de niet-moslims de moslims pesten graag. lees eens goed!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Constant blaaten 'moslims zijn slecht, lui, geitenneukers, terroristen (doorhalen wat niet van toepassing is) is geen bespreekbaar maken. Het door dezelfde mensen constant herhalen daarvan maakt helemaal niets bespreekbaar, het maakt (verbale) conflictsituaties.
omdat er geen enkele bron daarover spreektquote:Op zondag 17 juli 2005 12:31 schreef Tarak het volgende:
Waarom is Nederlandse moslims vechten mee in Irak. dicht?
ja ja je hebt toch je zin?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat er geen enkele bron daarover spreekt
en zomaar iets erbij zeggen zonder dat je ervan weet
hoe weet jij dat het Nederlanders waren ik verstond arabisch en geen Nederlands
Het leek behoorlijk op nederlands, anders had niet iedereen hetzelfde verstaan. Maar het topic is op m'n verzoek weer open gegaan en later weer dichtgegaan omdat de vertaling kwam uit het hoog-arabisch.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling het topic te sluiten voor de vertaling er was.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, BSB is al geen haar beter. Maar laten we nu niet doen alsof de stemmen der redelijkheid hier de overhand hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie aan weerskanten weinig inbinding. niet zo miepen dat alleen de niet-moslims de moslims pesten graag. lees eens goed!
ik vind anders dat het aardig gaat de afgelopen dagen, om eerlijk te zijn. en dat heeft niks met bsb te maken overigens.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt, BSB is al geen haar beter. Maar laten we nu niet doen alsof de stemmen der redelijkheid hier de overhand hebben.
Vakantie tijd?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:50 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind anders dat het aardig gaat de afgelopen dagen, om eerlijk te zijn. en dat heeft niks met bsb te maken overigens.
nee, zoals ik al aangaf heeft dat niks met individuen te maken, maar met een goed moderatorbeleid.quote:
Ah zo, ja, KlowJow doet het wel aardig als ik het zo zie en sp3c komt er ook aardig aan. Dagonet vind ik wat minder zelf.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
nee, zoals ik al aangaf heeft dat niks met individuen te maken, maar met een goed moderatorbeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |