Ik leef met je mee... bijna.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:44 schreef -erwin- het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo voorzichtig en subtiel.![]()
Yupquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Wie vindt die KlowJow ook zo verschrikkelijk slecht als mod? Echt zo'n machtsgeil manneke is het.
nee zeer zeker niet, hij heeft 1 post van mij gewist wat niet correct was maar dat is netjes uitgepraat. noordersterretje is echter wel een 1e klas randdebiel maar ja die moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Wie vindt die KlowJow ook zo verschrikkelijk slecht als mod? Echt zo'n machtsgeil manneke is het.
hij is tegen mij ook erg onaardig geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
En nu negeert hij me expres.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:58 schreef -erwin- het volgende:
[..]
hij is tegen mij ook erg onaardig geweest
quote:
Das waar. GewoneManquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:32 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Er stond nog wel een heel klein complimentje van GewoneMan gelukkig.
![]()
Ik wil absoluut niet slijmen o.i.d. Maar m.i. ben je de beste mod ooit. Je bent absoluut heel redelijk, je doet het mod-werk zeer toegewijd, je bent bereid te luisteren. Je bent in veel topics te vinden. Neen, ik ben wel blij met een KlowJow als jijquote:
Wees daar maar eens blij mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niet slijmen o.i.d. Maar m.i. ben je de beste mod ooit. Je bent absoluut heel redelijk, je doet het mod-werk zeer toegewijd, je bent bereid te luisteren. Je bent in veel topics te vinden. Neen, ik ben wel blij met een KlowJow als jij²
En toch meen ik het oprecht, helaas kunnen veel jaloerse bruinwerkers in dit topic het niet hebben dat ik zo'n goede band met je heb en gaan ze mijn zeer aimabele nick omzetten in gedrochtwoordjes. Helaasquote:
Jermaine W.: Hofstadgroep waanideequote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij trollt , je bent vervelend, zit vol vooroordelen, bent onverdraagzaam, je provoceert
Jij kunt je daar niet in vinden als een poedel in de schoot van een islamitische slagerin?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunnen jullie hier wat mee? Ik zet het hier, anders wordt het topic vervuild
[..]
Jermaine W.: Hofstadgroep waanidee²
je vraagt er wel een beetje om hoor in dat topic, wat zou ik ermee moeten kunnen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunnen jullie hier wat mee? Ik zet het hier, anders wordt het topic vervuild
[..]
Jermaine W.: Hofstadgroep waanidee²
rienquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
je vraagt er wel een beetje om hoor in dat topic, wat zou ik ermee moeten kunnen als ik vragen mag?
Ik mag die kloojoo wel... hij is een beetje lastig en moeilijk maar toch.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Ik denk ook dat dat het is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch meen ik het oprecht, helaas kunnen veel jaloerse bruinwerkers in dit topic het niet hebben dat ik zo'n goede band met je heb en gaan ze mijn zeer aimabele nick omzetten in gedrochtwoordjes. Helaas²
Goed idee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:07 schreef Drugshond het volgende:
KlowJow : als je het topic Aanslagen Londen #14 hernoemd naar Aanslagen Londen #14, ben je weer een topic kwijt. Wel ff de OP aanpassen.![]()
Ja, natuurlijk kan dat. Deze teaser kun je misschien alvast plaatsen in: Proces Mohammed Bouyeri deel 2quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
' Hofstadgroep blijkt ordinaire sekssekte'
Kan ik dan morgenochtend gelijk een nieuw topic openen? Dan plaats ik gelijk het hele artikel.
Behalve als het echt onwijze prul is natuurlijk
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:42 schreef nikk het volgende:
Waarom is mijn reactie in Nederland meest negatief over moslims in EU deeltje 2 verwijderd? Of mag je na oeverloos gezeik niet de mensen even duidelijk maken dat Jezus niet bestaat en dat Mohammed een pedofiel is?
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom niet? Mag ik wel zeggen dat Moslims met een jurk travestieten zijn?
Niet noodzakelijkerwijs, nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer niet? Of zijn mannen die een jurk dragen geen travestiet?
quote:
Inderdaad, in POL is alles vredig dankzij goed modereerbeleid.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hier kan jouw FB niet aan tippen, blauwe..
vergeet de kwaliteitsusers niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad, in POL is alles vredig dankzij goed modereerbeleid.
En andere broodnodige steun.quote:
ghehehequote:
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het ook in POL enige tijd duurde voor de users de moderators hadden geleerd hoe ze goed moesten modereren!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wanneer je het hebt over een jilleba, ook wel 'jurk' genoemd in de volksmond, niet. Maar goed, wanneer je Meh7 in een damesjurk rond ziet lopen, mag je hem van mij best travestiet noemen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als Meh7 daadwerkelijk een jurk aandoet is hij gewoon een travesteit hoor.
ik ken het alleen als jelabba. ('goums', u know)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wanneer je het hebt over een jilleba, ook wel 'jurk' genoemd in de volksmond, niet. Maar goed, wanneer je Meh7 in een damesjurk rond ziet lopen, mag je hem van mij best travestiet noemen hoor.
De correcte Nederlandse spelling van het woord is mij helaas onbekend.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken het alleen als jelabba. ('goums', u know)
In Marokko worden mannen in Jilleba (vooral geemigreerde Marokkanen die tijdens de zomervakantie Marokko weer aandoen) door de jeugd uitgescholden voor "vieze Pakistaan".quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wanneer je het hebt over een jellaba, ook wel 'jurk' genoemd in de volksmond, niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |