In bepaalde kringen zijn die dingen niet zo heel erg bijzonderquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:17 schreef Toeps het volgende:
Natuurlijk, wie heeft er nou geen handgranaat op de kapstok liggen?
Zullen we de hele Nederlandse maatschappij een zwijgplicht opleggen meneer Jermaine W en de radicale islamieten vrij baan geven?. Dan komt alles goed. Allah weet het immers beter.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:07 schreef Hallulama het volgende:
[Van Gogh had volgens Jermaine een halt moeten worden toegeroepen door justitie. "Door Theo van Gogh een zwijgplicht op te leggen.
Tussen de regels door lees ik gewoon een schuldbekentenis.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:07 schreef Hallulama het volgende:
"Het was geen georganiseerde groep met een officieel lidmaatschap of zo."
[...]
Volgens Jermaine is zijn broer geen echte terrorist.. "Jason had het veel te druk voor terroristische activiteiten. Als ik hem belde, was hij altijd bezig met huiswerk. Er is ook geen enkele aanwijzing dat hij bezig was met een terroristische aanslag."
[...]
"Je hoeft geen terrorist te zijn om een handgranaat in huis te hebben. Het kan ook voor de handel zijn geweest."
[...]
Ook zegt hij dat hij noch zijn broer religieuze extremisten zijn. "Echt extreem gelovig zijn wij nooit geweest."
je moederquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:17 schreef Toeps het volgende:
Natuurlijk, wie heeft er nou geen handgranaat op de kapstok liggen?
LOL, inderdaad, als ik hem belde, zo van, "Sjaak, zullen we vandaag wat opblazen?", dan was hij veel te druk met huiswerk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:32 schreef Sidekick het volgende:
Tussen de regels door lees ik gewoon een schuldbekentenis.
heej broederquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:19 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Als ik in paniek ben gooi ik met handgranaten om me heen, die liggen hier nl gewoon in huis![]()
zoals het zeggen van Allah is een varken ????quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef R@b het volgende:
[..]
Zullen we de hele Nederlandse maatschappij een zwijgplicht opleggen meneer Jermaine W en de radicale islamieten vrij baan geven?. Dan komt alles goed. Allah weet het immers beter.
Kletspraat artikel van broertje van verdachte die zelf ook nog immer een verdachte is.
Precies, afslachten de honden die de islam beledigen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
zoals het zeggen van Allah is een varken ????
dat is geen meningsuiting maar een belediging
dat is zeggen dat homoseksualiteit een besmettelijke ziekte is ook en ook dat mocht en mag gezegd worden in Nederlandquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Homo's van het balkon mocht toch ook?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:40 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is zeggen dat homoseksualiteit een besmettelijke ziekte is ook en ook dat mocht en mag gezegd worden in Nederland
Allah kan het blijkbaar niet alleen af dan, hèquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:42 schreef Hallulama het volgende:
Zeg, Allah is toch oppermachtig, hoe kan een mens dan ooit Allah beledigen?
Het is net alsof een mier een mens de oorlog verklaart, dan zeg je toch ook "Is goed lief miertje, ga nu maar fijn buiten spelen.", of blaas je de mier dan op?
Vergeet niet dat dat niet voor alle Allahs geldt he, er zijn zat Islamieten wiens Allah het wel alleen af kan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
Allah kan het blijkbaar niet alleen af dan, hè
er is maar 1 Allah en hij zegt blijkbaar tegen de een zus en tegen de ander zo, tegen de een boem en tegen de ander ho.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:04 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat niet voor alle Allahs geldt he, er zijn zat Islamieten wiens Allah het wel alleen af kan.
God has many faces, apparently.
Dat komt natuurlijk doordat we uiteindelijk allemaal God zijn.
Hey, Jason, ga je mee terroristisch doen? Neuh, moet mijn huiswerk makenquote:Jason had het veel te druk voor terroristische activiteiten. Als ik hem belde, was hij altijd bezig met huiswerk.
Jamaarjamaar dat vroeg Jermaine natuurlijk niet, want Jermaine doet ook nooit terroristisch, hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, Jason, ga je mee terroristisch doen? Neuh, moet mijn huiswerk maken![]()
Sorry, hoor, maar dit is echt te kneuterig om serieus te nemen.
Goh, en hoe noem je het als een imam homo's varkens of geen mensen noemt??quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |