In bepaalde kringen zijn die dingen niet zo heel erg bijzonderquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:17 schreef Toeps het volgende:
Natuurlijk, wie heeft er nou geen handgranaat op de kapstok liggen?
Zullen we de hele Nederlandse maatschappij een zwijgplicht opleggen meneer Jermaine W en de radicale islamieten vrij baan geven?. Dan komt alles goed. Allah weet het immers beter.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:07 schreef Hallulama het volgende:
[Van Gogh had volgens Jermaine een halt moeten worden toegeroepen door justitie. "Door Theo van Gogh een zwijgplicht op te leggen.
Tussen de regels door lees ik gewoon een schuldbekentenis.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:07 schreef Hallulama het volgende:
"Het was geen georganiseerde groep met een officieel lidmaatschap of zo."
[...]
Volgens Jermaine is zijn broer geen echte terrorist.. "Jason had het veel te druk voor terroristische activiteiten. Als ik hem belde, was hij altijd bezig met huiswerk. Er is ook geen enkele aanwijzing dat hij bezig was met een terroristische aanslag."
[...]
"Je hoeft geen terrorist te zijn om een handgranaat in huis te hebben. Het kan ook voor de handel zijn geweest."
[...]
Ook zegt hij dat hij noch zijn broer religieuze extremisten zijn. "Echt extreem gelovig zijn wij nooit geweest."
je moederquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:17 schreef Toeps het volgende:
Natuurlijk, wie heeft er nou geen handgranaat op de kapstok liggen?
LOL, inderdaad, als ik hem belde, zo van, "Sjaak, zullen we vandaag wat opblazen?", dan was hij veel te druk met huiswerk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:32 schreef Sidekick het volgende:
Tussen de regels door lees ik gewoon een schuldbekentenis.
heej broederquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:19 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Als ik in paniek ben gooi ik met handgranaten om me heen, die liggen hier nl gewoon in huis![]()
zoals het zeggen van Allah is een varken ????quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef R@b het volgende:
[..]
Zullen we de hele Nederlandse maatschappij een zwijgplicht opleggen meneer Jermaine W en de radicale islamieten vrij baan geven?. Dan komt alles goed. Allah weet het immers beter.
Kletspraat artikel van broertje van verdachte die zelf ook nog immer een verdachte is.
Precies, afslachten de honden die de islam beledigen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
zoals het zeggen van Allah is een varken ????
dat is geen meningsuiting maar een belediging
dat is zeggen dat homoseksualiteit een besmettelijke ziekte is ook en ook dat mocht en mag gezegd worden in Nederlandquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Homo's van het balkon mocht toch ook?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:40 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is zeggen dat homoseksualiteit een besmettelijke ziekte is ook en ook dat mocht en mag gezegd worden in Nederland
Allah kan het blijkbaar niet alleen af dan, hèquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:42 schreef Hallulama het volgende:
Zeg, Allah is toch oppermachtig, hoe kan een mens dan ooit Allah beledigen?
Het is net alsof een mier een mens de oorlog verklaart, dan zeg je toch ook "Is goed lief miertje, ga nu maar fijn buiten spelen.", of blaas je de mier dan op?
Vergeet niet dat dat niet voor alle Allahs geldt he, er zijn zat Islamieten wiens Allah het wel alleen af kan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
Allah kan het blijkbaar niet alleen af dan, hè
er is maar 1 Allah en hij zegt blijkbaar tegen de een zus en tegen de ander zo, tegen de een boem en tegen de ander ho.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:04 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dat niet voor alle Allahs geldt he, er zijn zat Islamieten wiens Allah het wel alleen af kan.
God has many faces, apparently.
Dat komt natuurlijk doordat we uiteindelijk allemaal God zijn.
Hey, Jason, ga je mee terroristisch doen? Neuh, moet mijn huiswerk makenquote:Jason had het veel te druk voor terroristische activiteiten. Als ik hem belde, was hij altijd bezig met huiswerk.
Jamaarjamaar dat vroeg Jermaine natuurlijk niet, want Jermaine doet ook nooit terroristisch, hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, Jason, ga je mee terroristisch doen? Neuh, moet mijn huiswerk maken![]()
Sorry, hoor, maar dit is echt te kneuterig om serieus te nemen.
Goh, en hoe noem je het als een imam homo's varkens of geen mensen noemt??quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ze allemaal moeten afmaken hè?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:49 schreef salutem het volgende:
Nou laat ik dan maar op de franse bevrijdingsdag gelijk maar een ban over me afroepen.
In mijn beleving zijn over het algemeen moslims achterlijk. Net zoals de zwarte kousen gangs etc.
Nee seriously, die MB was toch ook lid van een of andere extreme sekte ? El farhid oid kheb ff geen idee meer maar het was iets in de richting van moslim fascisten.....
quote:Leider Hofstadgroep aangehouden in Syrië
DAMASCUS - De geestelijk leider van de terroristische Hofstadgroep, Radwan Al-I., is eind mei van dit jaar in Syrië opgepakt en zit nu vast in een gevangenis in de hoofdstad Damascus.
De Syrische veiligheidsdienst arresteerde de 46-jarige Al-I. juist op het moment dat hij in het huwelijk zou treden met een meisje uit de Syrische plaats Shaam.
Dat blijkt uit gesprekken die de correspondent van het Nederlands Dagblad deze week voerde met familieleden van Al-I. in Syrië.
Op 2 november 2004, de dag van de moord op Theo van Gogh, vluchtte de leider van de Hofstadgroep uit Nederland. De Nederlandse Justitie heeft een internationaal opsporingsbevel tegen hem uitgevaardigd. Onder Al-I.’s invloed zouden Mohammed B., de moordenaar van Van Gogh, en andere kopstukken van het Hofstadnetwerk zijn geradicaliseerd. Ook wordt Al-I. gezocht door Marokko in verband met de aanslagen in Casablanca.
De Nederlandse autoriteiten zeggen niet op de hoogte te zijn van de arrestatie an Al-I. Volgens een woordvoerder van het landelijk parket, de instantie die in Nederland belast is met de vervolging van terrorisme-verdachten, is Al-I. nog voortvluchtig. Een woordvoerder van het Nederlandse ministerie van Justitie wil niet zeggen of zijn arrestatie in Syrië bij het ministerie bekend is.
De familie van 'de Syriër' weet niet waarvan Radwan wordt beschuldigd. Volgens zijn zus was Al-I. geen extremistische moslim. "Hij was gelovig, dat zeker, maar niet gewelddadig of fanatiek.'" Zelf heeft ze nog nooit gehoord van de moord op Van Gogh, laat staan van mogelijke betrokkenheid van haar broer bij de zaak. "Radwan is een erg stille man. Hij leeft heel geïsoleerd."
Wat snap je?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:03 schreef salutem het volgende:
? ? ?......
ow nou snap ik het.....
Geboortedatum: 1986-08-04
Opleiding:
Beroep:
Hobbies/interesses: Computers, Muziek, Prono
kweet overigens niet op wie of wat je doelt maar als je het over extremisten en of fascisten hebt dan zou ik eerder zeggen neutraliseren ipv afmaken....
''Die hep justiesie verzonnen''quote:
En dat is nou net een groot deel van het probleem. Omdat het een zogenaamde moslim is verdedig je hem ook nog.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Al-Qaeda, de Hofstadgroep, Willem II, ik begin dit soort groeperingen steeds meer te zien als fictieve instellingen die weer uit de grote hoed worden getoverd als de media het uitkomt of als men eigenlijk niet weet waar men staat. Hond vermoordt? Vrachtwagen gesloopt? Shoarma tent berooft? Kerk opgeblazen? Geen spoor of dader te vinden:"Blame Al-Qaeda!"
Het is te makkelijk om hen elke keer weer erbij te halen. Ik vind het een zwaktebodConclusie is dus dat ik die Jason W. wel geloof.
²
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:54 schreef djenneke het volgende:
Ik denk niet dat wie dan ook aanslagen openlijk over de telefoon bespreken....
* djenneke even op dr rug krabt... o, mijn handgranaat zit niet goed...
Ik verdedig hem niet ofschoon ook dat geen probleem zou zijn omdat hij niks verkeerd heeft gedaan, immers er is niks bewezen. Maar ik geloof hem wel, hij zegt nl. precies datgene wat ik zelf al dacht voordat ik dit lasquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:51 schreef dewd het volgende:
[..]
En dat is nou net een groot deel van het probleem. Omdat het een zogenaamde moslim is verdedig je hem ook nog.
daarvan is er imaam geweest en dat is belediging voor Homo´squote:Op donderdag 14 juli 2005 09:11 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Goh, en hoe noem je het als een imam homo's varkens of geen mensen noemt??
Ik ben benieuwd!
ja ze zullen zichzelf ongetwijfeld wel weer als een aantal brigades zienquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:09 schreef R@b het volgende:
[..]
''Die hep justiesie verzonnen''
Die heeft het OM aan de groep gegeven in het kader van het onderzoek en is overgenomen door de media.
ja en daarvan is er ook een petitite geweest door taltijke bezoekers van de moskee van die imam, die hem steunden : "het is een geloofsopvertuiging, dat staat in de Koran!"quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:19 schreef Meki het volgende:
[..]
daarvan is er imaam geweest en dat is belediging voor Homo´s
ik heb zelfs mijn eigen 'kruit' uitgevonden. verkocht het in zakjes als 'knalpoeder' op school. klein beetje op straat en dan met een steen erop.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Soit, eerlijk is eerlijk, in mijn middelbare schooltijd heb ik ook met explosieven lopen experimenteren, okay, geen handgranaten, maar ik weet nog wel dat ik zelf TNT heb gemaakt (niet doen, is levensgevaarlijk) en toen ik een jaar of 16 was had ik zonder problemen aan vuurwapens kunnen komen. En ik zat op een middelbare school in een klein provinicie nest, eind jaren 70. IIk wil dus niet weten wat je aan zuut tegenwoordig kan krijgen op middelbare scholen in de grote steden.
Wie heeft ie vermoord?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Hond vermoordt?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:32 schreef Hallulama het volgende:
Hmmm, watje, die verdwenen koffers uit Rusland he? Well...
Moegaga !
Het geeft te denken waarom hij uberhaupt een podium krijgt om zijn onzin te spuien, iedere kleuter begrijpt dat hij zijn verantwoordelijkheid aan het afwentelen is (met leugens waarschijnlijk).quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef R@b het volgende:
[..]
Zullen we de hele Nederlandse maatschappij een zwijgplicht opleggen meneer Jermaine W en de radicale islamieten vrij baan geven?. Dan komt alles goed. Allah weet het immers beter.
Kletspraat artikel van broertje van verdachte die zelf ook nog immer een verdachte is.
redactie moet helaas ook vreten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Erg jammer trouwens dat de Nieuwe Revu deze brave, doodnormale jongen de gelegenheid geeft om z'n simpele gebral aan het Nederlandse publiek kenbaar te maken.
Ik vind het niet jammer, ik ben er juist erg blij mee, het gaf me een zeer fijn gevoel om en nabij de maagstreek.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Erg jammer trouwens dat de Nieuwe Revu deze brave, doodnormale jongen de gelegenheid geeft om z'n simpele gebral aan het Nederlandse publiek kenbaar te maken.
dus wel van gogh, aha, wilders, cohen en aboutaleb (mond)dood maken en dan denken dat je best wel een podium kan gebruiken om je eigen poep te oreren? wat leven we toch in een vreemde wereld met vreemde elementen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het niet jammer, ik ben er juist erg blij mee, het gaf me een zeer fijn gevoel om en nabij de maagstreek. Ik vind dat je altijd 2 kanten moet horen van het verhaal. Het is dus fijn dat Jason W. een "podium" heeft gekregen om zijn verhaal te vertellen, zoals het een in een goede democratie ook hoort²
Ik heb me bij wijlen Theo van G. nooit gestoord om de zgn. inhoud (voor zover die aanwezig was) maar meer om de manier waarop, feit blijft dat hij een levende troll was, dat moet je toch kunnen beamen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus wel van gogh, aha, wilders, cohen en aboutaleb (mond)dood maken en dan denken dat je best wel een podium kan gebruiken om je eigen poep te oreren? wat leven we toch in een vreemde wereld met vreemde elementen.
volgens mij denk jij dat iedereen en alles op deze wereld trollt. sommige mensen hebben een boodschap, hoe vervelend die ook kan aankomen bij anderen. inplaats van luisteren naar zijn boodschap, wordt ie vermoord.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb me bij wijlen Theo van G. nooit gestoord om de zgn. inhoud (voor zover die aanwezig was) maar meer om de manier waarop, feit blijft dat hij een levende troll was, dat moet je toch kunnen beamen?²
Knalerwten van maken, die écht knallen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb zelfs mijn eigen 'kruit' uitgevonden. verkocht het in zakjes als 'knalpoeder' op school. klein beetje op straat en dan met een steen erop.
Jij bent een levende trol, dus pas maar opquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb me bij wijlen Theo van G. nooit gestoord om de zgn. inhoud (voor zover die aanwezig was) maar meer om de manier waarop, feit blijft dat hij een levende troll was, dat moet je toch kunnen beamen?²
ja met kleine stukjes steen erin. was leuk altijd idd. ik maakte ook mijn eigen raketjes, maar die kwamen nooit van de grond, wel flinke plekken op het gazon van mijn ouders waar nu nog steeds niks groeit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Knalerwten van maken, die écht knallen.
:-)
Knalerwten, trekrotjes, ach ja, jeugdsentiment.
Hoewel wijlen Theo van G. een zeer goede en overdreven actieve troll was die m.i. eigenlijk niets zinnigs te vertellen had ben ik het uiteraard wel oneens met de moord, laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij denk jij dat iedereen en alles op deze wereld trollt. sommige mensen hebben een boodschap, hoe vervelend die ook kan aankomen bij anderen. inplaats van luisteren naar zijn boodschap, wordt ie vermoord.
abu jahjahquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel wijlen Theo van G. een zeer goede en overdreven actieve troll was die m.i. eigenlijk niets zinnigs te vertellen had ben ik het uiteraard wel oneens met de moord, laat dat duidelijk zijn.En wat het betreft luisteren naar zijn boodschap: dit was geen reële optie, hij maakte het debat al bij voorbaat zinloos: Abou JahJah die serieus met hem in debat wilde maakte hij uit voor "pooier van de Profeet", kun je me uitleggen wat er voor inhoud er in die uitspraak zit, en wat voor discussie je hiermee wil losmaken?
²
Ik ging de weilanden in, wat explosief in een molshoop, leeg blikje erop.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja met kleine stukjes steen erin. was leuk altijd idd. ik maakte ook mijn eigen raketjes, maar die kwamen nooit van de grond, wel flinke plekken op het gazon van mijn ouders waar nu nog steeds niks groeit.
Dit noem je discusseren zoalshetis, je zit me gewoon uit te lachenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
abu jahjahmag theo die ranbddebiel en terrorist geen pooier van de profeet noemen? kom op zeg, straks neem je het nog op voor abu...kijk maar uit.
sorry, ik zal je niet meer uitlachen. ik kan alleen niks met die vent. duizend maal liever van gogh.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit noem je discusseren zoalshetis, je zit me gewoon uit te lachenOverigens had ik meer respect voor Abu Jahjah omdat hij inhoudelijk meer wist te brengen zonder daarbij te vervallen in positiekleding en populistische troll uitspraken
²
Waar ligt dan nu eigenlijk het verschil tussen jouw en T van Gogh?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit noem je discusseren zoalshetis, je zit me gewoon uit te lachenOverigens had ik meer respect voor Abu Jahjah omdat hij inhoudelijk meer wist te brengen zonder daarbij te vervallen in positiekleding en populistische troll uitspraken
²
In Denemarken heb ik meegemaakt dat men kruimels pompernickel in zakken verkocht in de supermarkt, en dat eet men met melk als ontbijt, zoals cornflakes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij trollt , je bent vervelend, zit vol vooroordelen, bent onverdraagzaam, je provoceert
Ik ben blij dat je het met me eens bentquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals ik zei, je bent duidelijk minder bespraakt en talentloos.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:47 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Waarom post je onder elke post zo'n smilie? Dat maakt je posts niet interessant hoor
staat eerder nogal zielig
Je vergeet ietsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met me eens bent
Ik blijf het frapant vinden, dat Moslims de Moord op van Gogh "afkeuren " of "het er niet mee eens" zijn".quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel wijlen Theo van G. een zeer goede en overdreven actieve troll was die m.i. eigenlijk niets zinnigs te vertellen had ben ik het uiteraard wel oneens met de moord, laat dat duidelijk zijn.En wat het betreft luisteren naar zijn boodschap: dit was geen reële optie, hij maakte het debat al bij voorbaat zinloos: Abou JahJah die serieus met hem in debat wilde maakte hij uit voor "pooier van de Profeet", kun je me uitleggen wat er voor inhoud er in die uitspraak zit, en wat voor discussie je hiermee wil losmaken?
²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |