redactie moet helaas ook vreten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Erg jammer trouwens dat de Nieuwe Revu deze brave, doodnormale jongen de gelegenheid geeft om z'n simpele gebral aan het Nederlandse publiek kenbaar te maken.
Ik vind het niet jammer, ik ben er juist erg blij mee, het gaf me een zeer fijn gevoel om en nabij de maagstreek.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Erg jammer trouwens dat de Nieuwe Revu deze brave, doodnormale jongen de gelegenheid geeft om z'n simpele gebral aan het Nederlandse publiek kenbaar te maken.
dus wel van gogh, aha, wilders, cohen en aboutaleb (mond)dood maken en dan denken dat je best wel een podium kan gebruiken om je eigen poep te oreren? wat leven we toch in een vreemde wereld met vreemde elementen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het niet jammer, ik ben er juist erg blij mee, het gaf me een zeer fijn gevoel om en nabij de maagstreek. Ik vind dat je altijd 2 kanten moet horen van het verhaal. Het is dus fijn dat Jason W. een "podium" heeft gekregen om zijn verhaal te vertellen, zoals het een in een goede democratie ook hoort²
Ik heb me bij wijlen Theo van G. nooit gestoord om de zgn. inhoud (voor zover die aanwezig was) maar meer om de manier waarop, feit blijft dat hij een levende troll was, dat moet je toch kunnen beamen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus wel van gogh, aha, wilders, cohen en aboutaleb (mond)dood maken en dan denken dat je best wel een podium kan gebruiken om je eigen poep te oreren? wat leven we toch in een vreemde wereld met vreemde elementen.
volgens mij denk jij dat iedereen en alles op deze wereld trollt. sommige mensen hebben een boodschap, hoe vervelend die ook kan aankomen bij anderen. inplaats van luisteren naar zijn boodschap, wordt ie vermoord.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb me bij wijlen Theo van G. nooit gestoord om de zgn. inhoud (voor zover die aanwezig was) maar meer om de manier waarop, feit blijft dat hij een levende troll was, dat moet je toch kunnen beamen?²
Knalerwten van maken, die écht knallen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb zelfs mijn eigen 'kruit' uitgevonden. verkocht het in zakjes als 'knalpoeder' op school. klein beetje op straat en dan met een steen erop.
Jij bent een levende trol, dus pas maar opquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb me bij wijlen Theo van G. nooit gestoord om de zgn. inhoud (voor zover die aanwezig was) maar meer om de manier waarop, feit blijft dat hij een levende troll was, dat moet je toch kunnen beamen?²
ja met kleine stukjes steen erin. was leuk altijd idd. ik maakte ook mijn eigen raketjes, maar die kwamen nooit van de grond, wel flinke plekken op het gazon van mijn ouders waar nu nog steeds niks groeit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Knalerwten van maken, die écht knallen.
:-)
Knalerwten, trekrotjes, ach ja, jeugdsentiment.
Hoewel wijlen Theo van G. een zeer goede en overdreven actieve troll was die m.i. eigenlijk niets zinnigs te vertellen had ben ik het uiteraard wel oneens met de moord, laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij denk jij dat iedereen en alles op deze wereld trollt. sommige mensen hebben een boodschap, hoe vervelend die ook kan aankomen bij anderen. inplaats van luisteren naar zijn boodschap, wordt ie vermoord.
abu jahjahquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel wijlen Theo van G. een zeer goede en overdreven actieve troll was die m.i. eigenlijk niets zinnigs te vertellen had ben ik het uiteraard wel oneens met de moord, laat dat duidelijk zijn.En wat het betreft luisteren naar zijn boodschap: dit was geen reële optie, hij maakte het debat al bij voorbaat zinloos: Abou JahJah die serieus met hem in debat wilde maakte hij uit voor "pooier van de Profeet", kun je me uitleggen wat er voor inhoud er in die uitspraak zit, en wat voor discussie je hiermee wil losmaken?
²
Ik ging de weilanden in, wat explosief in een molshoop, leeg blikje erop.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja met kleine stukjes steen erin. was leuk altijd idd. ik maakte ook mijn eigen raketjes, maar die kwamen nooit van de grond, wel flinke plekken op het gazon van mijn ouders waar nu nog steeds niks groeit.
Dit noem je discusseren zoalshetis, je zit me gewoon uit te lachenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
abu jahjahmag theo die ranbddebiel en terrorist geen pooier van de profeet noemen? kom op zeg, straks neem je het nog op voor abu...kijk maar uit.
sorry, ik zal je niet meer uitlachen. ik kan alleen niks met die vent. duizend maal liever van gogh.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit noem je discusseren zoalshetis, je zit me gewoon uit te lachenOverigens had ik meer respect voor Abu Jahjah omdat hij inhoudelijk meer wist te brengen zonder daarbij te vervallen in positiekleding en populistische troll uitspraken
²
Waar ligt dan nu eigenlijk het verschil tussen jouw en T van Gogh?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit noem je discusseren zoalshetis, je zit me gewoon uit te lachenOverigens had ik meer respect voor Abu Jahjah omdat hij inhoudelijk meer wist te brengen zonder daarbij te vervallen in positiekleding en populistische troll uitspraken
²
In Denemarken heb ik meegemaakt dat men kruimels pompernickel in zakken verkocht in de supermarkt, en dat eet men met melk als ontbijt, zoals cornflakes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij trollt , je bent vervelend, zit vol vooroordelen, bent onverdraagzaam, je provoceert
Ik ben blij dat je het met me eens bentquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals ik zei, je bent duidelijk minder bespraakt en talentloos.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:47 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Waarom post je onder elke post zo'n smilie? Dat maakt je posts niet interessant hoor
staat eerder nogal zielig
Je vergeet ietsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met me eens bent
Ik blijf het frapant vinden, dat Moslims de Moord op van Gogh "afkeuren " of "het er niet mee eens" zijn".quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel wijlen Theo van G. een zeer goede en overdreven actieve troll was die m.i. eigenlijk niets zinnigs te vertellen had ben ik het uiteraard wel oneens met de moord, laat dat duidelijk zijn.En wat het betreft luisteren naar zijn boodschap: dit was geen reële optie, hij maakte het debat al bij voorbaat zinloos: Abou JahJah die serieus met hem in debat wilde maakte hij uit voor "pooier van de Profeet", kun je me uitleggen wat er voor inhoud er in die uitspraak zit, en wat voor discussie je hiermee wil losmaken?
²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |