abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:31:35 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28827158
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Erg jammer trouwens dat de Nieuwe Revu deze brave, doodnormale jongen de gelegenheid geeft om z'n simpele gebral aan het Nederlandse publiek kenbaar te maken.
redactie moet helaas ook vreten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:36:44 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28827292
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Erg jammer trouwens dat de Nieuwe Revu deze brave, doodnormale jongen de gelegenheid geeft om z'n simpele gebral aan het Nederlandse publiek kenbaar te maken.
Ik vind het niet jammer, ik ben er juist erg blij mee, het gaf me een zeer fijn gevoel om en nabij de maagstreek.
[..]
[/quote]

stond er een leuke foto van de jongen bij ofzo?

[ Bericht 24% gewijzigd door sp3c op 15-07-2005 15:14:50 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:38:47 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28827344
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind het niet jammer, ik ben er juist erg blij mee, het gaf me een zeer fijn gevoel om en nabij de maagstreek. Ik vind dat je altijd 2 kanten moet horen van het verhaal. Het is dus fijn dat Jason W. een "podium" heeft gekregen om zijn verhaal te vertellen, zoals het een in een goede democratie ook hoort

²
dus wel van gogh, aha, wilders, cohen en aboutaleb (mond)dood maken en dan denken dat je best wel een podium kan gebruiken om je eigen poep te oreren? wat leven we toch in een vreemde wereld met vreemde elementen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:41:46 #54
13462 BansheeBoy
pi_28827433
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dus wel van gogh, aha, wilders, cohen en aboutaleb (mond)dood maken en dan denken dat je best wel een podium kan gebruiken om je eigen poep te oreren? wat leven we toch in een vreemde wereld met vreemde elementen.
Ik heb me bij wijlen Theo van G. nooit gestoord om de zgn. inhoud (voor zover die aanwezig was) maar meer om de manier waarop, feit blijft dat hij een levende troll was, dat moet je toch kunnen beamen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:47:49 #55
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28827619
Waarom post je onder elke post zo'n smilie? Dat maakt je posts niet interessant hoor
staat eerder nogal zielig
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:51:12 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28827712
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb me bij wijlen Theo van G. nooit gestoord om de zgn. inhoud (voor zover die aanwezig was) maar meer om de manier waarop, feit blijft dat hij een levende troll was, dat moet je toch kunnen beamen?

²
volgens mij denk jij dat iedereen en alles op deze wereld trollt. sommige mensen hebben een boodschap, hoe vervelend die ook kan aankomen bij anderen. inplaats van luisteren naar zijn boodschap, wordt ie vermoord.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:53:58 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28827783
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb zelfs mijn eigen 'kruit' uitgevonden. verkocht het in zakjes als 'knalpoeder' op school. klein beetje op straat en dan met een steen erop.
Knalerwten van maken, die écht knallen.
:-)
Knalerwten, trekrotjes, ach ja, jeugdsentiment.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:55:13 #58
45206 Pietverdriet
pi_28827821
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Jij bent een levende trol, dus pas maar op
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:55:39 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28827833
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Knalerwten van maken, die écht knallen.
:-)
Knalerwten, trekrotjes, ach ja, jeugdsentiment.
ja met kleine stukjes steen erin. was leuk altijd idd. ik maakte ook mijn eigen raketjes, maar die kwamen nooit van de grond, wel flinke plekken op het gazon van mijn ouders waar nu nog steeds niks groeit.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:58:36 #60
13462 BansheeBoy
pi_28827903
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij denk jij dat iedereen en alles op deze wereld trollt. sommige mensen hebben een boodschap, hoe vervelend die ook kan aankomen bij anderen. inplaats van luisteren naar zijn boodschap, wordt ie vermoord.
Hoewel wijlen Theo van G. een zeer goede en overdreven actieve troll was die m.i. eigenlijk niets zinnigs te vertellen had ben ik het uiteraard wel oneens met de moord, laat dat duidelijk zijn. En wat het betreft luisteren naar zijn boodschap: dit was geen reële optie, hij maakte het debat al bij voorbaat zinloos: Abou JahJah die serieus met hem in debat wilde maakte hij uit voor "pooier van de Profeet", kun je me uitleggen wat er voor inhoud er in die uitspraak zit, en wat voor discussie je hiermee wil losmaken?

²
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:00:51 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28827966
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoewel wijlen Theo van G. een zeer goede en overdreven actieve troll was die m.i. eigenlijk niets zinnigs te vertellen had ben ik het uiteraard wel oneens met de moord, laat dat duidelijk zijn. En wat het betreft luisteren naar zijn boodschap: dit was geen reële optie, hij maakte het debat al bij voorbaat zinloos: Abou JahJah die serieus met hem in debat wilde maakte hij uit voor "pooier van de Profeet", kun je me uitleggen wat er voor inhoud er in die uitspraak zit, en wat voor discussie je hiermee wil losmaken?

²
abu jahjah mag theo die ranbddebiel en terrorist geen pooier van de profeet noemen? kom op zeg, straks neem je het nog op voor abu...kijk maar uit.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:02:24 #62
45206 Pietverdriet
pi_28827998
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja met kleine stukjes steen erin. was leuk altijd idd. ik maakte ook mijn eigen raketjes, maar die kwamen nooit van de grond, wel flinke plekken op het gazon van mijn ouders waar nu nog steeds niks groeit.
Ik ging de weilanden in, wat explosief in een molshoop, leeg blikje erop.
Boem
Een gat waar de molshoop was en een blikje wat een seconde of 10-15 later weer neerkwam. Ging écht hoog.
Kanon maken van een stuk stalen buis en daar lege frisdrankblikjes mee afschieten. Ging erg goed met een lepel benzine als drijfmiddel.
Rookbommen waar je de hele buurt mee blauw zette, en dan weer op je flikker krijgen van de brigadier van de rijkspolitie..
Ach ja, speelde vaak met zijn zonen, die waren net zo erg, dus het was meer bezorgdheid dan wat anders. Dat kan allemaal op een dorp.

Maar goed als mijn snikkel dus besneden was dan was ik met dezelfde praktijken tegenwoordig al lang van mijn bed gelicht door een arrestatieteam.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:04:40 #63
13462 BansheeBoy
pi_28828064
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

abu jahjah mag theo die ranbddebiel en terrorist geen pooier van de profeet noemen? kom op zeg, straks neem je het nog op voor abu...kijk maar uit.
Dit noem je discusseren zoalshetis, je zit me gewoon uit te lachen Overigens had ik meer respect voor Abu Jahjah omdat hij inhoudelijk meer wist te brengen zonder daarbij te vervallen in positiekleding en populistische troll uitspraken

²
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:07:26 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28828131
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit noem je discusseren zoalshetis, je zit me gewoon uit te lachen Overigens had ik meer respect voor Abu Jahjah omdat hij inhoudelijk meer wist te brengen zonder daarbij te vervallen in positiekleding en populistische troll uitspraken

²
sorry, ik zal je niet meer uitlachen. ik kan alleen niks met die vent. duizend maal liever van gogh.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:07:33 #65
45206 Pietverdriet
pi_28828133
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Waar ligt dan nu eigenlijk het verschil tussen jouw en T van Gogh?
Je hebt duidelijk minder talent en je bent minder welbespraakt en veel beperkter, maar verder?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:12:34 #66
13462 BansheeBoy
pi_28828256
²
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:15:26 #67
45206 Pietverdriet
pi_28828336
Jij trollt , je bent vervelend, zit vol vooroordelen, bent onverdraagzaam, je provoceert
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:32:24 #68
13462 BansheeBoy
pi_28828845
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij trollt , je bent vervelend, zit vol vooroordelen, bent onverdraagzaam, je provoceert
In Denemarken heb ik meegemaakt dat men kruimels pompernickel in zakken verkocht in de supermarkt, en dat eet men met melk als ontbijt, zoals cornflakes.

²
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:33:40 #69
45206 Pietverdriet
pi_28828883
Zoals ik zei, je bent duidelijk minder bespraakt en talentloos.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:34:52 #70
13462 BansheeBoy
pi_28828909
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals ik zei, je bent duidelijk minder bespraakt en talentloos.
Ik ben blij dat je het met me eens bent

vrijdag 15 juli 2005 @ 14:22:54 #71
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28830374
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:47 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Waarom post je onder elke post zo'n smilie? Dat maakt je posts niet interessant hoor
staat eerder nogal zielig
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:23:55 #72
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28830417
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het met me eens bent

Je vergeet iets
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:24:20 #73
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28830422
2
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:38:45 #74
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28830822
Hij heeft zelfs een nep Marokkaans accent
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28903499
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ik blijf het frapant vinden, dat Moslims de Moord op van Gogh "afkeuren " of "het er niet mee eens" zijn".

Alsof het om een stellingname van een Partij in de tweede kamer gaat.

Ik kan niet anders als door deze wazige pathetische woordenbrei, een kiertje in de formeel gesloten deur "Moord" te zien.

Door deze moord niet goed te keuren, het er niet mee eens zijn , impliciert men automatisch, dat er moorden zijn , die wel goedgekeurd kunnen worden. Een hellend vlak dus, met half hartige dementie omtrent de moord op van Gogh

Als men een beetje een idee heeft van de Heldenstatus welke Mohamme Bayourie (?) binnen de Moslim gemeente, geniet neem ik Banshees woorden dan ook met een kilo zout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')