Jezus doe eens niet zo melodramatisch. Als je dat topic niet zit zitten blijf er dan lekker weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:12 schreef Monus het volgende:
[..]
Je denk natuurlijk dat je met zulke dingen gemakkelijk weg komt... je zal er zelf wel achter komen dat dit soort zaken tegen je gaat keren.
Voor een gast die mijn posts edit omdat het hem niet aanstaat omdat hij daar geestelijk niet kegen kan.quote:
Als jij mijn posts niet leuk vind omdat je daar niet tegen kan dan blijf je daar toch weg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jezus doe eens niet zo melodramatisch. Als je dat topic niet zit zitten blijf er dan lekker weg.
Ik vind jou wel lief hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef Monus het volgende:
[..]
Voor een gast die mijn posts edit omdat het hem niet aanstaat omdat hij daar geestelijk niet kegen kan.![]()
En ik vind je nu werkelijk (zonder geintje) een schatje.quote:
FEEDBACK, NU !quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom is die nicht uberhaupt mod geworden?
Vanwege zijn goede relaties met moslims en ander gespuis?
Kiesrecht van Mohammed B. ontnemen
..JE SLAAPT TE WEINIG SINDS JE MOD...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:54 schreef kLowJow het volgende:
Sorry hoor, ik ben nog nieuw. Ik wist niet dat het forum 'Politiek' een subforum van NWS was. Ik ga er meteen wat aan doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik dacht dat NWS andere mods hadden. Dat zit toch blijkbaar anders..
Stelletje sukkels dat je je het forum laat afpakken.
Ik blijf altijd op om niks van je schitterende FB-topics te hoeven missenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
..JE SLAAPT TE WEINIG SINDS JE MOD...
Nou. Ten eerste ben ik geen moslimhaterquote:Op maandag 8 november 2004 @ 12:17 schreef Evil_Ur het volgende
[
quote:Op maandag 8 november 2004 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Het zou me niks verbazen als hij hier postte onder de nick Akkersloot, wat was dat een fundamentele Atheīst en een Moslimhater pur sang ! ]
Wat zwets je nu? Ten eerste is Theo geen moslimhater, hij was niet blij met mistanden binnen en uit naam van de Islam en liet dat graag en duidelijk merken. Van haat is echter nooit sprake geweest.
Ten tweede is ie toch een beetje intelectueler dan Akkersloot...
Meki wordt hier wel erg onheus bejegend, en dat terwijl deze post voor de rest niets inhoudelijks brengt. Ik word in deze post ook niet echt gewaardeerd, maar dat is geen probleem, daar heb ik mee leren leven, ik vind het alleen sneu voor Mekiquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]![]()
![]()
als er iemand onderaan staat op fok ben jij het. samen met BullShitBoy en consorten. maar voel je vrij om te reageren en aan te geven wat er volgens jou niet klopt![]()
LOL, een geintje is leuk. Maar dit is gewoon een je reinste doodverwensing richting alle Moslims, in ieder geval een doodverwensing richting Meki, Youssef, Hicham, Mutant01 en ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Gezien de contructie van de "bom" (karton, kruid en kogeltjes) had hij enkel zichzelf ernstig verwond of gedood. Niets om over te treuren uiteraard, hij was immers maar een moslim, maar het trauma die hij anderen had opgedrongen bij anderen zou natuurlijk onnodig zijn geweest.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, een geintje is leuk. Maar dit is gewoon een je reinste doodverwensing richting alle Moslims, in ieder geval een doodverwensing richting Meki, Youssef, Hicham, Mutant01 en ik˛
Hij heeft het al weer "weg" genuanceerd, dat is goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat staat er niet, er staat dat ik er minder om zou treuren. Maar anyhoe, er is niets om over te treuren, aangezien er niemand dood is. Over het verlies van elk leven, ook over het leven van een moslim is te treuren, aangezien niemand in zijn geheel slecht is (en niemand zijn geheel goed, al komt George Bush jr. daarbij dicht in de buurt).
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:49 schreef Kaalhei het volgende:
[...]
Ach gut, het is weer autistenuurtje op de kneuzenkermis.
Bedankt voor het compliment. Het staat je uiteraard vrij een topic over dit onderwerp te openen met een normale OP. De discussie mag best gevoerd worden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Amsterdammer (17) gepakt met bom
Wat is dit nu weer voor een onzin? Hoewel de OP natuurlijk onzinnig was ging niemand daar op in. De moderatie is bijna op het niveau van die van Stormfront, waar ook alle andere gedachtegangen stelselmatig de kop in worden gedrukt. *
* Ik heb dit alleen van horen/zeggen. Een normaal mens komt natuurlijk niet op Stormfront
Kun je me uitleggen wat er onzinnig was aan de OP? Alleen maar omdat ik er R@b in heb vermeld?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hoewel de OP natuurlijk onzinnig was ging niemand daar op in.
Dit vind ik nou eng, dit heb je van horen zeggen, nu pas wordt duidelijk dat je geen eenling ben, maar dat je een hele groep kenissen vertegenwoordigd die verder gaan dan jij: op stormfront posten !quote:* Ik heb dit alleen van horen/zeggen. Een normaal mens komt natuurlijk niet op Stormfront
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Kun je me uitleggen wat er onzinnig was aan de OP? Alleen maar omdat ik er R@b in heb vermeld?
Laat ik om dat laatste hartelijk lachen. Mijn vrienden en kenissen zijn politiek gezien vele malen linkser dan ik ben en zullen allemaal van eventueel posten op Stormfront walgen.quote:Dit vind ik nou eng, dit heb je van horen zeggen, nu pas wordt duidelijk dat je geen eenling ben, maar dat je een hele groep kenissen vertegenwoordigd die verder gaan dan jij: op stormfront posten !˛
Nouja.. het nieuwsbericht was ook al eerder geplaatst in [Centraal] Bommeldingen Topic.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Om een topic daarvoor definitief te sluiten terwijl niemand erop ingaat is het andere uiterste, overigens.
quote:Wijlen Theo van G. had 2 maitresses: Hirsi Ali en Ebru Umar, hoezo was hij geen provocateur, hij zoekt precies 2 (ex?) Moslima's op en loopt heel Nederland op te zwepen met zijn rare inhoudloze uitspraken, op menselijk vlak blijf ik wel respect voor hem hebben, maar zijn uitspraken en zijn dikke buik veracht ik˛
quote:BSB en Fonkmeistah zijn vieze trolls, het zullen heus wel mensen zijn, onder de lagen van gore stront die zich om hen hebben genesteld
Die kun je kwijt op een parkeerplaats naar keuzequote:Op woensdag 13 juli 2005 18:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar kan ik de volgende opmerking kwijt?
Brabant is een goed idee, dan kun je ook nog even van de herenliefde genieten terwijl de opmerking geplaatst worden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:46 schreef robh het volgende:
Die kun je kwijt op een parkeerplaats naar keuze![]()
Overal !quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar kan ik de volgende opmerking kwijt?
[..]
Ik wil echt niet zeurderig overkomen enzo. Maar heb je quotes waarin ik "blijdschap" laat zien? Lijkt me sterk, ik denk mezelf goed te kennen, dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees anders ook ff je overige opmerkingen. dit gaat natuurlijk niet alleen om dit topic, je maakt je er constant schuldig aan, eigenlijk overal waar het maar even kan, en zelfs als het niet kan ga je lekker door.
Dat wel, maar dat is toch weer heel iets anders?quote:Je kan je vast nog wel herinneren hoe jij over de zoon van de vermoorde van gogh dacht.
er zit nog iets tussen blijdschap en het volmondig keer op keer afkeuren. inplaats van steeds bij alles wat over theo gaat aan te geven wat voor ontiegelijke lul jij hem wel niet vindt, met een zeer overheersende toon van begrip voor de daad. dat zorgt voor slechte discussies. op een gegeven moment weten we het dan wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zeurderig overkomen enzo. Maar heb je quotes waarin ik "blijdschap" laat zien? Lijkt me sterk, ik denk mezelf goed te kennen, dus
[..]
Dat wel, maar dat is toch weer heel iets anders?˛
Ik breng altijd heel genuanceerd dat Theo is vermoord vanwege zijn uitspraken en dat ik dat uiteraard niet goedkeur, ik doe dat alleen in topics over theo van g. of Mohammed Bouyeri, dus het is niet off-topic. Kijk, uiteraard heb ik weleens meningen die anderen niet aanstaan, maar dat moet kunnen op een forum, als de discussie maar oprecht wordt gevoerd. Een bekend citaat:quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er zit nog iets tussen blijdschap en het volmondig keer op keer afkeuren. inplaats van steeds bij alles wat over theo gaat aan te geven wat voor ontiegelijke lul jij hem wel niet vindt, met een zeer overheersende toon van begrip voor de daad.
ik geloof dat ik duidelijk was hoe ik denk dat jij post ten aanzien van theo van gogh. je mening daarover staat me idd niet helemaal aan, vandaar dat we het er nu over hebben, zonder dat ik mijn messen aan het slijpen ben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik breng altijd heel genuanceerd dat Theo is vermoord vanwege zijn uitspraken en dat ik dat uiteraard niet goedkeur, ik doe dat alleen in topics over theo van g. of Mohammed Bouyeri, dus het is niet off-topic. Kijk, uiteraard heb ik weleens meningen die anderen niet aanstaan, maar dat moet kunnen op een forum, als de discussie maar oprecht wordt gevoerd. Een bekend citaat:
"Ik verafschuw wat u zegt. Maar ik zal uw recht omdat te mogen zeggen met mijn leven verdedigen."˛
Ik heb liever niet dat ik jou tegenkom.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:46 schreef robh het volgende:
[..]
Die kun je kwijt op een parkeerplaats naar keuze![]()
goed dat je erover begint, daar sta ik eigenlijk vrij kritisch tegenover. die segmentatie kan ook zorgen voor meer nuance en overzicht. vaak wordt alles op een hoop geveegd en kan je scrollen en inlezen tot je eens ons weegt. ik heb het dan niet over dit specifieke geval, maar meer in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef Drugshond het volgende:
Leuk dat Meki allemaal nieuwe topics aan het openen is... maar het valt echt allemaal onder het topic "Aanslagen in Londen". Of desnoods een nieuw topic 'The Day After in Londen". Want op deze manier komen er steeds nieuwe versnipperde topics bij.
De Irak of de Palastijnse/Israel oorlog is toch ook een verzameldraadje geworden.
Yep, dat was idd om dezelfde reden (tegen de versnippering!)quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:12 schreef Drugshond het volgende:
De Irak of de Palastijnse/Israel oorlog is toch ook een verzameldraadje geworden.
Of je kijkt even in de FAQquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:03 schreef Loedertje het volgende:
KlowJow, neem aan dat je nog geen fok.nl adres hebt, erg onhandig gezien het feit dat ik je wil mailen, hoe lossen we dat op?
Je zou als 24/7 mod toch ook nog via mail bereikbaar moeten zijn eigenlijk....kun je mij mailen? (zie profiel)
Zo veel anders was de strekking van mijn 2e post die je verwijderd had niet hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Probeer dan eens op een normale manier je mening te geven. Hier kan je het toch ook?
Vos, misschien?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:27 schreef -Angel- het volgende:
Het heeft een lange snuit en het begint met een V? Wie weet het antwoord.
Ik heb er dan ook geen probleem mee dat je je mening uit, of wat deze is. Slechts met de manier waarop je deze wilde uiten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:28 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Zo veel anders was de strekking van mijn 2e post die je verwijderd had niet hoor.
En ik was nog wel zo voorzichtig en subtiel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen probleem mee dat je je mening uit, of wat deze is. Slechts met de manier waarop je deze wilde uiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |