Ja, we zien wat er gebeurd als ze hun eigen zaken gaan regelen, een dode en 2 gewondenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:38 schreef Meki het volgende:
gelukkig is de rust gekeerd
maar de oorzaak ligt tussen de families laat zij maar hun zaken maar regelen
mooi hun schuld want Moslims weten dondergoed dat ze elkaar niet moeten vermoorden dus dat weten ze en de straf is er gelijk gekomenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef Absinth het volgende:
[..]
Ja, we zien wat er gebeurd als ze hun eigen zaken gaan regelen, een dode en 2 gewonden
Tuurlijk Meki, moet je nog niet naar bed?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef Meki het volgende:
[..]
mooi hun schuld want Moslims weten dondergoed dat ze elkaar niet moeten vermoorden dus dat weten ze en de straf is er gelijk gekomen
dus eigenlijk eigen schuld dikke bult
quote:laat hun maar hun eigen zaakjes oplossen
daarom moorden ze ook duizenden onschuldige niets vermoedende mensen uit in naam van die pedo he. misschien komt het omdat de koran en alle andere ¨heilige¨ schriften van de islam bol staan van haat en geweld...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef Meki het volgende:
[..]
mooi hun schuld want Moslims weten dondergoed dat ze elkaar niet moeten vermoorden dus dat weten ze en de straf is er gelijk gekomen
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
daarom moorden ze ook duizenden onschuldige niets vermoedende mensen uit in naam van die pedo he. misschien komt het omdat de koran en alle andere ¨heilige¨ schriften van de islam bol staan van haat en geweld...
![]()
en wat betreft die knokpartij ach zolang ze hun eigen soort aanpakken vind ik het best...
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
IK ga me niet verlagen tot jou kleuter niveau
goh .. bij de eerste helft van dat zinnetje dacht ik nog dat je het over god had en zijn bijbel .. je zal wel alletwee niet gelezen hebben en bij geschiedenis heb je ook niet echt goed opgelet blijkbaar, anders zou je dit niet zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:26 schreef GewoneMan het volgende:
daarom moorden ze ook duizenden onschuldige niets vermoedende mensen uit in naam van die pedo he. misschien komt het omdat de koran en alle andere ¨heilige¨ schriften van de islam bol staan van haat en geweld...
pff .. en dan zeuren over het gebrek aan normen en waarden .. bij jou ontbreken die dus volledigquote:en wat betreft die knokpartij ach zolang ze hun eigen soort aanpakken vind ik het best...
de bijbel is bijna net zo erg maar dat is offtopic en daarom niet genoemd. ik ken de islam en de bijbel helaas goed genoeg en met mijn geschiedenis is ook niks mis...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:08 schreef moussie het volgende:
[..]
goh .. bij de eerste helft van dat zinnetje dacht ik nog dat je het over god had en zijn bijbel .. je zal wel alletwee niet gelezen hebben en bij geschiedenis heb je ook niet echt goed opgelet blijkbaar, anders zou je dit niet zeggen
nee hoor totaal niet... maar dat soort gasten kan ik missen als kiespijn, ras of religie maakt me wat dat betreft geen fuck uit. hooligans mogen ze ook in een groot weiland zetten met een hek eromheen kunnen ze lekker knokken zoveel ze willen...quote:pff .. en dan zeuren over het gebrek aan normen en waarden .. bij jou ontbreken die dus volledig
Hopelijk denk je precies hetzelfde over Israel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef Meki het volgende:
laat hun maar hun eigen zaakjes oplossen
nee, daar gooien ze met eieren naar jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat doen die refo's nou nooit in Staphorst![]()
Dus stoute moslims die niet mogen moorden worden bestraft met moord?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Met vier man een bejaarde aanvallen moet kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:16 schreef Chadi het volgende:
Echt weer hollandse broddel journalistiek.
Het gaat hier om een man van rond de 65-70 jaar die door 4 man is neergestoken nadat hij aangereden is door ze. Zijn zoon die zijn vader te hulp schoot werd 2 maal gestoken in zijn maag en is herstellende.
Er werd een man afgeranseld en gestoken . Die man zelf kon zich niet verweren . Kranten schrijven met hele andere tekst wat er een sensatie verhaal van maakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:18 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Oh dan is het goed. Met vier man een bejaarde aanvallen moet kunnen natuurlijk.
wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:16 schreef Chadi het volgende:
Echt weer hollandse broddel journalistiek.
Het gaat hier om een man van rond de 65-70 jaar die door 4 man is neergestoken nadat hij aangereden is door ze. Zijn zoon die zijn vader te hulp schoot werd 2 maal gestoken in zijn maag en is herstellende.
ja leuk .. en sbs6 erbij met een camera'tje .. bumfight³quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:22 schreef GewoneMan het volgende:
hooligans mogen ze ook in een groot weiland zetten met een hek eromheen kunnen ze lekker knokken zoveel ze willen...
4 man.. dan kunnen we niet bewijzen wie de fatale steekwond heeft toegebracht.. tel uit je minimale strafquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef milagro het volgende:
de oude man is aangereden door 4 knullen en die steken hem daarna dood, omdat hij nog niet dood was?
mislukte aanslag snel hersteld
En meteen is nederland een stuk veiliger.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:40 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ahhh... ze maken elkaar af....
zoals robh zegt ze zullen wel vrij komen omdat men niet weet wie hem gestoken heeft of dergelijkequote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef milagro het volgende:
[..]
wat?
de oude man is aangereden door 4 knullen en die steken hem daarna dood, omdat hij nog niet dood was?
mislukte aanslag snel hersteld
tja, maar waarom reden ze die man aan dan? wraak, familievete, geloofskwestie (het gebeurde voor de moskeequote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
zoals robh zegt ze zullen wel vrij komen omdat men niet weet wie hem gestoken heeft of dergelijke
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 06:01 schreef machteld het volgende:
"het was zo 2famillies hadden ruzie al bijna 7maanden geleden ofzo en ze hadden toen ook gevochten.en vandaag toen meskien een oude man van rond de 70 allahyere8mo van de moskee kwam en naar zijn auto ging hij werd aangereden door die andere famillie toen stapte 5broers uit allemaal vieze poooierss en toen begonnen ze die man te slaan en ook zijn zoon ofzo is toen door hun geschoten en die man is met een bijl geraakt in zijn buik.en was dood gegaan ik vond het egt zielig voor zijn andere zoons die er niet bij waren al die pooiers zijn nu gevlucht behalve 1tje.en worden nu door politie gezocht en ook heel zeist."
Ooggetuigeverslag??
hij had ze eerder op hun gedrag aangesproken. 7 maanden terug of zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef milagro het volgende:
[..]
tja, maar waarom reden ze die man aan dan? wraak, familievete, geloofskwestie (het gebeurde voor de moskee) .
er zijn toch genoeg getuigen? of houden die ineens allemaal hun bek
wacht even, een oudere Marokkaanse man spreekt kutmarokkaantjes die hij verder niet kent op hun gedrag aan en ze pakken hem daar maanden later voor terugquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
hij had ze eerder op hun gedrag aangesproken. 7 maanden terug of zo.
Ja, zeg dat wel. Ik woon niet ver bij de Clomp vandaan, en heb er vroeger zelf gewoont. Toen was al te merken dat het ging verpauperen, maar het is de laatste jaren wel veel erger geworden, sinds die moskee er staat eigelijk...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:10 schreef SHE het volgende:
de klomp..dat is ook niet zo vreemd. De zwarte kant van Zeist.
Zolang ze elkaar afslachten vind ik het ok. Beetje jammer alleen dat zulke primitieve meetings moeten eindigen in het verliezen van een mensenleven
zo ongeveerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:14 schreef milagro het volgende:
[..]
wacht even, een oudere Marokkaanse man spreekt kutmarokkaantjes die hij verder niet kent op hun gedrag aan en ze pakken hem daar maanden later voor terug
Vreemde situatie als je het mij vraagt, iemand spreekt iemand anders aan op een bepaalt gedrag waarna diegene besluit om een hem een paar maanden later voor een bedehuis te vermoorden?? Om de een of andere reden wil dat er bij mij niet echt in.quote:zo ongeveer ze voelen zich heel wat kanker schoften
ik vind dat wel heel vreemd, hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
zo ongeveerze voelen zich heel wat kanker schoften
![]()
Een spontane buurtvader dus?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:14 schreef milagro het volgende:
[..]
wacht even, een oudere Marokkaanse man spreekt kutmarokkaantjes die hij verder niet kent op hun gedrag aan en ze pakken hem daar maanden later voor terug
nou het zijn van die gasten die zich heel wat voelen dus aardig op hun pik getrapt toen ze gecorrigeerd werden door deze bejaarde. ze hebben hem toen al bedreigd maar toen is er iemand tussen gekomen waar ze bang voor zijn en hebben toen niks gedaan. ze hebben gewoon zitten loeren op die bejaarde.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:28 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dat wel heel vreemd, hoor
kutgastjes die een vent, die ze 1 of een paar keer aangesproken heeft op hun gedrag, pas maanden later terugpakken en dan op zo'n manier.
weet je zeker dat er niet meer speelt?
en niemand heeft toen aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
nou het zijn van die gasten die zich heel wat voelen dus aardig op hun pik getrapt toen ze gecorrigeerd werden door deze bejaarde. ze hebben hem toen al bedreigd maar toen is er iemand tussen gekomen waar ze bang voor zijn en hebben toen niks gedaan. ze hebben gewoon zitten loeren op die bejaarde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |