abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25718814
Voor de ingang van een moskee is donderdag-middag in Zeist een vechtpartij uitgebroken tussen twee groepen Marokkanen. Een man kwam daarbij om het leven en twee anderen raakten gewond. De groepen gingen elkaar met stokken en knuppels te lijf. binnenland

http://www.telegraaf.nl/

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_25718844
Dode en gewonden bij vechtpartij voor moskee

Uitgegeven: 24 maart 2005 20:06

ZEIST - Voor de ingang van een moskee is donderdagmiddag in Zeist een vechtpartij uitgebroken tussen twee groepen Marokkanen. Een man kwam daarbij om het leven en twee anderen raakten gewond. De twee groepen gingen elkaar met stokken en knuppels te lijf, zo maakte de politie donderdag bekend.

Op de parkeerplaats van winkelcentrum De Klomp werd het dodelijk slachtoffer nog door hulpverleningsdiensten gereanimeerd, maar hij overleed ter plaatse. De twee gewonden zijn niet in levensgevaar, maar ze zijn wel overgebracht naar het ziekenhuis.

Familie vete

De politie vermoedt dat het motief voor de vechtpartij in de relationele sfeer gezocht moet worden. "Wij vermoeden dat de groepen elkaar kennen", aldus een woordvoerder. Het gaat vermoedelijk om twee families met ruzie. Vier verdachten die met een auto de plaats van de vechtpartij hebben verlaten, worden nog gezocht.

In Zeist is hevig gereageerd door de Marokkaanse bevolking. Veel mensen zijn naar de moskee toegekomen, waar de sfeer aanvankelijk onrustig was. Inmiddels is de rust weergekeerd.
pi_25718929
Het blijkt dus een soort erewraak te zijn
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_25718952
verassend...........
pi_25718973
gelukkig is de rust gekeerd

maar de oorzaak ligt tussen de families laat zij maar hun zaken maar regelen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_25719009
Eerwraak, punten scoren voor Ayaan .
slettebak [@] gmail.com
pi_25719022
Tuurlijk heeft dat weer te maken met eerwraak, achterlijke lui
pi_25719054
laat hun maar hun eigen zaakjes oplossen
pi_25719063
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:38 schreef Meki het volgende:
gelukkig is de rust gekeerd

maar de oorzaak ligt tussen de families laat zij maar hun zaken maar regelen
Ja, we zien wat er gebeurd als ze hun eigen zaken gaan regelen, een dode en 2 gewonden
pi_25719382
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef Absinth het volgende:

[..]

Ja, we zien wat er gebeurd als ze hun eigen zaken gaan regelen, een dode en 2 gewonden
mooi hun schuld want Moslims weten dondergoed dat ze elkaar niet moeten vermoorden dus dat weten ze en de straf is er gelijk gekomen

dus eigenlijk eigen schuld dikke bult
pi_25719477
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef Meki het volgende:

[..]

mooi hun schuld want Moslims weten dondergoed dat ze elkaar niet moeten vermoorden dus dat weten ze en de straf is er gelijk gekomen

Tuurlijk Meki, moet je nog niet naar bed?
  Eindredactie Games donderdag 24 maart 2005 @ 22:56:35 #12
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_25719513
naja beter knokken dan op zijn nederlands: elkaar dood zwijgen, want dat kost meer geld
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 24 maart 2005 @ 22:57:57 #13
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_25719547
quote:

Nee Meki, daar hebben we hier in Nederland het (straf)recht voor.
Echte diehards gebruiken postduiven
pi_25719564
Ach, tenminste gingen zij elkaar te lijf.
Liever die drie als een toevallige voorbijganger...

[ Bericht 2% gewijzigd door TheDon1985 op 24-03-2005 23:05:44 ]
pi_25720118
ik ben benieuwd waarom/waarover ze ruzie hadden.... zal wel geschonden maagedelijkheid zijn of iets dergelijks....
Van thuiswonende studenten word niemand geil!
pi_25720325
quote:

[..]

daarom moorden ze ook duizenden onschuldige niets vermoedende mensen uit in naam van die pedo he. misschien komt het omdat de koran en alle andere ¨heilige¨ schriften van de islam bol staan van haat en geweld...

en wat betreft die knokpartij ach zolang ze hun eigen soort aanpakken vind ik het best...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_25720463
Had er een hek omheen gezet....
pi_25720732
Trieste zaak weer hoor, en de reacties van gelukkig gingen ze elkaar te lijf vind ik ook te walchelijk voor woorden..
eeeh
pi_25721050
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

daarom moorden ze ook duizenden onschuldige niets vermoedende mensen uit in naam van die pedo he. misschien komt het omdat de koran en alle andere ¨heilige¨ schriften van de islam bol staan van haat en geweld...

en wat betreft die knokpartij ach zolang ze hun eigen soort aanpakken vind ik het best...

IK ga me niet verlagen tot jou kleuter niveau
pi_25721313
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:50 schreef Meki het volgende:

[..]

IK ga me niet verlagen tot jou kleuter niveau

als er iemand onderaan staat op fok ben jij het. samen met BullShitBoy en consorten. maar voel je vrij om te reageren en aan te geven wat er volgens jou niet klopt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_25721535
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:26 schreef GewoneMan het volgende:
goh .. bij de eerste helft van dat zinnetje dacht ik nog dat je het over god had en zijn bijbel .. je zal wel alletwee niet gelezen hebben en bij geschiedenis heb je ook niet echt goed opgelet blijkbaar, anders zou je dit niet zeggen

quote:
pff .. en dan zeuren over het gebrek aan normen en waarden .. bij jou ontbreken die dus volledig
pleased to meet you
  vrijdag 25 maart 2005 @ 00:10:20 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_25721581
de klomp..dat is ook niet zo vreemd. De zwarte kant van Zeist.

Zolang ze elkaar afslachten vind ik het ok. Beetje jammer alleen dat zulke primitieve meetings moeten eindigen in het verliezen van een mensenleven
pi_25721741
Ze gaan nu al elkaar aanvallen. Waar gaat dat toch heen met dit land

Gelukkig zijn er geen omstanders omgekomen bij deze achterlijke en middeleeuwse traditie genaamd (eer)wraak
pi_25721800
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 00:08 schreef moussie het volgende:

[..]

goh .. bij de eerste helft van dat zinnetje dacht ik nog dat je het over god had en zijn bijbel .. je zal wel alletwee niet gelezen hebben en bij geschiedenis heb je ook niet echt goed opgelet blijkbaar, anders zou je dit niet zeggen
de bijbel is bijna net zo erg maar dat is offtopic en daarom niet genoemd. ik ken de islam en de bijbel helaas goed genoeg en met mijn geschiedenis is ook niks mis...
quote:
pff .. en dan zeuren over het gebrek aan normen en waarden .. bij jou ontbreken die dus volledig
nee hoor totaal niet... maar dat soort gasten kan ik missen als kiespijn, ras of religie maakt me wat dat betreft geen fuck uit. hooligans mogen ze ook in een groot weiland zetten met een hek eromheen kunnen ze lekker knokken zoveel ze willen...
pi_25722881
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef Meki het volgende:
Hopelijk denk je precies hetzelfde over Israel!
Maar dat zal wel weer niet natuurlijk
  vrijdag 25 maart 2005 @ 06:01:46 #26
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25724106
"het was zo 2famillies hadden ruzie al bijna 7maanden geleden ofzo en ze hadden toen ook gevochten.en vandaag toen meskien een oude man van rond de 70 allahyere8mo van de moskee kwam en naar zijn auto ging hij werd aangereden door die andere famillie toen stapte 5broers uit allemaal vieze poooierss en toen begonnen ze die man te slaan en ook zijn zoon ofzo is toen door hun geschoten en die man is met een bijl geraakt in zijn buik.en was dood gegaan ik vond het egt zielig voor zijn andere zoons die er niet bij waren al die pooiers zijn nu gevlucht behalve 1tje.en worden nu door politie gezocht en ook heel zeist."

Ooggetuigeverslag??
Koranfascisme bedankt Islam
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:36:38 #27
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25724537
Dat doen die refo's nou nooit in Staphorst
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  Eindredactie Games vrijdag 25 maart 2005 @ 09:35:34 #28
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_25725237
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 08:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat doen die refo's nou nooit in Staphorst
nee, daar gooien ze met eieren naar je
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:14:23 #29
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25728866
Kuch.

Kunnen we deze Riff-apen niet in Beverwijk neerzetten tegen mesjogge voetbalhooligans? Twee strontvliegen in 1 klap.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:16:04 #30
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25728924
quote:

[..]

Dus stoute moslims die niet mogen moorden worden bestraft met moord?

pi_25728925
Echt weer hollandse broddel journalistiek.

Het gaat hier om een man van rond de 65-70 jaar die door 4 man is neergestoken nadat hij aangereden is door ze. Zijn zoon die zijn vader te hulp schoot werd 2 maal gestoken in zijn maag en is herstellende.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:18:21 #32
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25728999
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:16 schreef Chadi het volgende:

Het gaat hier om een man van rond de 65-70 jaar die door 4 man is neergestoken nadat hij aangereden is door ze. Zijn zoon die zijn vader te hulp schoot werd 2 maal gestoken in zijn maag en is herstellende.
Oh dan is het goed. Met vier man een bejaarde aanvallen moet kunnen natuurlijk.
pi_25729135
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:18 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Oh dan is het goed. Met vier man een bejaarde aanvallen moet kunnen natuurlijk.
Er werd een man afgeranseld en gestoken . Die man zelf kon zich niet verweren . Kranten schrijven met hele andere tekst wat er een sensatie verhaal van maakt.

Als jij het vindt kunnen dan heb je gewoon een probleem knul.
pi_25729365
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:16 schreef Chadi het volgende:

wat?

de oude man is aangereden door 4 knullen en die steken hem daarna dood, omdat hij nog niet dood was?
mislukte aanslag snel hersteld
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25729559
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 00:22 schreef GewoneMan het volgende:
hooligans mogen ze ook in een groot weiland zetten met een hek eromheen kunnen ze lekker knokken zoveel ze willen...
ja leuk .. en sbs6 erbij met een camera'tje .. bumfight³

maar als je dit echt zou doen, ben je dan niet net zo barbaars bezig .. je hanteerd niet je eigen normen en waarden maar verlaagd je tot het peil dat je zegt te verafschuwen
pleased to meet you
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:40:49 #36
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_25729586
Ahhh... ze maken elkaar af....
Het helpt geen nut!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:43:54 #37
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_25729676
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef milagro het volgende:

de oude man is aangereden door 4 knullen en die steken hem daarna dood, omdat hij nog niet dood was?
4 man.. dan kunnen we niet bewijzen wie de fatale steekwond heeft toegebracht.. tel uit je minimale straf
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_25729678
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:40 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ahhh... ze maken elkaar af....
En meteen is nederland een stuk veiliger.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_25730254
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef milagro het volgende:

[..]

wat?

zoals robh zegt ze zullen wel vrij komen omdat men niet weet wie hem gestoken heeft of dergelijke
pi_25730312
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:04 schreef Chadi het volgende:

[..]

zoals robh zegt ze zullen wel vrij komen omdat men niet weet wie hem gestoken heeft of dergelijke
tja, maar waarom reden ze die man aan dan? wraak, familievete, geloofskwestie (het gebeurde voor de moskee ) .

er zijn toch genoeg getuigen? of houden die ineens allemaal hun bek
pi_25730359
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 06:01 schreef machteld het volgende:
"het was zo 2famillies hadden ruzie al bijna 7maanden geleden ofzo en ze hadden toen ook gevochten.en vandaag toen meskien een oude man van rond de 70 allahyere8mo van de moskee kwam en naar zijn auto ging hij werd aangereden door die andere famillie toen stapte 5broers uit allemaal vieze poooierss en toen begonnen ze die man te slaan en ook zijn zoon ofzo is toen door hun geschoten en die man is met een bijl geraakt in zijn buik.en was dood gegaan ik vond het egt zielig voor zijn andere zoons die er niet bij waren al die pooiers zijn nu gevlucht behalve 1tje.en worden nu door politie gezocht en ook heel zeist."

Ooggetuigeverslag??

jou ooggetuigverslag verzonnen
pi_25730471
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef milagro het volgende:

[..]

tja, maar waarom reden ze die man aan dan? wraak, familievete, geloofskwestie (het gebeurde voor de moskee ) .

er zijn toch genoeg getuigen? of houden die ineens allemaal hun bek
hij had ze eerder op hun gedrag aangesproken. 7 maanden terug of zo.
pi_25730541
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

hij had ze eerder op hun gedrag aangesproken. 7 maanden terug of zo.
wacht even, een oudere Marokkaanse man spreekt kutmarokkaantjes die hij verder niet kent op hun gedrag aan en ze pakken hem daar maanden later voor terug
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:23:36 #44
98036 -calimero-
Zonder ei...
pi_25730769
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 00:10 schreef SHE het volgende:
de klomp..dat is ook niet zo vreemd. De zwarte kant van Zeist.

Zolang ze elkaar afslachten vind ik het ok. Beetje jammer alleen dat zulke primitieve meetings moeten eindigen in het verliezen van een mensenleven
Ja, zeg dat wel. Ik woon niet ver bij de Clomp vandaan, en heb er vroeger zelf gewoont. Toen was al te merken dat het ging verpauperen, maar het is de laatste jaren wel veel erger geworden, sinds die moskee er staat eigelijk...

Zag gistermiddag dan ook een politie heli heel laag overkomen en constant boven de Clomp hangen, moest gelijk denken aan die keer dat ik daar zelf liep, en er ook massaal politie op de been was opzoek naar een jochie van een jaar of 12 met een pistool.

Maarja, laat ze elkaar inderdaad maar afmaken, dan lossen de problemen zich uiteindelijk vanzelf op.
Save a mouse, eat a pussy.
pi_25730774
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:14 schreef milagro het volgende:

[..]

wacht even, een oudere Marokkaanse man spreekt kutmarokkaantjes die hij verder niet kent op hun gedrag aan en ze pakken hem daar maanden later voor terug
zo ongeveer ze voelen zich heel wat kanker schoften
pi_25730864
quote:
Vreemde situatie als je het mij vraagt, iemand spreekt iemand anders aan op een bepaalt gedrag waarna diegene besluit om een hem een paar maanden later voor een bedehuis te vermoorden?? Om de een of andere reden wil dat er bij mij niet echt in.
eeeh
pi_25730899
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:23 schreef Chadi het volgende:

[..]

ik vind dat wel heel vreemd, hoor

kutgastjes die een vent, die ze 1 of een paar keer aangesproken heeft op hun gedrag, pas maanden later terugpakken en dan op zo'n manier.

weet je zeker dat er niet meer speelt?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:29:18 #48
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25730917
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:14 schreef milagro het volgende:

[..]

Een spontane buurtvader dus?

Dat maakt het extra triest.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_25731408
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:28 schreef milagro het volgende:

[..]

ik vind dat wel heel vreemd, hoor

kutgastjes die een vent, die ze 1 of een paar keer aangesproken heeft op hun gedrag, pas maanden later terugpakken en dan op zo'n manier.

weet je zeker dat er niet meer speelt?
nou het zijn van die gasten die zich heel wat voelen dus aardig op hun pik getrapt toen ze gecorrigeerd werden door deze bejaarde. ze hebben hem toen al bedreigd maar toen is er iemand tussen gekomen waar ze bang voor zijn en hebben toen niks gedaan. ze hebben gewoon zitten loeren op die bejaarde.
pi_25731480
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

nou het zijn van die gasten die zich heel wat voelen dus aardig op hun pik getrapt toen ze gecorrigeerd werden door deze bejaarde. ze hebben hem toen al bedreigd maar toen is er iemand tussen gekomen waar ze bang voor zijn en hebben toen niks gedaan. ze hebben gewoon zitten loeren op die bejaarde.
en niemand heeft toen aangifte gedaan?

ik blijf het vreemd vinden dat die knullen na zoveel maanden pas wraak nemen en dan zo extreem..
ze worden toch wel vaker op hun gedrag aangesproken, lijkt me als het zulke klootzakken zijn en niet alleen door bejaarde mannen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')