Ja, we zien wat er gebeurd als ze hun eigen zaken gaan regelen, een dode en 2 gewondenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:38 schreef Meki het volgende:
gelukkig is de rust gekeerd
maar de oorzaak ligt tussen de families laat zij maar hun zaken maar regelen
mooi hun schuld want Moslims weten dondergoed dat ze elkaar niet moeten vermoorden dus dat weten ze en de straf is er gelijk gekomenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef Absinth het volgende:
[..]
Ja, we zien wat er gebeurd als ze hun eigen zaken gaan regelen, een dode en 2 gewonden
Tuurlijk Meki, moet je nog niet naar bed?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef Meki het volgende:
[..]
mooi hun schuld want Moslims weten dondergoed dat ze elkaar niet moeten vermoorden dus dat weten ze en de straf is er gelijk gekomen
dus eigenlijk eigen schuld dikke bult
quote:laat hun maar hun eigen zaakjes oplossen
daarom moorden ze ook duizenden onschuldige niets vermoedende mensen uit in naam van die pedo he. misschien komt het omdat de koran en alle andere ¨heilige¨ schriften van de islam bol staan van haat en geweld...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef Meki het volgende:
[..]
mooi hun schuld want Moslims weten dondergoed dat ze elkaar niet moeten vermoorden dus dat weten ze en de straf is er gelijk gekomen
dus eigenlijk eigen schuld dikke bult
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
daarom moorden ze ook duizenden onschuldige niets vermoedende mensen uit in naam van die pedo he. misschien komt het omdat de koran en alle andere ¨heilige¨ schriften van de islam bol staan van haat en geweld...
![]()
en wat betreft die knokpartij ach zolang ze hun eigen soort aanpakken vind ik het best...
quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
IK ga me niet verlagen tot jou kleuter niveau
goh .. bij de eerste helft van dat zinnetje dacht ik nog dat je het over god had en zijn bijbel .. je zal wel alletwee niet gelezen hebben en bij geschiedenis heb je ook niet echt goed opgelet blijkbaar, anders zou je dit niet zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:26 schreef GewoneMan het volgende:
daarom moorden ze ook duizenden onschuldige niets vermoedende mensen uit in naam van die pedo he. misschien komt het omdat de koran en alle andere ¨heilige¨ schriften van de islam bol staan van haat en geweld...
pff .. en dan zeuren over het gebrek aan normen en waarden .. bij jou ontbreken die dus volledigquote:en wat betreft die knokpartij ach zolang ze hun eigen soort aanpakken vind ik het best...
de bijbel is bijna net zo erg maar dat is offtopic en daarom niet genoemd. ik ken de islam en de bijbel helaas goed genoeg en met mijn geschiedenis is ook niks mis...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:08 schreef moussie het volgende:
[..]
goh .. bij de eerste helft van dat zinnetje dacht ik nog dat je het over god had en zijn bijbel .. je zal wel alletwee niet gelezen hebben en bij geschiedenis heb je ook niet echt goed opgelet blijkbaar, anders zou je dit niet zeggen
nee hoor totaal niet... maar dat soort gasten kan ik missen als kiespijn, ras of religie maakt me wat dat betreft geen fuck uit. hooligans mogen ze ook in een groot weiland zetten met een hek eromheen kunnen ze lekker knokken zoveel ze willen...quote:pff .. en dan zeuren over het gebrek aan normen en waarden .. bij jou ontbreken die dus volledig
Hopelijk denk je precies hetzelfde over Israel!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef Meki het volgende:
laat hun maar hun eigen zaakjes oplossen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |