Ow, dus die moslims als tranentrekkende huillies neerzetten mag niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:40 schreef sp3c het volgende:
het ging om beledigende posts zonder verdere inhoud
*kuch*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:33 schreef Monus het volgende:
Waarom worden topics met een nieuws dump die moeilijk na tegaan is en zonder (onderbouwde) mening en aanzet tot een discussie van de TS opgelaten? klik
Zo moeilijk is hij toch niet na te gaan? Ik heb de bron er al bij gezetquote:
Ts-er laat zich er niet meer zienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo moeilijk is hij toch niet na te gaan? Ik heb de bron er al bij gezet.
Verder heb je natuurlijk enigszins gelijk, maar in dit geval maak ik graag nog even een uitzondering. Ik verwacht dat het topic nog wel eens interessant zou kunnen worden.
En de parade gaat niet door .quote:
quote:
De pride gaat door op een andere datum en het tweede lijkt me geen argument.quote:
Ben jij dan die minoe, aangezien 'Bron: De Gay Krant' zijn standard signature is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:50 schreef kLowJow het volgende:
Zo moeilijk is hij toch niet na te gaan? Ik heb de bron er al bij gezet.
Natuurlijk heb ik gelijk, dat wist ik al . Ik kwam ook niet voor die bevestiging.quote:Verder heb je natuurlijk enigszins helemaal gelijk.
Uitzonderingquote:Maar in dit geval maak ik graag nog even een uitzondering.
Inderdaad,... een paar zieke relnichten op de trekker is wel erg interesant natuurlijk.quote:Ik verwacht dat het topic nog wel eens interessant zou kunnen worden.
Als je die reden niet goed genoeg vindt niet, nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Monus het volgende:
Heb je mischien ook nog een goede reden?
Het tweede argument is zelf veel belangrijker dan het eerste. Open een rel topic en laat dan niks van je horen. Dit is standaard van die trollkloon.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef Tarak het volgende:
[..]
[..]
De pride gaat door op een andere datum en het tweede lijkt me geen argument.
Welke reden???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je die reden niet goed genoeg vindt niet, nee.
Sluitenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:32 schreef Monus het volgende:
. Open een rel topic en laat dan niks van je horen. Dit is standaard van die trollkloon.
Tja, je kunt natuurlijk proberen mijn post nog een keer te lezen, om vervolgens tot de conclusie te komen dat je het niet met me eens bent. Geen halszaak lijkt me, toch?quote:
Als je dit blijft toelaten van deze TS-er zal hij het nooit afleren.quote:
Interesant is natuurlijk geen reden, en al helemaal geen goede!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tja, je kunt natuurlijk proberen mijn post nog een keer te lezen, om vervolgens tot de conclusie te komen dat je het niet met me eens bent. Geen halszaak lijkt me, toch?
Oh jawel hoor. Elk verder soortgelijk topic van TS gaat namelijk direct op slot. Hier zie ik echter graag eventuele verdere reacties van hem tegemoet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je dit blijft toelaten van deze TS-er zal hij het nooit afleren.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je dit blijft toelaten van deze TS-er zal hij het nooit afleren.
En de gaykrant heeft natuurlijk ook geen website waar je zoiets heel makkelijk kan vinden, staat gewoon op de hoofdpagina. Ik zag je roep om een verifieerbare bron en ben meteen op zoek gegaan. 2 minuten later gaf ik de link aan klowjow.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Ben jij dan die minoe, aangezien 'Bron: De Gay Krant' zijn standard signature is.
dit is al topic number xxxx die hetzelfde is als deze topicquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Elk verder soortgelijk topic van TS gaat namelijk direct op slot. Hier zie ik echter graag eventuele verdere reacties van hem tegemoet.
Het is maar een vraagje... maar dat was niet de reden voor een slotje. Maar volgens mij moest je daar vroeger eerst voor registreren om artikelen te lezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En de gaykrant heeft natuurlijk ook geen website waar je zoiets heel makkelijk kan vinden, staat gewoon op de hoofdpagina. Ik zag je roep om een verifieerbare bron en ben meteen op zoek gegaan. 2 minuten later gaf ik de link aan klowjow.
Probeerde je vroeger dan zo vaak artikelen op de website van de Gaykrant te lezen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:52 schreef Monus het volgende:
[..]
Het is maar een vraagje... maar dat was niet de reden voor een slotje. Maar volgens mij moest je daar vroeger eerst voor registreren om artikelen te lezen.
Ik ben al jaren lid van die krant.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Tarak het volgende:
[..]
Probeerde je vroeger dan zo vaak artikelen op de website van de Gaykrant te lezen?
Wat heeft homo zijn met nou 'echte mannen' te maken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ah,... vandaar dat gebazel over 'echte mannen' de hele tijd..
Maar,... klowjow... ben jij dan ook zo'n hypocriet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ah,... vandaar dat gebazel over 'echte mannen' de hele tijd..
Misschien ontging het je de eerste keer, dus hier heb je er nog één.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:33 schreef Monus het volgende:
[..]
Wat heeft homo zijn met nou 'echte mannen' te maken?
Beide Monus,... beide.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar,... klowjow... ben jij dan ook zo'n hypocriet?
Of heb je gewoon een probleem met dat ik gelijk heb en het niet echt toe wil geven en slotje doen?
Het ontging me niet hoor. Maar voor de rest ben ik vrij oprecht over wat ik nu zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien ontging het je de eerste keer, dus hier heb je er nog één.
Toegeven is de helft van het werk...quote:
Ik ben dan ook geen mod meer van NWS. De status van het topic mogen ze helemaal zelf bepalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:26 schreef Monus het volgende:
Van die dago weet ik dat ik het niet hoef te verwachten want die heeft al meerdere malen laten zien dat hij hypocriet is.
En als user mag je een poging doen om een mod over te halenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen mod meer van NWS. De status van het topic mogen ze helemaal zelf bepalen.
Nee, in dat geval mag de waarheid niet gezegd worden Monus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:58 schreef Monus het volgende:
en kLowJow,...
Mag de waarheid niet meer gezegt worden omdat het over een paar flikertjes gaat.
NEIN Klowjow, je pleegt nu een aanslag op de democratie! Stui-tend!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:00 schreef kLowJow het volgende:
Nee, in dat geval mag de waarheid niet gezegd worden Monus.
Je hebt gelijk. Ik zou me moeten schamen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:01 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
NEIN Klowjow, je pleegt nu een aanslag op de democratie! Stui-tend!
Wie niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef kLowJow het volgende:
Ik zou me moeten schamen!
Dat wil ik nog wel even zeggen dat ik jou een ongelofelijke hypocrite gast vind.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, in dat geval mag de waarheid niet gezegd worden Monus.
*kuch* Deze hebben we ook nog...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:55 schreef Monus het volgende:
Vanwege de gelijke rechten van de mens... dus niet alleen van die arme homos...
Kun je hier een paar post verwijderen,... kLowJow
Criminele stier verwondt tientallen mensen
Dat had je al gezegd, en was reeds voor kennisgeving aangenomen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:05 schreef Monus het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel even zeggen dat ik jou een ongelofelijke hypocrite gast.![]()
Je denk natuurlijk dat je met zulke dingen gemakkelijk weg komt... je zal er zelf wel achter komen dat dit soort zaken tegen je gaat keren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd, en was reeds voor kennisgeving aangenomen.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:12 schreef Monus het volgende:
[..]
Je denk natuurlijk dat je met zulke dingen gemakkelijk weg komt... je zal er zelf wel achter komen dat dit soort zaken tegen je gaat keren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |