Enkeltje Abu Ghraib en dan janken ze binnen een week om interventie van een hoge Nederlandse kuffaar-instantie.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:05 schreef Pek het volgende:
Het hele verhaal:
http://www.armytimes.com/story.php?f=1-292925-976420.php
Ze zijn dus gewond en gepakt, die zien we voorlopig niet terug![]()
indd zeg, word er zelf beetje misselijk vanquote:Op zondag 17 juli 2005 10:28 schreef Snol1ner het volgende:
''allah akbar!' Wat klinkt dat toch weer vies, alsofie het uitkotst![]()
"Heb je hem geraakt" en dan dat hele duidelijke "Ja" is overduidelijk Nederlands.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Sorry hoor, maar ik vraga me echt af of dit wel nederlands is.. Het kan net zo goed een andere taal zijn
Als je meerdere keren goed luistert hoor je duidelijk die arab zeggen: Heb je em geraakt? "ja"quote:Op zondag 17 juli 2005 11:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Sorry hoor, maar ik vraga me echt af of dit wel nederlands is.. Het kan net zo goed een andere taal zijn
Ironie is koelquote:Op zondag 17 juli 2005 10:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Verhuis je net zoals Vampier zijnde naar de VS, ga je omdat je geen werk kan vinden in de VS maar bij de lokale nationale garde alleen maar om je oude klastgenoot Mustafa uit Amsterdam-West te moeten afschieten.![]()
Prachtig onderwerp voor een Woensdagavond film op RTL4
[1]Ze spreken aanvankelijk idd Arabischquote:Op zondag 17 juli 2005 13:19 schreef kLowJow het volgende:
Nu is mijn Arabisch vrij slecht, maar goed genoeg om te kunnen horen dat:
[1] Ze Arabisch spreken
[2] Hij niet "Ja" zegt maar "La", dus "Nee", wat een vreemd antwoord zou zijn, op de vraag "Heb je hem geraakt".
[3] Het hier waarschijnlijk om Hoog-Arabisch gaat, wat zou suggereren dat de bewuste personen uit het Midden-Oosten komen, waar we er hier in Nederland toch al niet zoveel van hebben rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |