quote:Op maandag 11 juli 2005 23:10 schreef sp3c het volgende:
ja ik ben ubermachtig ineens dus daar moet ik wat mee doen
IK MAAK DIE SHIT GEWOON STICKY ... EN DAARNA NEEM IK DE WERELD OVER, MUHAHAHAHAHA
wie is Mekkerquote:Op maandag 11 juli 2005 23:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik erger mij zo aan je Nederlands Mekker
Zijn Nederlands is inderdaad niet 100%, en zeker niet op schrift. Maar hij is wel een goude kerelquote:Op maandag 11 juli 2005 23:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik erger mij zo aan je Nederlands Mekker
Shoukraanquote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is inderdaad niet 100%, en zeker niet op schrift. Maar hij is wel een goude kerel²
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is inderdaad niet 100%, en zeker niet op schrift. Maar hij is wel een goude kerel²
La shoukran 3ala waajib (Lemmeb). Geen dank, het is de waarheidquote:
Wat een onzinquote:Op maandag 11 juli 2005 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
La shoukran 3ala waajib (Lemmeb). Geen dank, het is de waarheid²
quote:Ik ben een jongen van 17 en ben goed bevriend met een meisje, Ine, van 23 jaar. Zij woont samen en heeft al 3 jaar een vriend. Sinds een half jaar heb ik een stiekeme relatie met haar. Deze maand was er een groot festival in haar dorp. Ine had voor de zoveelste maal ruzie met haar vriend en die had z'n koffer gepakt en was voor 4 dagen thuis gaan wonen. Ik was Ine tegen gekomen op het festival en tegen half drie 's nachts besloten we naar huis te gaan. Ik woon zelf 15 km verder en moest met de fiets naar huis. Ik vroeg ze of ik mocht blijven slapen. Normaal was onze relatie beperkt tot stiekem in een hoekje staan kussen. Ik kwam haar flat binnen en ze toonde me de slaapkamer. Ze zei me dat ik gerust mocht gaan liggen en dat zij naar de badkamer ging. Ik had deed m'n kleren uit en ging in m'n boxershort in bed liggen. Een kleine 5 minuten later stond Ine in de kamer. Ze had een enorm sexy nachtkleedje aan. Ine is niet zo groot, maar heeft wel een prachtig lichaam. Ze zit in een dansgroep en daar werkt ze duidelijk aan haar lijn. Ze kwam naast mij liggen onder de lakens en ik nam ze vast. We kuste even en niet veel later voelde ik hoe m'n lul hard werd. Ze duwde zich tegen m'n stijve lul aan en ik ging met m'n hand onder haar nachtkleedje. Terwijl ik m'n hand nar boven liet schuiven, ging haar nachtkledje mee zodanig dat het over haar hoofd ging. Ik voelde aan haar borsten en aan haar stijve tepels. Zij ging over m'n kont en duwde m'n boxers omlaag. Zo lagen we beide naakt in bed. Ze legde haar been over mijn benen en wreef met haar druipend kutje over m'n harde lul. Ik masseerde haar borsten grondig en liet één hand naar beneden zakken. M'n hand ging langs haar schaamhaar naar haar kutje. Ze spreidde haar benen zachtjes. Ik duwde m'n twee vingers langzaam naar binnen. Ze kreunde zachtjes. Ik duwde m'n vingers er wat dieper. Dat vond ze duidelijk wel lekker. Ine rolde achteruit op haar rug. Ze hijgde en zei: "Kom in me, ik heb zin in je lul". Ze trok me naar haar en ik duwde haar benen ver open. M'n nu nog hardere lul duwde ik langzaam haar overlopend kutje binnen. Nu kreunde ze hard. "Mmm, ah, da's lekker. Ik ging op en neer en dreef het tempo op. Zij duwde met haar hielen tegen m'n kont en duwde zo m'n paal steeds verder in haar sappig kutje. "Oh ja, ga voort, dit is lekker. Ooooh ... nog ... nog" Ze ging steeds harder mee en kreunde maar harder en harder. Ze neukte zo lekker. "Aaah , jaa ... nog even, nog even... ik ben er bijna, .. ja ja ja ... ooooh ik kom. Mmmmmm jaaa" Ze gilde haar orgasme eruit. Ze voelde dat ik nog niet was klaar gekomen en rolde over zodat ze vanboven op mij zat. Ze sprong van me af en duikte met haar hoofd naar onder terwijl ze de lakens achteruit smeet. "Laat me eens kijken door wat voor een stevige paal ik ben klaar gekomen." Ze pakte m'n lul beet en duwde hem in haar mond. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al meer dan eens ben gepijpt, maar dit sloeg werkelijk alles. Dat zo een klein ding zo een enorme zuigkracht heeft, is ongelooflijk. Ze ging heftig met haar hoofd op en neer en zoog alsof haar leven er van af hing. Ik kon me niet meer houden en begon enorm hard te kreunen. "Oh ja, dat doe je goed. Ooooooh, lekker schat." Ze likte m'n eikel even en begon dadelijk weer verder te zuigen. "Mmmmmmm, ... ja hoor... ooooh ,... lekker zuigding ... Ik ga spuiten hoor ... ah .. ooh" Ik kwam klaar op een zalige manier. Ik spoot m'n dik sperma recht in haar mond. Ine vond het geweldig en kreunde met m'n lul in haar mond. Ze slikte alles in, maar er droop toch een beetje langs haar mondhoeken omlaag op haar bed. Het was zalig. "Nu wil ik wer klaar komen" zei ze. Nou, daar stond ik van te kijken. Ze draaide zich op haar knieën en zei: "Waar blijft je?" Ik Zette me op m'n knieën achter haar en duwde m'n af gelikte pik langs achter in haar natte poes. Met m'n één hand greep ik har linkerborst en met 'n ander wreef ik over haar clitje. Ik begon dadelijk terug heftig te neuken en weer kreunde ze van genot. Het was zalig. Ik duwde met m'n linkerhand twee vingers in haar kont. Een geil gilletje weerklonk. "Mmmm, je blijft lekker .... aaaaaaah.... nog hoor ... doe dat is sneller ...ah ah ah ... ja zo .... ja ja ja ja ... oooh, ja, daar kom ik weer ... Mmmmmmmmmmm .... ah ah ah ah ja... nu ... aaaaaaaaaaaaaa" Haar orgasme was nog groter dan daarvoor. "Wacht even", zei ik "ik ben er ook terug bijna." Ik ramde nog wat harder en nog geen 10 seconden later spoot ik weer een lading sperma in haar kutje. Ik bleef pompen en daarom liep er langs de zijkant wat zaad uit. Moe geneukt gleden we op de matras. Leuk logeerpartijtje, niet?
Ahjoh, dat mag jij ook als je nichtje 12 isquote:
Doch so sensueel en wolligquote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef sp3c het volgende:
overspel!!!!!
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"quote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef sp3c het volgende:
overspel!!!!!
Oh, meende je dat serieus?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
onzin verwijderd ?? mijn mekka postvertel mij eens wat daar zo mis mee is ?
ja duhhh anders poste ik het wel in onzin grapjasquote:
Doe eens rustig. Klowjow doet ook zijn best, vergeet niet dat dit pure vrijwilligerswerk isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja duhhh anders poste ik het wel in onzin grapjasmaar ga eens in op mijn vraag wat was er fout aan ?
Kun je niet ergens een fijn rechts extremistisch forumpje vinden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja duhhh anders poste ik het wel in onzin grapjasmaar ga eens in op mijn vraag wat was er fout aan ?
Mijn waarde Ismaeliet, al het werk in de stadstaat Nederland is vrijwillig daar het houden danwel voederen van de slaaf en laaf bij de wet verboden isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Doe eens rustig. Klowjow doet ook zijn best, vergeet niet dat dit pure vrijwilligerswerk is²
na jou ok? ik post gewoon en doe niks fout en dan wordt er een normale post gewist en als ik vraag om uitleg zegt hij niks... zo werkt dat niet hé...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kun je niet ergens een fijn rechts extremistisch forumpje vinden?![]()
je mag ook gewoon uitloggen en optiefen
Je begint met het standpunt dat mochten er meer aanslagen plaatsvinden, Mekka platgegooid zou moeten worden, om hier vervolgens grapjes over te gaan maken. Leek mij dus vrij onzinnig, maar goed als je wil dat ik er serieus op in ga...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
Je gaat nu weg en komt niet meer terug? Dan zit er weer plots een stijgende lijn in het aantal kwaliteitsusers van Fok!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:34 schreef GewoneMan het volgende:
ik vroeg me al af waarom fok aan het uitsterven was![]()
![]()
Mag ik er om half één 's nachts misschien 5 minuten over doen om je reactie te constateren en erop te antwoorden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
na jou ok? ik post gewoon en doe niks fout en dan wordt er een normale post gewist en als ik vraag om uitleg zegt hij niks... zo werkt dat niet hé...
Of nog beter:quote:
wil je mij geen woorden in de mond leggen die ik NIET gepost heb!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je begint met het standpunt dat mochten er meer aanslagen plaatsvinden, Mekka platgegooid zou moeten worden, om hier vervolgens grapjes over te gaan maken. Leek mij dus vrij onzinnig, maar goed als je wil dat ik er serieus op in ga...Als een christen een aanslag pleegt blazen we het vaticaan op. Toen Volkert een aanslag pleegde hadden we Amsterdam plat moeten gooien. Is het een Amerikaan, nouja, keuze genoeg lijkt me. Een Fransman? Als waarschuwing beginnen we met de eifeltoren, daarna het Louvre en er is altijd nog Parijs.
Dat lijkt er meer op he?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:38 schreef GewoneMan het volgende:
dat we het eens anders aan konden pakken, en we B.V. konden stellen dat ze met die aanslagen moesten stoppen en zo niet dat we van mekka een parkeerplaats zouden KUNNEN maken... groot verschil!
wat jij wil, punt is dat ik niet aangaf dat het MOEST maar dat het een (IMO goede) optie is. je moet iets tegen die terroristen doen. en tegenmaatregelen zijn nooit populair. maar goed voortaan misschien eens wat beter lezen voor je aan het wissen slaat?quote:
dat je die reactie erna hebt gewist hoorde je me niet over die was nogal flauw dat wil ik best toegevenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:42 schreef kLowJow het volgende:
Hoe dan ook. Ik vind het een onzinnige reactie, maar liet deze in eerste instantie gewoon staan. Toen jullie er echter op semi-grappige wijze op door gingen heb ik hem alsnog verwijderd.
sukkel als er iemand niet extremistisch is ben ik het wel dat ik atheist ben en het niet heb op terroristen en gelovigen die de hele wereld opzadelen met hun angst voor de dood en hun dochma`s maakt mij echt geen extremist, je moet eens een woordenboek kopen en alle woorden die je niet begrijpt eerst opzoeken voor je ze postquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kun je niet ergens een fijn rechts extremistisch forumpje vinden?![]()
je mag ook gewoon uitloggen en optiefen
Dat was dus de voornaamste reden waarom ik dat deel van de discussie heb gewist. Om het topic niet te doen verzanden in een lollig 'wat kunnen we allemaal met Mekka doen om het zo plat mogelijk te krijgen' topic.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat je die reactie erna hebt gewist hoorde je me niet over die was nogal flauw dat wil ik best toegeven
ok laten we het daarop houden, maar zou het beter gevonden hebben als je die eerste post had laten staan, daar was immers niks mis mee. de rest kon idd gemist worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat was dus de voornaamste reden waarom ik dat deel van de discussie heb gewist. Om het topic niet te doen verzanden in een lollig 'wat kunnen we allemaal met Mekka doen om het zo plat mogelijk te krijgen' topic.
Wat ben je toch een terrorist.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:53 schreef GewoneMan het volgende:
en dan moet ik de ziektewet in om de HELE DAG in nieuws te posten![]()
Tissues wil je houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel die tissues die je gebruikt hebt bij partnerruil bijeenkomsten droppen alvorens je Fok! via de achterdeur verlaat, is wel zo fris²
Waar zie je mij onzin uitkramen Lionsguy? Waarom ben je de laatste tijd zo fel tegen mij, we konden het toch best met elkaar vinden? Kan je jezelf toelichten?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:13 schreef lionsguy18 het volgende:
Opvallend dat BSB alle mogelijke onzin mag uitkramen maar posts van anderen zondermeer weggehaald worden.
Is goed hoor. Dat woordje "bestaansrecht" was inderdaad verkeerd gekozen. Maar mijn intentie was/is puur/rein, ik bedoelde het goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
BSB, wanneer je je op zo'n manier gaat uitdrukken ga je duidelijk een stap te ver. Het lijkt me overigens sowieso overbodig elk argument in de discussie te vergezellen van jouw persoonlijke mening over TvG en zijn rol in de samenleving.
Dat mag verder dan ook wel achterwege blijven.
Net als je vrolijke vrind Mo Bouyeri zeker.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar mijn intentie was/is puur/rein, ik bedoelde het goed²
Heel fijn. Ik zag ook dat Karboenkeltje me al enigszins voor was.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is goed hoor. Dat woordje "bestaansrecht" was inderdaad verkeerd gekozen. Maar mijn intentie was/is puur/rein, ik bedoelde het goed²
Wat dat betreft ben jij als tegenhanger natuurlijk ook lekker bezig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:01 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Net als je vrolijke vrind Mo Bouyeri zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |