Geen idee. Hij is zoek.quote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waar is Mutant01 gebleven?
Eerst maar eens kijken of hij nog terugkomt. En wat de reden voor zijn afwezigheid is.quote:Op zondag 10 april 2005 22:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
Als dat zo is, komt er dan een nieuwe sollicitatieronde?
Ik hoop het. Dan is hij binnen no-time weer vrij.quote:Op maandag 11 april 2005 11:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mutant01 is opgepakt als terreurverdachte?
Dat denk ik niet hoorquote:Op maandag 11 april 2005 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
NorthernStar beticht mij ervan een kloon te zijn op NWS.
Herhaalde postings aan deze moderator hebben tot slechts een antwoord geleid waarin die de conclusie trekt dat ik een kloon ben, en niet mijn eigen username gebruik.
Graag uitleg hierover, het liefst van NorthernStar zelf.
Grapjurkquote:Op maandag 11 april 2005 15:45 schreef robh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor
Ik denk dat je echte Erwin Rommel bent![]()
Ah, ik zag nikky al postenquote:Op maandag 11 april 2005 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Grapjurk![]()
Ik heb het erover dat ik niet mijn echte usernaam gebruik volgens NorthernStar.
Ok, ff wachten dus. Trouwens, waarom heb je deze naam gekozen? Adept?quote:De link die loedertje geeft moet je hebben. En dan kan je daar je verhaal halen en zal NS alles aan je uitleggen. .
Waarom ik de naam ErwinRommel gekozen heb?quote:Op maandag 11 april 2005 16:10 schreef robh het volgende:
[..]
Ah, ik zag nikky al posten
[..]
Ok, ff wachten dus. Trouwens, waarom heb je deze naam gekozen? Adept?
Waar heb ik jou beticht van een kloon te zijn? (exacte quotes graag)quote:Op maandag 11 april 2005 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
NorthernStar beticht mij ervan een kloon te zijn op NWS.
Herhaalde postings aan deze moderator hebben tot slechts een antwoord geleid waarin die de conclusie trekt dat ik een kloon ben, en niet mijn eigen username gebruik.
Graag uitleg hierover, het liefst van NorthernStar zelf.
Die foto van een vliegticket?quote:Op maandag 11 april 2005 14:00 schreef perezoso het volgende:
Mijn post is foetsie in een royaal gebaar, beetje flauw hoor.
NorthernStar (Moderator) - vrijdag 8 april 2005 @ 18:17quote:Op maandag 11 april 2005 17:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar heb ik jou beticht van een kloon te zijn? (exacte quotes graag)
Ik heb je gevraagd om met een andere account te posten omdat we 'bekende mensen kloons' liever niet hebben in NWS.
Als jij zegt dat deze generaal van das Dritte Reich je enige account is, ook best. Dat is eventueel te controleren. De vraag blijft echter gewoon staan.
Ah ja, nou dan neem ik 'je andere account' terug en mag je daar 'een andere account' voor invullen.quote:Op maandag 11 april 2005 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
NorthernStar (Moderator) - vrijdag 8 april 2005 @ 18:17
Anyway
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[...]
Er even van uitgaande dat Erwin Rommel niet je echte naam is, wil ik je vragen om even over te gaan op je normale account. 'Bekende mensen kloons' zijn in NWS niet gewenst.
Lonsdaler met hakenkruis op jas opgepakt
Natuurlijk is Erwin Rommel niet mijn echte naam.
Ik ben geen kloon van wie dan ook. Dat suggereer jij echter wel. En voor mij staat een kloon gelijk aan iets anders.
En nogmaals, ik heb maar een account. Dat mag je wat mij betreft controleren.
Dus vraag ik aan jou wat mijn "normale" account zou zijn. Daar ben ik heel erg benieuwd naar.
Wat is er mis met de naam ErwinRommel? (geen staatshoofd, geen terrorist, geen politici etc etc etc).quote:Op maandag 11 april 2005 18:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah ja, nou dan neem ik 'je andere account' terug en mag je daar 'een andere account' voor invullen.
Misschien begrijp je niet waarom we dit vragen maar we hadden in het verleden een heel leger aan politici, staatshoofden, osama's, bushes en saddams. Sommigen waren zelfs meerdere tegelijk van. Heel jolig en ludiek enzo, maar weinig bevordelijk voor een discussie. Vandaar dus.
Ik merk dat op idd, en wijs diegene dan terecht. Dat zouden meer Fokkers moeten doen ipv te beginnen met scheldkannonades omdat de username iemand niet aanstaat.quote:Op maandag 11 april 2005 18:47 schreef NorthernStar het volgende:
Je kunt alles bij anderen neerleggen en je op je recht beroepen om de usernaam te nemen die je wil, maar je merkt nu al dat je geassocieerd wordt met de nazi's. Dat zou je ook niet moeten verbazen imo.
De vraag blijft staan. En dit geval maakt ons duidelijk dat we van deze inofficiele regel iets van een officiele policy moeten maken.
Ik vind er nog al een verschil in zitten of je een levend iemand neemt (Wouter Bos, bijvoorbeeld) of iemand waarvan algemeen bekend is dat hij al decennialang (of eeuwenlang) dood is. Levende beroemden kan ik me voorstellen dat je daar problemen mee hebt. Dooie beroemden (met name dooie historische beroemden) daar zie ik het probleem niet. Ik verkeer heus niet in de veronderstelling dat Erwin Rommel via een of ander ouija bord vanuit de hemel zit mee te fokken, hoor.quote:Op maandag 11 april 2005 19:20 schreef NorthernStar het volgende:
Jullie missen het punt. Hoe denk je dat topics verlopen als Wouter Bos, Hirsi Ali, Zalm, Balkenende, Saddam Houssein, Saddam H., G.W.Bush, Osama, Eisenhouwer, JFK, George Bush, Bin Laden, Pim Fortuyn, Clinton, Marrijnissen, Willem van Oranje, Patton, Mao, Stalin enz. enz. gezellig meedoen?
Als je een beter voorstel hebt dan deze namen niet toe te staan in NWS hoor ik het graag.
Een ieder zou vrij moeten zijn in de username keuze. Al is de naam omstreden, so let it be.quote:Op maandag 11 april 2005 19:20 schreef NorthernStar het volgende:
Jullie missen het punt. Hoe denk je dat topics verlopen als Wouter Bos, Hirsi Ali, Zalm, Balkenende, Saddam Houssein, Saddam H., G.W.Bush, Osama, Eisenhouwer, JFK, George Bush, Bin Laden, Pim Fortuyn, Clinton, Marrijnissen, Willem van Oranje, Patton, Mao, Stalin enz. enz. gezellig meedoen?
Als je een beter voorstel hebt dan deze namen niet toe te staan in NWS hoor ik het graag.
Het krijgt over het algemeen evenzogoed een hoog onzin-gehalte als users met historische namen als Balthasar Gerards, Jezus C. of Keizer Ming mee gaan posten hoor.quote:Op maandag 11 april 2005 19:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind er nog al een verschil in zitten of je een levend iemand neemt (Wouter Bos, bijvoorbeeld) of iemand waarvan algemeen bekend is dat hij al decennialang (of eeuwenlang) dood is. Levende beroemden kan ik me voorstellen dat je daar problemen mee hebt. Dooie beroemden (met name dooie historische beroemden) daar zie ik het probleem niet. Ik verkeer heus niet in de veronderstelling dat Erwin Rommel via een of ander ouija bord vanuit de hemel zit mee te fokken, hoor.
Het einde zelfs. Toe maar.quote:Op maandag 11 april 2005 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Als er al restricties komen op het kiezen van een username, dan voorspel ik het einde van Fok.
Dat is dus een non-redenatie.quote:Op maandag 11 april 2005 19:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het krijgt over het algemeen evenzogoed een hoog onzin-gehalte als users met historische namen als Balthasar Gerards, Jezus C. of Keizer Ming mee gaan posten hoor.
Sorry, over het algemeen kan ik je redenaties goed begrijpen, maar deze heeft wel een heel hoog onzin-gehalte. Ik dacht dat het ging om de inhoud van posts, niet om de naam van degene die ze post? Als iemand met de naam Jezus C. kolder post en topics verkloot, ligt ie er heel gauw naast, lijkt me. Post hij alleen maar weloverwogen en onderbouwde posts, dan lijkt het me vrij irrelevant wat zijn username is.quote:Op maandag 11 april 2005 19:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het krijgt over het algemeen evenzogoed een hoog onzin-gehalte als users met historische namen als Balthasar Gerards, Jezus C. of Keizer Ming mee gaan posten hoor.
Het is de taak van de mods om het forum 'te beheren'. Die ludieke kloontjes (wat het meestal zijn) zijn leuk voor ONZ maar in NWS zijn ze eigenlijk alleen maar stoorzenders.quote:Op maandag 11 april 2005 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus een non-redenatie.
Laat de taak van een moderator nu zijn het modereren van berichten, ipv iemand met een in zijn/haar ogen foute username in discrediet te brengen, want daar voer je nu wel op aan.
Als een user de username van bv Ceasar wilt gaan gebruiken, hoe denk je daar dan over?
Of Rommel4Ever, of andere namen van historische personen?
Dan is het einde zoek, en moeten we gaan voor Coke4All, TMF4All, Itaipava, CastelloBranco (ken je die persoon??), etc etc. Geen beginnen aan dus.
Ik pleit hierbij dus eigenlijk voor een "referendum". Plaats een Poll, en NS, laat de Fokker maar beslissen wat die ervan vind.
Me dunkt dat die grenzen liggen in de aard van het forum. iemand die onzin posts plaatst (onder welke naam dan ook) vliegt eraf. Klaar. Iemand die serieuze posts plaatst (alweer: onder welke naam dan ook) blijft erop. De grens lijkt me duidelijk gesteld in de algemene regels van Fok en de specifieke regels van NWS.quote:Op maandag 11 april 2005 19:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is de taak van de mods om het forum 'te beheren'. Die ludieke kloontjes (wat het meestal zijn) zijn leuk voor ONZ maar in NWS zijn ze eigenlijk alleen maar stoorzenders.
Op zich heb ik geen enkele moeite met je naam hoor (behalve als je in elk topic moet/gaat uitleggen dat Rommel heus niet fout was), het gaat om het trekken van een grens.
Suggesties daarvoor zijn welkom.
Geprobeerd om mijzelf een andere naam te geven, lees dan dit:quote:Op maandag 11 april 2005 18:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ah ja, nou dan neem ik 'je andere account' terug en mag je daar 'een andere account' voor invullen.
Misschien begrijp je niet waarom we dit vragen maar we hadden in het verleden een heel leger aan politici, staatshoofden, osama's, bushes en saddams. Sommigen waren zelfs meerdere tegelijk van. Heel jolig en ludiek enzo, maar weinig bevordelijk voor een discussie. Vandaar dus.
Nee gebruik deze maar gewoon. Mijn vraag om een andere te nemen (of opnieuw te registreren) was om reden van de ludieke kloontjes toestanden ed. Wat we net besproken hebben.quote:Op maandag 11 april 2005 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Toch kan ik gewoon berichten plaatsen op elk willekeurig forum.
Hoe wil je dan dat ik reageer in NWS, als ik mijzelf al niet eens onder een andere naam tentoon kan stellen?
Je moet ook modden/bannen op onzin-gehalte binnen NWS.quote:Op maandag 11 april 2005 19:39 schreef NorthernStar het volgende:
Kun je de verschillende fb-topics nog wel uit elkaar houden?quote:Op maandag 11 april 2005 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
En zwart/wit-regels, of 'het trekken van een heldere lijn' is een zwaktebod van mods die niet kundig genoeg zijn.
De grens hoort te liggen bij (irritant) ludieke posts, en niet bij de usernames.
Wanneer users niet door hebben dat hun ludieke kloons niet gewenst zijn in NWS, dan geef je ze incl hun kloons maar een weekban.
Ik typ me een ongeluk. Mijn betrokkenheid is ontroerend, nie'waar?quote:Op maandag 11 april 2005 21:36 schreef NorthernStar het volgende:
Kun je de verschillende fb-topics nog wel uit elkaar houden?
Je bent zeker ook vóór de EU Grondwet?quote:het is gewoon handiger om het op een of andere manier vast te leggen
Ik ben voor een grondwet.quote:Op maandag 11 april 2005 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik typ me een ongeluk. Mijn betrokkenheid is ontroerend, nie'waar?.
[..]
Je bent zeker ook vóór de EU Grondwet?.
Is toch binnen de richtlijnen ?quote:Op maandag 11 april 2005 17:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die foto van een vliegticket?
Waarom denk je zelf dat die weggehaald is?
Het gaat enkel om het gebruik van het plaatje.quote:Op dinsdag 12 april 2005 02:28 schreef perezoso het volgende:
[..]
Is toch binnen de richtlijnen ?
Mijn gevoelens weergeven met een plaatje niks mis mee is, het is geen trein naar werkkampen, maar een ticket terug naar huis.
Ik begrijp niet wat erop tegen is dat ik ze liever zie gaan als komen, dat is mijn mening en daar is het forum voor, je mening delen.
Er is niks rascistisch of misselijkmakend aan mijn post, dat je het er zelf niet mee eens bent geeft je geen recht om zoiets te verwijderen.
Ik heb er geen moeite mee maar als je mij om een reactie vraagt krijg je die ook.
Ok, bedankt NorthernStar.quote:Op maandag 11 april 2005 20:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee gebruik deze maar gewoon. Mijn vraag om een andere te nemen (of opnieuw te registreren) was om reden van de ludieke kloontjes toestanden ed. Wat we net besproken hebben.
Het wordt nu zaak om dit eerst intern even goed en duidelijk te regelen hoe we dit gaan doen verder. Op zich vind ik de suggestie van L_V om alleen voor levende (of actuele) namen restricties te leggen (historische namen is dan geen probleem) wel een goede oplossing geloof ik.
quote:
Deze bedoel je ws. -> Omroepen gaan soort "fok" beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
krux.nl GEEN 1 april grap!!
ik kan op google.fok.nl we geen enkel topc over terugvinden. Ik wilde graag injn eigen topic hierover posten ,maar ik kon het niet vinden , vandaar het topic.
Misschien heeft de rechterlijke macht een initiatief genomen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:20 schreef du_ke het volgende:
Ja wie heeft Mutant ontvoerd/ geliquideerd?
Mijn tweede post is erger dan mijn eerste hoor, meneer de moderator. Gelieve dus een consequente uitvoering van beleid te voeren, boter bij de vis.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:12 schreef NorthernStar het volgende:
Kom zeg. Moet ik nu ook nog in het fb topic editten?
Niet leuk grapje dus.
Maar ondertussen is hij nog steeds zoek. Dat wel.
Zolang ik geen verdere info heb onthoud ik mij van speculatie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:15 schreef Kaalhei het volgende:
Geef toe, het is op zijn minst opvallend dat Peppie hier komt als moderator en vervolgens zijn neus niet meer laat zien.![]()
Of ze hebben hem gevonden, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:12 schreef NorthernStar het volgende:
Goh, wat ben jij snel op je teentjes getrapt zeg.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:12 schreef NorthernStar het volgende:
Kom zeg. Moet ik nu ook nog in het fb topic editten?
Niet leuk grapje dus.
Lekken vanuit besloten foraquote:Op woensdag 13 april 2005 02:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is er ook een deadline voor M01?
Je mag het opvatten als "daar worden geen uitspraken over gedaan"quote:Op woensdag 13 april 2005 02:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat vat ik op als een, niet geheel onverwachte, "ja".
Heb je een mooie glimmende appel bij je voor NS?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:11 schreef Dagonet het volgende:
Hoi NS.
Het is mooi en glimmend, maar een appel zou ik het niet noemen.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Heb je een mooie glimmende appel bij je voor NS?![]()
Hoiquote:Op woensdag 13 april 2005 08:11 schreef Dagonet het volgende:
Hoi NS.
Wat schuift t?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jij weet zeker ook niet toevallig iemand die zin heeft om weer NWS-mod te worden hč?
Zoek jij het SC topic even?quote:
Hm.. Laptopje om overal het forum te kunnen bewaken met draadloos Internet?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een @fok adresje en een tagje.
En super collega's natuurlijk
Die is ff een lading Glocks naar Belgie rijden, is over drie uurtjes terugquote:Op woensdag 13 april 2005 08:49 schreef Dagonet het volgende:
Wat doet Sp3c tegenwoordig?
Laat hem even langs mij rijden, ietsjes om maar voor een goed doel.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:51 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die is ff een lading Glocks naar Belgie rijden, is over drie uurtjes terug![]()
Doen ze dat niet meer tegenwoordig dan ?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:37 schreef robh het volgende:
Wis die reacties maar gewoon, en plak note 164 er even bij.
Wellicht hebben we ons in hem vergist en is het toch een werkschuwe kutmarokkaanquote:Op woensdag 13 april 2005 08:50 schreef HarigeKerel het volgende:
Die hele Mutant zie ik nooit wat doen, is hij nog wel mod![]()
Done.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:08 schreef Dagonet het volgende:
ik had een major booboo in meki's hirshi's verhuis topic. Kunnen mijn post en de quotes daarvan alsjeblieft weg? Ah? Toe?
Erg zwak.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:08 schreef Dagonet het volgende:
ik had een major booboo in meki's hirshi's verhuis topic. Kunnen mijn post en de quotes daarvan alsjeblieft weg? Ah? Toe?
Kusjeknuf!quote:
Jij hebt je kans gehad en laten zien dat je to-taal ongeschikt bent.quote:
En jij?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jij hebt je kans gehad en laten zien dat je to-taal ongeschikt bent.
Nothing personal.
Mod jij tegenwoordig in NWS?quote:
He's baahaaack... Dagonet op NWS!quote:
Trustequote:Op donderdag 14 april 2005 10:09 schreef NorthernStar het volgende:
Mooi dan kan ik nu met vervroegd pensioen.
Nou ja, iig tot vanvond.
WB
Zoek even in de geschiedenis van Havoc of Mutzquote:Op donderdag 14 april 2005 10:36 schreef Xenomaniac het volgende:
Is er nog ergens een Heintje Davids felicitatietopic?
Die verhuizen nu buiten zicht. Hebben jullie er geen last van.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:40 schreef Cheiron het volgende:
Ah, betekent dat het einde van je ex-crew zeiktopics?
Ik ga ook een feedbackzeikerd wordenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die verhuizen nu buiten zicht. Hebben jullie er geen last van.
Nee, voorlopig heeft de PvdA geen grip op dit gedeelte van Fok!.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:28 schreef stinkie het volgende:
Ipv te zoeken naar het lek worden ze nu gewoon binnen gehaald?
nou ja, het voordeel is wel dat we nu bij voorbaat al weten dat we een inconsequente kut-mod hebben
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig Dago.quote:
Nu kan ik ze zelf weghalen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:12 schreef robh het volgende:
Pas je op voor je![]()
![]()
![]()
![]()
booboo's
![]()
![]()
![]()
richting Gelly, Dagonet?
Yes Yogiquote:Op donderdag 14 april 2005 13:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Booboo?
Ga ervanuit dat je zijn vingertjes virtueel gaat amputeren als hij het weer doet?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig Dago.
Nee, hij moet nog kunnen typen dat het hem spijt. Hak wel iets anders af.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ga ervanuit dat je zijn vingertjes virtueel gaat amputeren als hij het weer doet?
Ga jij maar weer verder met je verzuurde exmod-praktijken.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ga ervanuit dat je zijn vingertjes virtueel gaat amputeren als hij het weer doet?
ik kan wel suggesties geven, maar dat zou weer geen straf zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 14:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, hij moet nog kunnen typen dat het hem spijt. Hak wel iets anders af.
En de mijnequote:Op donderdag 14 april 2005 10:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoek even in de geschiedenis van Havoc of Mutz
Gut gut gut, zomaar vergeten dat ik tijdens m'n *mod*periode ook niet zat te springen om mods die zich bemoeiden met de postings hier?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ga jij maar weer verder met je verzuurde exmod-praktijken.
Mijn geloofwaardigheid? Wat doe je?!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:14 schreef Kaalhei het volgende:
Als je maar wilt vind je altijd wel een stok om mee te slaan, zeker als de inhoud je niet aanstaat. Indien je echter in dezelfde post, hetzelfde doet als je mij verwijt, dan ben je wat mij betreft je laatste restje geloffwaardigheid helemaal voorgoed kwijt.
2quote:Op donderdag 14 april 2005 21:08 schreef Kaalhei het volgende:
Ach gut, Amerika wordt er weer bijgehaald.
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:08 schreef NorthernStar het volgende:
Het gaat hier niet over Amnesty Kaalhei.
Dat kan je hier lezen -> Hoe het met de gedelete posts zatquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:00 schreef NightH4wk het volgende:
NorthernStar, hoe zit het nou met die gedelete posts van een paar week terug?
Hmz, ik heb dat boek geschreven maar weet niet of je het wel begrijpt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat kan je hier lezen -> Hoe het met de gedelete posts zat
eerdere postquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:08 schreef Loedertje het volgende:
Zou een mod even willen kijken naar de misleidende topictitel van Wildplasser sodemietert van rots ?
In het artikel spreekt men over *het doen van zijn behoefte* en dat kan dus betekenen dat hij tijdens en het persen en de lancering van zijn ontlasting door de inspanning achterover is gevallen.
Zo wat een schijthumeur.......quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:11 schreef robh het volgende:
Ja godverdomme, de eerste die met zn poten aan die titel komt sodemieter ik head-first van diezelfde rots af.![]()
![]()
Behoeftehumeur bedoel je?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:19 schreef Drugshond het volgende:
Zo wat een schijthumeur.......
En inderdaad poepen != plassen . Ga er anders maar onder staan als je het verschil nog niet weet.
Het vervelende aan die topictitel is (vind ik) dat wanneer je de topictitel in de Active Topics leest, je een beetje het gevoel krijgt van "net goed, had ie maar niet iets moeten doen wat niet mag (namerlijk: wildplassen)", de topictitel suggereert namelijk een illegale handeling. Maar dat is helemaal niet het geval. De man deed gewoon zijn behoefte, niks illegaals aan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:23 schreef robh het volgende:
[..]
Behoeftehumeur bedoel je?
Ik weet wel zeker dat die vent aan het pissen was, want wees nu eerlijk, waar bovenop zo'n rots vind je pleepapier?
Einde discussie.
Bron ?!quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:23 schreef robh het volgende:
Ik weet wel zeker dat die vent aan het pissen was.
quote:Bron : http://www.vandale.be/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=poepen
poe·pen (onov.ww.)
1 [inf.] lichamelijke afvalstoffen uitscheiden via de anus => bouten, drukken, een grote bah doen, een grote boodschap doen, kakken, schijten, uitkakken, uitpoepen, uitschijten, zich ontlasten, zijn behoefte doen, zijn gevoeg doen
2 [Belg., grof] neuken, vrijen
quote:Bron : http://www.vandale.be/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=plassen
plas·sen1 (onov.ww.)
1 morsen met vloeistof => spetteren
2 spattend door water e.d. bewegen
plas·sen2 (onov.ww.)
1 urine uitscheiden => een kleine bah doen, een kleine boodschap doen, een plasje /doen/plegen/, piesen, pissen, sassen, urineren, wateren, zeiken
plas·sen·ge·bied (het ~)
1 gebied waarin veel plassen liggen, zoals in Zuid-Holland en Utrecht
plas·sen·schap (het ~, ~pen)
1 [Ned.] waterschap dat een plassengebied beheert
Chapeau hoor.quote:
Bovengenoemde titel is ludiek en zeker grappig te noemen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:35 schreef robh het volgende:
Chapeau hoor.
Ga je gelijk nog even door met titelneuken over dit topic? Taartgooiclub krijgt overheids-subsidie
Dat dekt de lading natuurlijk niet
Eens. Nogmaals, wat is er mis met het plaatsen van de titel van het bericht in de topictitel?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bovengenoemde titel is ludiek en zeker grappig te noemen.![]()
Door het verdraaien van jouw topic titel Wildplasser sodemietert van rots is.
a) het topic niet grappiger geworden (zelfs minder grappig).
b) een manko toegevoegd .... want pissen != poepen.
c) Geschiedvervalsing.
d) een oorspronkelijk grappig topic al gelijk verneukt bij de allereerste posting.
Maar het isquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:44 schreef Drugshond het volgende:
Bovengenoemde titel is ludiek en zeker grappig te noemen.![]()
Het topic is niet grappig bedoeld. Anders had het wel in ONZ gestaan.quote:Door het verdraaien van jouw topic titel Wildplasser sodemietert van rots is.
a) het topic niet grappiger geworden (zelfs minder grappig).
Maar als je nu ook een plas doet tijdens het poepen?quote:b) een manko toegevoegd .... want pissen != poepen.
quote:c) Geschiedvervalsing.
Je valt in herhaling.quote:d) een oorspronkelijk grappig topic al gelijk verneukt bij de allereerste posting.
Ah, we weten nu meteen hoe het zit/zat met mutantquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:11 schreef robh het volgende:
Ja godverdomme, de eerste die met zn poten aan die titel komt sodemieter ik head-first van diezelfde rots af.![]()
![]()
Sorry hoor maar je gaat nu zelfs mij een beetje teverquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Het vervelende aan die topictitel is (vind ik) dat wanneer je de topictitel in de Active Topics leest, je een beetje het gevoel krijgt van "net goed, had ie maar niet iets moeten doen wat niet mag (namerlijk: wildplassen)", de topictitel suggereert namelijk een illegale handeling.
Moet jij niet bijkomen van je wilde nachten in het park?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
Waar is Mutant toch?
Maandje trainingskamp in Afghanistan ofzo?
Dat is heel ontspannend hoor, ik kan er weer dagen tegenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet jij niet bijkomen van je wilde nachten in het park?
Keihard schreeuwen en zeuren om een baan en dan als de baan eenmaal binnen is niet komen opdagen en heerlijk uitslapen om vervolgens toch de centen te ontvangen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
Waar is Mutant toch?
Maandje trainingskamp in Afghanistan ofzo?
of je dik mag zijn van Hoogervorstquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:49 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb trouwens geen radio aan, ik kijk Rainier, waar gaat het over vandaag?
Ik heb jaren voor een Japanse multinational gewerkt waarbij mijn manager liefst geen Nederlanders aannam, die wilden zich namelijk nog wel eens lang ziek melden en wisten de regels te goed uit te buiten, alleen maar allochtonen als het aan hem lag.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:51 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Keihard schreeuwen en zeuren om een baan en dan als de baan eenmaal binnen is niet komen opdagen en heerlijk uitslapen om vervolgens toch de centen te ontvangen.
Heel Marokkaans![]()
![]()
![]()
Mijn ideequote:Op vrijdag 15 april 2005 13:51 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Keihard schreeuwen en zeuren om een baan en dan als de baan eenmaal binnen is niet komen opdagen en heerlijk uitslapen om vervolgens toch de centen te ontvangen.
Heel Marokkaans![]()
![]()
![]()
Ach, zolang die manager maar Nederlanders de hand schud, is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb jaren voor een Japanse multinational gewerkt waarbij mijn manager liefst geen Nederlanders aannam, die wilden zich namelijk nog wel eens lang ziek melden en wisten de regels te goed uit te buiten, alleen maar allochtonen als het aan hem lag.
Je moet ook geen ex-ambtenaren aannemenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb jaren voor een Japanse multinational gewerkt waarbij mijn manager liefst geen Nederlanders aannam, die wilden zich namelijk nog wel eens lang ziek melden en wisten de regels te goed uit te buiten, alleen maar allochtonen als het aan hem lag.
Zelf huurde ik ook bijna nooit Nederlanders in (liever Britten en Amerikanen Saffers etc) en als ik dat dan toch deed dan altijd Groningers of Friezen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:55 schreef Dagonet het volgende:
Het was een Japanner he, buigen dus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach, zolang die manager maar Nederlanders de hand schud, is er niets aan de hand.
En Shmoopy die het gemerged heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dank je.
Zodra jij je flames achterwege laat schat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
Kan SCH terug in zijn hok?
Asielzoekers liegen erop los in tv-spotje
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:12 schreef robh het volgende:
Ja, sodemieter die SCH toch eens permanent van FOK.
Dat gaat automatisch hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:19 schreef robh het volgende:
[..]
Stuur jij het huilie mailtje naar Golfer en Cynix of wacht je nog even?
Misschien is er strax weer een NWSmod wakker die massdeleten als hobbie heeftquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het meten met twee maten is cultuur geworden in NWS en POL.Er zijn 2 weken terug mensen voor minder uit NWS geflikkerd.
Boehoehoe SCH pest ons. Kijken jullie daar ook even naar?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
Als er toch gehuild wordt: kunnen jullie iets doen tegen de asociale posts van Lemmeb en DennisMoore in het betreffende topic. Het mag duidelijk zijn dat dergelijk gebraak enige agressie oproept.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:26 schreef Lemmeb het volgende:
Of beter: kijk maar liever helemaal niet, het gaat net zo lekker.
wel flauw dat je mij erbij sleept. terwijl ik het nog wel voor je opnam in het topic!quote:
delete fok/forum/*.*quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Misschien is er strax weer een NWSmod wakker die massdeleten als hobbie heeft
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
wel flauw dat je mij erbij sleept. terwijl ik het nog wel voor je opnam in het topic!
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Dag lieverd. Ik attendeer andere users er even op dat hier mensen rondlopen die er een sadistisch en satanisch genoegen in scheppen om kleine kinderen aan hun lot over te laten en bejaarden te laten creperen, mensen die hier al jaren wonen.
Ik vind het een beetje zielig dat sommige users er op klaarkomen om die mensen uit te zetten. Dat is gewoon goor en dat zei ik even.
Snap je dat?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:02 schreef SCH het volgende:
Hoe komt het dat je zo'n hekel aan mensen hebt??? Behalve aan jezelf blijkbaar?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Jij vindt het normaal om kinderen weg te sturen. Sterker nog, je maakt uit je posts duidelijjk dat je het heel erg prettig vindt. En dat is meer dan ziek.
Hopelijk overkomt het je familie dan een keer, dan praten we verder.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:09 schreef SCH het volgende:
Tief toch op naarling. HOe jij over medemensen praat, dat is echt van God los. Iedere medemenselijkheid is je blijkbaar vreemd. Door stompzinnig te zwaaien naar kinderen die je hier wegstuurt. Walgelijk, maar wel tekenend voor je.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:12 schreef SCH het volgende:
Ik heb een verblijfsvergunning.
MOet je je bilmaat DennisMoore weer beschermen?
En dan dit gluiperige, schijnheilige in een ouder topic:quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:15 schreef SCH het volgende:
Waarom zeg je dat niet tegen die anderen. Zo' DM en Lemmeb schijnen hier al hun kots over asielzoekers uit te mogen braken. Dan heb ik verder ook maar schijt aan de policy
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:50 schreef SCH het volgende:
Weer een brevet van onvermogen door niet in te gaan op de argumenten maar een user ter discussie te stellen. Wat is dat toch jammer en doorzichtig
Jij bent ook een smerige klootzak zeg. Asielzoeker buddy via rode kruis (en het verhaal erachter)quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:28 schreef Lemmeb het volgende:
wel flauw dat je mij erbij sleept. terwijl ik het nog wel voor je opnam in het topic!
Ik vind jouw postgedrag inderdaad niet normaal.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:36 schreef SCH het volgende:
Het is goed DM. Als je het zelf niet onderkent, is het toch al verloren. Jij vindt het blijkbaar normaal, ik ga het nooit normaal vinden, hoe hard je ook huilt.
Nounou een 'smerige klootzak' nog welquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:38 schreef robh het volgende:
[..]
Jij bent ook een smerige klootzak zeg. Asielzoeker buddy via rode kruis (en het verhaal erachter)![]()
Fuck off, idioot.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:45 schreef Lemmeb het volgende:
Nounou een 'smerige klootzak' nog wel
Maar jij gelooft het wel allemaal, wat er in dat topic wordt geschreven?
Jammer dat dit toegestaan is op FOK.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:30 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ga het verhaal niet eens lezen. Maar hij is gewoon een liegebeest die kerel. Waarschijnlijk klopt z'n leeftijd al niet.
Asielzoekers liegen allemaal, om hier te mogen blijven. Zou ik overigens ook doen.
OMGquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
Sorry SCH, maar ik hoef vanaf nu nooit meer je posts te lezen.
De credits gaan naar javascript en Monidique.
Maar jij gelooft het wel allemaal, wat er in dat topic wordt geschreven?quote:
Hey moraalridder,quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:36 schreef SCH het volgende:
Het is goed DM. Als je het zelf niet onderkent, is het toch al verloren. Jij vindt het blijkbaar normaal, ik ga het nooit normaal vinden, hoe hard je ook huilt.
Wat nou? Ik toon juist aan deze mensen te begrijpen. Ik zou zelf ook liegen in hun situatie, is gewoon heel menselijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:47 schreef robh het volgende:
Jammer dat dit toegestaan is op FOK.
Mwoach, niemand die het erg vindt hoor. Dit is zo'n uitvinding waar iedereen (incluis mods en fa's) gretig gebruik van wil maken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik mag het volgens de policy niet posten dus voor het script verwijs ik je naar --> drwolffenstein@gmail.com
Weer een brevet van onvermogen door niet in te gaan op de argumenten maar een user ter discussie te stellen. Wat is dat toch jammer en doorzichtig
Uitgeprobeerd in een VBL-topic, en SCH's posts verdwenen als sneeuw voor de zon!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
edit: code wordt niet correct overgenomen door de [code] tags
edit2: Klik *hier* voor het post-verdwijn script.
Let op: Invoeren in de navigatiebalk (hoofdlettergevoelig en het werkt alleen in IE 6.0 en Firefox)
Hey, hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Let op: Invoeren in de navigatiebalk (hoofdlettergevoelig en het werkt alleen in IE 6.0 en Firefox)
Leut, daar gaat het allemaal om.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, hoe werkt dat?
Niet dat ik het ga gebruiken hoor, ik vind die pogingen tot argumenteren veelste grappig.
Stel je voor dat dat soort dwaalgeesten hier niet meer zou zijn, zou FOK helemaal niet leuk meer zijn..![]()
Mwah bedankt iniedergeval voor de aanmoeding, maar soms is het niet zo gemakkelijk heurquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:36 schreef Loedertje het volgende:
Selectief lezen en negeren kan iedereen hoor harige, zelfs jij
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ben wat thick, vergeef mijquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
dan op enter drukken om vervolgens in het venster de ongewenste username in te voeren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben wat thick, vergeef mij
Die regel in de address bar pasten en de Username instance vervangen door wie je nie wil lezen?
Zoals gebruikelijk onderbouw je NIETS.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:44 schreef SCH het volgende:
Sommige posts van DennisMoore gaan ook keihard tegen de policy in - hij verpakt het alleen onder een wat waaierig en verdoezelend Maxime Verhagen sausje. Ik word daar echt woest over en reageer dan ook op zo'n manier. Ten opzichte van DM geen enkele spijt of wroeging, ik vind hem echt een verschrikkelijk laag mannetj dat ook nooit iets bij zichzelf zoekt. Tten op zichte van de andere users en de policy is het niet zo netjes.
Maar ik ben gewoon even weggegaan, uit zelfbescherming
Wie is we?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk onderbouw je NIETS.
Quotes willen we zien. Er staan er reeds een tiental van jou, gluiperige leugenaar..
Nogmaals, quote het.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:53 schreef SCH het volgende:
Jij kotst een hele groep mensen uit die in de verdrukking zitten.
Waar blijft die "column"?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie is we?
Ik ben jou helemaal niks verplicht, de mensen om wie het gaat, weten wel wat ik bedoel - daar ga ik niet zo'n showtje over opvoeren. Ik ben verbijsterd dat mensen zulke crap durven te posten over medemensen en dan de blije onschuld gaan uithangen. Ik laat me een beetje gaan tegenover jou - boeiend. Jij kotst een hele groep mensen uit die in de verdrukking zitten.
Met andere woorden, je hebt geen quotes, en lult uit je dikke nek.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Dag lieverd. Ik attendeer andere users er even op dat hier mensen rondlopen die er een sadistisch en satanisch genoegen in scheppen om kleine kinderen aan hun lot over te laten en bejaarden te laten creperen, mensen die hier al jaren wonen.
Ik vind het een beetje zielig dat sommige users er op klaarkomen om die mensen uit te zetten. Dat is gewoon goor en dat zei ik even.
Snap je dat?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:02 schreef SCH het volgende:
Hoe komt het dat je zo'n hekel aan mensen hebt??? Behalve aan jezelf blijkbaar?
Jij vindt het normaal om kinderen weg te sturen. Sterker nog, je maakt uit je posts duidelijjk dat je het heel erg prettig vindt. En dat is meer dan ziek.
Hopelijk overkomt het je familie dan een keer, dan praten we verder.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:09 schreef SCH het volgende:
Tief toch op naarling. HOe jij over medemensen praat, dat is echt van God los. Iedere medemenselijkheid is je blijkbaar vreemd. Door stompzinnig te zwaaien naar kinderen die je hier wegstuurt. Walgelijk, maar wel tekenend voor je.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:12 schreef SCH het volgende:
Ik heb een verblijfsvergunning.
MOet je je bilmaat DennisMoore weer beschermen?
En dan dit gluiperige, schijnheilige in een ouder topic:quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:15 schreef SCH het volgende:
Waarom zeg je dat niet tegen die anderen. Zo' DM en Lemmeb schijnen hier al hun kots over asielzoekers uit te mogen braken. Dan heb ik verder ook maar schijt aan de policy
Volgens mij lukt het je niet.quote:
Zou best uns kunnenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het je niet.![]()
Ja, jou confronteren met je schijnheiligheid.quote:
Het moet een fluitje van een cent voor je zijn om met enkele quotes te komen waaruit blijkt dat users ergens een satanisch, sadistisch genoegen in scheppen. Onze onmenselijkheid moet ook makkelijk aan te tonen te zijn.quote:De quotes staan in het topic, zoals ik zei.
Zeker, is het ook. Maar geen zin inquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Het moet een fluitje van een cent voor je zijn
quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:06 schreef Sidekick het volgende:
Het onderlinge uitvechten wie er gelijk heeft is verder nutteloos zo blijkt, dus wacht gewoon even op een NWS-modje (Mutant bijvoorbeeld) die naar het betreffende topic gaat kijken en eventueel vervolgacties gaat ondernemen. Het is zinloos om ook nog eens in dit topic opelkaar in te hakken.
Nu nog zo verbouwen dat hij de entry vasthoudquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Daar heeft SCH traditie getrouw weinig moeite mee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:06 schreef Sidekick het volgende:
Het is zinloos om ook nog eens in dit topic opelkaar in te hakken.
Het is een SCHandequote:Op zaterdag 16 april 2005 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze user nog geen paranoiaban heeft gekregen
Inderdaad. Ik zal dan ook blijven lobbyen voor een langdurige ban voor je.quote:
Mag je mij onder scharen. Zie hier, de 'We' is compleet.quote:
Ik ben ook benieuwd naar de feiten, SCH.quote:Ik ben jou helemaal niks verplicht, de mensen om wie het gaat, weten wel wat ik bedoel - daar ga ik niet zo'n showtje over opvoeren. Ik ben verbijsterd dat mensen zulke crap durven te posten over medemensen en dan de blije onschuld gaan uithangen. Ik laat me een beetje gaan tegenover jou - boeiend. Jij kotst een hele groep mensen uit die in de verdrukking zitten.
Kunnen we ergens een petitie tekenen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Inderdaad. Ik zal dan ook blijven lobbyen voor een langdurige ban voor je.
Idd, het is ook beyond me.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze user nog geen paranoiaban heeft gekregen
Maar ik ben hetero, 100%.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
JIj bent beiden tegelijk Aaahikwordgek, petje af!
Heb jij al plaatsgemaakt in je woning voor één of meerdere uit de 26.000 asielzoekers?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:32 schreef SCH het volgende:
Hetero's zijn meestal de grootste relnichten hoor.
Het is zaterdagavond, zuipen gek!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Zie je, hoe SCH zich er nu semi-grappig vanaf probeert te maken?
Terwijl de FB bloedserieus is. SCH is een schijnheilige lasteraar en leugenaar.
En daar dient tegen opgetreden te worden.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is zaterdagavond, zuipen gek!![]()
![]()
Niets nieuws onder de zon. Eerst wat woorden verdraaien van andere users, van allerlei rare dingen over mensen zeggen en geklootviool en dan in een FB-topic schijnheilig doen en semi-lollig proberen te zorgen dat het topic een slotje krijgt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Zie je, hoe SCH zich er nu semi-grappig vanaf probeert te maken?
Alleen Sidekick lurkt mee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:43 schreef ExTec het volgende:
Hebben de modjes collectief vrij ofzo?
Maak me niet gek zegquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:41 schreef DennisMoore het volgende:
Vergelijkbaar met het roepen dat SCH hiv+ zou zijn.
Is dat zo?quote:
Er zijn 4 NWS-mods, waarvan er 3 dagelijks aanwezig zijn. Dan is de kans groot dat er snel een NWS-modje aanwezig is. Tsja, ik kon niet voorzien dat de gehele middag er toch blijkbaar niemand was. Maar het heeft nu ook geen haast volgens mij. Dus zie ik geen reden om in te grijpen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is dat zo?
Waarom heeft'ie de initiele thread dan niet gemod?
Dus het wanstaltige gedrag wat'ie vertoont wordt gewoon getolereerd, simpelweg omdat je er niet snel genoeg bij was?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er zijn 4 NWS-mods, waarvan er 3 dagelijks aanwezig zijn. Dan is de kans groot dat er snel een NWS-modje aanwezig is. Tsja, ik kon niet voorzien dat de gehele middag er toch blijkbaar niemand was. Maar het heeft nu ook geen haast volgens mij. Dus zie ik geen reden om in te grijpen.
Nee. Er wordt alleen iets later naar gekeken dan de ongeduldige users het liefst zouden willen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus het wanstaltige gedrag wat'ie vertoont wordt gewoon getolereerd, simpelweg omdat je er niet snel genoeg bij was?
Helemaal nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee. Er wordt alleen iets later naar gekeken dan de ongeduldige users het liefst zouden willen.
Dat is toch niet zo erg, Extec?
Maar kost wel de meeste tijd...quote:Op zondag 17 april 2005 00:08 schreef DennisMoore het volgende:
Het opruimen is niet het belangrijkst.
Een week-subforum-ban.quote:
Gewoon elke kutreply van 'm melden.quote:Op zondag 17 april 2005 11:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heeft ie al vaker gehad.
[..]
Wat wil je doen dan.
Kleine kans.quote:Op zondag 17 april 2005 11:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien dat hij dan eens gaat nadenken voordat hij mensen schoffeert.
En nou kan hij ook al niet meer in dat natuurgebied komenquote:
Zonder SCH is er ook geen ruk meer aan in POL/NWS. Dan kun je de tent wel sluiten.quote:Op zondag 17 april 2005 11:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een week-subforum-ban.
Ik ben voor minder diverse malen gepermbanned.
Ik rust niet voordat die gozer een 3 maanden volledige ban gehad heeft. Misschien dat hij dan eens gaat nadenken voordat hij mensen schoffeert.
Doe maar niet:quote:Op zondag 17 april 2005 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon elke kutreply van 'm melden.
En ja dat is redelijk eenvoudig, want hij post niet anders.
quote:Op zondag 17 april 2005 18:25 schreef kastanova het volgende:
Mwoooah, jouw gedrag is op zich ook wel veelzeggend...
Kijk, dat je de Duitsers even op je Joodse buren wijst, dat is tot daar aan toe.
Dat je vervolgens overal pijlen op straat zet met "Joden hier => " da's al niet echt netjes...
Maar om dan, als die opgeruimd zijn, een plattegrond te gaan maken met de exacte verblijfplaats "Achter de boekenkast links" is toch vrij sneu....
Maar ach, inmiddels ben je al op het spandoeken en flyers niveau beland, dus ik vrees dat kritiek op je acties toch niets meer uithalen....
[boksschool mode]quote:Op zondag 17 april 2005 15:39 schreef Lemmeb het volgende:
Zonder SCH is er ook geen ruk meer aan in POL/NWS. Dan kun je de tent wel sluiten.
Nou, echt nieuws zijn voetbalrellen natuurlijk niet, maar zelfs dan nog, muziekgerelateerd nieuws schoppen we in principe naar MUZ, shownieuws naar SHO en filmnieuws (dode filmsterren enzo) naar FTR. En zo ook voetbalnieuws naar VBL, anders zou je bijna alles wel in NWS kunnen gooien.quote:Op zondag 17 april 2005 14:41 schreef Meki het volgende:
Dagonet
VBL is voor voetbal-uitslagen en samenvattingen
dat over de rellen is Nieuws en dat hoort hier in Nieuws
-> NWS Feedbackquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 02:32 schreef NorthernStar het volgende:
Hij is zonder opgaaf van reden afwezig en we hebben verder niks van hem gehoord. Meer kan ik niet zeggen want meer weet ik niet.
In de sportwereld roepen ze ook altijd dat je moet stoppen op je hoogtepunt.quote:Op maandag 18 april 2005 15:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mutant01 is nog steeds spoorloos. Begint er niemand zich een beetje zorgen te maken?
Och, het is nieuws. En zoals de trouwe VBL poster áltijd zegt: "het heeft niets met voetbal te maken".quote:Op maandag 18 april 2005 01:37 schreef Dagonet het volgende:
Nou, echt nieuws zijn voetbalrellen natuurlijk niet, maar zelfs dan nog, muziekgerelateerd nieuws schoppen we in principe naar MUZ, shownieuws naar SHO en filmnieuws (dode filmsterren enzo) naar FTR. En zo ook voetbalnieuws naar VBL, anders zou je bijna alles wel in NWS kunnen gooien.
Let wel, in principe, als Madonna morgen zelfmoord pleegt of de complete cast van Jaws 12 verzuipt dan is het een ander verhaal.
Ze zullen hem vast wel een mail hebben gestuurd, maar als je dan niets terugkrijgt... Toch een beetje een naar gevoel krijg je er dan bij.quote:Op maandag 18 april 2005 15:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de sportwereld roepen ze ook altijd dat je moet stoppen op je hoogtepunt.
Maar NS... hebben jullie M01 ook al een mailtje gestuurd. ?!
Weet je Robh, op het moment dat meki het postte was het niet meer dan simpel hooligangeweld. Nu is het allemaal veel breder en duidelijker enzo, nu ook supporters Rotterdam gaan aanklagen...quote:Op maandag 18 april 2005 16:03 schreef robh het volgende:
[..]
Och, het is nieuws. En zoals de trouwe VBL poster áltijd zegt: "het heeft niets met voetbal te maken".
Ik vind het erg dubieus, temeer omdat nu de NS ook de schade wil gaan verhalen op de fans(wat redelijk uniek is volgens mij).
En ik wil niet in VBL posten. Kliekjeforum en die kinderlokker SCH post er.
Hij is gestraft, omdat die met niet-moslims omging.quote:Op maandag 18 april 2005 15:57 schreef Dagonet het volgende:
Wij weten momenteel helaas net zoveel als jullie, en ja, er is gemailed. En ja, wij maken ons ook zorgen.
Even een komma er bij denken.quote:
Vergeet de "t" niet.quote:Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Even een komma er bij denken.
Het ligt iets genuanceerder dan dat, en HIJZELF is er nu niet om zichzelf te verdedigen. Okee?quote:Op maandag 18 april 2005 18:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als hij de kans krijgt, verdedigt hij op alle mogelijke manieren pedo's.
Nope.quote:Op maandag 18 april 2005 19:16 schreef robh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van die V onder je posts. Eerlijk oversteken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |