Geen idee. Hij is zoek.quote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Waar is Mutant01 gebleven?
Eerst maar eens kijken of hij nog terugkomt. En wat de reden voor zijn afwezigheid is.quote:Op zondag 10 april 2005 22:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
Als dat zo is, komt er dan een nieuwe sollicitatieronde?
Ik hoop het. Dan is hij binnen no-time weer vrij.quote:Op maandag 11 april 2005 11:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mutant01 is opgepakt als terreurverdachte?
Dat denk ik niet hoorquote:Op maandag 11 april 2005 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
NorthernStar beticht mij ervan een kloon te zijn op NWS.
Herhaalde postings aan deze moderator hebben tot slechts een antwoord geleid waarin die de conclusie trekt dat ik een kloon ben, en niet mijn eigen username gebruik.
Graag uitleg hierover, het liefst van NorthernStar zelf.
Grapjurkquote:Op maandag 11 april 2005 15:45 schreef robh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor
Ik denk dat je echte Erwin Rommel bent![]()
Ah, ik zag nikky al postenquote:Op maandag 11 april 2005 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Grapjurk![]()
Ik heb het erover dat ik niet mijn echte usernaam gebruik volgens NorthernStar.
Ok, ff wachten dus. Trouwens, waarom heb je deze naam gekozen? Adept?quote:De link die loedertje geeft moet je hebben. En dan kan je daar je verhaal halen en zal NS alles aan je uitleggen. .
Waarom ik de naam ErwinRommel gekozen heb?quote:Op maandag 11 april 2005 16:10 schreef robh het volgende:
[..]
Ah, ik zag nikky al posten
[..]
Ok, ff wachten dus. Trouwens, waarom heb je deze naam gekozen? Adept?
Waar heb ik jou beticht van een kloon te zijn? (exacte quotes graag)quote:Op maandag 11 april 2005 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
NorthernStar beticht mij ervan een kloon te zijn op NWS.
Herhaalde postings aan deze moderator hebben tot slechts een antwoord geleid waarin die de conclusie trekt dat ik een kloon ben, en niet mijn eigen username gebruik.
Graag uitleg hierover, het liefst van NorthernStar zelf.
Die foto van een vliegticket?quote:Op maandag 11 april 2005 14:00 schreef perezoso het volgende:
Mijn post is foetsie in een royaal gebaar, beetje flauw hoor.
NorthernStar (Moderator) - vrijdag 8 april 2005 @ 18:17quote:Op maandag 11 april 2005 17:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar heb ik jou beticht van een kloon te zijn? (exacte quotes graag)
Ik heb je gevraagd om met een andere account te posten omdat we 'bekende mensen kloons' liever niet hebben in NWS.
Als jij zegt dat deze generaal van das Dritte Reich je enige account is, ook best. Dat is eventueel te controleren. De vraag blijft echter gewoon staan.
Ah ja, nou dan neem ik 'je andere account' terug en mag je daar 'een andere account' voor invullen.quote:Op maandag 11 april 2005 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
NorthernStar (Moderator) - vrijdag 8 april 2005 @ 18:17
Anyway
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[...]
Er even van uitgaande dat Erwin Rommel niet je echte naam is, wil ik je vragen om even over te gaan op je normale account. 'Bekende mensen kloons' zijn in NWS niet gewenst.
Lonsdaler met hakenkruis op jas opgepakt
Natuurlijk is Erwin Rommel niet mijn echte naam.
Ik ben geen kloon van wie dan ook. Dat suggereer jij echter wel. En voor mij staat een kloon gelijk aan iets anders.
En nogmaals, ik heb maar een account. Dat mag je wat mij betreft controleren.
Dus vraag ik aan jou wat mijn "normale" account zou zijn. Daar ben ik heel erg benieuwd naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |