Zoek even in de geschiedenis van Havoc of Mutzquote:Op donderdag 14 april 2005 10:36 schreef Xenomaniac het volgende:
Is er nog ergens een Heintje Davids felicitatietopic?
Die verhuizen nu buiten zicht. Hebben jullie er geen last van.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:40 schreef Cheiron het volgende:
Ah, betekent dat het einde van je ex-crew zeiktopics?
Ik ga ook een feedbackzeikerd wordenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die verhuizen nu buiten zicht. Hebben jullie er geen last van.
Nee, voorlopig heeft de PvdA geen grip op dit gedeelte van Fok!.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:28 schreef stinkie het volgende:
Ipv te zoeken naar het lek worden ze nu gewoon binnen gehaald?
nou ja, het voordeel is wel dat we nu bij voorbaat al weten dat we een inconsequente kut-mod hebben
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig Dago.quote:
Nu kan ik ze zelf weghalen.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:12 schreef robh het volgende:
Pas je op voor je![]()
![]()
![]()
![]()
booboo's
![]()
![]()
![]()
richting Gelly, Dagonet?
Yes Yogiquote:Op donderdag 14 april 2005 13:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Booboo?
Ga ervanuit dat je zijn vingertjes virtueel gaat amputeren als hij het weer doet?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig Dago.
Nee, hij moet nog kunnen typen dat het hem spijt. Hak wel iets anders af.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ga ervanuit dat je zijn vingertjes virtueel gaat amputeren als hij het weer doet?
Ga jij maar weer verder met je verzuurde exmod-praktijken.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ga ervanuit dat je zijn vingertjes virtueel gaat amputeren als hij het weer doet?
ik kan wel suggesties geven, maar dat zou weer geen straf zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 14:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, hij moet nog kunnen typen dat het hem spijt. Hak wel iets anders af.
En de mijnequote:Op donderdag 14 april 2005 10:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoek even in de geschiedenis van Havoc of Mutz
Gut gut gut, zomaar vergeten dat ik tijdens m'n *mod*periode ook niet zat te springen om mods die zich bemoeiden met de postings hier?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ga jij maar weer verder met je verzuurde exmod-praktijken.
Mijn geloofwaardigheid? Wat doe je?!quote:Op donderdag 14 april 2005 21:14 schreef Kaalhei het volgende:
Als je maar wilt vind je altijd wel een stok om mee te slaan, zeker als de inhoud je niet aanstaat. Indien je echter in dezelfde post, hetzelfde doet als je mij verwijt, dan ben je wat mij betreft je laatste restje geloffwaardigheid helemaal voorgoed kwijt.
2quote:Op donderdag 14 april 2005 21:08 schreef Kaalhei het volgende:
Ach gut, Amerika wordt er weer bijgehaald.
quote:Op donderdag 14 april 2005 21:08 schreef NorthernStar het volgende:
Het gaat hier niet over Amnesty Kaalhei.
Dat kan je hier lezen -> Hoe het met de gedelete posts zatquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:00 schreef NightH4wk het volgende:
NorthernStar, hoe zit het nou met die gedelete posts van een paar week terug?
Hmz, ik heb dat boek geschreven maar weet niet of je het wel begrijpt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat kan je hier lezen -> Hoe het met de gedelete posts zat
eerdere postquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:08 schreef Loedertje het volgende:
Zou een mod even willen kijken naar de misleidende topictitel van Wildplasser sodemietert van rots ?
In het artikel spreekt men over *het doen van zijn behoefte* en dat kan dus betekenen dat hij tijdens en het persen en de lancering van zijn ontlasting door de inspanning achterover is gevallen.
Zo wat een schijthumeur.......quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:11 schreef robh het volgende:
Ja godverdomme, de eerste die met zn poten aan die titel komt sodemieter ik head-first van diezelfde rots af.![]()
![]()
Behoeftehumeur bedoel je?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:19 schreef Drugshond het volgende:
Zo wat een schijthumeur.......
En inderdaad poepen != plassen . Ga er anders maar onder staan als je het verschil nog niet weet.
Het vervelende aan die topictitel is (vind ik) dat wanneer je de topictitel in de Active Topics leest, je een beetje het gevoel krijgt van "net goed, had ie maar niet iets moeten doen wat niet mag (namerlijk: wildplassen)", de topictitel suggereert namelijk een illegale handeling. Maar dat is helemaal niet het geval. De man deed gewoon zijn behoefte, niks illegaals aan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:23 schreef robh het volgende:
[..]
Behoeftehumeur bedoel je?
Ik weet wel zeker dat die vent aan het pissen was, want wees nu eerlijk, waar bovenop zo'n rots vind je pleepapier?
Einde discussie.
Bron ?!quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:23 schreef robh het volgende:
Ik weet wel zeker dat die vent aan het pissen was.
quote:Bron : http://www.vandale.be/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=poepen
poe·pen (onov.ww.)
1 [inf.] lichamelijke afvalstoffen uitscheiden via de anus => bouten, drukken, een grote bah doen, een grote boodschap doen, kakken, schijten, uitkakken, uitpoepen, uitschijten, zich ontlasten, zijn behoefte doen, zijn gevoeg doen
2 [Belg., grof] neuken, vrijen
quote:Bron : http://www.vandale.be/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=plassen
plas·sen1 (onov.ww.)
1 morsen met vloeistof => spetteren
2 spattend door water e.d. bewegen
plas·sen2 (onov.ww.)
1 urine uitscheiden => een kleine bah doen, een kleine boodschap doen, een plasje /doen/plegen/, piesen, pissen, sassen, urineren, wateren, zeiken
plas·sen·ge·bied (het ~)
1 gebied waarin veel plassen liggen, zoals in Zuid-Holland en Utrecht
plas·sen·schap (het ~, ~pen)
1 [Ned.] waterschap dat een plassengebied beheert
Chapeau hoor.quote:
Bovengenoemde titel is ludiek en zeker grappig te noemen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:35 schreef robh het volgende:
Chapeau hoor.
Ga je gelijk nog even door met titelneuken over dit topic? Taartgooiclub krijgt overheids-subsidie
Dat dekt de lading natuurlijk niet
Eens. Nogmaals, wat is er mis met het plaatsen van de titel van het bericht in de topictitel?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bovengenoemde titel is ludiek en zeker grappig te noemen.![]()
Door het verdraaien van jouw topic titel Wildplasser sodemietert van rots is.
a) het topic niet grappiger geworden (zelfs minder grappig).
b) een manko toegevoegd .... want pissen != poepen.
c) Geschiedvervalsing.
d) een oorspronkelijk grappig topic al gelijk verneukt bij de allereerste posting.
Maar het isquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:44 schreef Drugshond het volgende:
Bovengenoemde titel is ludiek en zeker grappig te noemen.![]()
Het topic is niet grappig bedoeld. Anders had het wel in ONZ gestaan.quote:Door het verdraaien van jouw topic titel Wildplasser sodemietert van rots is.
a) het topic niet grappiger geworden (zelfs minder grappig).
Maar als je nu ook een plas doet tijdens het poepen?quote:b) een manko toegevoegd .... want pissen != poepen.
quote:c) Geschiedvervalsing.
Je valt in herhaling.quote:d) een oorspronkelijk grappig topic al gelijk verneukt bij de allereerste posting.
Ah, we weten nu meteen hoe het zit/zat met mutantquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:11 schreef robh het volgende:
Ja godverdomme, de eerste die met zn poten aan die titel komt sodemieter ik head-first van diezelfde rots af.![]()
![]()
Sorry hoor maar je gaat nu zelfs mij een beetje teverquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:26 schreef Redux het volgende:
[..]
Het vervelende aan die topictitel is (vind ik) dat wanneer je de topictitel in de Active Topics leest, je een beetje het gevoel krijgt van "net goed, had ie maar niet iets moeten doen wat niet mag (namerlijk: wildplassen)", de topictitel suggereert namelijk een illegale handeling.
Moet jij niet bijkomen van je wilde nachten in het park?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
Waar is Mutant toch?
Maandje trainingskamp in Afghanistan ofzo?
Dat is heel ontspannend hoor, ik kan er weer dagen tegenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet jij niet bijkomen van je wilde nachten in het park?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |