Samen met die moeder natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:07 schreef manny het volgende:
[..]
dom van die kinderen zeg, dat ze precies daar geboren worden waar ook hun moeder woont. Meteen uitzetten dus![]()
Jouw obsessieve manier van het verdraaien van posts en het zwartmaken van users is ziekelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Jij vindt het normaal om kinderen weg te sturen. Sterker nog, je maakt uit je posts duidelijjk dat je het heel erg prettig vindt. En dat is meer dan ziek.
Dat je de situatie niet kent, er geen gevoel bij hebt en gewoon maar wat lult over abstractheden. Als je ook maar 1 familie van dichtbij zou kennen, zou zelfs jij niet zo praten. DM waarschijnlijk wel, die is echt hopeloos ziek.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een ietwat perverse familie. Maar wel eerlijk.
Wat is je punt
En daaruit kun je concluderen dat de man liegt? Heel knap!quote:
Het leven is wat je ervan maakt. Net als je land.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jij gunt ze geen eerlijke kans in het leven als ze dat in het land van herkomst niet kan worden geboden?
Tief toch op naarling. HOe jij over medemensen praat, dat is echt van God los. Iedere medemenselijkheid is je blijkbaar vreemd. Door stompzinnig te zwaaien naar kinderen die je hier wegstuurt. Walgelijk, maar wel tekenend voor je.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jouw obsessieve manier van het verdraaien van posts en het zwartmaken van users is ziekelijk.
En als dat wel kan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Jij gunt ze geen eerlijke kans in het leven als ze dat in het land van herkomst niet kan worden geboden?
Ik zeg niet dat de man liegtquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:08 schreef Bucc4n33R het volgende:
[..]
En daaruit kun je concluderen dat de man liegt? Heel knap!
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En als dat wel kan?
Kijk, dat ze in het land van herkomst geen Playstation kunnen kopen, en geen Hema-worst is natuurlijk erg triest, maar geen reden om ze niet in dat land verder op te laten groeien.
Dat zeg ik. Je verdraait posts, en probeert users zwart te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:09 schreef SCH het volgende:
Tief toch op naarling. HOe jij over medemensen praat, dat is echt van God los. Iedere medemenselijkheid is je blijkbaar vreemd. Door stompzinnig te zwaaien naar kinderen die je hier wegstuurt. Walgelijk, maar wel tekenend voor je.
Jij hebt je al wel in de luren laten leggen door de leugens van zo'n familie van zieligerds?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat je de situatie niet kent, er geen gevoel bij hebt en gewoon maar wat lult over abstractheden. Als je ook maar 1 familie van dichtbij zou kennen, zou zelfs jij niet zo praten. DM waarschijnlijk wel, die is echt hopeloos ziek.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het leven is wat je ervan maakt. Net als je land.
Wat moeten we hier met types die hun eigen land al verpest hebben
heerlijk moet dat zijn, om zo kortzichtig door het leven te gaan. Veel plezier verder.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Samen met die moeder natuurlijk.
mssjl
vrijwel geeneen, want het merendeel liegt over de leeftijd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:10 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel alleenstaande kinderen zitten er tussen die 26.000?
ach gut een wereldverbeteraarquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:11 schreef manny het volgende:
[..]
heerlijk moet dat zijn, om zo kortzichtig door het leven te gaan. Veel plezier verder.
Ik heb een verblijfsvergunning.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:11 schreef robh het volgende:
Flikker toch eens een eind op SCH.
Nee SCH,quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dag lieverd. Ik attendeer andere users er even op dat hier mensen rondlopen die er een sadistisch en satanisch genoegen in scheppen om kleine kinderen aan hun lot over te laten en bejaarden te laten creperen, mensen die hier al jaren wonen.
Ik vind het een beetje zielig dat sommige users er op klaarkomen om die mensen uit te zetten. Dat is gewoon goor en dat zei ik even.
Snap je dat?![]()
Inderdaad ze vluchten weg voor het geweld ed, in hun land waar ze toch echt zelf een pokkezooi van hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]![]()
![]()
Weer zo'n bijzonder vooroordeel. De meesten vluchten weg voor het geweld en dergelijke.. maar dat zal je ook wel weer ontkennen.
Zwaai die mensen dan niet zo dom uit.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Je verdraait posts, en probeert users zwart te maken.
Iedereen die het niet met je eens is, is minstens een racist, sadistisch en onmenselijk.
Gluiperd.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En als dat wel kan?
Kijk, dat ze in het land van herkomst geen Playstation kunnen kopen, en geen Hema-worst is natuurlijk erg triest, maar geen reden om ze niet in dat land verder op te laten groeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |