Boehoehoe SCH pest ons. Kijken jullie daar ook even naar?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:21 schreef SCH het volgende:
Als er toch gehuild wordt: kunnen jullie iets doen tegen de asociale posts van Lemmeb en DennisMoore in het betreffende topic. Het mag duidelijk zijn dat dergelijk gebraak enige agressie oproept.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:26 schreef Lemmeb het volgende:
Of beter: kijk maar liever helemaal niet, het gaat net zo lekker.
wel flauw dat je mij erbij sleept. terwijl ik het nog wel voor je opnam in het topic!quote:
delete fok/forum/*.*quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Misschien is er strax weer een NWSmod wakker die massdeleten als hobbie heeft
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
wel flauw dat je mij erbij sleept. terwijl ik het nog wel voor je opnam in het topic!
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Dag lieverd. Ik attendeer andere users er even op dat hier mensen rondlopen die er een sadistisch en satanisch genoegen in scheppen om kleine kinderen aan hun lot over te laten en bejaarden te laten creperen, mensen die hier al jaren wonen.
Ik vind het een beetje zielig dat sommige users er op klaarkomen om die mensen uit te zetten. Dat is gewoon goor en dat zei ik even.
Snap je dat?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:02 schreef SCH het volgende:
Hoe komt het dat je zo'n hekel aan mensen hebt??? Behalve aan jezelf blijkbaar?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Jij vindt het normaal om kinderen weg te sturen. Sterker nog, je maakt uit je posts duidelijjk dat je het heel erg prettig vindt. En dat is meer dan ziek.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Hopelijk overkomt het je familie dan een keer, dan praten we verder.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:09 schreef SCH het volgende:
Tief toch op naarling. HOe jij over medemensen praat, dat is echt van God los. Iedere medemenselijkheid is je blijkbaar vreemd. Door stompzinnig te zwaaien naar kinderen die je hier wegstuurt. Walgelijk, maar wel tekenend voor je.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:12 schreef SCH het volgende:
Ik heb een verblijfsvergunning.
MOet je je bilmaat DennisMoore weer beschermen?
En dan dit gluiperige, schijnheilige in een ouder topic:quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:15 schreef SCH het volgende:
Waarom zeg je dat niet tegen die anderen. Zo' DM en Lemmeb schijnen hier al hun kots over asielzoekers uit te mogen braken. Dan heb ik verder ook maar schijt aan de policy
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:50 schreef SCH het volgende:
Weer een brevet van onvermogen door niet in te gaan op de argumenten maar een user ter discussie te stellen. Wat is dat toch jammer en doorzichtig
Jij bent ook een smerige klootzak zeg. Asielzoeker buddy via rode kruis (en het verhaal erachter)quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:28 schreef Lemmeb het volgende:
wel flauw dat je mij erbij sleept. terwijl ik het nog wel voor je opnam in het topic!
Ik vind jouw postgedrag inderdaad niet normaal.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:36 schreef SCH het volgende:
Het is goed DM. Als je het zelf niet onderkent, is het toch al verloren. Jij vindt het blijkbaar normaal, ik ga het nooit normaal vinden, hoe hard je ook huilt.
Nounou een 'smerige klootzak' nog welquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:38 schreef robh het volgende:
[..]
Jij bent ook een smerige klootzak zeg. Asielzoeker buddy via rode kruis (en het verhaal erachter)![]()
Fuck off, idioot.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:45 schreef Lemmeb het volgende:
Nounou een 'smerige klootzak' nog wel
Maar jij gelooft het wel allemaal, wat er in dat topic wordt geschreven?
Jammer dat dit toegestaan is op FOK.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:30 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ga het verhaal niet eens lezen. Maar hij is gewoon een liegebeest die kerel. Waarschijnlijk klopt z'n leeftijd al niet.
Asielzoekers liegen allemaal, om hier te mogen blijven. Zou ik overigens ook doen.
OMGquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
Sorry SCH, maar ik hoef vanaf nu nooit meer je posts te lezen.
De credits gaan naar javascript en Monidique.
Maar jij gelooft het wel allemaal, wat er in dat topic wordt geschreven?quote:
Hey moraalridder,quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:36 schreef SCH het volgende:
Het is goed DM. Als je het zelf niet onderkent, is het toch al verloren. Jij vindt het blijkbaar normaal, ik ga het nooit normaal vinden, hoe hard je ook huilt.
Wat nou? Ik toon juist aan deze mensen te begrijpen. Ik zou zelf ook liegen in hun situatie, is gewoon heel menselijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:47 schreef robh het volgende:
Jammer dat dit toegestaan is op FOK.
Mwoach, niemand die het erg vindt hoor. Dit is zo'n uitvinding waar iedereen (incluis mods en fa's) gretig gebruik van wil maken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik mag het volgens de policy niet posten dus voor het script verwijs ik je naar --> drwolffenstein@gmail.com
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:50 schreef SCH het volgende:
Weer een brevet van onvermogen door niet in te gaan op de argumenten maar een user ter discussie te stellen. Wat is dat toch jammer en doorzichtig
Uitgeprobeerd in een VBL-topic, en SCH's posts verdwenen als sneeuw voor de zon!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
edit: code wordt niet correct overgenomen door de [code] tags
edit2: Klik *hier* voor het post-verdwijn script.
Let op: Invoeren in de navigatiebalk (hoofdlettergevoelig en het werkt alleen in IE 6.0 en Firefox)
Hey, hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
edit: code wordt niet correct overgenomen door de [code] tags
edit2: Klik *hier* voor het post-verdwijn script.
Let op: Invoeren in de navigatiebalk (hoofdlettergevoelig en het werkt alleen in IE 6.0 en Firefox)
Leut, daar gaat het allemaal om.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, hoe werkt dat?
Niet dat ik het ga gebruiken hoor, ik vind die pogingen tot argumenteren veelste grappig.
Stel je voor dat dat soort dwaalgeesten hier niet meer zou zijn, zou FOK helemaal niet leuk meer zijn..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |