-> NWS Feedbackquote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 02:32 schreef NorthernStar het volgende:
Hij is zonder opgaaf van reden afwezig en we hebben verder niks van hem gehoord. Meer kan ik niet zeggen want meer weet ik niet.
In de sportwereld roepen ze ook altijd dat je moet stoppen op je hoogtepunt.quote:Op maandag 18 april 2005 15:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mutant01 is nog steeds spoorloos. Begint er niemand zich een beetje zorgen te maken?
Och, het is nieuws. En zoals de trouwe VBL poster áltijd zegt: "het heeft niets met voetbal te maken".quote:Op maandag 18 april 2005 01:37 schreef Dagonet het volgende:
Nou, echt nieuws zijn voetbalrellen natuurlijk niet, maar zelfs dan nog, muziekgerelateerd nieuws schoppen we in principe naar MUZ, shownieuws naar SHO en filmnieuws (dode filmsterren enzo) naar FTR. En zo ook voetbalnieuws naar VBL, anders zou je bijna alles wel in NWS kunnen gooien.
Let wel, in principe, als Madonna morgen zelfmoord pleegt of de complete cast van Jaws 12 verzuipt dan is het een ander verhaal.
Ze zullen hem vast wel een mail hebben gestuurd, maar als je dan niets terugkrijgt... Toch een beetje een naar gevoel krijg je er dan bij.quote:Op maandag 18 april 2005 15:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de sportwereld roepen ze ook altijd dat je moet stoppen op je hoogtepunt.
Maar NS... hebben jullie M01 ook al een mailtje gestuurd. ?!
Weet je Robh, op het moment dat meki het postte was het niet meer dan simpel hooligangeweld. Nu is het allemaal veel breder en duidelijker enzo, nu ook supporters Rotterdam gaan aanklagen...quote:Op maandag 18 april 2005 16:03 schreef robh het volgende:
[..]
Och, het is nieuws. En zoals de trouwe VBL poster áltijd zegt: "het heeft niets met voetbal te maken".
Ik vind het erg dubieus, temeer omdat nu de NS ook de schade wil gaan verhalen op de fans(wat redelijk uniek is volgens mij).
En ik wil niet in VBL posten. Kliekjeforum en die kinderlokker SCH post er.
Hij is gestraft, omdat die met niet-moslims omging.quote:Op maandag 18 april 2005 15:57 schreef Dagonet het volgende:
Wij weten momenteel helaas net zoveel als jullie, en ja, er is gemailed. En ja, wij maken ons ook zorgen.
Even een komma er bij denken.quote:
Vergeet de "t" niet.quote:Op maandag 18 april 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Even een komma er bij denken.
Het ligt iets genuanceerder dan dat, en HIJZELF is er nu niet om zichzelf te verdedigen. Okee?quote:Op maandag 18 april 2005 18:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als hij de kans krijgt, verdedigt hij op alle mogelijke manieren pedo's.
Nope.quote:Op maandag 18 april 2005 19:16 schreef robh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van die V onder je posts. Eerlijk oversteken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |