Ja hoor. Als je vraagt aan een Friese jongere wat hem het meeste bezig houdt, dan is dat "Sex ... bier ... uhm ... ". Dat is zelfs zo erg, dat ze er zelfs een dorp naar vernoemd hebben.quote:Internationaal terrorisme, vrijheid van meningsuiting, aids en honger zijn de thema's die de Friese jeugd het meest bezighouden.
denk dat dit ietsje meer impact heeft.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden ook even een paar dvds kunnen bekijken om een beeld te krijgen.
sex, bier en neuken...quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je vraagt aan een Friese jongere wat hem het meeste bezig houdt, dan is dat "Sex ... bier ... uhm ... ". Dat is zelfs zo erg, dat ze er zelfs een dorp naar vernoemd hebben.
Idd, pak het dan gelijk goed aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden ook even een paar dvds kunnen bekijken om een beeld te krijgen.
1. Waarom is het opvallend?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat door het hakenkruisje komt. zal overigens geen slecht plan zijn om dit ook eens bij andere racisten in onze samenleving te doen.
offtopic : The grey zone al gezien?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat dit ietsje meer impact heeft.
ja ik denk van welquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
1. Waarom is het opvallend?
2. Hakenkruisje? Heb je daar recente voorbeelden van? Zo ja, hoe/wat/waar>>??
3. Zodat zij zich, net als Richard uit het artikel, kunnen verbazen over hoe weinig joden er eigenlijk in een zaal passen?
Neen dat dorp is sex-drank-drankmerkquote:
nee nog niet, imposant?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
offtopic : The grey zone al gezien?
Riiiight.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
Internationaal terrorisme, vrijheid van meningsuiting, aids en honger zijn de thema's die de Friese jeugd het meest bezighouden.
ik snapte hem. was een aanvulling op het intelligentieniveau.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen dat dorp is sex-drank-drankmerk
(sex-bier-(r)um)
Ik heb veel gezien maar die film komt behoorlijk in de beurt van wat er heeft plaats gevonden.quote:
Neenquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
offtopic : The grey zone al gezien?
Antwoord je ook op 1 en 2?quote:
Zoals?quote:
vind je het erg als ik dat niet doe? ik kan er domweg de energie niet voor vinden.quote:
Ach als zelfs een prins van Engeland het al niet begrepen heeft dan sta ik echt niet versteld van wat die lonsdale mannetjes allemaal in hun hoofd halen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:34 schreef Tikorev het volgende:
Wat belachelijk om zulke jongens mee te nemen naar Auschwitz. Zo wordt impliciet gesuggereerd dat Lonsdalers nazi's zijn die in Auschwitz tot bezinning moeten komen.
NP (later dan?)quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je het erg als ik dat niet doe? ik kan er domweg de energie niet voor vinden.
ok ik zal het in de gaten houden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb veel gezien maar die film komt behoorlijk in de beurt van wat er heeft plaats gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |