Ja hoor. Als je vraagt aan een Friese jongere wat hem het meeste bezig houdt, dan is dat "Sex ... bier ... uhm ... ". Dat is zelfs zo erg, dat ze er zelfs een dorp naar vernoemd hebben.quote:Internationaal terrorisme, vrijheid van meningsuiting, aids en honger zijn de thema's die de Friese jeugd het meest bezighouden.
denk dat dit ietsje meer impact heeft.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden ook even een paar dvds kunnen bekijken om een beeld te krijgen.
sex, bier en neuken...quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je vraagt aan een Friese jongere wat hem het meeste bezig houdt, dan is dat "Sex ... bier ... uhm ... ". Dat is zelfs zo erg, dat ze er zelfs een dorp naar vernoemd hebben.
Idd, pak het dan gelijk goed aan.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:28 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden ook even een paar dvds kunnen bekijken om een beeld te krijgen.
1. Waarom is het opvallend?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat door het hakenkruisje komt. zal overigens geen slecht plan zijn om dit ook eens bij andere racisten in onze samenleving te doen.
offtopic : The grey zone al gezien?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat dit ietsje meer impact heeft.
ja ik denk van welquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
1. Waarom is het opvallend?
2. Hakenkruisje? Heb je daar recente voorbeelden van? Zo ja, hoe/wat/waar>>??
3. Zodat zij zich, net als Richard uit het artikel, kunnen verbazen over hoe weinig joden er eigenlijk in een zaal passen?
Neen dat dorp is sex-drank-drankmerkquote:
nee nog niet, imposant?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
offtopic : The grey zone al gezien?
Riiiight.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
Internationaal terrorisme, vrijheid van meningsuiting, aids en honger zijn de thema's die de Friese jeugd het meest bezighouden.
ik snapte hem. was een aanvulling op het intelligentieniveau.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen dat dorp is sex-drank-drankmerk
(sex-bier-(r)um)
Ik heb veel gezien maar die film komt behoorlijk in de beurt van wat er heeft plaats gevonden.quote:
Neenquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
offtopic : The grey zone al gezien?
Antwoord je ook op 1 en 2?quote:
Zoals?quote:
vind je het erg als ik dat niet doe? ik kan er domweg de energie niet voor vinden.quote:
Ach als zelfs een prins van Engeland het al niet begrepen heeft dan sta ik echt niet versteld van wat die lonsdale mannetjes allemaal in hun hoofd halen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:34 schreef Tikorev het volgende:
Wat belachelijk om zulke jongens mee te nemen naar Auschwitz. Zo wordt impliciet gesuggereerd dat Lonsdalers nazi's zijn die in Auschwitz tot bezinning moeten komen.
NP (later dan?)quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je het erg als ik dat niet doe? ik kan er domweg de energie niet voor vinden.
ok ik zal het in de gaten houden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb veel gezien maar die film komt behoorlijk in de beurt van wat er heeft plaats gevonden.
bienquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach als zelfs een prins van Engeland het al niet begrepen heeft dan moet je hier al niet meer versteld van kunnen staan.
Vind je dat dan niet idioot?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]Je doelt echt alleen op die omkleedpartij toch?
Ik gok dat het doel was om foute uitspraken uit te lokken bij deze lui. Zoals al eerder opgemerkt was het effectiever om ze een DVD te laten zien.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:40 schreef XiChico het volgende:
Wat is het nut van die excursie nou dan? Ze zijn naar Aushwitz gegaan, en ze vonden het er erg.![]()
mooie foto's.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:45 schreef Re het volgende:
hey daar ben ik ook geweest
stoorde me er verschrikkelijk aan de jappanners daar trouwens
http://remon2003.fotopic.net/c276278.html
ik denk ook da het generale historisch besef bij de huidige generaties rap minder wordt en dat is natuurlijk best te begrijpen, je krijgt al snel een abstracte dissociatiequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Japanners hebben ook een beetje andere geschiedenisboekjes ...
Die stond helemaal strak btw ..quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:35 schreef Dementor het volgende:
De nova uitzending met dat kereltje dat op een patch wees
yup, het liefst met een grote groep breed glimlachend op de foto voor thuisquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:48 schreef Dementor het volgende:
De japanners wisten ook donders goed hoe ze vernietingingskampen moesten bouwen.
Maar jij doelt zeker op de manier hoe ze zo snel mogelijk alles proberen vast te leggen op camera?
Die ratelden maar door en verstoorden de stilte die er hoort te zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:45 schreef Re het volgende:
stoorde me er verschrikkelijk aan de jappanners daar trouwens
zoietsquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die ratelden maar door en verstoorden de stilte die er hoort te zijn?
Da's ook japanner eigen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:49 schreef Re het volgende:
[..]
yup, het liefst met een grote groep breed glimlachend op de foto voor thuis![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:03 schreef McKillem het volgende:
Ben ik de enige dan die het verband niet kan trekken tussen een racist, en de gaskamers van hitler?
Nee kijk wat mij opvalt aan de zogenaamde "lonsdale-jongere" is dat ze meestal een hekel hebben een turken, marrokanen en negers (even generaliserend).quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien zijn die gaskamers wel het ultieme resultaat van racisme ?
misschien omdat een concentratiekamp symboliseerd hoever je kan gaan met haat jegens een bevolkingsgroep. we moeten als nederland toch het goede voorbeeld geven?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee kijk wat mij opvalt aan de zogenaamde "lonsdale-jongere" is dat ze meestal een hekel hebben een turken, marrokanen en negers (even generaliserend).
Wat doen ze, ze brengen ze naar een plek waar joden zaten....
Kom op...
Als je zo'n bruin pakje aanhebt met hakenkruizen op je armen kan ik het me voorstellen, niet als je lonsdale aan hebt.
True,quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nee kijk wat mij opvalt aan de zogenaamde "lonsdale-jongere" is dat ze meestal een hekel hebben een turken, marrokanen en negers (even generaliserend).
Kom op...
Als je zo'n bruin pakje aanhebt met hakenkruizen op je armen kan ik het me voorstellen, niet als je lonsdale aan hebt.
Niet alleen joden, alle '"üntermenschen".quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je mist het punt kennelijk. Dergelijke kampen zijn er nog om te laten zien waar racisme, haat en intolerantie toe kunnen leiden. Het heeft niet alleen als functie om de vervolging van joden te laten zien.quote:Kom op...
Volgens mij kan je ze dan beter een filmpje van de KKK in actie voorschotelen dan ze naar een oversized geschiedenisboek te sturen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat een concentratiekamp symboliseerd hoever je kan gaan met haat jegens een bevolkingsgroep. we moeten als nederland toch het goede voorbeeld geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |